Mitä ihmettä?
Joku hyökkäys?
Mitä siellä tapahtuu?
27
1617
Vastaukset
- Anonyymi
Joku viidakkoveitsen ja kirveen kanssa riehunut Aholahdessa 😧
- Anonyymi
Onko jollain mökillä vähän kilahtanut aamun tunteina?
- Anonyymi
On hulluutta aa.
- Anonyymi
Kuulemma toista kymmentä tai ainakin melkein uhria ollunna ja polliisit ampunna sinkolla tekijää pikku varpaaseen.
- Anonyymi
Outo tiedotushiljaisuus vaikka ihmisiä on hakattu viidakkoveitsellä ja kirveellä? Oulunkin puukotuksesta tuli heti tieto julkisuuteen.
- Anonyymi
Jos tummapintainen , niin salaamiskoneisto jo käynnistynyt.
- Anonyymi
Onko hiljaisuuden käsky tullut eduskunnasta? Liikaa tapahtumia lyhyen ajan sisään.
Kuka oli paikalla ja tietää asiasta? - Anonyymi
Missä aholahdessa tämä tapahtunut?
- Anonyymi
Jäsentenvälistä välienselvittelyä. Sivulliset eivät ole olleet vaarassa.
- Anonyymi
Nyt ne natsit riehuvat jo Aholahdessa.
- Anonyymi
Normaalia Perussuomalaisten juhannuksen viettoa.
- Anonyymi
Kommareiden hommia?
- Anonyymi
Ehdottomasti. Poliisikin tiedotti että kommunistit siellä oli välejään selvitellyt.
- Anonyymi
Kun ette mistään mitään tiedä, nii olkaapa hiljaa ja siirtykää yli laudalle.
- Anonyymi
Persu on.
- Anonyymi
Kommari
- Anonyymi
Machete ja joukkotappelu yms.
Ei ihan kuulosta että Arska, Reiska ja Pena siellä olisivat välejään selvitelleet.
Mutta odotetaan mitä tapauksesta ilmenee. - Anonyymi
Luostarin veljekset tulleet käymään kotikonnuillaan etelä Suomest?
- Anonyymi
Ketkä munkit?.
- Anonyymi
Ne sais lähöt ennen ku kerkeisi tulemaankaan.. Takas sinne liskolle lusimaan mistä tulivatkin
- Anonyymi
Illuminaattien salajuonia tai ulkoavaruuden olentojen hyökkäys!
- Anonyymi
Outo tasa tunnin välein toistuva radiopulse ulkoavaruudesta on ottanut jälleen kerran hallintaan haluamansa. Radiopulse kuiskaa kaikki pois piiloistaan.
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010488963.html - Anonyymi
Luostariset ei uskaltaudu tänne🤭
- Anonyymi
Luostarisen veljekset ei oo ainakaan asialla.. Ei toinna nokkaansa näyttää näillä kulmilla. Tehkööt ohareita aivan jossain muualla.. Ääslinnas on heille liian vaarallista seutua liikuskella.
- Anonyymi
Tässä oli persutvn uutiset,nyt jääkaapille maistamaan hallituksen aikaansaannoksia.
- Anonyymi
Pussihousut asialla?
- Anonyymi
En usko
Kantasuomalaisuus ja pussihousut ois jo mainittu .Taitaa olla niitä espoolaisia taas 😅
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513