Jään kotiin...
En todellakaan jaksa maksaa orkestereista joista en pidä.
Yksi orkesteri yhtä iltaa varten riittää. Jos väliajalla ette jaksa soittaa levyjä niin älkää soittako. Silloin sitten kaikki kahvi- tai muulle tauolle!
Elämä ei saa olla 15 minuutista kiinni.
Kahden tai useamman orkesterin tanssi-illat voisi lopettaa
9
369
Vastaukset
- Anonyymi
Puolet bändeistä kortistoon? Yhden bändin keikat on 2-3 euroa halvemmat, jos sitäkään kun lavaisäntä optimoi hillot itselleen.
- Anonyymi
Mistä ne uudet bändit tulee, jos ei ole töitä missä harjoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä ne uudet bändit tulee, jos ei ole töitä missä harjoitella.
Muistaakseen ennen aloiteltiin ja harjoiteltiin jonkun autotallissa tai kerhohuoneissa.
- Anonyymi
"En todellakaan jaksa maksaa orkestereista joista en pidä".
Ostatko kaupasta 2-3 ekellä CD:n jossa on musiikkia josta et pidä ;-) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistaakseen ennen aloiteltiin ja harjoiteltiin jonkun autotallissa tai kerhohuoneissa.
Sitä kun harjoittelee vaikka sinitaivaan tai finnkujen vieressä oppii mikä on taso joka lavalla vaaditaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä kun harjoittelee vaikka sinitaivaan tai finnkujen vieressä oppii mikä on taso joka lavalla vaaditaan.
Rokki puolella yleisö on jurrissa, jopa itse bändikin, ei oo niin tarkkaa.
- Anonyymi
Olet oikeassa. Itse jätän väliin myös sellaiset tanssit joissa toinen orkesteri sellainen josta en tykkää ja joka kerää vain lavan edessä pönöttäjiä jotka tukkii tanssilavan. Menen tanssimaan, en kuuntelemaan konserttia.
- Anonyymi
Ihan mukavaa välillä lavatansseissa vain istua ja kuunnella livemusiikkia.
Osta konserttilippu 22-25 ekellä jos saat jostain. - Anonyymi
Kannattaa hypätä syvään kaivoon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730