Sellaista juhannusta

Anonyymi-ap

Sinä läs ki ikisinkkurumapaskanaama en syö vehnää-ämmä voisit jo vihdoin tajuta lopettaa se moikkaaminen.
Jos toinen EI MOIKKAA TAKAS/TERVEHDI TAKAS, niin ei sitä KIINNOSTA sun naamas!

21

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menikö sulla juhannus ns. vihkoon ätmi?

• Anonyymi

Meni kiitos kysymästä todella hyvin juhannus, kun ei tarvinnut pelätä ton läskinaaman näkemistä...mutta huomenna paluu arkeen

• Anonyymi

Hei kiitos, kun kopsasit tuon MUN kirjotuksen tännekin, niin parempi tsänssi, et juuri kyseinen tyyppi lukee tuon kommentin! KIITOS!

• Anonyymi

Ja lisäys vielä:läskirumapersenaama siskoski on yhtä karsee ku sinäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja lisäys vielä:läskirumapersenaama siskoski on yhtä karsee ku sinäkin.

Huhhuh että olit turvonnut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huhhuh että olit turvonnut.

Oli oikeen kunnon kaljamaha tullut Miesparka
        t. Johanna

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Johanna

No, sinulla ainakin kunnon kalja/läskimaha on.....karseeta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, sinulla ainakin kunnon kalja/läskimaha on.....karseeta!

Sitä se kaljan lipitys iltasin aiheuttaa.Ei se vehnä turvota, ku et sitä syö, vaan se kalja. :D
        Eikä sitten ajeta kotiin öölin jälkeen...eihän??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. Johanna

Sori, oon absolutisti. :D

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Kuulostat ihan hirveälle ihmiselle. Tuo toki esille että olet oikeasti noin kamala niin ei varmasti sua moikkaa, kukaan, ikinä. Phytyi. Moikkaaminen kun on muutenkin tosi kamalaa ja pitkäkestoista piinaa elämässä.

• Anonyymi

En ole kiinnostunut sinusta, en ole koskaan ollutkaan. Kovin suuret luulot sinulla on itsestäsi. :D

• Anonyymi

Täh. Taitaa mennä ohi. En mä ajattele et kukaan olisi minusta kiinnostunut. Varmaan meni ihmiset sekaisin. Minulla on parisuhde.

• Anonyymi

Hei, kukaan ei ole susta Johanna kiinnostunut.Ei ole ollut, eikä tule olemaan...oot kyl sen verran karsee tapaus.
        -Ari

• Anonyymi

Joo, mut pikkasen ihmismäisempi ja paljon kauniimpi pitää olla, että moikkaan takas.
        En nyt parisuhdemieles nyt tarkottanutkaan viestiä...pöljä.

• Anonyymi

Onx se Aholantien ikisinkku???

• Anonyymi

Voitko vielä kertoa kuka olet, niin en sitten varmasti ja vahingossakaan enää moikkaa sinua, nimittäin kuka nyt haluaisi osoittaa ystävällisyyttä kaltaiselleSi ihmiselle. En ainakaan minä.

• Anonyymi

No, kato kuka ei moikkaa sulle takas/joka ei sano sulle mitään takas....:D

• Anonyymi

Skrollaa aiempia kommentteja..ehkä saat vastauksen... :D

• Anonyymi

Joo, tietenkin voin vastata.
        Oon Ari.
        ÄLÄ MOIKKAA MULLE/PUHU MULLE!
        Tajuatko nyt?
        Onko vielä epäselvää?
        HÄH?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, tietenkin voin vastata.
        Oon Ari.
        ÄLÄ MOIKKAA MULLE/PUHU MULLE!
        Tajuatko nyt?
        Onko vielä epäselvää?
        HÄH?

Kiitos tästä selvennyksestä Ari! En tunne ketään Aria eli ei sitten osunut kohteeseen tämä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4570
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      91
      2356
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      564
      1785
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      101
      1491
    5. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      9
      1453
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1187
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1118
    8. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      990
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      967
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      948
    Aihe