Juhannus jälleen miltei tapissa

Miten on mennyt noin niin kuin omasta mielestä?

18

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kitos kysymästä

      täällähän minä

      yksin kotosalla
      vanhuutta viettämässä

      ja
      ikkunasta hikeena kattelen kun ihana ilma olisi mennä ja olla ulkona
      mutt -ku ei jaksa eikä kukaan ole mua viemässä,

      • Eikö yhtään ketään? Ystäviä,m naapureita# tuttuja, ystäväpalvelusta# etsivä vanhustyö?


    • Anonyymi

      Niin, miten se meni sinulla?

      • Kiitos kysymästä ihan leppoisasti. Kotosalla ja tästä pieniä pyrähdyksiä lähitienoolle. Normi päivärutiinit ja hyvä unet. Äänikirjaa ja elokuvia.
        Vähän normaalia parempaa ruokaa ja neljäsosapikari Valamosta vuosi sitten tuotua kuoharia. Parina päivänä jätskikahvit kesäkahvilassa. Siinäpä se.
        Ihan mukavasti.


    • Anonyymi

      Loistavasti ilman etukäteissuunnitelmia. Yksin asuessa ja elellessä helppo tehdä mitä huvittaa milloinkin :D Liikuntaa ja viihdettä sopivasti.

      • Ei kaksin asuminenkaan estä aina tekemästä mitä huvittaa 😊. Jos molemmilla eri kiinnostuksen kohteet niin kumpikin saa vapaasti tehdä mitä haluaa. Tietty sopivaisuussääntöjen puitteissa.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Ei kaksin asuminenkaan estä aina tekemästä mitä huvittaa 😊. Jos molemmilla eri kiinnostuksen kohteet niin kumpikin saa vapaasti tehdä mitä haluaa. Tietty sopivaisuussääntöjen puitteissa.

        Ei varmasti estäkään, mutta yllättävän paljon mulle parilliset valittaa tekemisistä ja sanovat että "hyvähän sinun on kun saat itse päättää mitä teet". No, elämä on valintoja ja minä tein ne omat valintani aikoinaan tietyistä syistä ja niillä jatkan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmasti estäkään, mutta yllättävän paljon mulle parilliset valittaa tekemisistä ja sanovat että "hyvähän sinun on kun saat itse päättää mitä teet". No, elämä on valintoja ja minä tein ne omat valintani aikoinaan tietyistä syistä ja niillä jatkan.

        Kyllä. Oma valinta onko parisuhteessa tai perheellinen ja miten se velvoittaa tai aiheuttaa " velvollisuuksia" mm ajanviettoon juhlapyhinä ja muulloinkin.

        Jotka sanoo " hyvähän sun on" eivät hyväksy omia olosuhteitaan tai esim juhannuksen viettoa ilman perheensä rtai sukulaistensa kanssa. Kateutta vyksineläjien elämään? Pitäävyksineläjän elämää parempana kuin omaansa?


    • Anonyymi

      Radiota, ristareita, pyykkiä ja tonkka viiniä ja jäätelöä.
      Siinä se.

    • Anonyymi

      Ihan omastakin mielestä meni tosi kivasti ja niinkuin toivoinkin. Sää oli hyvä koko Juhannuksen ajan, joskin aattona tuuli, ellei ihan myrskynnyt, täällä Kainuun vesillä, ainakin meidän mökkijärvessä.

      Ei ollut kiirettä, ruoka oli hyvää ja aikuiset lapsetkin kävivät iltaa istumassa.

    • Anonyymi

      Kiitos kysymästä, mukavasti meni. Sinkku-tyttöporukalla tansseissa. Sekahaku, joten sai tanssia. En ehtinyt hakea kun heitä joita ei ryntäävä naislauma halunnut, mutta minulle sopi mainiosti. Ei tarvitse olla parkettien partaveitsi kun en ole itsekään. Mutta juttu luisti ja se oli parasta.
      Sitten kirkkoon ja hautakierrokselle. Lenkille ja vähän puutarhahommia. Yksinkertaista arkiruokaa.

    • Anonyymi

      Ei enää paremmin olisi juhannus voinut mennä, kiitos siitä rakkaalle ihanaiselleni.

      nimim. onnellinen mies 68v

    • Anonyymi

      Paikkakunnan kylpylän 3vrk:n puolihoitopaketti ei taaskaan tuottanut pettymystä.

    • Anonyymi

      Mie kotona yksi katselin uusintoja telkkarista kylmää maksalaatikkoa syyen. Kivaa oli, nukkumaan menin aattonakii jo yheksält.

    • Anonyymi

      Pian oon seittemänkymmentä.
      Ei sitä silloin lapsuudessa ollu varaa paljon juhlia, mitä Jouluna vähäsen.
      Että en minä oikeen tiedä , miten sitä juhlitaan, niin paras olla juhlimatta.
      Onhan se keskikesä kaunista aikaa, nyt oli ilmat hyvät.
      Kalaa on tullut. On ollut kalakeittoa, paistinkalaa ja huomenna savustettuja ahvenia.
      Näin se elo jatkuu juhannuksen jälkeen.
      K kotton

      • Meillä juhlistettiin juhannusta ostamalla kori limsaa ja grillimakkaraa paistettiin nuotiolla ja juotiin nokipannukahveja saaressa. Lapsetkin saivat valvoa juhannuksena kolo yön.
        Ongittiin kaloja mato-ongella ja virvelöitiin. Saareen mentiin soutuveneellä.


      • Anonyymi
        Siili2 kirjoitti:

        Meillä juhlistettiin juhannusta ostamalla kori limsaa ja grillimakkaraa paistettiin nuotiolla ja juotiin nokipannukahveja saaressa. Lapsetkin saivat valvoa juhannuksena kolo yön.
        Ongittiin kaloja mato-ongella ja virvelöitiin. Saareen mentiin soutuveneellä.

        Se vaan tämän ikäisten juhliminen, jos näitä enempi kokoontuu, niin puheenaiheet on kertomista entisistä saavutuksista tai nykyisistä vaivoista ja kolotuksista. On siinä kuuntelemista, kun mökäöljy ei niin maistu.
        En ole milloinkaan omista asioista paljoa puhellut, enempi kuuntelupuolella, mutta rajansa sillä kuuntelemisellakin on..
        K kotton


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan tämän ikäisten juhliminen, jos näitä enempi kokoontuu, niin puheenaiheet on kertomista entisistä saavutuksista tai nykyisistä vaivoista ja kolotuksista. On siinä kuuntelemista, kun mökäöljy ei niin maistu.
        En ole milloinkaan omista asioista paljoa puhellut, enempi kuuntelupuolella, mutta rajansa sillä kuuntelemisellakin on..
        K kotton

        Onneksi juhannusjuhlijakavert voi valita itse😁.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      40
      3323
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1632
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1523
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1125
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      906
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      899
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      820
    Aihe