Tekoäly tulee joka paikkaan ja tehostaa toimintaa. Minä aloitin helmikuussa käyttämään tekoälyä apuna asioimisessa Kelan kanssa. Tulos: noin 40e/kk enemmän tuloja kuin 2023 aikana.
Tekoäly kertoo mitä tukia voin saada ja mistä asioista korvauksia voi hakea. Lisäksi tekoäly auttaa viestinnässä Kelan kanssa. Ihan loistavaa.
Ei liene mitään väärää tai edes moraalitonta vaan jokainen ihminen saa hyödyntää tekoälyä.
Tekoäly on mahtava
7
228
Vastaukset
- Anonyymi
Voisivat myös automatisoida koko etuuspäätösprosessit keinoälyn hoidettavaksi kuten pankkimaailmassa on jo tapahtunut. Tuhansia kelatanttoja vapautuisi oikeisiin ja tuottaviin töihin.
- Anonyymi
Eikä olisi mitään naamavippiä vaan kaikki saisi saman rahan.
- Anonyymi
Minnen käsitä mitään koko tekoälyhömpötksestä.
Ohikulkijoiltakin olen sitä kysellyt, kysyy Katri
Onko se koneälyä?
Eläimillä on laumaviisaus. Mennään lauman mukana niin on turvallisempaako?
Näen että ulkon meni taivas äkillisesti pilveen. Ropsauttaneeko pienen kuuron. - Anonyymi
Niinpä, kunnon puutuntavaltaa sinänsä. Miksi piiloutua enempää.
- Anonyymi
Ei voita AI kelan tätiä!
- Anonyymi
Tekoäly pilaa kaiken. Jotkut saa lisää rahaa ja jotkut menettää työnsä.
- Anonyymi
Mielenkiintoinen idea. Itse aina ongemissa, kun kelalle ei pärjää mitenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020