Miten saisin pojat tykkäämääN musta

Anonyymi-ap

Oon 11 vuotias tyttö jaa tuntuu silt et kukaan poika ei oo kiinnostunut musta. Tuntuu aina silt et ne tykkää kaikist täydellisistä, kauniista ja hoikista tytöistä. Oon suht hoikka mut en oikeen nätti ainakaan omasta mielestä. Tykkään erityisesti yhet blondista pojasta meijän luokalla ollaan puhuttu aika montaki kertaa ja se on mulle mukava mut silti tuntuu et ei sitä oikeesti kiinnosta minä. Mua rupee ahistaan jos pojat näyttää kiinnostusta paljon muihin tyttöihin ja mä häpeän sitä. Haluisin apua tohon ahdistukseen ja siihen et pojat tykkäsi musta.

26

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä et voi pakottaa ketään tykkäämään tai ihastumaan. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen.

• Anonyymi

Kuule jani kyllä 11 vuotiaana voi alkaa tytöllä kuukautiset jolloin on sukukypsä. Ota jooko asioista selvä ennen kuin kerrot valheita

• Anonyymi

sähän kehuit 11 vuotiasta tyttö jiitä fiksuksi ja aikuismaiseksi viime vuonna. nytkö ajattelet toisin tyttö jiistä.

• Anonyymi

nyt oli puhe sukukypsyydestä. Tiedätkö jani mitä sukukypsyys tarkoittaa?

• Anonyymi

eli sä tiedät että tyttö voi tulla raskaaksi kun sen kuukautiset on alkaneet

• Anonyymi

kun sä sanoit ettei 11 v tyttö ole pitkään aikaan vielä sukukypsä

• Anonyymi

ei kaikki mutta kuukautiset voi alkaa 11 vuotiaana. mInusta tuli sukukypsä 12 vuotiaana

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sähän kehuit 11 vuotiasta tyttö jiitä fiksuksi ja aikuismaiseksi viime vuonna. nytkö ajattelet toisin tyttö jiistä.

Kannattaisi kyllä ajatella toisin

• Anonyymi

Ja tästä miehen fiilihuohotteesta ne houkat toista nojevana leipoo, aika surkeata on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

nyt oli puhe sukukypsyydestä. Tiedätkö jani mitä sukukypsyys tarkoittaa?

Ei ainakaan niin nuorta yksin monologia vetävä mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eli sä tiedät että tyttö voi tulla raskaaksi kun sen kuukautiset on alkaneet

Pitäisköhän sun mies hommata muuta mietittävää,ä ja onhan se rikollista KAIKKIEN maalitusta sum muuta mainita siitä mitä näkee rivienvälissä

• Anonyymi

Ans mä kerron puupäät

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäisköhän sun mies hommata muuta mietittävää,ä ja onhan se rikollista KAIKKIEN maalitusta sum muuta mainita siitä mitä näkee rivienvälissä

Tietääkseni olen kyllä nainen

• Anonyymi

wau. myönnät jani virheesi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni olen kyllä nainen

Voi venäjä miten vakuuttava arKumentti täällä anonyymipalstalla

• Anonyymi

Ei vissiin enää kovin kauaa ole elossa tää pikkumuksuja esittävä käppänä ....

• Anonyymi

Miten sinä taas liityt tähän? Sivusta ja tarviitko psykologista tukea ym muutens?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä taas liityt tähän? Sivusta ja tarviitko psykologista tukea ym muutens?

Että kukin vastaa itse kokemuksistaan itsestään ja näin

• Anonyymi

Kannatetaan, ihmettelen jos näi ei ole onko jotain salattavaa vai tukahdutettuja tunteita

• Anonyymi

Rupee jo riittään tää tarinallisuus Mies

• Anonyymi

Miksi mies esiinnyt lapsena joka puhuu kaikkea muuta paitsi ikäkausisopivasti?

• Anonyymi

Miksi nainen olet täällä syyttelemässä milloin ketäkin mistäkin? Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi nainen olet täällä syyttelemässä milloin ketäkin mistäkin? Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää?

Ja miten tämä yhden trollaavan miehen puhutus jakautuisi näin jakomielitautisesti kuten sinun esitykseen kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja miten tämä yhden trollaavan miehen puhutus jakautuisi näin jakomielitautisesti kuten sinun esitykseen kuuluu?

Aika vähäjärkHistä Porukkaa mikäli näin löysä kehys menee läpi, kova on tahto öyhöttää hessuilla patrikeilla maureilla yms

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähäjärkHistä Porukkaa mikäli näin löysä kehys menee läpi, kova on tahto öyhöttää hessuilla patrikeilla maureilla yms

Kerrankin saa kokea olevansa osa jotain, kuten tyylii eläköitynyt linnaruuna vailla jobia

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      94
      2593
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      196
      990
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      55
      792
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      129
      722
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      55
      616
    6. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      15
      536
    7. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      51
      535
    8. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      52
      494
    9. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      40
      494
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      485
    Aihe