Miten saisin pojat tykkäämääN musta

Anonyymi-ap

Oon 11 vuotias tyttö jaa tuntuu silt et kukaan poika ei oo kiinnostunut musta. Tuntuu aina silt et ne tykkää kaikist täydellisistä, kauniista ja hoikista tytöistä. Oon suht hoikka mut en oikeen nätti ainakaan omasta mielestä. Tykkään erityisesti yhet blondista pojasta meijän luokalla ollaan puhuttu aika montaki kertaa ja se on mulle mukava mut silti tuntuu et ei sitä oikeesti kiinnosta minä. Mua rupee ahistaan jos pojat näyttää kiinnostusta paljon muihin tyttöihin ja mä häpeän sitä. Haluisin apua tohon ahdistukseen ja siihen et pojat tykkäsi musta.

39

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä et voi pakottaa ketään tykkäämään tai ihastumaan. Se tapahtuu jos on tapahtuakseen.

      • Tää on valitettava tosiasia. Mutta 11 vuotias ei vielä edes ajattele sen tason asioita. 11 v ei ole pitkään aikaan edes sukukypsä. Tuskinpa pojat kiinnostaa siinä iässä vielä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tää on valitettava tosiasia. Mutta 11 vuotias ei vielä edes ajattele sen tason asioita. 11 v ei ole pitkään aikaan edes sukukypsä. Tuskinpa pojat kiinnostaa siinä iässä vielä.

        Kuule jani kyllä 11 vuotiaana voi alkaa tytöllä kuukautiset jolloin on sukukypsä. Ota jooko asioista selvä ennen kuin kerrot valheita


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule jani kyllä 11 vuotiaana voi alkaa tytöllä kuukautiset jolloin on sukukypsä. Ota jooko asioista selvä ennen kuin kerrot valheita

        No kyllä olen 11 vuotiaita nähnyt ja ihan ovat leikki-iässä yleensä vielä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä olen 11 vuotiaita nähnyt ja ihan ovat leikki-iässä yleensä vielä...

        etkö sä ymmärrä . Kun tytöllä alkaa menkat niin hän voi tulla raskaaksi. Vittu sä olet idiootti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No kyllä olen 11 vuotiaita nähnyt ja ihan ovat leikki-iässä yleensä vielä...

        sähän kehuit 11 vuotiasta tyttö jiitä fiksuksi ja aikuismaiseksi viime vuonna. nytkö ajattelet toisin tyttö jiistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        sähän kehuit 11 vuotiasta tyttö jiitä fiksuksi ja aikuismaiseksi viime vuonna. nytkö ajattelet toisin tyttö jiistä.

        No mä olen 11 vuotiaan kanssa jutellut kaverini luona ja todennut ettei sen ikäinen kirjoittelisi täällä ja puhuisi poikakavereista... Ei edes 12 vuotias vielä ole niin kiinnostunut pojista. Tai sitten on puberteetti aikaisessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        etkö sä ymmärrä . Kun tytöllä alkaa menkat niin hän voi tulla raskaaksi. Vittu sä olet idiootti

        Heittele sinä niitä olkiukkoja päälleni nyt taas siinä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä olen 11 vuotiaan kanssa jutellut kaverini luona ja todennut ettei sen ikäinen kirjoittelisi täällä ja puhuisi poikakavereista... Ei edes 12 vuotias vielä ole niin kiinnostunut pojista. Tai sitten on puberteetti aikaisessa.

        nyt oli puhe sukukypsyydestä. Tiedätkö jani mitä sukukypsyys tarkoittaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        nyt oli puhe sukukypsyydestä. Tiedätkö jani mitä sukukypsyys tarkoittaa?

        Ehkä mä tiedän ihmisen fysiologiastakin jotain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ehkä mä tiedän ihmisen fysiologiastakin jotain.

        eli sä tiedät että tyttö voi tulla raskaaksi kun sen kuukautiset on alkaneet


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli sä tiedät että tyttö voi tulla raskaaksi kun sen kuukautiset on alkaneet

        Mihin tää nyt liittyy edes??


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin tää nyt liittyy edes??

        kun sä sanoit ettei 11 v tyttö ole pitkään aikaan vielä sukukypsä


      • Anonyymi kirjoitti:

        kun sä sanoit ettei 11 v tyttö ole pitkään aikaan vielä sukukypsä

        Ei kaikki ole välttämättä... Lapset saavat olla lapsia.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei kaikki ole välttämättä... Lapset saavat olla lapsia.

        ei kaikki mutta kuukautiset voi alkaa 11 vuotiaana. mInusta tuli sukukypsä 12 vuotiaana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sähän kehuit 11 vuotiasta tyttö jiitä fiksuksi ja aikuismaiseksi viime vuonna. nytkö ajattelet toisin tyttö jiistä.

        Kannattaisi kyllä ajatella toisin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No mä olen 11 vuotiaan kanssa jutellut kaverini luona ja todennut ettei sen ikäinen kirjoittelisi täällä ja puhuisi poikakavereista... Ei edes 12 vuotias vielä ole niin kiinnostunut pojista. Tai sitten on puberteetti aikaisessa.

        Ja tästä miehen fiilihuohotteesta ne houkat toista nojevana leipoo, aika surkeata on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt oli puhe sukukypsyydestä. Tiedätkö jani mitä sukukypsyys tarkoittaa?

        Ei ainakaan niin nuorta yksin monologia vetävä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli sä tiedät että tyttö voi tulla raskaaksi kun sen kuukautiset on alkaneet

        Pitäisköhän sun mies hommata muuta mietittävää,ä ja onhan se rikollista KAIKKIEN maalitusta sum muuta mainita siitä mitä näkee rivienvälissä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mihin tää nyt liittyy edes??

        Ans mä kerron puupäät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisköhän sun mies hommata muuta mietittävää,ä ja onhan se rikollista KAIKKIEN maalitusta sum muuta mainita siitä mitä näkee rivienvälissä

        Tietääkseni olen kyllä nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kaikki mutta kuukautiset voi alkaa 11 vuotiaana. mInusta tuli sukukypsä 12 vuotiaana

        Joo o... Kyllä olen ollut väärässä. Juttelin chatin kanssa aiheesta ja sekin korjasi että olen ollut väärässä. Murrosikä alkaa monesti jo tuossa iässä. Alkaa pojat kiinnostamaan jne. On tietty yksilöstä kiinni, että missä vaiheessa kehitystä on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Joo o... Kyllä olen ollut väärässä. Juttelin chatin kanssa aiheesta ja sekin korjasi että olen ollut väärässä. Murrosikä alkaa monesti jo tuossa iässä. Alkaa pojat kiinnostamaan jne. On tietty yksilöstä kiinni, että missä vaiheessa kehitystä on.

        wau. myönnät jani virheesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkseni olen kyllä nainen

        Voi venäjä miten vakuuttava arKumentti täällä anonyymipalstalla


    • Anonyymi

      Ei vissiin enää kovin kauaa ole elossa tää pikkumuksuja esittävä käppänä ....

      • Anonyymi

        Vaihda lääkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihda lääkkeet.

        Miten sinä taas liityt tähän? Sivusta ja tarviitko psykologista tukea ym muutens?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinä taas liityt tähän? Sivusta ja tarviitko psykologista tukea ym muutens?

        Että kukin vastaa itse kokemuksistaan itsestään ja näin


      • Anonyymi

        Kannatetaan, ihmettelen jos näi ei ole onko jotain salattavaa vai tukahdutettuja tunteita


    • Anonyymi

      Rupee jo riittään tää tarinallisuus Mies

    • Ei tuossa iässä poikia kiinnosta kuin star wars legot...

      • Anonyymi

        Eikö se ole myös hyvä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se ole myös hyvä

        Lapset saa olla lapsia.


    • Anonyymi

      Miksi mies esiinnyt lapsena joka puhuu kaikkea muuta paitsi ikäkausisopivasti?

      • Anonyymi

        Miksi nainen olet täällä syyttelemässä milloin ketäkin mistäkin? Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää?


      • Ai säkin huomasit, ettei 11v puhu tai varsinkaan kirjoita tuolla tavalla. Hyvä huomio.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi nainen olet täällä syyttelemässä milloin ketäkin mistäkin? Eikö sulla oikeasti ole muuta elämää?

        Ja miten tämä yhden trollaavan miehen puhutus jakautuisi näin jakomielitautisesti kuten sinun esitykseen kuuluu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten tämä yhden trollaavan miehen puhutus jakautuisi näin jakomielitautisesti kuten sinun esitykseen kuuluu?

        Aika vähäjärkHistä Porukkaa mikäli näin löysä kehys menee läpi, kova on tahto öyhöttää hessuilla patrikeilla maureilla yms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vähäjärkHistä Porukkaa mikäli näin löysä kehys menee läpi, kova on tahto öyhöttää hessuilla patrikeilla maureilla yms

        Kerrankin saa kokea olevansa osa jotain, kuten tyylii eläköitynyt linnaruuna vailla jobia


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe