Mistes kun on tuollainen yamaha 4hp 4t ja vuotaa kaasarista bensaa ulos ja sen takia ei löhde köyntiin kun vuotaa ja aivan perkeleesti mut sittaas kun ottaa irrotettavan bensatankin letkun irti koneesta ja hetken aikaa vetelee niin lähtee käyntii ja hetinnkun laittaa letkun kiinni takasin nii alkaa vuotamaan taas ja sitten kone sammuu. Auttakaa kädetöntä hädässä
Vastaukset 5
- Anonyymi
Jamahan kaasareissa oli joku omituinen halakeilu tauti. Ainoa neuvo, minkä tiiän, vaiha merkkiä.
- Anonyymi
Kaasarin neula ei sulje polttoaineen syöttöä tankista ja siksi tulvii. Joku roska siinä neulassa.
- Anonyymi
Itsellä on auttanut kun vetelee hetken aikaa käteen. Sitten ruikkaisee kerran ja sitten ei taas vähään aikaan ruiki.
- Anonyymi
Kopauta kaasuttimen alapäätä ruuvimeisselillä.
- Anonyymi
Se on joko rikki tai et osaa käyttää sitä. Veikkaan molempia.
Laita kaasari huoltoon ja lue ohjekirja.
Luonto kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459