Itse hiffasin muuten sellaisen asian

Anonyymi-ap

Että olen ollut väärässä koko elämäni ajan. Suhteisiin ja sellaisiin liittyvissä asioissa. Joissakin.

30

543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä tässä muuta. En kerro kenellekään.

AP

• Anonyymi

Kerro vaan 🏖️

• Anonyymi

Siitä on sitten helppo ottaa oikea suunta. Itsellä virheitä myös ja jokaisesta ottanut opiksi.

• Anonyymi

Hahaa, minä olen sotkenut asiani... Enkä palaa enää kuvioihin... Joten sillä ei ole väliä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa, minä olen sotkenut asiani... Enkä palaa enää kuvioihin... Joten sillä ei ole väliä...

Eli sinäkin opit. Se suunta on oikea, kun ei palaa takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinäkin opit. Se suunta on oikea, kun ei palaa takaisin.

No, tarkoitin vähän muuta. Joskus katuminen ja virheiden tiedostaminen ja uuden oppiminen ei auta mitään. Silloin on luovutettava ja kadottava. Kohti uusia tuulia.

• Anonyymi

Joskus on hyvä kun pystyy murtamaan omia mielensolmuja. Ennen sitä yleensä rikkoo niin muita kuin itseänsä ennenkuin ymmärtää asioiden laidan.

• Anonyymi

Näin on. Eikä ikinä edes ymmärrä että missä ja milloin meni harhaan, ja mikä sai heräämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on. Eikä ikinä edes ymmärrä että missä ja milloin meni harhaan, ja mikä sai heräämään.

Yleensä se on joku ihminen joka ravistuttaa mielenmaisemaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä se on joku ihminen joka ravistuttaa mielenmaisemaa

Kyllä. Ihmiset kantavat paljon mukanaan.

• Anonyymi

On kyllä hieno tunne kun oikein oivaltaa!

• Anonyymi

Noh, siihen en sano mitään. 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noh, siihen en sano mitään. 😄

No älä sitte

• Anonyymi

… uuden aloittaminen oon hyvä asia silloin jos ei pakene itseään. Olen aloittanut lukuisia kertoja uuden äärellä. Luullut olosuhteiden muuttavan sisäisen tyhjyyden, kaipauksen ja ihmissuhteet. Näin on käynytkin. Hetkellisesti. Jokin on aina muuttunut ja se on helpottanut omaa olotilaa, mutta olen aina jatkanut pian siitä, mihin jäin.

Onnea muutokseesi. Itse en enää pakene. Tunnen tuskan, kun se tulee. Yritän mennä tunteita kohti. Kohtaan päivittäin kolmea miestä, jotka kaikki osoittavat minulle huomiota. Otan sen vastaan ja opettelen nauttimaan siitä. Annan vastahuomiota, enkä pakene tunteita. Harjoittelen sellaista myönteistä ja positiivista suhdetta miehiin.

• Anonyymi

Positiivisuus on ehdottomasti aina parempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Positiivisuus on ehdottomasti aina parempi.

Niin, mutta yksi juttu harmittaa. En pysty harjoittelemaan rakkautta. Olen paennut aina rakkautta. Nyt pitää vain harjoitella myönteistä suhdetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, mutta yksi juttu harmittaa. En pysty harjoittelemaan rakkautta. Olen paennut aina rakkautta. Nyt pitää vain harjoitella myönteistä suhdetta.

Ehkä lopetat nyt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä lopetat nyt

Lopetan heti, kun tulet vastaan, katsot silmiin ja sanot noin.

• Anonyymi

No mä tarinoin, kun aloittajaa ei huvita 😂 Etsin siis myönteistä ja positiivista suhdetta miehiin..,

… ja kyseessähän on tragikoominen elokuva, jonka käänteisiin kuuluu suomalaisen naisen ja espanjalaisen miehen kohtaaminen Espanjan lomamatkalla. Elokuvan nimi on: Kuumat kikkarat ja sandaalien arvoitus.

Nainen on ostamassa rantakojusta remmisandaaleja ja empii ostaisiko keltaiset muoviset vai mustat nahkaiset. Hintakin mietityttää. Satsaako sandaaleihin euroja vai kymmeniä euroja. Nainen mittailee sandaaleja, sovittaa, tepastelee ja mutristaa huuliaan.

Naisen pitkät kastanjan ruskeat hiukset on solmittu löyhästi poninhännälle ja hänellä on päässään leveälierinen olkihattu. Hennot olkapäät pilkistävät hatun alta ja punainen kesämekko myötäilee tiukasti naisen vartaloa. Mekon alta näkyvät naisen kauniisti ruskettuneet sääret. Päivä on ollut kuuma ja aurinkoinen. Kojussa on lämmin, vaikka tuuletin hurisee nurkassa.

Kauppias kikkarahiuksineen purjehtii paikalle ja huikkaa nopeasti: ”Hola, que pasa señora?” Nainen hätkähtää. Miehen soinnikas ja matala ääni saa hänet tuntemaan sisällään jotain lämmintä ja läikehtivää. Nainen kääntää päätään ja näkee hauskan näköisen miehen ruskeissa nahkasandaaleissaan.

Nainen antaa katseensa levätä miehen vartalossa ja katsoo hitaasti miestä alhaalta ylöspäin, huomaa tiukat reidet, joita pukee vaaleat shortsit. Katse pysähtyy etumukseen, joka pullottaa estoitta ja julkeasti suoraan kohti. Nainen tuntee, kiihtyvän sykkeen sisällään ja värähtää ajatuksesta, miltä tuntuisi painautua tätä kikkarahiuksista miestä vasten. Nainen havahtuu ajatuksistaan ja huomaa miehen seuranneen huvittuneena hänen viipyilevää katsettaan shortsien etumuksessa. Nainen ei tiedä, että mies ei ollut voinut vastustaa kiusausta seurata naisen tuskailua eri sandaalien sovituksessa, vaan oli antanut katseensa estoitta liukua naisessa ja hänen ihastuttavissa piirteissään. Samalla mies oli havahtunut mietteisiin naisesta ilman ohutta kesämekkoa ja kuin yllättäen itsensä liimaantuneena naisen muotoja vasten.

Nyt samainen nainen on tässä ja hänen kätensä ulottuvilla. Mies hymyilee itsekseen. Nainen nostaa katseensa nopeasti ja uppoaa lopulta suoraan miehen tummiin tuikkiviin silmiin, auringon paahtamiin hymyileviin kasvoihin.

Nainen huomaa, kuinka miehen mustat kikkarat rönsyilevät lakin alta villisti ja vapaasti samoin kuin varustus hänen shortseissaaan ikään kuin etsien tietä vapauteen. Samaan aikaan miehen katse vaeltelee naisen rintoihin, jotka kuultavat paljaina ohuen kesämekon alta. Katse laskeutuu kohden naisen muodokasta uumaa. Mekko paljastaa naisen kiihottuneen tilan eikä nainen enää edes yritä peittää nänniensä aitoa ja uhmakasta nöpötystä.

Siinä hetkessä nainen tekee valinnan. Hän satsaa remmisandaaleissa mustaan nahkaan. Nainen liikahtaa ja alkaa raottaa varovasti römpsäänsä kaivaen esiin sopivia seteleitä. Mies tulee lähemmäksi, ojentaa kätensä ja koskettaa naisen rannetta kuin tunnustellen onko nainen samaa mieltä. Nainen liikahtaa lähemmäksi, nyt mies on aivan lähellä naista. Hän ei tartu rahoihin vaan vetää naisen hitaasti kiinni itseensä. Nainen raottaa huuliaan ja tuntee kuuman kohinan veressään. Tila on pienentynyt ja heidän välissään on vain heidän hengityksensä tihentynyt syke. Jostain rannalta kantautuu vaimea musiikki…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mä tarinoin, kun aloittajaa ei huvita 😂 Etsin siis myönteistä ja positiivista suhdetta miehiin..,

… ja kyseessähän on tragikoominen elokuva, jonka käänteisiin kuuluu suomalaisen naisen ja espanjalaisen miehen kohtaaminen Espanjan lomamatkalla. Elokuvan nimi on: Kuumat kikkarat ja sandaalien arvoitus.

Nainen on ostamassa rantakojusta remmisandaaleja ja empii ostaisiko keltaiset muoviset vai mustat nahkaiset. Hintakin mietityttää. Satsaako sandaaleihin euroja vai kymmeniä euroja. Nainen mittailee sandaaleja, sovittaa, tepastelee ja mutristaa huuliaan.

Naisen pitkät kastanjan ruskeat hiukset on solmittu löyhästi poninhännälle ja hänellä on päässään leveälierinen olkihattu. Hennot olkapäät pilkistävät hatun alta ja punainen kesämekko myötäilee tiukasti naisen vartaloa. Mekon alta näkyvät naisen kauniisti ruskettuneet sääret. Päivä on ollut kuuma ja aurinkoinen. Kojussa on lämmin, vaikka tuuletin hurisee nurkassa.

Kauppias kikkarahiuksineen purjehtii paikalle ja huikkaa nopeasti: ”Hola, que pasa señora?” Nainen hätkähtää. Miehen soinnikas ja matala ääni saa hänet tuntemaan sisällään jotain lämmintä ja läikehtivää. Nainen kääntää päätään ja näkee hauskan näköisen miehen ruskeissa nahkasandaaleissaan.

Nainen antaa katseensa levätä miehen vartalossa ja katsoo hitaasti miestä alhaalta ylöspäin, huomaa tiukat reidet, joita pukee vaaleat shortsit. Katse pysähtyy etumukseen, joka pullottaa estoitta ja julkeasti suoraan kohti. Nainen tuntee, kiihtyvän sykkeen sisällään ja värähtää ajatuksesta, miltä tuntuisi painautua tätä kikkarahiuksista miestä vasten. Nainen havahtuu ajatuksistaan ja huomaa miehen seuranneen huvittuneena hänen viipyilevää katsettaan shortsien etumuksessa. Nainen ei tiedä, että mies ei ollut voinut vastustaa kiusausta seurata naisen tuskailua eri sandaalien sovituksessa, vaan oli antanut katseensa estoitta liukua naisessa ja hänen ihastuttavissa piirteissään. Samalla mies oli havahtunut mietteisiin naisesta ilman ohutta kesämekkoa ja kuin yllättäen itsensä liimaantuneena naisen muotoja vasten.

Nyt samainen nainen on tässä ja hänen kätensä ulottuvilla. Mies hymyilee itsekseen. Nainen nostaa katseensa nopeasti ja uppoaa lopulta suoraan miehen tummiin tuikkiviin silmiin, auringon paahtamiin hymyileviin kasvoihin.

Nainen huomaa, kuinka miehen mustat kikkarat rönsyilevät lakin alta villisti ja vapaasti samoin kuin varustus hänen shortseissaaan ikään kuin etsien tietä vapauteen. Samaan aikaan miehen katse vaeltelee naisen rintoihin, jotka kuultavat paljaina ohuen kesämekon alta. Katse laskeutuu kohden naisen muodokasta uumaa. Mekko paljastaa naisen kiihottuneen tilan eikä nainen enää edes yritä peittää nänniensä aitoa ja uhmakasta nöpötystä.

Siinä hetkessä nainen tekee valinnan. Hän satsaa remmisandaaleissa mustaan nahkaan. Nainen liikahtaa ja alkaa raottaa varovasti römpsäänsä kaivaen esiin sopivia seteleitä. Mies tulee lähemmäksi, ojentaa kätensä ja koskettaa naisen rannetta kuin tunnustellen onko nainen samaa mieltä. Nainen liikahtaa lähemmäksi, nyt mies on aivan lähellä naista. Hän ei tartu rahoihin vaan vetää naisen hitaasti kiinni itseensä. Nainen raottaa huuliaan ja tuntee kuuman kohinan veressään. Tila on pienentynyt ja heidän välissään on vain heidän hengityksensä tihentynyt syke. Jostain rannalta kantautuu vaimea musiikki…

Et tiedä naisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et tiedä naisista

Kyllä me tarinan naisesta tiedetään jo jotain. Loppu on arvoitus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että eräs jatkaisi, mutta ei taida täältä tätä nähdä. On taitava kertomaan tarinoita. Joskus vuosia sitten oli useammin kertomuksia täällä 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon, että eräs jatkaisi, mutta ei taida täältä tätä nähdä. On taitava kertomaan tarinoita. Joskus vuosia sitten oli useammin kertomuksia täällä 😘

Ei ole täällä enää :(((
        Voihan kikkare!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh, kuulostaa hirveältä. Lopetat heti sen.

AP

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huh, kuulostaa hirveältä. Lopetat heti sen.

AP

Mikä kuulostaa hirveältä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olin nuorena samanlainen mutta sen jälkeen on ollut suhteita 4 ja 5 vuoden pituisia.

• Anonyymi

Niin minäkin oon ollut ja kyllä huokjäaisen isosti helpotuksesta!

(En tiedä mikä tuo pehmpjornonovelli tossa välissä on eikä kyllå kiinnostakkaan.)

• Anonyymi

Mitä hoksasin?

• Anonyymi

Hoksasit?

• Anonyymi

Olen ymmärtänyt saman. Mutta mikä oli se, minkä ymmärsin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      42
      2237
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      51
      1812
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      133
      1739
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1366
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      54
      1090
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      62
      959
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      847
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      821
    10. Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?

Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.
      Maailman menoa
      269
      812
    Aihe