Päivi Räsäsen häpeän päivä

Anonyymi-ap

Päivi Räsänen luottaa Rydmaniin, eli hyväksyy alaikäisten tyttöjen ahdistelun. Päivi Räsäsen olisi syytä viimeistään nyt lopettaa uskovaista esittämisen. Tästä päivästä eteenpäin en usko sanaakaan mitä Päivi Räsänen suustaan päästään. Räsäsen puheiden vuoksi jo sadat tuhannet henkilöt ovat eronneet kirkosta. Olisi sen jo luullut riittävän?

18

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Räsänen kuuluu samaan kirkon lahko uskoviin, kuten Merikarvian kirkkoherra, kokoomuksen paikallis poliitikko, joka on rikostutkinnassa rippikoulu tyttöjen ahdistelusta.
      Näin oikeisto hallitus myötäilee
      näitä pappeja..
      No Suomen kirkko kyllä oikeistolainen

    • KD näkee 14 vuotiaatkin synnytyskoneina.

    • Anonyymi

      Eipä yllätä. Kirkon väessä on paljon pedofiiliporukkaa. Kirkon toimiin tällaiset henkilöt juuri hakeutuvat, jolloin ovat ikäänkuin suojassa. On kyllä törkeää kaksinaismoralismia Räsäseltäkin. Karseaa paskasakkia nämä poliitikot päättävässä asemassa

    • Anonyymi

      Mitä enemmän luen tälle palstalle kirjoittavien vihavasemmistolaisten juttua, sitä vähemmän uskon vihavasemmiston puheita mm. Rydmanista.

      Ei ole näyttöä, että Rydman ahdistelisi alaikäisiä tyttöjä. Mikäli olet yhtään lukenut tai kuullut Räsäsen kommentteja aiheeseen liittyen, etkä olisi vihavasemmistolainen, et kommentoisi tuolla tavalla.

    • Anonyymi

      Herran nimeen saa tehdä näköjään vaikka mitä !

      Kirkko on iät ajat ollut bedofiilien pesä !

      • Anonyymi

        Mikä tai kuka on "herra" jonka nimeen toimit?

        Mitä tarkoittaa "bepofiili"? Oletko sinä sellainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tai kuka on "herra" jonka nimeen toimit?

        Mitä tarkoittaa "bepofiili"? Oletko sinä sellainen?

        Herra antaa sinulle anteeksi sokeutesi ja lukutaitosi puutteet.


    • Anonyymi

      Äitiskin luotti isääsi, vai luottiko?

    • Anonyymi

      Jeesus tulee pian ja kostaa synnissä eläville kristillisdemokraateille.

      • Anonyymi

        Mikä se sellainen Jeesus on, jonka ajattelet olevan tulossa kostamaan? Elätkö itse synnissä?


    • Anonyymi

      Räsänen ehkä unohtaa, että Raamattu tuomitsee esiaviollisen seksin, oli kyseessä homo tai hetero. Tosin Raamatun aikana homo ja hetero sanoja ei oltu vielä keksitty.

      Toki Räsänen unohtaa Raamatun ajan naisen asemankin.

      Ehkä Räsänen ei ole löytänyt Raamatusta mitään pikkutytistä tai naisten ahdistelusta. Onko niistä muuten mainintoja?

      Toki mainitaa on, että raiskauksen jälkeen olisi hyvä ottaa nainen vaimoksi ja jos ei kelpaa, niin antaa eteenpäin, mutta ilmaiseksi, eikä maksua vastaan.

      • Anonyymi

        Ehkä sinun kannattaisi tutustua hieman siihen mitä Päivi Räsänen on aiheista puhunut ja kirjoittanut ennen kuin arvailet, että hän on unohtanut jotain tai ei ole löytänyt jotain.

        Nyt sinä kerrot lähinnä vain siitä, että haluat hyökätä Päivi Räsästä vastaan, vaikka sinulla ei ole siihen mitään järjellisiä perusteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaisi tutustua hieman siihen mitä Päivi Räsänen on aiheista puhunut ja kirjoittanut ennen kuin arvailet, että hän on unohtanut jotain tai ei ole löytänyt jotain.

        Nyt sinä kerrot lähinnä vain siitä, että haluat hyökätä Päivi Räsästä vastaan, vaikka sinulla ei ole siihen mitään järjellisiä perusteita.

        En hyökkää Räsästä vastaan. Tuon vain esille, että Räsänen käyttää Raamattua aika valikoivasti ja suppeasti.

        Jeesus hoitaa tietämättömyytemme ja syntimme, kun se aika tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hyökkää Räsästä vastaan. Tuon vain esille, että Räsänen käyttää Raamattua aika valikoivasti ja suppeasti.

        Jeesus hoitaa tietämättömyytemme ja syntimme, kun se aika tulee.

        Hyökkäät Päivi Räsästä vastaan ja tuot esiin sen, ettet tiedä ollenkaan mitä Päivi Räsänen on aiheesta puhunut tai kirjoittanut. Et edes löytänyt mitään "valikoivaa ja suppeaa" Raamatun käyttöä Päivi Räsäseltä.

        Mielenkiintoista, kuinka kuittaat valehtelusi ja tietämättömyytesi toteamalla "Jeesus hoitaa tietämättömyytemme ja syntimme, kun se aika tulee." Kristityt taitavat ajatella, ettei homma toimi ihan tuolla tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyökkäät Päivi Räsästä vastaan ja tuot esiin sen, ettet tiedä ollenkaan mitä Päivi Räsänen on aiheesta puhunut tai kirjoittanut. Et edes löytänyt mitään "valikoivaa ja suppeaa" Raamatun käyttöä Päivi Räsäseltä.

        Mielenkiintoista, kuinka kuittaat valehtelusi ja tietämättömyytesi toteamalla "Jeesus hoitaa tietämättömyytemme ja syntimme, kun se aika tulee." Kristityt taitavat ajatella, ettei homma toimi ihan tuolla tavalla.

        Sinulle ei ole hätää. Jeesus kuoli sinunkin syntiesi puolesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyökkäät Päivi Räsästä vastaan ja tuot esiin sen, ettet tiedä ollenkaan mitä Päivi Räsänen on aiheesta puhunut tai kirjoittanut. Et edes löytänyt mitään "valikoivaa ja suppeaa" Raamatun käyttöä Päivi Räsäseltä.

        Mielenkiintoista, kuinka kuittaat valehtelusi ja tietämättömyytesi toteamalla "Jeesus hoitaa tietämättömyytemme ja syntimme, kun se aika tulee." Kristityt taitavat ajatella, ettei homma toimi ihan tuolla tavalla.

        Mitä Räsänen on kirjoittanut esiaviollisesta seksistä ja muusta vastaavasta?


    • Anonyymi

      Uskisten moraali on venyvä.Kun kerta Jeesus on jo kuollut syntien tähden niin ei tarvitse ottaa vastuuta.Voi elää kun sika pellossa. Rahaa ja valtaa KD haluaa kuten PS ym. Niitten on pakko tehdä hallitusohjelman mukaan ettei rahat ja edut lopu.Politiikka on mitä on. Porukka on eduskunnassa keräämässä maallista mannaa.Ikävä kyllä.

      • Anonyymi

        Tämä ei liittynyt taas yhtään mihinkään vaan kertoo vain vihastasi ihmisiä kohtaan ilman perusteluja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe