Minun pitää tehdä jotain

Anonyymi-ap

En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi.
Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidettu.

47

2048

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin odottaa vaikka muutamankin kuukauden
      Olisi kuitenkin kiva tietää siitä etukäteen

      • Anonyymi

        Valetta


    • Anonyymi

      Ei hätiköityjä ratkaisuja… ihmissuhteita ei saa vain hoitaa pois alta…lapset tärkeimpiä.., asettaisin itse aina edelle heidät … onneksi ei enää tarvitse…
      Rakkaus tärkeintä. Elämä voi yllättää

    • Anonyymi

      Minun pitää lopettaa tyhmä kaipaaminen. En koskaan varnaan opi puhumaan tunteista, kun en edes ymmärrä niitä ja muutenkin on vaikeaa. Ärsyttää kun en vain ole semmoinen kuka ei kaipaisi rakkautta. Mieheltä sivusta.

    • Anonyymi

      Häntä odotan niin kauan kuin on tarvis.

      • Anonyymi

        Niin minäkin häntä.

        Sivusta


      • Anonyymi

        Mutta jos hänkin kaipaa sinua🥺


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos hänkin kaipaa sinua🥺

        Hänen kaipaamisistaan en tiedä, mutta hän kyllä tietää, että minä kaipaan häntä. Enkä ole mennyt minnekään, täällä olen edelleen, jos hän joskus haluaa luokseni tulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen kaipaamisistaan en tiedä, mutta hän kyllä tietää, että minä kaipaan häntä. Enkä ole mennyt minnekään, täällä olen edelleen, jos hän joskus haluaa luokseni tulla.

        Onko sillä pitkäkin matka sun luo? Näettekö päivittäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä pitkäkin matka sun luo? Näettekö päivittäin?

        En tiedä missä asuu. Ei nähdä edes vuosittain.


    • Anonyymi

      Odotan toki vaikka kuinka pitkään, vaikka kieriskelen ikävissäni jo nyt. Kesä on muutenkin vähän hankalaa aikaa millekään kunnolliselle (nähdä ehkä voi?)

      • Anonyymi

        Toivon että nähdään 🫠


    • Anonyymi

      Juu tee vain ja nauti kesästäsi. Minua ei muut edelleenkään kiinnosta eli toivon kyllä että jotakin joskus vielä tapahtuisi meidän välillä.. Se olisi varmaan ihaninta ikinä. Itse olen pois maisemista mökkeilemässä muutamat viikot heinäkuussa ja sitten elokuusta heti uuden alkua. Kyllähän sitä silloinkin on vielä kesää jäljellä jos vaikka sinulla on parempi sauma nähdä

      • Anonyymi

        Ei silloin ole yhtään parempi. Päinvastoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei silloin ole yhtään parempi. Päinvastoin

        No miksi sitten laitoit noin? Kyllä minä olen toivonut näkemistä jo aiemmin.. Mutta kun ei kuulu eikä näy niin minkäs teet. Olen steppini ottanut jo keväällä toin numeron ym. Ei tullut käyttöösi.


    • Anonyymi

      En voi enää odottaa, darling. Odotin ja odotin. Olisin halunnut jutella kanssasi. Löydän vielä rakkaan, joka jaksaa kuunnella minuakin eikä jätä minua.

    • Anonyymi

      Kuinka paljon meillä on hänen kanssa mennyt aikaa täällä palstalla...jopa naurattaa välillä. Mut siis tiedän että näitä voidaan sitten yhdessä joskus naureskella.. Uskon edelleen, että kesän aikana nähdään ja veikkaan villinä että ei edes jää yhteen kertaan.

      • Anonyymi

        Tuletko mulle? 😊


      • Anonyymi

        Ihan järkyttävä määrä..... ai kauheeta.... en halua edes ajatella siis omalla kohdalla


    • Anonyymi

      Olipas salaperäistä. Jotain vihjettä edes?

    • Anonyymi

      Mitäs meinasit tehdä ? Kerro, kiinostaa ...

    • Anonyymi

      ap kuka oot ?

    • Ei kai kukaan odottele pelkästään tälläsiin
      palsta puheisiin perustuviin juttuihin??
      Ilman tunnisteita kaiken lisäksi..

      Ja sitä paitsi jos olisi Aidosta välittämisestä kyse, ei sillon pitäis vaatia tai pyytää odottamaan.
      Tai jos jotain muka olisi niin siltikin niistä puhuttais ihan irl puolella ja selitettäisiin kunnolla mistä kyse.

      Jatkakaa silti mitä jatkatte,
      ja odottakoon kuka odottaakin tollei...

    • Anonyymi

      Miten muka löytäisit? Et ole tähänkään mennessä löytänyt? 😃 naiselta..

      • Anonyymi

        Mitä piti löytää? Tässä tapauksessa nainen löysi miehen.


      • Anonyymi

        Minut? Ei se mies ole löytänyt vieläkään😄


    • Anonyymi

      elämähän on pelkkää odottamista muutenkin, ja jos vielä täällä kertoo odottavansa niin ei ole edes mitään luvannutkaan.

      • Anonyymi

        Indeed. Sivusta


    • Anonyymi

      Mikä homma?

    • Anonyymi

      eräs joka näitä lukee kuitenkin voisi tulla jo tänään, kaipaan kyllä halia 🙂

      • Anonyymi

        Voi luoja kun voisin...en ole niin reipas tyttö että voisin vain tulla koputtelemaan


    • Anonyymi

      eräälle, älä tee sitä, tule vain tänne. Tarvitsen sinua täällä ❤️

    • Anonyymi

      saanko kysyä mistä se nainen tiesi vai tiesikö oikein minusta ennen kuin edes itse tiesin? nyt kun ajattelee taakse päin, hän oli hyvin outo, ja ei tehnyt yksin. Kuka se mies on?

    • Anonyymi

      ei ritareille, ennusteet puhuivat salaisesta ihailijasta, en osannut edes aavistaa sinua.

    • Anonyymi

      en tiedä liittykö sinä häneen, vai mikä on takana, näin hänestä kuvia, jossa oli paljon pyöreämpi, se liittyi paljon siihen alueeseen myös. annetaan vaan olla. asiat paranee ja on jo hyvin, epämieluisia muutoksia osittain, tuovat kuitenkin hyvää. kaipuu vanhaan ja koti ikävä on pahinta. pahinta on laittaa ja saada muutkin tuntemaan elämä hyväksi ja sitten se taas alkaa. ryven hetken, kohta jaksan taas.

    • Anonyymi

      lupasin kesän miettiä mitä tehdään, palataanko Helsinkiin vai jäädäänkö tänne. en tiedä kummassa parempi, mutta joku useamman vuoden ratkaisu pitäisi keksiä?

      • Anonyymi

        Okei..onko teillä lapsia?ei lapsia kannata helsinkiin varmaan viedä


    • Anonyymi

      joku sitä kiusaa tekee, varmat suunnitelmat menee ja kaatuu aina siihen niiden toimintaan. markkinoin vuoden, ei yhtään mitään. toivoin että löydän edes vastauksia mistä tuo vaino johtuu ja mitä on. se pahenee mitä paremmin menee. sama sairas kuvio toistuu, toivon että löydän edes vastauksia ja tekijöitä.

    • Anonyymi

      mukavia ihmisiä mutta en oo missään nähnyt näin ilkeitä ja petollisia työkavereita, aina sama kaava. samat henkilöt tai niiden tuttuja. keksin kyllä jotakin, markkinoin Helsinkiin ja muualle. en tänne, vähän kyllä. kunhan ensin muutama juttu on hoidettu. kun olin perheellinen Helsingissä, olin eri sarjaa samoille ihmisille täällä, kun erosin ja muutin tänne perheen kanssa niin olin kuin kakkosluokan hakattava ihminen. yksityiset päiväkodit tosi huonoja, tosi kieroja, varsinkin tietyt ihmiset, kunnalliset parempia, paremmat työterveyshuollot yksityisellä ja hyvä palvelu terveyskeskuksissa ja apteekeissa. koulu ok mitä on ymmärtänyt. tämä on kyllä kumma juttu, deittailin erästä it henkilöä sieltä samasta rakennuksesta, nosti hetkeksi arvoa 🙂 siinä rakennuksessa, henkilökunta siellä on kivaa ongelmat yrityksissä.

    • Anonyymi

      eräs toinen kävi 6 vuotta yksityistä päiväkotia, ja meni koko aika tosi hyvin, ei mitään pahaa sanottavaa, mutta täällä pidän mieluummin lapsen kotihoidossa jos on kevyt päivä tai voi pitää osittain saldoja pois, meidän lapsilla onnistui jossakin kohtaa tosi hyvin. kaikki muut naapurit mukavia, paitsi etelästä tulleet. muutamia mukavia etelästä muuttaneita tavannut, tosi kivoja, mutta tulivat eri alueelta. on tämä nykypäivä kummaa 🙂

      • Anonyymi

        enkä ole missään nähnyt että mammat istuu rannalla ja lapset yksinään vedessä. yksi päiväkotikaveri hutkii toista pumpulla päähän, ja kukaan ei sano mitään eikä edes katso, oli pakko sitä komentaa. toisella puolella oli varmaan ritari jolla oli kukkatyttö mukana. lasta ei saa hoitoon, koska pelkää siellä näitä, ja osaa hoitajista, on aina kalpea ja kipeä, kun on enemmän siellä, ja itse koen kummia. puhuvat jostain entisistä kuolleista hehkuista. tämä on tosi outo paikka, kyselin siitä alueesta, ja eräs sanoi ettei mielellään mene sinne edes kauppaan 😀


    • Anonyymi

      Ainiin ja yx hehku veti yhdellä työpaikalla kauheat raivarit työpaikkakiusaamisesta, itkin pomoni edessä ihan ilman syytä. että tämmöistä kiusaa, ja tykkäsin kaikista työkavereista siellä 😀 että vielä jatkui toisessakin. voisitteko naiset tehdä itsellenne jotakin, ja pysyä poissa toisten elämästä, minä en ainakaan halua yhtään ritaria tai pollea mihinkään suhteeseen. tuo teidän touhu on helvetin sairasta.

    • Anonyymi

      ja hehkut pysykää omissa töissänne, teitä ei kukaan ajattele kauniisti jos tungette tekemään hyvää toisten työpaikalle etsitte urhonne ja menette sinne. ja mielellään pysytte poissa myös toisten kodeista.

    • Anonyymi

      Odotan vaikka maailman tappiin asti 🥰

    • Anonyymi

      Ai niinkö tiedät/löydät?

      Miten sinä nuin varma siitä olet?

    • Anonyymi

      Teet mitä sinun täytyy ja minä olen sen jälkeen yhä täällä jos niin on tarkoitettu on. Tulevasta ei voi varmaksi sanoa.

    • Anonyymi

      Et löydä mina ja sä huomaat kyllä että minä
      En enää palstaile s s24
      Kiitos miehen jota kerran niin rakastin
      En tuu enää illalla sivustolle takas.
      Mä oon uudessa alussa.
      Mulla nyt siihen tarvittava voima ...
      Naiselta sivusta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      213
      1183
    2. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      2
      1113
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      190
      968
    4. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      148
      933
    5. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      28
      907
    6. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      239
      874
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      54
      854
    8. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      187
      850
    9. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      70
      826
    10. Pieni muistutus päivään

      Olet mies tärkeä 🩵 nähdään vielä ☘️
      Ikävä
      46
      730
    Aihe