olen rintaliivifetissi,minkälaiset liivit tänään ylläsi?
rintaliivit
18
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Push-up liivit pinkit ja pitsit
- Anonyymi
Valkoiset kevyesti topatut
- Anonyymi
Sellaset spede show liivit buaahaa
- Anonyymi
Hähähää Mitäs pidät spedeily showtas niuvanniemellä. Kjäh kjäh kjäh
- Anonyymi
Vaaleanpunainen rintsikka ja pikkuhousut.
- Anonyymi
Mustat,pitsi somisteiset. Hieman muotoilevat. Ja samaa sarjaa stringit,pitsi somistein.
- Anonyymi
Ihanat oranssit ilman toppauksia, punainen paitapusero ja punainen puolihame, tänään ei sukkia koska on niin kuuma, tyttömäinen olo kuitenkin.
Tummansiniset, hakaset edessä. Vöin mennä rannalle eikä erotu heti uikkareista.
- Anonyymi
Bullet-liivit, ei julkisuuteen niin ovat törröttävät ja terävät. Kiihottaa itseä ja kumppania.
- Anonyymi
Olkaimettomat harmaat
voin myydä😏 - Anonyymi
Semmoset mustat missä on kevyet toppaukset.
- Anonyymi
Mustat, vähän läpinäkyvät
- Anonyymi
Pinkit, pitsikoristeiset ja osittain läpinäkyvät.
- Anonyymi
Upeet on nuo pinkit. Ne olisi kiva riisuu sulta pois😉
- Anonyymi
Mustat rintaliivit joissa punaista pitsiä.
- Anonyymi
Upeet 👍
- Anonyymi
Mä tarkastan aina tuttujen naisten rintaliivien koon, jos siihen vain on tilaisuus. Katson sen pyykkikorista tai jostain.
- Anonyymi
Kirkkaan punaiset, housut mustat. ihana olo kotona koneen kanssa ihailla toisia kivoja liivifaneja. Terkkuja kaikille liivifaneille...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448961
- 785472
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383934Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543302- 503260
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273165- 412276
- 341932
- 2091747