olen rintaliivifetissi,minkälaiset liivit tänään ylläsi?
rintaliivit
17
1236
Vastaukset
- Anonyymi
Push-up liivit pinkit ja pitsit
- Anonyymi
Valkoiset kevyesti topatut
- Anonyymi
Sellaset spede show liivit buaahaa
- Anonyymi
Vaaleanpunainen rintsikka ja pikkuhousut.
- Anonyymi
Mustat,pitsi somisteiset. Hieman muotoilevat. Ja samaa sarjaa stringit,pitsi somistein.
- Anonyymi
Ihanat oranssit ilman toppauksia, punainen paitapusero ja punainen puolihame, tänään ei sukkia koska on niin kuuma, tyttömäinen olo kuitenkin.
Tummansiniset, hakaset edessä. Vöin mennä rannalle eikä erotu heti uikkareista.
- Anonyymi
Bullet-liivit, ei julkisuuteen niin ovat törröttävät ja terävät. Kiihottaa itseä ja kumppania.
- Anonyymi
Olkaimettomat harmaat
voin myydä😏 - Anonyymi
Semmoset mustat missä on kevyet toppaukset.
- Anonyymi
Mustat, vähän läpinäkyvät
- Anonyymi
Pinkit, pitsikoristeiset ja osittain läpinäkyvät.
- Anonyymi
Upeet on nuo pinkit. Ne olisi kiva riisuu sulta pois😉
- Anonyymi
Mustat rintaliivit joissa punaista pitsiä.
- Anonyymi
Upeet 👍
- Anonyymi
Mä tarkastan aina tuttujen naisten rintaliivien koon, jos siihen vain on tilaisuus. Katson sen pyykkikorista tai jostain.
- Anonyymi
Kirkkaan punaiset, housut mustat. ihana olo kotona koneen kanssa ihailla toisia kivoja liivifaneja. Terkkuja kaikille liivifaneille...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4751711Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641328Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 44746
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65726Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7712Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701