Hyvä suomi 24 Judoaktiivit

Anonyymi-ap

Moro,

Täällä aika arvostelevaa kommenttia meidän yhteisestä lajista miksi? Toki muutama oikeakin kommentti. Miksi täällä valitetaan eikä tehdä mitää? Kaikki muu on paskaa paitsi kusi? Suomalaiset on oikein hyvin pärjännyt maailmalla ja jos kaikki tsempataan, niin varmasti pärjätään paremminkin. Kun meillä varaa arvostella, voimme myös itse tuoda jotain lajiin, liittoon, seuraan tai jollekin henkilökohtaisesti.

6

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tänne parin rivin kirjoitus ei paljon vaadi,
      mutta esim. junnuryhmän valmentaminen viikoittain 3 krt+ pari kertaa kuussa kisa/leiri, niin vaatikin jo asennetta!
      Tai pienen seuran puheenjohtajana Suomen judon edistäminen!

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin. Ei tällä palstalla valittajat ole niitä tekijöitä jotka tuolla oikeasti kentällä tekevät ruohonjuuritöitä lajin eteen. Tämän palstan vinkujat ovat salaliittoteorioihin hurahtaneita lidlinkaljankittaajia jotka eivät itse mitään tee. Luultavasti omassa seurassaankin, jos sellaista enää on, oikeat tekijät ovat kyllästyneitä näihin pettereihin jotka eivät mistään mitään oikeasti ymmärrä eivätkä varmasti mitään tee, koska sehän on jonkun muun homma. Seuran, liiton, yhteiskunnan- kunhan vaan ei mun!


      • Anonyymi

        Juuri noin!


    • Anonyymi

      Kyllä täällä on paljonkin totuuden pohjaisia tekstejä, välillä vähän kovin sanoin kirjoitettu, mutta faktapohjalla!

      Ja aina kun täällä asiasta keskustellaan/mölistään, niin johan alkaa kabinetissa tapahtua (mm. liiton sivuilla jne.)

      • Anonyymi

        Ei siellä liitossa tehdä kun kavereista ja niiden lapsista ja vammaisista juttuja ne on etusijalla


    • Anonyymi

      Täältä ne "oikeat" uutiset kannattaa lukea. Liiton sivut on kuin jostakin Fantasia sarjasta .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1844
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1517
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1476
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1342
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1298
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1169
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      278
      1122
    8. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1113
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe