Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

Anonyymi-ap

on jo joku toinen?

115

2458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen tienny jo kauan. Enkä siksi enää kaipailekaan.

      • Anonyymi

        Ai sä kaipailit nettaa kun oli sinkku ja odotit koska ottaa yheyttä. Miksi sä kaipailit tyttöä joka ei halunnut sun kaa sänkyyn . sähän et platonista ystävyyttä naisista hae


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä kaipailit nettaa kun oli sinkku ja odotit koska ottaa yheyttä. Miksi sä kaipailit tyttöä joka ei halunnut sun kaa sänkyyn . sähän et platonista ystävyyttä naisista hae

        Voi jessus ku et tajua mitään. Olin rakastunut häneen... Ehkä se riitti syyksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi jessus ku et tajua mitään. Olin rakastunut häneen... Ehkä se riitti syyksi.

        niin ja olet vieläkin. kolme vuotta oot julistanut täällä kaipailua ja loppua ei näy


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin ja olet vieläkin. kolme vuotta oot julistanut täällä kaipailua ja loppua ei näy

        Missä olen tänään julistanut kaipailua? Kerropa nyt se. Mä en sellaista tee, koska se minulta kiellettiin jo vuosi sitten. En halua hänelle sellaisesta mitään ahdistavia olotiloja. Nauttikoon nyt miehestänsä rauhassa vaan. Minä menen tuonne sänkyyn odottamaan kuolemaa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä olen tänään julistanut kaipailua? Kerropa nyt se. Mä en sellaista tee, koska se minulta kiellettiin jo vuosi sitten. En halua hänelle sellaisesta mitään ahdistavia olotiloja. Nauttikoon nyt miehestänsä rauhassa vaan. Minä menen tuonne sänkyyn odottamaan kuolemaa...

        tässä on jani se ongelma että ole kuukausi tolkulla puhunut täällä ettet enää puhu netasta. Mutta niin sä vaan jaksat väliajoin kertoa netasta täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        tässä on jani se ongelma että ole kuukausi tolkulla puhunut täällä ettet enää puhu netasta. Mutta niin sä vaan jaksat väliajoin kertoa netasta täällä

        Sinähän hänestä jatkuvasti puhut. Oletko huomannut sitä?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinähän hänestä jatkuvasti puhut. Oletko huomannut sitä?

        No koska sulla on tarve kaipailla nettaa niin pidetään netta mielessä


      • Anonyymi

        No tuskimpa se ketään estää kaipaamasta jos estää ni eihän toista ole silloin koskaan aidosti kaivannutkaan sun kaltasten on vaan mahdotonta erottaa kaipauksen ja välittämisen ero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sä kaipailit nettaa kun oli sinkku ja odotit koska ottaa yheyttä. Miksi sä kaipailit tyttöä joka ei halunnut sun kaa sänkyyn . sähän et platonista ystävyyttä naisista hae

        No empä ole kuullu yhdestäkään miehestä joka hakis naiselta platonista ystävyyttä yleensä se menee luokitteluna niin että mies joka haluaa olla naiselle muuta kun kaveri yleensä aina haluaa tältä pilluakin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voi jessus ku et tajua mitään. Olin rakastunut häneen... Ehkä se riitti syyksi.

        Vittu sinä etenkään et edes tiedä mitä rakkaus on jos ny saatana jo lopettasit edes ton jatkuvan valehtelun


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Missä olen tänään julistanut kaipailua? Kerropa nyt se. Mä en sellaista tee, koska se minulta kiellettiin jo vuosi sitten. En halua hänelle sellaisesta mitään ahdistavia olotiloja. Nauttikoon nyt miehestänsä rauhassa vaan. Minä menen tuonne sänkyyn odottamaan kuolemaa...

        Odottavan aika on pitkää joudut itse hoitaa varmaankin itsesi lopettamisen olen sulle jo monta neuvoa antanu kuinka teet sen vai eikö sulla kantti riitä siihen eipä toi ole ihme mun iskäkin oli sen verran herkkä ettei sitä itse pystyny tekeen mu valitsi ryyppyseuransa sen verran huonosti että lopulta vanha armeijan kapiainen sen tappo si tosi oli raukka tuo kyseinen kapiainenkin mitä itse tutkin rikospaikka kuvia kolme kuukautta ni tulin siihen tulokseen että oli tappanu nukkuvan miehen jos oli olis tapahtunu teko hänen kuvailemalla tavalla pikaistuksissa olis pitäny olla pitkä käsi ja luonnottomasti taipuvat nivelet mu oli tekonsa päätteeksi nostanj isäni sohvalle istumaan ja vielä kaivertanu ristin muistaakseni suunnilleen aataminomenan kohdalle mu koska asia käsiteltiin yks juoppo tappo toisen kuka siitä välittää sai hän tuomion vain taposta ei murhasta niin kuin olin esitutkinnan kuulusteluissa vaateeksi ilmoittanu kehtas toki tuomari oikeudenistunnossa sanoa et kerran murhatuomiota vaaditaan olisi asiasta pitänyt ilmoittaa ajoissa kuinka paljon aikaisemmin asiasta olisi voinut tai pitänyt ilmoittaa jos ei esitutkinnan aikainen kuulustelu ilmoitus riittänyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odottavan aika on pitkää joudut itse hoitaa varmaankin itsesi lopettamisen olen sulle jo monta neuvoa antanu kuinka teet sen vai eikö sulla kantti riitä siihen eipä toi ole ihme mun iskäkin oli sen verran herkkä ettei sitä itse pystyny tekeen mu valitsi ryyppyseuransa sen verran huonosti että lopulta vanha armeijan kapiainen sen tappo si tosi oli raukka tuo kyseinen kapiainenkin mitä itse tutkin rikospaikka kuvia kolme kuukautta ni tulin siihen tulokseen että oli tappanu nukkuvan miehen jos oli olis tapahtunu teko hänen kuvailemalla tavalla pikaistuksissa olis pitäny olla pitkä käsi ja luonnottomasti taipuvat nivelet mu oli tekonsa päätteeksi nostanj isäni sohvalle istumaan ja vielä kaivertanu ristin muistaakseni suunnilleen aataminomenan kohdalle mu koska asia käsiteltiin yks juoppo tappo toisen kuka siitä välittää sai hän tuomion vain taposta ei murhasta niin kuin olin esitutkinnan kuulusteluissa vaateeksi ilmoittanu kehtas toki tuomari oikeudenistunnossa sanoa et kerran murhatuomiota vaaditaan olisi asiasta pitänyt ilmoittaa ajoissa kuinka paljon aikaisemmin asiasta olisi voinut tai pitänyt ilmoittaa jos ei esitutkinnan aikainen kuulustelu ilmoitus riittänyt

        Voi vttu mitä pskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No koska sulla on tarve kaipailla nettaa niin pidetään netta mielessä

        Olet kyllä yksi palstan suurimmista pskiaisista. Ihan näin vain sivusta totean.


    • Anonyymi

      Tuo on vain ajan kysymys. Joku päivä törmään häneen kadulla ja kainalossaan on joku muu. Mitäpä siinä voi tehdä muuta kuin toivoa, ettei näe kyyneleitäni. Ihan tarpeeksi on saanut jo hävetä itseään.

      • Anonyymi

        Kumi on saanut hävetä itseään sinä vai hän ja olisko kannattanu miettiä mitä tekee teet ettei tarttis itseä hävetä mu minkäs teet kun o housus jo


    • Anonyymi

      Oikeastaan olis helpotus.

      • Anonyymi

        Pitää hommata suhde jos se sua helpottaa.


    • Anonyymi

      Niin sen kuuluikin mennä näin sivusta ja hyvä jotta niin tapahtui.

    • Anonyymi

      Sehän oli selvää että niin käy. Liian tasokas ois ollu mulle. Yötä!

      • Anonyymi

        👍!


    • Anonyymi

      Tiedän, että on. Vaimo.

    • Anonyymi

      Harmittaisi tietenkin.

    • Anonyymi

      Mä olen saanut jo tietää, hän raukka ei taida tajuta että se saa kaipaamaan vaan enemmän häntä

      • Anonyymi

        Oletko sinkku?


    • Anonyymi

      Onhan niitä jo ollut. Joskus mietin sitä, että miten suhtautuisi siihen, ettei mulla ole edelleenkään ketään.

    • Anonyymi

      Tuntisin surua ja vaipuisin hiljaisuuteen

      • Anonyymi

        Älä pelkää


    • Anonyymi

      Niin se on aina mennyt. Nyt kun on hänestä kyse niin olisi kyllä todella ikävää jos niin kävisi. Mitäpä sille sitten voi jos niin käy, tunteet ei sitten olleet niin vahvoja että olisi pari tullut.

      • Anonyymi

        Pitäiskö hänen telapaattisesti aistia että pidät hänestä?


      • Anonyymi

        Ei kukaan montaa vuotta odottele rajansa silläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäiskö hänen telapaattisesti aistia että pidät hänestä?

        Etkö ole oppinu että useimmat naiset olettaa että pitäis osata lukea ajatuksia


    • Anonyymi

      Uskoisin, että on joku.

    • Anonyymi

      Aavistin alusta saakka, vaikka kielsi. Myöhemmin näin omin silmin. Sellainen valehtelija se heppu, mutta menneen talven lumia jo.

      • Anonyymi

        Niin näit hänet siskon kanssa kaupassa, tai vanhan työkaverin kanssa kahvilla tai naapuria auttelemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin näit hänet siskon kanssa kaupassa, tai vanhan työkaverin kanssa kahvilla tai naapuria auttelemassa.

        Se on semmonen hedonisti et panee kyl niitäkin.Varsinki niitä.Kaikkea mikä kiellettyä.


      • Anonyymi

        Ei heppu pelkäästään myös naispeppu


    • Anonyymi

      Jos hän olisi antanut ristiriitaisia signaaleja siitä onko kiinnostunut vai ei niin olisihan se helpotus tietää syy vaikkapa välttelylle jotta voisin jatkaa itse elämääni eteenpäin. Lähtisi turhat haaveet ja toiveet ja tulisi selvyys. Olisin helpottunut.

    • Anonyymi

      Olisin onnellinen hänen puolestaan ja surullinen omastani. En halua kuitenkaan hänen olevan yksinäinen, vaikka minun on vieläkin vaikea kiinnostua muista naisista. Hänen onnellisen hymyn ajattelu lämmittää vieläkin sydäntä. - tee

    • Anonyymi

      99 % on. Ei voi mitään.

    • Anonyymi

      Tiedän että on, itse kertoi minulle.

      • Anonyymi

        Sama myös täällä. Nainen itse kertoi alkaneensa seurustelemaan.


    • Anonyymi

      Ei liity. Mul on ihana rakastelijamies.
      On kiinnostunut nautinnostani.
      NAM.

      • Anonyymi

        Vaikutat järjen jättiläiseltä. Onko mieskin jalkeenjäänyt?


      • Anonyymi

        Sulla on kai käynynnä tuuri


      • Anonyymi

        Jäät kiinni


    • Anonyymi

      Eiköhän hänellä ole jo ollut tämän ajan puitteissa. Onhan se lopullinen sinetti, kun asia varmistuu. Toivotan tietysti onnea näin virtuaalisesti.

    • Ei ole kaivattuja, mutta ylipäänsäkkään ei ole olemassa ketään ihmistä, joka aiheuttaisi harmaita hiuksia valitsemalla jonkun toisen tai olemalla jonkun toisen. Mulla ei ole enää nykyään tarvetta olla kellekkään mitään.

      Ei se ei ole huono juttu, vaan hyvä. Olen itsenäistynyt ja oppinut olemaan riippumaton muista. Varsin hyvä asia.

    • Anonyymi

      Ei haittaisi yhtään.

    • Anonyymi

      On toinen ja kohta kolmas, itselläni myös on.

      • Anonyymi

        Juu ja status on edelleen sinkku?
        T.Niina


    • Anonyymi

      Surullistahan se oli. Sitä mietti että mikä minussa oli vikana. Mutta näin sen piti ilmeisesti mennä.

      • Anonyymi

        Sussa 30++ ei oo mitään ihanaa lukuunottamatta niitä käsiä mis on ne muovikynnet.
        Tiedätkö muuten miten pikkukakkosen transu toimii?Sinäkin voisit esiintyä samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sussa 30 ei oo mitään ihanaa lukuunottamatta niitä käsiä mis on ne muovikynnet.
        Tiedätkö muuten miten pikkukakkosen transu toimii?Sinäkin voisit esiintyä samoin.

        Mulla ei ole tekokynsiä eikä tule olemaan. Enkä ollut edes 30 kun näin hänet toisen kanssa.


      • Anonyymi

        En kaipaa ketään keharia eli sinua. En ole mitään noista. Sori nyt vaan. Enkä oikein usko että hänkään on tuon tasoisen ihmisen kanssa edes tekemisessä. Jos nyt ei ole ihan pohjalle elämässään joutunut. Tsemppiä tulevaan sulle. Kyllä se koirakin saattaa joskus sinne risukasaan pissiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kaipaa ketään keharia eli sinua. En ole mitään noista. Sori nyt vaan. Enkä oikein usko että hänkään on tuon tasoisen ihmisen kanssa edes tekemisessä. Jos nyt ei ole ihan pohjalle elämässään joutunut. Tsemppiä tulevaan sulle. Kyllä se koirakin saattaa joskus sinne risukasaan pissiä.

        Sinä se vasta sekaisin olet. Sivusta


      • Ei välttämättä ole mitään vikaa, toinen vaan ei näe sinun potentiaalejasi joko oikein tai ollenkaan tai haluaa jotain muuta. Kyse ei ole aina viasta, vaan yhteen sopimisesta, toisellakin kun on se oma tahto.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei välttämättä ole mitään vikaa, toinen vaan ei näe sinun potentiaalejasi joko oikein tai ollenkaan tai haluaa jotain muuta. Kyse ei ole aina viasta, vaan yhteen sopimisesta, toisellakin kun on se oma tahto.

        Siitä voi tietysti olla surullinen, että näin on. Mutta ihmiselle josta oikeasti välittää, hälle toivoo hyviä asioita, myös kumppanin josta hän välittää. Jollen se ole minä, se on sitten joku muu.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Siitä voi tietysti olla surullinen, että näin on. Mutta ihmiselle josta oikeasti välittää, hälle toivoo hyviä asioita, myös kumppanin josta hän välittää. Jollen se ole minä, se on sitten joku muu.

        Minä sana nyt vaan esimerkkinä, itse en enää halua olla kellekkään oikea, romanttisesti tärkeä. Olen väsynyt niihin taistoihin lopullisesti. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se vasta sekaisin olet. Sivusta

        Juu toinen aivovamma siellä. Paljon sun mielipide kiinnostaa. Millä tavalla sekaisin? Sinä olet sekaisin jos kuvittelet mitään minusta tietäväsi. Vai onko nämä älykääpiöt ystäviäsi jotka kuolaposkella täällä muita haukkuu. Ehkäpä oletkin samaa sarjaa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Siitä voi tietysti olla surullinen, että näin on. Mutta ihmiselle josta oikeasti välittää, hälle toivoo hyviä asioita, myös kumppanin josta hän välittää. Jollen se ole minä, se on sitten joku muu.

        Joo kiva että toisella menee hyvin. Kiva etten merkinnyt hänelle mitään. Ja kiva ettei nähnyt minua kunnolla tutustumisen arvoisena. Onnea hänelle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo kiva että toisella menee hyvin. Kiva etten merkinnyt hänelle mitään. Ja kiva ettei nähnyt minua kunnolla tutustumisen arvoisena. Onnea hänelle.

        Itsesääli ei auta mitään ja todistaa vain, ettet oikeastaa ajattele häntä lainkaan, vaan itseäsi.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Itsesääli ei auta mitään ja todistaa vain, ettet oikeastaa ajattele häntä lainkaan, vaan itseäsi.

        Mitäpä se sinulle kuuluu? Mähän annoin hänen mennä. Enkä takaisin ottanut. Olkoon onnellinen nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä se sinulle kuuluu? Mähän annoin hänen mennä. Enkä takaisin ottanut. Olkoon onnellinen nyt.

        Ei kuulu, mutta näkyy. Voisit toki asiaa ajatella toisestakin kulmasta.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ei kuulu, mutta näkyy. Voisit toki asiaa ajatella toisestakin kulmasta.

        Sulla nyt päällä ihan väärä nikki. Vaihda toiseen.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ei kuulu, mutta näkyy. Voisit toki asiaa ajatella toisestakin kulmasta.

        Voisin joo. Hän tiesti että olen itken ja olen yksinäinen. Eikä kertaakaan kysynyt edes mitä kuuluu. Eikä edes yrittänyt olla ystävä. Kyllä toivon hänelle kaikkea hyvää minä sentään rakastin häntä toisin kun hän minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisin joo. Hän tiesti että olen itken ja olen yksinäinen. Eikä kertaakaan kysynyt edes mitä kuuluu. Eikä edes yrittänyt olla ystävä. Kyllä toivon hänelle kaikkea hyvää minä sentään rakastin häntä toisin kun hän minua.

        No ihmiset nyt on itsekkäitä eikä huomaa toisten tuskia, jollei kompastu kehoon kuolonkankeena. Ihmiset on. Toivottavasti löytyy joku joka antaa vastarakkautta. 🤗


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        No ihmiset nyt on itsekkäitä eikä huomaa toisten tuskia, jollei kompastu kehoon kuolonkankeena. Ihmiset on. Toivottavasti löytyy joku joka antaa vastarakkautta. 🤗

        No ei löydy. Itken täällä loppuelämän.


    • Anonyymi

      Sekö ihan oikeasti kiinnostaa. Tuleeko täyssota tai puheita seläntakana. Ei tule. Ei tarvitse pelätä. Kirjan kannet sulkeutuvat hiljaa. Laitan sen hyllyyn pölyttymään. Sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Molemmilla on muitakin
      Eli ei pahemmin tieto vaikuttasi.
      Naiselta

    • Anonyymi

      Ei se enää niin pahalta tuntuisi. Sen verran jo tippunut alas pilvilinnoista. Hänellä on varmasti ollut koko ajan muita, eikä se minulle edes kuulu.

    • Anonyymi

      Me tuskin enää näemme, joten en saa koskaan tietää vaikka olisi 10 muuta.

    • Anonyymi

      Hän ei selvästikään ollut minua varten, joten hyvä vaan jos löytää aitoa rakkautta elämäänsä. Ei se ole minulta pois.

    • Anonyymi

      Se ei ole mahdollista, koska en kaipaa ketään. Kaikki joiden nimi on tiedossa, eivät voi koskaan olla edes ystäviäni! En halua olla samassa tilassa yhdenkään sellaisen kanssa koskaan!

    • Anonyymi

      En olisi lainkaan yllättynyt, ja alunperinkin olisin ihmetellyt, miten joku sellainen voisi olla vapaa. Keksisin taas muuta tekemistä.

    • Anonyymi

      🪓🪓🪓

    • Anonyymi

      tuossa just pari viikkoa sitten minulle näin kerrottiin, voin sanoa että on sattunut ja lujaa!

      • Anonyymi

        Otan osaa, tiedän tunteen, se muljuu rinnanalla polttaa. Halit sinne.


    • Anonyymi

      minua eivät vituta miehet vaan työ ja raha.

    • Anonyymi

      haluatko runon, tekijä ei runonalle:" hehkun pehku mikä metku kunnon ketju ihana tehku mutta kunnon retku 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂oliko hyvä ❤️ haluatko toisen?

      • Anonyymi

        Jos joku ei sinun palstaguben säkeitä ulinan elää kerran🥱👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos joku ei sinun palstaguben säkeitä ulinan elää kerran🥱👍

        Ilman*😂mutta joo istuu


    • Anonyymi

      Jos sul on toine jäbä ehkä kolmaskin..

    • Anonyymi

      eniten vituttsa tuommoisen ryhmän vuodia kestänyt vaino, elämän sabotointi, tuhoaminen ja jatkuva "syöminen" ja vieminen. toivottavasti otatte kunnolla paskas ja pahaa kaikesta ja toivottavasti saadaan kunnolla tuhoa teidän työhön, ja kaikkeen mitä teette 😀

    • Anonyymi

      jos kiusaatte ja esitätte minun elämää, ja tuhoatte ja vaikutatte, minä teen kiusaa teille ja tuhoan ja estän ja sabotointi, laitan kunnolla kaikkea paskaa ja jatkossa myös vien ja teen kiusaa.

    • Anonyymi

      Molemmat varattuja 🫠

      • Anonyymi

        Jep 🫣🫣


      • Anonyymi

        Se on paha kun kaipaa jotain henkilöä oman parisuhteen ulkopuolelta jota ei periaatteessa saisi kaivata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paha kun kaipaa jotain henkilöä oman parisuhteen ulkopuolelta jota ei periaatteessa saisi kaivata.

        Tuollaisten ihmisten kumppanit ansaitsee parempaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on paha kun kaipaa jotain henkilöä oman parisuhteen ulkopuolelta jota ei periaatteessa saisi kaivata.

        Itsekästä pelleilyä viedä toiselta onnea pois olemalla yhdessä jonkun kanssa kun yksin ei osaa olla ansaitsee kumppaninne aivan muuta!


    • Anonyymi

      Vapauttava ajatus että löysi onnensa ja on onnellinen.

    • Anonyymi

      Hänellä on toinen. Ja voi olla kolmaskin, mitä en yhtään ihmettelisi, koska minuakin välillä piirittää.. Mutta ei sillä ole oikeasti väliä, tämä on vaan jotain ihme peliä.. :D

      • Anonyymi

        Ei kait nyt sentään.Ehkä se oli peliä niille hämmentäjille tarkoitettuna muttei kaivatulle..ainakin minulle kaivattu on aitoa kaipausta.Pikkasen yli vuoden oon kaipaillut,irl myös tehnyt selväksi sen.En saanut vasta lämpöö tunnistettavasti ,tulkitsin kaverilliseksi hassutteluksi.
        T.n
        Ps.Rauhaa


    • Anonyymi

      minulla ei oo kaivattua, eräs mies, sovittiin ettei pidetä muita, kai se on jotakin. juuri nyt ei piristä ennen kuin näistä pääsee eroon. tämä on niin lamaannuttavaa ja tuhoaa koko päivää. tästä juuri halutaan eroon, ja tehdään muutoksia että loppuu. hirveä tunne, kai siellä joku taas syö ja hakee helpotusta.

    • Anonyymi

      Puolesta vuodesta on tullut neljä vuotta. Menneisyyttä on pitänyt käsitellä ja se on yhä läsnä, mutta näissä asioissa ei olekaan kyse vetovoimasta.

    • Anonyymi

      Ei kaivatulla haittaa mutta raapais mieltä jos kumppanilla olisi sivusuhde

    • Anonyymi

      Mä tiesin, ettei hän minua halua, mutta sydän särkyi silti. Kurkkua kuristaa, rinta repeää. Uni ei tule, eikä mene. Pää halkeaa. Silmiä kirvelee. Tämä on tappavaa.

      • Anonyymi

        Juttelitte asiasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelitte asiasta?

        Tietysti juteltiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelitte asiasta?

        Ei siinä mitään juteltavaa ollut. Kerroin tunteeni ja se siitä.


    • Anonyymi

      Noh, ajattelisin tietenkin aikuisena ihmisenä, että hän valitsi tällä tavalla. Toivoisin, että on onnelli...RISTIRETKI!

    • Anonyymi

      Niinhän hänellä on, naimisissa näes. Aina ei voi voittaa.

      T

    • Anonyymi

      Pääasia että on onnellinen. 🎶☀️💛

    • Anonyymi

      No se on sen merkki että hän mies ei oo sitten se oikea mulle eikä kiinnostusta siten ole, ei siinä sen kummempaa. Ketään ei voi pakottaa tykkäämään ja jokainen saa valita kumppanikseen kenet itse haluaa🍀

    • Anonyymi

      Minulla ei ole kaivattua, joten sillä ei olisi mitään merkitystä minulle!

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta enää. Jokin sammui jo sisältäni.

    • Anonyymi

      Taitaa sillä olla jo. Minullakin on.

      • Anonyymi

        Mikä saa palaamaan ikäväpalstalle, jos on parisuhteessa?


    • Anonyymi

      Miten niin jos,naimisissa se on. Eiköhän tuo vähän viittaa ettei meikäläinen nappaa.

    • Anonyymi

      Köh,köh,kuuluu yöllä siitä tietää.

    • Anonyymi

      Mitä sitten?

    • Anonyymi

      Hah no niin varmasti onkin. Hänellä on varmaan useita koko ajan ja useita jonossa

      • Anonyymi

        Miehellä siis


    • Anonyymi

      En sitä halua tietää. Tunteeni häntä kohtaan ovat minulle jotain suurempaa tämänhetkisessä elämässäni. Todennäköisesti jotenkin murtuisin henkisesti vaikka varmaan viimeiseen asti yrittäisin esittää että kaikki hyvin. /Sivusta

    • Anonyymi

      Kärvistelisin yksinäni ihastumisen läpi ja jatkaisin matkaa.
      n-n

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      213
      1183
    2. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      2
      1113
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      190
      968
    4. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      148
      933
    5. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      28
      907
    6. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      239
      874
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      54
      854
    8. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      187
      850
    9. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      70
      826
    10. Pieni muistutus päivään

      Olet mies tärkeä 🩵 nähdään vielä ☘️
      Ikävä
      46
      730
    Aihe