Käväisimpäs tuossa pitkästä aikaa paikallisessa ulkomaalaisessa pizzeriassa pizzalla. Kassalla mietin ja valitsin mieluisat täytteet pizzaani: kebabbia, salamia, valkosipulia sekä jalapenoja. Ruokajuomaksi valitain ison coca colan. Menin pöydän ääreen odottelemaan pizzaani ja pian ystävällinen turkkilaismies toikin jo sen. Laitoin vielä tabascoa ja mustapippuria pizzan päälle ja aloin syömään. Olin kerennyt syödä noin yhden neljäsosan pizzastani kunnes mahassani alkoi kiertämään. Yritin pusertaa percposkiani yhteen ja painaa percereikääni tiukasti penkkiä vasten mutta lopulta sulkijalihas antoi periksi ja ripulia alkoi oikein suihkuamaan hallitsemattomasti ympäriinsä. Ripulia roiskui niin kovalla paineella että koko housut ratkesivat saumoistaan ja jouduin keskeyttämään koko pizzeriareissun välittömästi pizzerian pitäjän käskyttäessä minua poistumaan. Kävelin ripuIihousuilla äkkiä kelan kustantamaan sontaluukkuyksiöön ja nyt toimeentulotuella ostetut ripulihousut pyörivät sosiaalitoimiston maksamassa pyykinpesukoneessa ja juon toimeentulotuella ostettua pirkka-olutta lämpimässä kylvyssä.
Kävin pizzalla
Anonyymi-ap
2
277
Vastaukset
- Anonyymi
Mullakin oli aivan hillitön kakkakii ma ja perceen I anaalitulvahdukset hajujen kera. Toiset purkautui heterost , minä purkaudun pakoputken kautta
Asd - Anonyymi
Saitko edes loput pizzasta mukaasi?
- Sodomiittiseppo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3922144Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882059- 981772
- 4421725
- 71414
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1101233- 215976
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9886Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41822Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72820