Tämä on sun ikioma ASMR:
Olet rakas. Oliko raskas päivä, mä hieron sun hartioita. Sä ansaitset kaikkea hyvää. Silittelen sun kasvoja. Tahdon vaan, et sulla, just sulla on hyvä olo. Tosi hyvä ja rento olo. Mä tahdon tuoda sulle rennon olon ja hyvän unen sen myötä.
Sä voit kuvitella mun kuiskaukset sun korvaan rakas,
nuku hyvin 😍
Hyvää yötä rakas mies
14
539
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana viesti Hyvä yötä mun rakkaalle, ihalle läheiselle höpsöttäjälle.
Nuku hyvin, sikeesti aamuun saakka.- Anonyymi
Kiitos kenelle sitten olikin 😂
- Anonyymi
Olenko mä sun mielestä höpsöttäjä? 🙂
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Itse katson tätä ja alan nukkumaan 😊
https://youtu.be/eqdZjxk0iXg?feature=shared- Anonyymi
Edellinen viesti siis aloittajalta 😘
- Anonyymi
"asmeroi" mun alaselkä, meinaa olla kipeä.
- Anonyymi
Toivottavasti paranee pian, paljon rakkautta sun selkään 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti paranee pian, paljon rakkautta sun selkään 😊
Aamulla selkä ei vihoitellut ollenkaan, eikä koko päivänä!?Olet enkelini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamulla selkä ei vihoitellut ollenkaan, eikä koko päivänä!?Olet enkelini.
Ihana kuulla! Siitä kuuluu kiitos Luojalle, Hän on parantajamme ja apumme kaikessa in Jesus name.
Hänessä on todellinen rakkaus, kauneus, viisaus ja kaikki hyvä. Luonnossa voit Häntä ihailla, koska Hän on kaiken luonut. Hän tahtoo vain sinun parasta. Ihmeellinen on Hän.
- Anonyymi
En uskalla kuvitella enää mitään :(
Hyvää yötä.- Anonyymi
Ehkei kuvittelut ole sitten sinua varten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkei kuvittelut ole sitten sinua varten.
Viimeisimmän kuvittelun jälkeen voisi varmaan jo sanoa näin, eli oikeassa taidat olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi1907819Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä1425355Vasemmistoliiton Minja Koskela ihailee suunnattomasti Maduroa
Minjan mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita vasemmistodiktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen. https:/1414291Perussuomalaisten Jani Mäkelä ihailee suunnattomasti Maduroa
Janin mukaan Suomen hallituksen pitäisi tuomita diktaattorin ja huumelordin tuominen oikeuden eteen.43499Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.
Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y732877Vasemmistolaiset venäjämieliset kitisee jenkkien iskusta Venezuelaan
kuten teki Yle-ykkösen uutisetkin eilen, ja avuksi haettiin taas vasemmistoproffa Koskenniemi paasaamaan - vanha kääpä.172627Persuilla paniikki, kun diktaattorit yksi kerrallaan kaatuvat
Hallapersut halusivat sivarineidostaan sotilasjuntan komentajan Suomeen, jotta persuaatteen mukaiset puhdistukset olisi112553- 2822479
Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin
🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu1472400Yhdysvaltain hyökkäys Venezuelaan on YK:n peruskirjan mukaan laiton hyökkäyssota
Oman sävynsä tähän tuo vielä se, että hyökkäys kohdistettiin nimenomaan valtiojohtoa vastaan. Toki, kun tavoitteena on v5782192