Herätys nyt vittu!

Anonyymi-ap

Laihduta hyvänen aika

139

2254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asiahan ei sinulle kuulu kukkuu kukkuu🤣

    • Anonyymi

      Kellä on yöllä aikaa kirjoitella tämmöstä. 😂 Hyllyillä juopoilla!

      • Anonyymi

        Hulluilla juopoilla*


      • Anonyymi

        Ja minä taas lähden töihin. Toisin kuin eräät. (Eli aloittaja)

        Päässä niin paljon möhöä, että ei ole työkykyäkään.


      • Anonyymi

        Kesäloma 30++ pimatsulla.Oli viime syksynä just sama lomillaan täällä haukkumassa vanhempia naisia ku sitä ei huoli kukaan muut ku sen veli ja ehkä Isänsä saattaa vetässä sitä persieen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä taas lähden töihin. Toisin kuin eräät. (Eli aloittaja)

        Päässä niin paljon möhöä, että ei ole työkykyäkään.

        Ja sen kyllä huomaa. Kannattaisi yöllä nukkua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen kyllä huomaa. Kannattaisi yöllä nukkua.

        Paraskin puhuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäloma 30 pimatsulla.Oli viime syksynä just sama lomillaan täällä haukkumassa vanhempia naisia ku sitä ei huoli kukaan muut ku sen veli ja ehkä Isänsä saattaa vetässä sitä persieen.

        Vaikutat mies siltä, että olet miettinyt oikein loppuun saakka nämä juontamiset aloituksistasi, taidat olla tuhti ”poitsu”?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paraskin puhuja

        Sinä huutelit taas trollimiehelle sen feikkidialogiin väliin ikäänku tavan vuoksi


    • Anonyymi

      Ai oon liian lihava sulle? Ok.

      • Anonyymi

        Niin ei viitsi ketään toista valita, mutta ulisee jollekin toiselle🤣

        Eli Provo.


    • Anonyymi

      Laihduta itte. 👍🏼

    • Anonyymi

      No voi hemmetti. Ukkos on laiha?

      • Anonyymi

        Laiha? No ei todellakaan oo. 😂 Kelle tää aloitus on? Kerro. Olen utelias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiha? No ei todellakaan oo. 😂 Kelle tää aloitus on? Kerro. Olen utelias.

        En sitä sano mut yks mies kaupungissa saanut hysterian aikaan.
        Bojot miehelle.
        Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita + exätkin heränneet arvostaan.
        Pusi,pusi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä sano mut yks mies kaupungissa saanut hysterian aikaan.
        Bojot miehelle.
        Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita exätkin heränneet arvostaan.
        Pusi,pusi.

        *kiittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä sano mut yks mies kaupungissa saanut hysterian aikaan.
        Bojot miehelle.
        Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita exätkin heränneet arvostaan.
        Pusi,pusi.

        Juu ei todellakaan. 😂
        Kuvittelet vaan ja toisten miehiä yrität. Sun sairaus on tehnyt sen että aivosi dementoituu ja on toi yli seksuaalisuus ja vokottelu.huono itsetunto yh äitinä ja lihavana.

        Siinähän haaveilet yksin ihmisistä jotka vihaa sun luonnetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä sano mut yks mies kaupungissa saanut hysterian aikaan.
        Bojot miehelle.
        Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita exätkin heränneet arvostaan.
        Pusi,pusi.

        Kannattas sanoa tai teen rikosilmoituksen sun kiusaamisestas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sitä sano mut yks mies kaupungissa saanut hysterian aikaan.
        Bojot miehelle.
        Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita exätkin heränneet arvostaan.
        Pusi,pusi.

        En ole asunut puolta vuottakaan.. ja kyse ei ole kaupungista. Joten mene sinä nyt sinne lantakasaan imemään paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu ei todellakaan. 😂
        Kuvittelet vaan ja toisten miehiä yrität. Sun sairaus on tehnyt sen että aivosi dementoituu ja on toi yli seksuaalisuus ja vokottelu.huono itsetunto yh äitinä ja lihavana.

        Siinähän haaveilet yksin ihmisistä jotka vihaa sun luonnetta.

        Mutta mikäli et olekaan yksin häröjä puhuva aloittaja vaa se matami, jonka suusta tulee pelkkää skeidaa, niin mikä körttitausta yms sulle voisi toimia selittävänä tekijänä toisten naisten pakonomaisella ja toksiselle seksualisoimiselle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattas sanoa tai teen rikosilmoituksen sun kiusaamisestas.

        Ilman muuta menet sinne kamarille naurattamaan niitä allit hyllyen, siinähän piiloutuvat krookuksen taakse tai vetävät pitkää tikkua kuka joutuu kuuntelemaan sekavaa tätiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta menet sinne kamarille naurattamaan niitä allit hyllyen, siinähän piiloutuvat krookuksen taakse tai vetävät pitkää tikkua kuka joutuu kuuntelemaan sekavaa tätiä

        Kunhan rappuset jaksaa lyllertää ylös, niin se on sillä selvä


    • Anonyymi

      Mene sinä kallonkutistajalle

      • Anonyymi

        Kukahan AP on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukahan AP on?

        Markus Muhvero Vammanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Markus Muhvero Vammanen

        Älä nyt! Markus on komea ja lihaksikas😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt! Markus on komea ja lihaksikas😍

        Aika yleinen nimi. 🤦🏻‍♀️ Voi pyhä yksinkertaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika yleinen nimi. 🤦🏻‍♀️ Voi pyhä yksinkertaisuus.

        Sun pääs on pyhä yksinkertaisuus😄😆😆😆vajakki luukasa


    • Anonyymi

      Ätmiliini. Oi rakas ätmilöinen. Mussuni. Suukkoja yöhösi sinä ihana aivopöhöseni.

      • Anonyymi

        🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 ooh palstarakkaus on syntynyt


    • Anonyymi

      Painu hevon vastuun 14 A

      • Anonyymi

        *Vattuun ,sieltä mistä tulitkin.


    • Anonyymi

      Nam nam menen syömään nyt lisää. Röyh nam nam. Örp, purb.

    • Anonyymi

      Minulla on sairauksia.

      • Anonyymi

        Ja minä tapan itseni enkä halua nähdä ketään enkä tule näkemään enää. 👍🏼 Enkä kutsu ketään meille.

        En toki. Koska olen kuollut.


      • Anonyymi

        Vanha harakka menee nyt kiltisti yksityiselle valittaa jos ei pääse edes vanhuus eläkkeelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha harakka menee nyt kiltisti yksityiselle valittaa jos ei pääse edes vanhuus eläkkeelle.

        Katkera,kateellinen Vanha luuska.On valitettavasti paikalliset geenit liian vähän vaihtuneet,näkee lapsistaankin ,osa on saanut samat insesti geenit.Osalla on onneksi muualta tullut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katkera,kateellinen Vanha luuska.On valitettavasti paikalliset geenit liian vähän vaihtuneet,näkee lapsistaankin ,osa on saanut samat insesti geenit.Osalla on onneksi muualta tullut .

        Vaikutat miespuolinen aloittaja todella elämänmuönteiseltä, oikein tekemisen meininki välittyy, vaikka puhe puuroa josta kukaan muu kuin kieroitunut ei saa mitään irti


    • Anonyymi

      Tapan itseni koska kiusaat. Hyvästi.

      • Anonyymi

        Lähden nyt tappamaan itseni. Kaikille tiedoksi. Kiitos aloituksen. Se yllytti!

        Hyvästi.


      • Anonyymi

        Ei ole minulta tämä orig. En kirjoita tällaisia!

        -Pitkä mies joka rökitettiin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole minulta tämä orig. En kirjoita tällaisia!

        -Pitkä mies joka rökitettiin

        Juuuuu....

        Eikä oikeastaan ois väliäkään vaik ois..

        Eipä tää ois voinu olla mulle edes
        kun ei näissä kilois oo laihutettavaa..
        Paitsi vttuilu mielessä..

        En mä ota mitään paino asioita itteeni!!
        En ois ottanut 2vuotta sitte 40kg painavampanakaan..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Juuuuu....

        Eikä oikeastaan ois väliäkään vaik ois..

        Eipä tää ois voinu olla mulle edes
        kun ei näissä kilois oo laihutettavaa..
        Paitsi vttuilu mielessä..

        En mä ota mitään paino asioita itteeni!!
        En ois ottanut 2vuotta sitte 40kg painavampanakaan..

        On se jälkeenpäin hyvä sanoa että et ois ottanu 🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se jälkeenpäin hyvä sanoa että et ois ottanu 🤣

        No en mä ottanut itteeni silloinkaan
        kun painoin reilu 80kg...

        Ja siis mä kyllä viihdyin itsessäni paremmin
        Ja olin itsevarmempi sillon ku oli läskiä....


    • Anonyymi

      Tapan itseni tapan itseni tapan itseni. Silloin en ole kenenkään tiellä enkä häiritse ketään.

      SAITKO VARMASTI SELVÄÄ??? TAPAN ITSENI!!!!!

      • Älä viitsi tehä sitä!!!
        🤗☀️❤
        Sillä saa kiusaaja vaan voiton
        hymyn naamalleen.

        Äläkä muunkaan takia viiti..
        Ei sun tarvii..
        Sä oot hyvä ja täydellinen oma ittes
        just sellaisena niinku susta tuntuu hyvälle!!!


    • Anonyymi

      Syö sinä mäkkipullaa kun ei muuhun ole varaa. Et saa edes parisuhdetta ja uliset yksin täällä vaan. Säälittävä olet.

      • Anonyymi

        Vanha piika jolla ei ole muuta elämää kuin peilata itseään toisen omassa päässä kokemaansa ihailuun jota puhua muuksi et ole mitään yhyy kyynel ja tällekö ei saisi pistää kampoihin kampaviinerit😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha piika jolla ei ole muuta elämää kuin peilata itseään toisen omassa päässä kokemaansa ihailuun jota puhua muuksi et ole mitään yhyy kyynel ja tällekö ei saisi pistää kampoihin kampaviinerit😂

        Cry me a river to dip on tuniviva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanha piika jolla ei ole muuta elämää kuin peilata itseään toisen omassa päässä kokemaansa ihailuun jota puhua muuksi et ole mitään yhyy kyynel ja tällekö ei saisi pistää kampoihin kampaviinerit😂

        Jättikkö se mies sut taas😟


    • Anonyymi

      Miksei tämmösiä poisteta

      • Anonyymi

        No varmaan tämä miehen pläskifoobia niinku myy tms emt?


    • Anonyymi

      No on sullaki aika jäätävä läskimaha. Ja niistä muista asioista en viitti ääneen sanoa.

      • Anonyymi

        Ihanko tänne vaivaudut mainitseen.Katoppa peiliin 30++ Isäski on kauniimpi kuin sinä niin ja Äitis myös.Mistähän kärryistä olet tippunut tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko tänne vaivaudut mainitseen.Katoppa peiliin 30 Isäski on kauniimpi kuin sinä niin ja Äitis myös.Mistähän kärryistä olet tippunut tänne?

        No vastasin samalla mitalla aloittajalle. Eli olet se sinäkin tippunut lapsena päällesi, kun tuollaista sadistia puolustat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko tänne vaivaudut mainitseen.Katoppa peiliin 30 Isäski on kauniimpi kuin sinä niin ja Äitis myös.Mistähän kärryistä olet tippunut tänne?

        Sinäpä oletkin 50+ kurppa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanko tänne vaivaudut mainitseen.Katoppa peiliin 30 Isäski on kauniimpi kuin sinä niin ja Äitis myös.Mistähän kärryistä olet tippunut tänne?

        Olet ylläpitäjä. Kuka tällaista työtä tekee. Maksetaanko tästä suojatyöstä edes mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vastasin samalla mitalla aloittajalle. Eli olet se sinäkin tippunut lapsena päällesi, kun tuollaista sadistia puolustat.

        Tämä on kylläkin aloittajagubbe itse, fiksumpi näkee ettei oma kehonkuva ole ihan kunnossa ja rikoo olisi päällänsä ruma ns


    • Anonyymi

      Ei minulla oo tarvetta laihduttaa enään.Oon jo sopiva.

      • Anonyymi

        Anna noiden kiusaajien olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna noiden kiusaajien olla.

        Kiitos,ei minua haittaa nämä itseni puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna noiden kiusaajien olla.

        Turha sunkaan on kuvitella, että joku lähtisi tämän miehen juttuihin mukaan, taidat itse aloittajaäijän tapaan suhtautua naisiin koristeina ja itseäsi heikompina, taitaa olla narsistinen illuusio päällä. Tämä mies vastailee itselleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha sunkaan on kuvitella, että joku lähtisi tämän miehen juttuihin mukaan, taidat itse aloittajaäijän tapaan suhtautua naisiin koristeina ja itseäsi heikompina, taitaa olla narsistinen illuusio päällä. Tämä mies vastailee itselleen

        Minusta tämä paapominen nimittäin on todella vinoutumutta ja predaattorimaista


    • Anonyymi

      Jos on synnynnäisesti liahaca eli suuret luutkin niin tukee kalliikimmaksi kaikkien luiden pienennynys-leikkaus, kalliimpi kuin tissien pienennysleikkaus.

    • Anonyymi

      Herää itte. Oot olevinaan jotain kun treenaillut. Et ole sinäkään aina ollut kovin hereillä 🤣

      • Anonyymi

        Ei ollut minulta tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut minulta tämä

        No miksei ollut? Kyllä varmaan kannattais jopa sekin enemmän kuin kokea että vuorovaikutusta koko palstan kanssa


    • Anonyymi

      Ei millään pahalla mutta katoppa omaas

      • Anonyymi

        Se on yks nuorempi alle 40v.lepakko, katkera ,kateellinen omasta veljestään.Niin ja ihastunut yhteen vanhempaan ruskea silmäseen naiseen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on yks nuorempi alle 40v.lepakko, katkera ,kateellinen omasta veljestään.Niin ja ihastunut yhteen vanhempaan ruskea silmäseen naiseen .

        Kyllä on taas keksittyä legendaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on taas keksittyä legendaa

        No niinpä ja mitähän lekentaa se sinä yrität mäistä palstaäijän merkityksettömistä säkeistä keksiä? Ei tervettä tuo


    • Anonyymi

      Laita herätyskelloksi puhe-elin jossa kovalla tulee aina aamutuimaan palosireenin ääni tai poliisiauton ääni.

      • Anonyymi

        En asu omakotitalossa.Muuten kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En asu omakotitalossa.Muuten kyllä.

        Loooseriiiu


    • Anonyymi

      ...niin tai tietokoneen kautta stereoihin ääni tulee 500W ääniteholla poliisiauton hälytysääni aamutuimaan aina.

    • Anonyymi

      Herää sinä ap.

    • Anonyymi

      Mieti miten sä puhut. Et tiedä taustoja. Terveyshuolet, unettomuus, lääkitykset. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Lohdun hakeminen jätskistä jos kaikki on kuraa. Hui. Sinä se olet täysin empatiakyvytön. Katsoppa peiliin. Tommonen naamattomana huutelu ei vie sua yhtikäs minnekään.

      • Anonyymi

        Ei mutta tuohon vihaan olisi hyvä saada hoitoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mutta tuohon vihaan olisi hyvä saada hoitoa.

        No eipä ole onneksi yhtään läpinäkyvää että holtiton spinnaaja räkyttää ensin miehen aloituksen perässä ja seuraavaksi hyökkii samaisen äijän muihin kommentteihin ja aloittaa nohevana muka alusta tämän soutamisen ja huopaamisen he hee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä ole onneksi yhtään läpinäkyvää että holtiton spinnaaja räkyttää ensin miehen aloituksen perässä ja seuraavaksi hyökkii samaisen äijän muihin kommentteihin ja aloittaa nohevana muka alusta tämän soutamisen ja huopaamisen he hee

        Joo ei oo vaikee olla huomaamatta että se äijä on taas vähän käyttäny tota yh mami 30++ he hee


    • Anonyymi

      Yritän, mutta kilpirauhashormonit on sekaisin eikä ole lääkitystä vielä ainakaan, joten painoa ei tahdo saada alas millään.

      • Anonyymi

        Voimia 🙏🏻❤️


    • Anonyymi

      en minun yhteistyökumppaneita ole pwc, eikä niiden mallit 😀

    • Anonyymi

      eikä sen Laurin porukka. porukka hajoaa ja ollaan jo löydetty uusia juttuja ja ihmisiä.

    • Anonyymi

      netlixissä ollut jotain metoo-tyyppisiä juttujakin Mila Kunis oli jossain ja Myley Cyrus oli hassu juyttu missä oli näyttelemässä... Black Mirror -jutuissa oli Myley Cyrys.

      • Anonyymi

        Nyt on trolli päässy ketjuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on trolli päässy ketjuun

        Niin siis mies kirjoittaa pop-tähdistä onko tämä nyt niin käyttistä sitten?


    • Anonyymi

      kenen tietoisuus tuo on "luuletko vittu että olet sinä joka saahyvön elämän". ei ole välttämättä L nainen, se ratkaisee paljon.

    • Anonyymi

      enkä minä ole hehku tai ritarinainen tai ritarin nainen.

    • Anonyymi

      enkä kuulu Sanoman yhteistyökumppaneihin.

    • Anonyymi

      ikä on herätysliike`? Minkä liikkeen teet ensimmäisenä kun heräät unesta, onko silmien avaaminen vai käden jalan liikauttaminen?

    • Anonyymi

      eikä kiinnosta auttaa entisiä työkavereita tai alalle haluavia tietoisuuden avulla. omat jutut, ei mitään mitä tarjoatte kiinnosta. ei mitää hyvää tänne.

    • Anonyymi

      Lapista kiinnostaa ainoastaan luonto ja matkailu pienenä yhteistyönä, lähinnä somejuttuja, itselle hyvää. ei oikeastaan muu. täällä vaan asutaan suurin osa työstä ja suunnitelmista muualle.

      • Anonyymi

        yhdistetty alustavaan perhebloggaukseen tehty jonkin aikaa, vähän käytetään myös alustavaan asiakashsnkintasn / tutkisteluun, ei niin Lappiin vaan somettajiin ja pien yhtiöihin. ei siis hehku toimintaa.


    • Anonyymi

      hehku toiminta on erilaista, siinä eletään tiettyä elämän tyyliä annetaan hyvää ja saadaan itse hyvää, mutta se ei ole businesstä. osa haluaa siitä tehdä semmoista, ja porukka on hyvin riitaista. sometus on eri asia, toiset tekee työnä ja elää markkinoimtirahalka, osalla harrastus, itsellä vähän markkinointia, ja yritysten bongausta ja vähän yhteistyötä. lähinnä sivutoimista työtä tukeva edullinen harrastus, josta hyötyä on tullut kotiin ja vapaalle, ja joka välillä näkyy positiivisesti myös työssä. siinä ei siis itsellä anneta mitään tai jaeta mitään pääsääntöisesti.

      • Anonyymi

        Riistätkö muita? Ei jatkoon.


    • Anonyymi

      osa jehluidys tekee työnä, mutta myyvät jotain ja ihmiset ostaa, tosin tämäkin on riidan alaista koska näitä jaetaan, eli kauppaa tehdään eri tavoin kuin yleensä ollaan mietitty. äitini on siinä hyvä, on aito, mutta ei ole rikas mutta vähän vaurastunut, mutta tekee muuta työtä ja ei itse sotkeennu muiden elämään. jos nousee siinä touhussa niin yleensä tulee riitaa.

    • Anonyymi

      se L nainen kävi töissä talousalalla, eli jotain osaa ihan itse. ei kyllä viihtynyt alalla, mutta sivutyönä joskus tehdään yhdessä töitä.

    • Anonyymi

      se on vaan vaikea aika ja yritysmarkkinointia voi joutua tekemään vuosia. ja sitä hehku toimintaa vielä pidempään että toimii. minulla ei ole vihaa mutta tänne kyllä pongahtaa sitä aina.

    • Anonyymi

      Tää on jotenki niin surullinen avunhuuto joltain jolla on paha mieli.
      Katkeruus, kateus, yksinäisyys, häpeä..

      Saat aloittaja apua näihin kyllä. ❤️🙏🏻 Muista hakea.

    • Anonyymi

      Taitaa olla se luuviulu joka just jätettiin monta veljeä
      Vihaa vanhempia naisia koska sen mies rakastaa sellaista itse yh moma

      • Anonyymi

        Onko miehellä veljiä?


      • Anonyymi

        Liian sekavaa settiä nyt. Sori en ymmärrä ollenkaan. Oletko selvinpäin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko miehellä veljiä?

        Ei vaan sillä yh mami 30++


    • Anonyymi

      Ethän sinäkään tee mitään itsellesi? Et hae apua noihin pälliongelmiisi.

    • Anonyymi

      Oot kyllä kipee päästäs.

      • Anonyymi

        Ehjä tämä palstalaiffi ei pyöri sinun läskikriisin ympärillä eikä tämän iänikuisen spinnaamisen. Anna miehen turnausten olla sillähän siitä särystä pääsee jos ei lenkille jaksa mennä


    • Voi minun "ystävällinen" viesti täältä poistettiin.

      • Anonyymi

        Ne poistaa vääriä! Ihan surkea tämä ylläpito. Olisiko vain automatisoitu?

        Ei nää poista tätä koko julkaisua vaikka pitäisi!!!!


    • Anonyymi

      Katoppa peiliin 🐄

    • Anonyymi

      En sua varten.

    • Anonyymi

      Jos haluaa laihtua, on syytä nukkua joka yö kunnon yöunet, eikä velloa palstoilla klo 03.47 yöllä. Näin ollen aloittajan loogisuus on kaukana ja valitettavasti pelkkä itseinhon värittämä tyrskähdys siis.

      • Anonyymi

        Nukun muina aikoina, minulle on töitä yöllä.


      • Anonyymi

        Tuo on muuten täysin totta. Rytmi elämässä niin kilotkin karisee.


    • Anonyymi

      Kiitos ideasta, mutta valo paistaa jo läpitte

    • Anonyymi

      Minulla on loistava ehdotus sinulle AP! Minä laihdutan vaikka 20 kg heti kun tuot dokumentin jossa psykiatri toteaa sinut edes jollain tavoin yhteiskunta kelpoiseksi! Win win?

    • Anonyymi

      Kylläpä porukat liipaistui tästä ihan kunnolla. Viitsittekin lähteä mukaan. Niin selvä provo. Olen huolissani teidän älykkyyden tasosta.

      • Anonyymi

        No mietipä uudelleen olisiko laittamani vastaus voinut myös olla jotain sen suuntaista!?! Idiootti...


    • Anonyymi

      Jaa, miksi? Mä päästin itseni eron jälkeen pikkuisen repsahtamaan, että saan olla rauhassa. On myös ihana huomata, kun ulkonäkö ei enää määrää mitään. Voin ihan naturellina mennä pitkin kaupunkia nykyään. Ei haittaa, kun kukaan ei viheltele perään tmv. Kaikilla ei ole haku päällä. Ihana elää rauhassa.

      • Anonyymi

        Juu, niin varmaan


    • Anonyymi

      Henkilön paino ja pituus voi olla kyllä mielenkiintosia asioita, ei siinä mitään. Sitä mielessään arvuuttelee, paljonkohan jonkun pituus on. Jos kaipauksen kohteesta tuo asia on se, mikä jää mieleen, niin millaista kaipausta se voi olla, en tiedä.

    • Anonyymi

      Tämä on se kaikkia esittävä mt-ämmä, joka ei saa ketään ja haluaa kenet vaan palstalla. Ei jatkoon!

    • Anonyymi

      Kuorsaako se noin pahasti?

    • Anonyymi

      Juu, heti kun nuo juhannusruuat on syöty niin alkaa dieetti, ehkä jopa parin päivän paasto. Heinäkuussa tapahtuu ja pitää näyttää paremmalta! Kiire tuli tänä vuonna.

      • Anonyymi

        Häät!!!?????


    • Anonyymi

      Taasko olet stalkkaillut mua jossain piilossa? Tuliko ikävä?

    • Anonyymi

      Eikun lihottaa aattelin. :)))) Persettä näytän ja sentteriä myöskin. :))) oho sori

    • Anonyymi

      Jotakin haukuttu lihavaksi täällä?

    • Anonyymi

      Suru - ahdistus - lääke - nälkä - herkut - lohtu - helpotus

    • Anonyymi

      En tiijä onko täällä jo päästy pois, mutta kaveri on lihava. Nyt se haluu rintojen pienennykseen, kun on hartiat kipeet. Yhteiskunta tietty kustantaa…

    • Anonyymi

      Onneks ei ole nöpönuukaa miltä näytän, kun on jo tämän ikänen. Joo, pitäis tosiaan saada painoa pudotettua nytten pikkuhiljaa, kun jalat toimii vähän paremmin leikkauksen jälkeen. Kummasti ulkonäkö ei tunnu tällä hetkellä tärkeimmältä asialta vaan se, ett pystyy ilman isompia kipuja kävelemään, eikä jalat mene alta niinkuin ennen leikkausta. Jospa paino rupeais tippumaan, sitten kun kunto palautuu. Pitäkää huoli kunnostanne, älkääkä rikkoko selkäänne niinkuin mulle kävi.

    • Anonyymi

      Alotus sopiii käskyksi monelle, joka valittaa ettei saa työtä, ei kumppania jne. Katse kokovartalopeiliin kertoo syyn. Ei auta vaikka minkälaiseen mustaan telttaan piiloutuu.

      • Anonyymi

        Ei sekään työn- ja kumppaninsaannissa auta, jos päässä on pissiä, vaikka olisi kuinka hoikka.


    • Anonyymi

      Järjetöntä haukkua toisia ihmisiä tällä tavalla. Nokat vastakkain toisiansa mollaavat anonyymit voisivat olla hyviäkin ystäviä toistensa kanssa.

    • Kyllä mä yritän, mutta aineenvaihdunta on hidastunut. Tämmöisiä nää on vanhuuden positiiviset puolet sitten. Pitäis vaan hyväksyä se rapistuminen ja lähestyvä kuolema. Kuolema tulee. Kuolema pelastaa.

    • Anonyymi

      Toki, mutta turha tulla kritisoimaan, jos en näe muissakaan viehättävänä niitä piirteitä ja ominaisuukisa joista mimnua on kritisoitu.

    • Anonyymi

      joo hän ei vaan tiennyt, ja, mainipuloitte vielä tekemään teille niin sanotusti hommia. eiköhän kärsi itse eniten. toivottavasti ei tapa itseään.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe