Seksihalut lisääntyneet...

Anonyymi-ap

iän myötä. Onko näin käynyt monille muille? Olen 40v nainen, ja seksi pyörii enemmän mielessä kuin ehkä koskaan aiemmin. Ja orgasmit ovat voimistuneet. Ja näen ympärilläni enemmän upeita miehiä kuin koskaan aiemmin. Ja kiinnostaa kokeilla uusia juttuja. Ehkä tämä johtuu enimmäkseen iän tuomasta itsevarmuudesta. Ja sitten kun vaihdevuosioireet joskus alkavat, niin hakeudun kyllä heti hakemaan hoitokeinot oireisiin gynekologilta! En nimittäin luovu tästä ihanuudesta (seksihaluista) noin vain.. Teen kaikkeni että tämä olotila säilyy.

Kertokaahan omia positiivisia kokemuksianne, miten seksielämä on parantunut iän myötä. Tehdään tästä sellainen voimaannuttava ketju. Seksi ja seksuaalisuus on Ihanaa, kun on sinut itsensä kanssa.

7

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On kyllä. Näin 55-vuotiaana on todella kovat himot.
      Saattaa toki olla syynä eräs mies keneen olen epätoivoisesti ihastunut.
      Orkut on jäätävät ja niitä on saatava useampi peräkanaa.
      Olen odottanut normaaleja vaihdevuosioireita, ei niitä vaan mulle tule, ei kuumia aaltoa ei mitään sellaista. Gyne sanoi että kyllä niin voi olla vaikka harvinaisempaa se on. Pitää olla vaan kiitollinen että on siltä shitiltä säästynyt.

      Muutenkin olo on ku 40 vuotiaana.
      En voi valittaa kyllä, elämälle kiitos siitä.

    • Anonyymi

      Miehenä sivusta totean, että siltä se kovasti vaikuttaa! Että nelikymppisillä naisilla halut sellaisia, että vastaa miesten nuoruutta. Vähän pelottavaakin välillä.

      • Anonyymi

        Suhdanteet on muuttuneet, ennen mies vei ja nainen vikisi, nyt osat ovat toisinpäin.
        Naiset ovat voimaantuneet; enää seksi lauantaina peiton alla saunan jälkeen riitä.


    • Anonyymi

      Jos on ajatuksia kovin vähänlaisesti niin alkukantaiset vietit pääsevät ylikorostumaan. Henkilöstä riippuen tämä sitten näkyy ylensyömisenä, yliseksuaalisuutena tai muuna vastaavana.

      • Anonyymi

        Sulla vammana,


      • Anonyymi

        Mielenkiintoista, että jollekin tuli mieleen mainita yliseksuaalisuus tähän aloitukseen. Varmaan jos koko elämä pyörii vain seksin ympärillä, ei saa sen vuoksi töitään tehtyä tai mitään muutakaan, niin silloin voi varmaan puhua yliseksuaalisuudesta? Vai oliko tämä jotenkin katkera kommentti sellaiselta, joka ei itse nauti seksistä tai saa räjäyttäviä orgasmeja?

        Ja voiko olla myös niin, että jos on ajatuksia kovin vähän, niin seksikin on tylsää ja aina sitä samaa?


    • Anonyymi

      Normaalit halut on. Ei mitään sen kummempaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      172
      3846
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      107
      2519
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2204
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2155
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1869
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      106
      1343
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1322
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1160
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe