kouvolan sateenkaari liputus

Anonyymi-ap

Normaalia normaalimpaa kun vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta. Näin ajattelevia pyritään saamaan lisää. Lippuja voi nähdä (tai ihailla) kymenlukon kohdalla ohikulkiessa.

https://www.youtube.com/@kouvola/shorts

8

755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sukupuoli sairaitten määrä lisääntyy. Syntyvyys laskee. Suomi häviää maailman kartalta.

• Anonyymi

Radio Suomen uutisissa sanottiin äsken että Kouvolan kaikki 3 lippua oli yön aikana laskettu maahan ja narut rikottu. Mun mielestäni hieno teko. Kaupunkien ei kuulu liputtaa kenenkään poikkeavien seksuaalisten taipumusten vuoksi.
      En hyväksy itse tätä pridehömpötystä vaan kannatan normaaleja perhearvoja.

• Anonyymi

Hyvä . Tämä kieroonkasvaneiden poikkeavien friikkihörhöjen homo- ja lesbotuputus on mennyt totaalisesti yli.
        Vaikken ilkivaltaa hyväksykään niin tässä tapauksessa annan täydet 10 pistettä tekijöille.

• Anonyymi

Kun venäläiset valtaa tämän maan .Vasemmiston vetämä homotus loppuu

• Anonyymi

Vaikka en Putinista pidä ja vastustan Venäjän hyökkäys sotaa niin homoja kohdellaan Venäjällä juuri kuten pitääkin. Sitä kyllä arvostan. Venäjällä eivät vihervassarit juhli. Meidän Suomalaisten on turha vinkua Venäjän vähemmistöjen kohtelusta. Siellä kyllä toimitaan maan lakien mukaan ja sitä on kunnioitettava. Joka maassa on omat lakinsa ja tapansa toimia. Sitä on vain meidän Suomalaisten kunnioitettava.

• Anonyymi

Suomi on saatto hoidossa. .... Eikun prideä lisää kyllä se maailma pelastuu..Näi n se tyhmä suomi kanttura ajattelee.

• Anonyymi

Kaupungintalon edessä? Mikähän porukka tätä Kouvolaa johtaa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 134
      3693
    2. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      81
      3203
    3. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      85
      2614
    4. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      7
      2416
    5. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      242
      2334
    6. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      39
      2196
    7. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      42
      949
    8. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      95
      938
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      53
      829
    10. Haapaveille jotain uutta!

Huoltoasema Haapavein keskustaan tulossa. Semmoista Jeppasissa jaappasevat.
      Haapavesi
      16
      800
    Aihe