Yrittävät pysäyttää teollisuuden ja liikenteen. Samat ihmiset sitten siirtävät koko afrikan väestön tänne saastuttamaan. Ei ole ikävä heitä!
Elokapinan porukka lemottaa tuolla kuumalla kadulla tavarat housuissa
5
181
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä etteivät ulkopuolella pidä, se olisi jo hävytöntä
- Anonyymi
Hankia oikeasti apua, vuosikausia joka päivä tätä basaa.
- Anonyymi
Niinpä eikä mies mene edes tarpeeksi henkilöön, että maksais vaivaa lässyttää
- Anonyymi
Kun ne blokkaa liikenteen ja jos autot ovat tyhjäkäynnillä, niin se aiheuttaa itse asiassa ENEMMÄN ilmastopäästöjä verrattuna siihen että ne antaisivat ihmisten ajaa autoillaan ilman blokkejaan. Kaksinaismoralismia. Ukrainan rintamalle vaan jotta saadaan niillekin jotain oikeaa tekemistä. Kai ne likavesisangot on jo messissä possella siellä keiden liikkumista estetään?
- Anonyymi
Eli on pakko jäädä tyhjäkäynnille töröttämään eikä voi esim kiertää, tuskien karavaanari?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807