Kävin pizzalla tänään.

Anonyymi-ap

Käväisimpäs tuossa pitkästä aikaa paikallisessa pizzeriassa pizzalla. Kassalla mietin ja valitsin mieluisat täytteet pizzaani: kebabbia, salamia, valkosipulia sekä jalapenoja. Ruokajuomaksi valitain ison coca colan. Menin pöydän ääreen odottelemaan pizzaani ja pian ystävällinen turkkilaismies toikin jo sen. Laitoin vielä tabascoa ja mustapippuria pizzan päälle ja aloin syömään. Olin kerennyt syödä noin yhden neljäsosan pizzastani kunnes mahassani alkoi kiertämään. Yritin pusertaa percposkiani yhteen ja painaa percereikääni tiukasti penkkiä vasten mutta lopulta sulkijalihas antoi periksi ja ripulia alkoi oikein suihkuamaan hallitsemattomasti ympäriinsä. Ripulia roiskui niin kovalla paineella että koko housut ratkesivat saumoistaan ja jouduin keskeyttämään koko pizzeriareissun välittömästi pizzerian pitäjän käskyttäessä minua poistumaan. Kävelin ripuIihousuilla äkkiä kelan kustantamaan sontaluukkuyksiöön ja nyt toimeentulotuella ostetut ripulihousut pyörivät sosiaalitoimiston maksamassa pyykinpesukoneessa ja juon toimeentulotuella ostettua pirkka-olutta lämpimässä kylvyssä.

32

573

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jo on vilkas mielikuvitus. Selvästi kesäteatterin ohjelmistoa.

    • Anonyymi

      Sinun kannattaa mennä persujen valtuustoryhmän puheenkirjoittajaksi. Olisi kerrankin sisältöä.

      • Anonyymi

        😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Taatusti maailman nopein ruuansulatuselimmistö, kun syödessään pizzaa paskoo jo housuinsa. Muilla kiertoaika on paljon pidempi.

      • Anonyymi

        Joo, ei tullut pizzaruuasta, vaan ruikulipaska oli jo suolistossa aiemmin.


    • Anonyymi

      Käväisimpäs tuossa hieman ulkoilemassa ja kohottamassa kuntoani läheisellä pururadalla. Kerkesin hölkätä reilun sata metriä kun mahassani alkoi kiertämään ja ripulit oikein purskahtivat hirvittävällä paineella verkkahousuihin. Ripulia suihkusi arviolta pari litraa ja jouduin keskeyttämään lenkkeilyn välittömästi. Pyyhin ripuIista percettäni koivun lehdillä ja kävelin takaisin kelan kustantamaan sontaluukkuyksiöön. Nyt ripuliset housut pyörivät sosiaalitoimiston maksamassa pyykinpesukoneessa ja juon toimeentulotuella ostettua pirkka-olutta.

      • Anonyymi

        Nyt on kunnon persumenoa! Oikein


    • Anonyymi

      Mukavaa menoa teillä Orimattilassa. Eikö siellä ole persujen enemmistö?
      T.Rami Kärkölästä

    • Anonyymi

      Ei pidä juoda Palojoen vettä näillä helteillä. Voi saada goli bakteerin ja sitten iskee ruikuli.

    • Anonyymi

      Ei edes ystävällisen Turkkilaisen pizza toimi noin nopealla aikataululla. Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Eri hauskaa porukkaa Orimattilassa. Persuja kaikki.

    • Anonyymi

      Vaihda pirkka olut karhuun, toimii.

      T: Keijo

      • Anonyymi

        Karhu olut on kunnolla käynyt. Rievä olut rikkoo vattan ja varpusparvi lentää.
        T. Keijon kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karhu olut on kunnolla käynyt. Rievä olut rikkoo vattan ja varpusparvi lentää.
        T. Keijon kaveri

        Keijo tietää. Hän on asijantuntija paremmin kuin Raksa Rane. Mitähän sille kuuluu kun ei kuulu mitään?


    • Anonyymi

      Kiva että tälläkin kylällä on oma sarja paskoja.

      • Anonyymi

        Kannatta puhua mieluten useammasta.


      • Anonyymi

        Itsestään liikkuvia lannanlevittäjiä ovat . Persujen uusi innovaatio.


    • Anonyymi

      Ja jos ei meinaa helpottaa niin lasillinen Bonantsaa iltaisin ja aamuisin. Pitää olon raikkaana.
      Aktiivihiilen läpi tiputettuna ja ei käytetä sitten mitään puutarhaletkuja noissa hommissa, tulee sitä mikromuovia elimistöön.

      T: Keijo

      • Anonyymi

        Kiitos Keijo. Kyllä nyt olo helpottaa neuvoistasi joita kokeilin ja jätin pirkka oluen pois. Aion kävellä iltasella Erkontien päästä päähän ja seurata lentääkö vielä varpus parvi.


    • Anonyymi

      Käväisimpäs tuossa lähikaupassa hieman ostoksilla. Tutkin päivän tarjoustuotteita ja niinpä noukinkin ostoskoriini naudan jauhelihaa sekä makkaraa jotka olivat tarjouksessa. Sen jälkeen suuntasin kohti oluthyllyjä. Nappasin salkun pirkkaolutta matkaan ja menin kassalle. Kassalla mahassani alkoi kiertämään ja yritin pusertaa percposkiani tiukasti yhteen mutta sulkijalihas antoi lopulta periksi ja ripulit oikein purskahtivat hirvittävällä paineella housuihini ostoskorin ja olutsalkun mätkähtäessä maahan. Ripulia roiskui housujen läpi ympäriinsä. Jouduin keskeyttämään koko kauppareissun välittömästi ja kävelemään ripuIihousuilla äkkiä kotiini.

    • Anonyymi

      Huomenna ajattelin käydä heittämässä talviturkin kalliojärveen. Otan matkaani muutaman pirkka oluen, nythän kuuminta shittiä packoa suoraan järveen.

      • Anonyymi

        Mihin aikaan menet että tiiän olla sillon pois Kallikselta. Haju lienee karsee kun järvestä nouset.


    • Anonyymi

      Unohda nyt se Pirkkakura.
      Karhua, bonantsaa ja herkkulenkkiä.
      Siinä ne on tosimiesten eväät, bonantsaa jos et osaa tehdä niin kysele ärrält.

      T: Keijo

      • Anonyymi

        Keijo kerro mitä on tuo bonantsa. Joskus oli joku sen niminen telkkari ohjelma.


    • Anonyymi

      Kävin pöntöllä pieraisemassa niin ulostetulppa jysähti hirvittävällä paineella irti perceestä ja alkoi suihkuamaan vihreätä vesiripulia. Ripulia roiskui niin kovalla paineella että sitä roiskui selkään ja pöntön kanteen. Arviolta pari litraa sitä tuli. Onkohan tämä ihan normaalia?

    • Anonyymi

      Joku voi pitää minun juttujani diipadaapana, mutta mitä te Orimattila-osiossa meuhkaatte näitä tällaisia juttuja? Eikö löydy parempaa paikkaa tehdä tätä?

      • Anonyymi

        ...Sanoinpa vain, koska minua inhotti ja todellakin poistun itse täällä. On vain ollut tapa lukea aina kaikki uudet viestit täällä. Tajusin ettei minun tarvitse :) "Jatkakaa!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...Sanoinpa vain, koska minua inhotti ja todellakin poistun itse täällä. On vain ollut tapa lukea aina kaikki uudet viestit täällä. Tajusin ettei minun tarvitse :) "Jatkakaa!"

        Älä välitä. Nämä jutut kertovat Orimattilan keskustelun tasosta.


    • Anonyymi

      Jouduin tilaamaan ambulanssin aivan siis hirveän packahädän vuoksi. Kävelin edestakaisin kelan maksamassa sontaläjäyksiössäni kunnes ambulanssi saapui paikalle. Ensihoitoyksikkö imi imuletkulla ripulit suolestani ja nyt olo on taas mainio.

      • Anonyymi

        Minulle kävi kerran sama, mutta ambulanssi ei suostunut hoitamaan minua vaan tilasivat paikalle imuauton ja imivät sillä minut tyhjäksi. Voitte uskoa kuinka paljon imuauton kuskia ärsytti, kun asun hissittömän talon kolmannessa kerroksessa ja kun tämä lihava kuski joutui lyllertämään painavan letkun kanssa sinne. Koitin selittää hoitajille, että pystyn kyllä kävelemään alas, mutta ne eivät päästäneet minua vaan laittoivat vuoteeseen makaamaan.


    • Anonyymi

      Ompa ratkiriemukasta seurata täältä Lahesta miten entisessä koti kunnassa voidaan ja tehdään. Onneksi muutin sieltä pois.

      • Anonyymi

        Aika moni muuttaa pois. Persut jäävät kuraisine pöksyineen. Onnea heille!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe