Minun ei olisi ikinä pitänyt tavata sinua

Anonyymi-ap

Rikoit minut, pilasit mielenterveyteni viimeisetkin rippeet syyllistämällä levittämällä perättömiä valheitasi kuinka muka satutin sinua vaikka asiat meni toisinpäin ja lopuksi sait kaikki kääntymään minua vastaan jopa entiset kaverinikin uhriutumalla. Bravo bravo nainen! Loistava suoritus! Toivottavasti en enää ikinä törmää sinunlaiseen pettävään laskelmoivaan käärmeeseen joka manipuloi kaikkia mutta kyllä joku kaunis päivä muutkin huomaavat todellisen luonteesi. Sinähän suorastaan säteilet ja nautit kuinka kurjaa, yksinäistä elämästäni tuli ja kuinka horjuin monesti täysin elämän reunalla. Kyllä sinä olet oikein onnellinen, en tiedä kuinka monelle olet tehnyt saman mutta kuullut olen juttuja enkä halua olla lähelläsi/tekemisissä enää ikinä koska halveksun sinua ja kun minusta aika jättää niin olen kirjoittanut asioita talteen jotka tulevat sitten esille joten nauti nyt!

65

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika huono tuo sinun provoyritys🤣😘

      • Anonyymi

        Pois trolli sinäkään et pärjää kun täytyy muutama sana
        Kerran niin rakkaan ihmisen kanssa.
        Enenkun poistun lopullisesti.
        Naiselta


      • Anonyymi

        Olisiko sinulla kuitenkin jokin muu syy reagoida tähän miehen melodramaattiseen viritelmään? Luoja yksin tietää mitä kaikkea korviesi välissä savuaa


    • Anonyymi

      On se hyvä et ME ei olla tavattu!

    • Anonyymi

      Samankaltainen kokemus täällä mutta en ole vihainen hänelle. Olin myös huono. Toivon hänelle kaikkea hyvää.

    • Anonyymi

      Kyllä se siitä suttaantuu, voi sinnuu reppanaa.

      • Anonyymi

        Et vaikuta siltä, että vaikuttaisit edes itseäsi tai edes miesaloittajaa, nolo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaikuta siltä, että vaikuttaisit edes itseäsi tai edes miesaloittajaa, nolo

        Sua nyt ei vakuuta oikein mikää.
        Sullon semoinen vinttua luonne.
        Nainen lähinmä viisas jos lähtee toiseen suuntaan
        Ja jättää ap luonteiset örvelöt omaan arvoon
        Hakkaamaan päätään seinään.
        Siinähän vaativat jankuttavat yksin nii paljo ku sielu sietää.
        Eikä ainakaan synny seuraavaa sukupolvea samaa paskaa...
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua nyt ei vakuuta oikein mikää.
        Sullon semoinen vinttua luonne.
        Nainen lähinmä viisas jos lähtee toiseen suuntaan
        Ja jättää ap luonteiset örvelöt omaan arvoon
        Hakkaamaan päätään seinään.
        Siinähän vaativat jankuttavat yksin nii paljo ku sielu sietää.
        Eikä ainakaan synny seuraavaa sukupolvea samaa paskaa...
        Sivusta

        Et ole minun mielestäni mies kovin uskottava ulkopuolisena kertojana ja naisen pahuus ja ns sankaruus vaihtelee skitsofreenisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole minun mielestäni mies kovin uskottava ulkopuolisena kertojana ja naisen pahuus ja ns sankaruus vaihtelee skitsofreenisesti

        Some learn from even me


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Some learn from even me

        Mutta ei se mitään, nää ns portit ku aukeaa kerran ei ymmärrystä voi enää estellä


    • Anonyymi

      Tai sitten vain käyt läpi karmaa jonka sait kun ryttyilit maanpäälliselle valon enkelille...oletko pohtinut tätä vaihtoehtoa?

      • Anonyymi

        Kas kun ei jeesus tai neitsyt maria huh huh taas


      • Anonyymi

        Pimeyden enkeleitä kumpikin.
        Tämä yksilö on pimeän sieluni puolikas,...,,


      • Anonyymi

        Muista nyt syntiä tehnyt uskon sisar näyttää trollimiehelle vaikka rusifiksiä jos se helpottais arvon abbedissaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas kun ei jeesus tai neitsyt maria huh huh taas

        Ja samat sanat sinulle ”syhoottiselle” Kölville hae apua tai liitä vaikka rystyset yhteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samat sanat sinulle ”syhoottiselle” Kölville hae apua tai liitä vaikka rystyset yhteen

        Persu ja demari(?) yhteen sopis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista nyt syntiä tehnyt uskon sisar näyttää trollimiehelle vaikka rusifiksiä jos se helpottais arvon abbedissaa

        Tai mikä ei vinetolla ja rauhoittavilla tasaannu on varmaan jumalan tahto, he hee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja samat sanat sinulle ”syhoottiselle” Kölville hae apua tai liitä vaikka rystyset yhteen

        Ilman muuta on iha normaalia ulista päivät pitkät siitä miten nettisurffailu on niin rankkaa ja lietsoa muita etänä. Lisäys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta on iha normaalia ulista päivät pitkät siitä miten nettisurffailu on niin rankkaa ja lietsoa muita etänä. Lisäys

        Mikä saa ihmisen pöntön ylipäätään tuohon jamaan, että mikä tahansa pulina joka ei edes voisi liittyä ns mihinkään liittyy silti? Dingeli dong, ja aina joku hölli pureksii kaiken nielemättä


      • Anonyymi

        Sairaan ihmisen typerä kommentti, kuvaus sopii narsistiseen persoonallisuushäiriöön lähes täydellisesti, niin ja tiedän mistä kirjoitan.


    • Anonyymi

      AP sun ei pitänyt olla ns piipitäjä tyyppi
      Katsoppa teksitiäsi uudelleen todollellista itseäsi arvioden Ei näytä kovin hyvälle ..
      Vielä kauheampaa on ettet ota vastuuta vaan teet kostonhimoissasi naisesta syntipukkia kaikkeen.

      Sivusta

      • Anonyymi

        Eiipä oo sullakaan matot vintillä suorassa...😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiipä oo sullakaan matot vintillä suorassa...😁

        Jospa mies yritti ihan vaan itse tehdä itsestään ns tärkeän yhden hokeman mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiipä oo sullakaan matot vintillä suorassa...😁

        Ei niin ... Joku katkeroitunut kirjottelemasaa
        Kun nainen ei totellutkaan miehen jokaista oikkua
        Eikä olutkaan sitä mitä odotti.
        Elämä yllätti ikävällä tyylillä molemmat .
        Toivon silti hänelle kaikkea hyvää jatkoon.
        Koska joskus kuitenkin rakastin häntä
        Naiselta sivusta


      • Anonyymi

        Sitä se harhoissa eläminen tekee!


    • Anonyymi

      Noita löytyy. Älä välitä.

    • Anonyymi

      Kuulostaa yksipuoliselta ihastuksesta
      Ei siltä että tunsitte todella toisenne.
      Ja nyt purat kun se paremmin tunteminen ei kelpaa
      tai ollut mitä halusit.
      Sinun elämässä on vain sinun halusi.
      Et tainnut koskaan edes tuntea naista kunnolla
      Et tavannut tai jos tapasit et nähnyt tai hyväksynyt naisen oikeaa elämää..
      Sitä ei pidä halveksia sillä ajatksesi kolohtavat lähinnä itseesi
      Olisit kyllä voinut halutessasi tehdä asioita toisin
      Mutta et halunnut elää kuin itsellesi.
      Unohdit että meitä oli kaksi ja en
      Koskaan ollut sinun valtasi alla. Minullakin on oma tahto.

      • Anonyymi

        Ei liity sinuun eikä luuloihisi tunsin hänet joskus. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity sinuun eikä luuloihisi tunsin hänet joskus. T. Ap

        Ootko aivan varma että tunsit etkä kuvitellut mitään?
        Mitä se tunteminen kullekkin sitten on.
        Oletan että teillä oli irl ruutujen ulkopuolella jotakin
        Nettiihmisiä tai viestittelyjä ei muita tuttavia töistä tai vaikka terveestä ei tunne .
        Ei vaikka höpinät ois kestänyt vuosia jossakin. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko aivan varma että tunsit etkä kuvitellut mitään?
        Mitä se tunteminen kullekkin sitten on.
        Oletan että teillä oli irl ruutujen ulkopuolella jotakin
        Nettiihmisiä tai viestittelyjä ei muita tuttavia töistä tai vaikka terveestä ei tunne .
        Ei vaikka höpinät ois kestänyt vuosia jossakin. 😌

        Etkö myt tajua urpo että olen oikeesti tuntenut hänet ja ollut tekemisissä ihan livenä. Psykoottista porukkaa täällä jotka jankuttaa pelkkää pskaa päivät pitkät. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö myt tajua urpo että olen oikeesti tuntenut hänet ja ollut tekemisissä ihan livenä. Psykoottista porukkaa täällä jotka jankuttaa pelkkää pskaa päivät pitkät. T. Ap

        En koska kuvailusi olisi jonku muun kirjoittamana osunut minuunkin
        Se siitä .Et vain ole juuri hän ..
        Siksi vänkäsin vähä .


    • Anonyymi

      Eniten helpottaisi, jos voisit sanoa nämä sanat suoraan hänelle, mutta onhan tämäkin purkaus jonkinlainen alku.

    • Anonyymi

      Ei parane kaikkea uskoa mitä palstalla kirjoitetaan.

    • Anonyymi

      Vaikuttaa että olet sairastunut psykoosiin. Haeppa apua niin kyllä se siitä.

      • Anonyymi

        Luuletko että tämä jotain tunnedraamafantasiaa jurnuttava äijä puhui sinusta jollain logiikalla? En näe muuta syytä monotoniseen jupinaan


    • Anonyymi

      Loma ja helle sotkenut kuviot ja pahasti.

      • Anonyymi

        Lopeta valehtelu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta valehtelu

        Sun kohdalla varmaa jo myöhäistä, pysy löysässä tarinassa kun et muutakaan voi


    • Anonyymi

      Saattoihan tuo tarinointi lähteä sinulla hiukan laukalle nyt Mies... Väitteesi ei ole lainkaan paikkaansa pitävä ja tuota lopputerveisinä vielä; voisit varmastikin saada elämästäsi elämisen arvoista. Lopettaa tämän pskan suoltamisen jne. Mietihän sitä.

    • Anonyymi

      Sekavaa menoa. Ei ollut ainakaan minulle tämä viesti, kun en ole puhunut hänestä negatiivisesti ja toisekseen en ole femme fatale.

      • Anonyymi

        Ehkä just siitä viestin sisällon sekavuudesta
        AP yritetäänkin kiusata ja pelotella jotAkutA.
        Mutta myös saada ajattelemaan asioita toisin .
        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä just siitä viestin sisällon sekavuudesta
        AP yritetäänkin kiusata ja pelotella jotAkutA.
        Mutta myös saada ajattelemaan asioita toisin .
        Sivusta

        Tehdä huoli-ilmoitus tuosta ap miehestä, ei mitään tolkkuu ton touhuissa, seuraa vainoaa valehtelee,pelottelee! Kaipaa vvarmaan psykiatrista hoitoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä just siitä viestin sisällon sekavuudesta
        AP yritetäänkin kiusata ja pelotella jotAkutA.
        Mutta myös saada ajattelemaan asioita toisin .
        Sivusta

        Tuollainen manipuloiva naistyyppi on olemassa, joka uhriutuu, kiusaa, laskelmoi ja pettää. Olen miehen puolelta kuullut kerran tarinaa. Täytyy vaan elää omaa elämäänsä, nuolla haavansa ja mennä eteenpäin. Tuollainen on femme fatale tyyppi on tuttu elokuvistakin.


    • Anonyymi

      Taasko tätä samaa, mitä toi ap itse tekee, vai eikö oikeat ihmiset enää usko sun valheisiin?

      • Anonyymi

        Siis mikä ihmeen tarve sinulla on ylipäätään selostaa jonkun selvästi omia fantasioitaan suoltavan nettiukkelin tarinaa? Onkohan luetun ymmärrys taas hakusessa? Ehkä sinun kannattaa tukeutua johonkin joka haltsaa edes sen😉


    • Anonyymi

      Onpahan kerrankin nainen kertonut totuuden. Pitäisikö sun jo etsiä uusi ämmä, niin kohta voit vihasi ja katkeruutesi purkaa häneen. Eikö liuta exiä taida puhua susta totta, kun jokainen kertoo susta samaa... Ja jokainen heistä vuorollaan tuhonnut elämäsi... Katso peiliin.

      • Anonyymi

        Kyse ei ole kuin yhdestä käärmeestä, ei ne muut olleet tuollaisia heistä on ihan hyviä muistoja. T. Ap


    • Anonyymi

      Rikoit minut, pilasit mielenterveyteni viimeisetkin rippeet syyllistämällä levittämällä perättömiä valheitasi kuinka muka satutin sinua vaikka asiat meni toisinpäin ja lopuksi sait kaikki kääntymään minua vastaan jopa entiset kaverinikin uhriutumalla. Bravo bravo nainen! Loistava suoritus! Toivottavasti en enää ikinä törmää sinunlaisiin.

      Palaa ajassa hetki taaksepäin niin asiat on niin.
      En tiedä mistä moiset ajatukset oot saanut, kenen kanssa kirjoitellut, jutellut.
      En ole kirjoittanut mitään negaa, toxia sinusta.
      Oon ollu ja jatkossa myös kesälomalla ja joku
      käyttää sen häikäilemättömästi hyödyksi itselleen levittämällä jaskaa tänne.

      Punainen keltanen vihreä johto,
      minkä voi irrottaa ?

      • Anonyymi

        Naurettiin tälle. -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naurettiin tälle. -sivusta

        Mitä eikö miehen kertomus olekaan sinusta hyppään kaivoon- joojoomies uskottavaa?


    • Anonyymi

      Pitipäs kohdata.
      Mulla on vaan menny toipumisessa pidempään.
      Ja että sain kehittyä ja kasvaa ihmisenä .
      Jotain ajattelemisen arvoista
      Ja helvetisti voimaa uusiin haasteisiin ...
      Nyt pitää tehdä itse ja yksin enenmän ja vielä useamin .
      Ei tunnu sitä että hävisin vaan että oon löytäny voimani taas.
      Uudella tavalla.
      Sä oot tehny tämän ennenminki ja viimeks
      Se johti moniin pieniin parannuksiin .
      En pelkää kipeää muutosta ...
      Ja keskustelu toi mielenrauhan

      Jotain tulee tapahtumaan . Taas ...
      Innostus on palannut.
      Ja Kiitos et muistutit mikä taistelija mullon korvien välissä...
      Mutta nyt hevon helvettiin suomi 24 .
      Ja aito rehellisyys on tärkeää
      Tein väärin ja taidan ottaa opiksi.
      Koska en ajatellu kantaa tekopyhä leimaa loppuikää.

      Löydän sinut kyllä jos niin on joskus vielä tarkoitettu
      käyvän.Pääsin ongelmien yläpuolelle
      Kiitos sulle J mies. Enkeli päällä maan.
      Mut nyt prk pois sivustolta.
      Naiselta

      • Anonyymi

        Jaa eipä ollu j mieheltä. Kuulostat joltain sekolta. T. Ap


    • Anonyymi

      No arvailen jo vastauksia, mitä saat, mutta harva tänne kirjoittavista edes ymmärtää, että oikeassa elämässä on noita naisia ja miehiä. Narsisteja, ah niin ihania -aluksi. Toivon vain, että säästyvät näiltä ihmissuhteilta, mutta taitaa olla vaikeaa.
      Annan pienen neuvon: älkää antako niiden voittaa, tällä tarkoitan ryyppään ratkeamista tai itsaria. Älkää suoko niille sitä nautintoa vaan jatkakaa elämäänne paremmin, vapaammin ja iloisemmin. Se on myrkkyä noille narsisteille ja varsinkin dilloin, kun se ex-narsisti näkee sinut uuden nais-/miesystävän kanssa... Sitten alkaa "uudelleen metsästys"..
      Ai miten saakin nauttia itse vuorostaan, kun voipi sanoa pari valittua sanaa, kohdella kuin ilmaa.ja muuta.pientä mukavaa... narsisti ei oikein tykkää, mutta olet niskan päällä.

      • Anonyymi

        Hän rikkoi minut niin etten ole juurikaan kenenkään kanssa enää seurustellut. Tuntee paljon ihmisiä samoista piireistä ja saanut vuosien varrella mustamaalattua niin pahasti että luottamus ihmisiin meni täysin. Miksi tuollaiset ihmiset sitten saavat onnea ja rakkautta jatkuvasti, no koska he ovat kuspäitä. T. Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän rikkoi minut niin etten ole juurikaan kenenkään kanssa enää seurustellut. Tuntee paljon ihmisiä samoista piireistä ja saanut vuosien varrella mustamaalattua niin pahasti että luottamus ihmisiin meni täysin. Miksi tuollaiset ihmiset sitten saavat onnea ja rakkautta jatkuvasti, no koska he ovat kuspäitä. T. Ap

        Puhu mies perussuomalaisille, ne ei Vaktoja paljoa kysele, öyhötys aah


      • Anonyymi

        Tälle pisteet
        useampi narsisti kohdattuna .
        Enkä oo vieläkään luovuttanut.
        Jokainen niistä zas oppia et vietän upeaa elämää ilman heitä niin että heitä vituttaa.
        Saivat mahdollisuuden kerran
        Toista ei tule.
        En kadota iloa enkä onneani ja
        Ajoin hankkia kaikkia kivoja juttuja elämääni lisääkin .
        Elää just mun itseni näköistä elämää
        Enää en kysele et kelpaanko riitänkö
        Sillä mä oon upea ja ihana
        kun pidän itsestä
        Hyvää huolta
        Naiselta sivusta


    • Anonyymi

      Mitä nainen teki lääh lääh lääh

    • Anonyymi

      vastataan varmuudeksi, minut on estetty puhumasta kellekään, ettei juttusi ja juttunne tulisi esiin. enhän saa tavata ihmisiä jotta en kertoisi teoistanne ja saatte henkistä otetta. teidöt hajattiin omista jutuista ne kuin myös kaverinne kostitte tänne, ja ryhdyittecookemaan alas kun otti koville kiva juttu jos karma pukee ja saatte itselle huonoa.

      • Anonyymi

        Ei osu minun tapaukseni vaikka käykin jotainsamankaltasta tilannetajua läpi
        monen muun kanssa läpi selvästi ...
        En lliity hakkausjuttuihisi mitenkään.


    • Anonyymi

      en minä ollut edes samoissa jutuissa ja sain kyllä itsekin huonoa silloin kun olin, omien juttujen kautta pääsin muihin porukoihin, ja edelleen tuolloin tehdyt asiat kannattelee, toivottavasti teistä pääsisi pian eroon ja saisi taas jatkaa oman elämän luomista. minä olen syytön noihin teidän jutyihin, enkä ole teiltä mitään saanut, ei tarvitse antaa mitään, muuta kuin jostain asioista korvausta. ne jotka on mukaan lähtenyt ja saanut toivottavasti maksavat itse, ja heidän nostatus tehdään muutoin kuin täältä repimällä, kun ette oikein voi hyvää antaa. siis semmoista mikä on itselle hyvää, elämässö kannattavaa ja mieluisaa koko elämän kannalta. tiedän että elämässäni on paljon asioita, jopa hsjattuna ja nyljettynä, jotka voisitte haluta ja mikä hyödyttää teitä. toisin päin ei ole. ei oikein edes täällä ihmissuhteita, kukaan ei halua huonoja ihmissuhteita elämäänsä. hei siis. jatketaan elämää, te omaanne ja minä omaani. älkää minua syyttäkö mitä ootte tehnyt, suurin osa 10 vuotta tai vanhempia, joten jo iän puolesta mahdotonta, ja muut eri aloilta, eri elämän tilanteista ja eri elämistä, kaikki erilaista.

    • Anonyymi

      Aha, teet ensin jollekin miehelle noin ja sitten puhut hänen puolestaan täällä, että saisit sen näyttämään hänen syyltä.

      • Anonyymi

        Mistä tiedän? Luuletko olevasi ainoa? Kaikki ympäriltä katoaa, kun gangstalkataan


    • Anonyymi

      Ihan hyvä tarina, jossa mikään ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi

      Mitä piip sä jauhat oikein?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe