Kuvaile kaivattusi luonnetta

Anonyymi-ap

Millaista ihmistä kaipaat?

110

2182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jääräpäinen!

      • Anonyymi

        Arvasin heti kun avasin tåmän että joku on kirjoittanut jääräpäinen tänne.

        Onkohan minä?


      • Anonyymi

        Ollaan molemmat jääriä. ☺️☺️-sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin heti kun avasin tåmän että joku on kirjoittanut jääräpäinen tänne.

        Onkohan minä?

        Olen 110 prosenttisen varma että olet joku toinen jääräpää, tunnistan kirjoitustyylistä ja lauserakenteesta, että et ole kaivattuni. Tunnen sen jääräpään sen verran hyvin. 😊 -14:55:47 viestin laittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 110 prosenttisen varma että olet joku toinen jääräpää, tunnistan kirjoitustyylistä ja lauserakenteesta, että et ole kaivattuni. Tunnen sen jääräpään sen verran hyvin. 😊 -14:55:47 viestin laittaja

        Siellä toinen jäärä 😘


      • Anonyymi

        Kyllä, mutta ainoastaan henkilökohtaisesti tärkeissä asioissa, kuten siinä etten enää suostu työkseni siivoamaan. Olen tehnyt tähän mennessä tarpeeksi niitä töitä joilla ei ole minulle merkitystä ja nyt aion pitää kiinni jääräpäisyydestäni tämän asian suhteen. Ei mitään helvetin väliä sillä tarvitseeko yhteiskunta siistijöitä. Yksi elämä enkä suostu tuhlaamaan sitä mopin varressa. Jos olisi varaa niin ulkoistaisin kodin siivouksenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, mutta ainoastaan henkilökohtaisesti tärkeissä asioissa, kuten siinä etten enää suostu työkseni siivoamaan. Olen tehnyt tähän mennessä tarpeeksi niitä töitä joilla ei ole minulle merkitystä ja nyt aion pitää kiinni jääräpäisyydestäni tämän asian suhteen. Ei mitään helvetin väliä sillä tarvitseeko yhteiskunta siistijöitä. Yksi elämä enkä suostu tuhlaamaan sitä mopin varressa. Jos olisi varaa niin ulkoistaisin kodin siivouksenkin.

        Voi sua raukkaa. Täällä sä trollailet. Ottaako jonkun työn tekeminen noin lujaa päähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi sua raukkaa. Täällä sä trollailet. Ottaako jonkun työn tekeminen noin lujaa päähän.

        Jotenkin tämän aasinsiltasi rakennus kosahtaa, trolimiehelle kimittäjä


    • Anonyymi

      Omanlaisensa ihana.

    • Anonyymi

      Salaperäinen, tiedostava, askeleen edellä.

    • Anonyymi

      Sanoisin että ihan tosi hyvä

    • Anonyymi

      Melankolis-koleerinen introvertti. Suoraselkäinen ja luotettava. Vähän pikkuvanha ja suloisesti kömpelö...Miehekäs sielu.

      • Anonyymi

        Et tunne ollenkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tunne ollenkaan

        Tota tää mies kuvailee itseään aika kömpelösti, ketä sit sun mielestä läskäri?


    • Anonyymi

      Eipä ny voi sillai kenenkään luonnetta kuvail kun tiedä niin hyvin ettäkö olis luonteeseen sen kummemmin keren etes perehtyä

      • Anonyymi

        Ap ei tiedä miestä, muuten ku näöltä, kiusaamisasioissa kyllä tietää varmaan, ett on hyvä vaik missä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap ei tiedä miestä, muuten ku näöltä, kiusaamisasioissa kyllä tietää varmaan, ett on hyvä vaik missä!

        Eli toisinsanoen kehut mies itseäsi siitä, että olisit kiusaajanakin ykkönen🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli toisinsanoen kehut mies itseäsi siitä, että olisit kiusaajanakin ykkönen🙄

        Kölvi liittyköö kerhoon


    • Anonyymi

      ENTJ ja kokoajan vauhdissa

    • Anonyymi

      Huomioiva, utelias, leikkisä

    • Anonyymi

      Ajattelevainen, omistautuva, kultainen, pelokas

      • Anonyymi

        Oikein paljon kiitos noista kauniista sanoista 💌 rakas ystäväiseni 🥰 arvostan niitä todella paljon 💖 annoit itseasiassa täydellisen kuvauksen minusta 😌 oon tosi pieni pelokas 💔 ja arka 😥 Ajattelevainen, omistautuva, kultainen ja niin sinäkin olet myös todella kultainen ajtteleva omistautuva huomaavainen , ja todella sydämmellinen nainen 💝 rakastan sua oot mulle tosi tärkeä 🤍 en tiedä toista kaltaistasi toivon sinulle oikein aurinkoista valoisaa ✨ siunattua kesän jatkoa 🙏 iltahalin jos saan vielä lähettää sulle rakas muruseni 🤗 ethän siitä pahastu 😔 ja anteeksi et ylipäätään kommentoin mitään 😪
        mul on sua ikävä 💔
        ystävällisin terveisin 🥀
        Antti Elme Makkonen 23v. Helsinki 🎗️🧣✨


    • Anonyymi

      Harvinaisen tekopyhä. Ihan totta 😁 Silti jollain tavalla kaipailen kun arki muistuttelee hänestä.

      • Anonyymi

        Millä tavalla


      • Anonyymi

        Tekopyhä? Kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhä? Kaipaat?

        Kyllä. Kaipaa vielä vähän elämänkokemusta, niin hyvä siitä tulee. Ihan tyylikäs mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Kaipaa vielä vähän elämänkokemusta, niin hyvä siitä tulee. Ihan tyylikäs mies.

        🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Hei saatko sinä pimatsuikka iHan oikeasti jotain iloa muka siitä, että Hihittelet miehen kommenteille itsestään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣

        Pispalan pikku piiras


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekopyhä? Kaipaat?

        Näitä trollimiehen kyhäilemiä vastauksia kannattaa ilman muuta tiirailla herneet nenässä


    • Anonyymi

      Jotenkin kuvittelen että hän hyvä puhumaan sekä ulospäin suuntautunut.

    • Anonyymi

      Kuvasin jo tuonne aikaisemmin, mutta kuvaan lisää. Hän analysoi tilanteita ja valtasuhteita omasta lungista rauhastaan käsin. Voi vetäytyä halutessaan kuoreensa ja kovettaa tunteensa. Saalistaa takuuvarmasti kenet tahtoo. Osaa olla kuitenkin ihanan aurinkoinen ja rakastava lauman johtaja. Tyypillinen leijona.

      • Anonyymi

        Laumanjohtaja taitaa olla yhdyssana, korjataan se vielä😄

        -ed.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laumanjohtaja taitaa olla yhdyssana, korjataan se vielä😄

        -ed.

        🌈Mies!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🌈Mies!

        Ei siinä mielessä, kun symboli on omittu pridelle. Ihan mies on mies.


      • Anonyymi

        Todellisuudessa työssä käyvä, harrastuksia, näkee kavereita yms palstailee kerran päivässä n 1-2h ja ei kuitenkaan joka päivä palstalla.
        Lomaillessa ehkä saattaa unohtaa palstan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellisuudessa työssä käyvä, harrastuksia, näkee kavereita yms palstailee kerran päivässä n 1-2h ja ei kuitenkaan joka päivä palstalla.
        Lomaillessa ehkä saattaa unohtaa palstan.

        Vaikka noin, mulla on vilkas mielikuvitus.., tällä hetkellä esim. en kaipaa yhtään ketään, yhtään mihinkään. Palstakirjoittelu sopii mulle. Ei kukaan ulkopuolinen edes pysyisi mun perässä näissä.


      • Anonyymi

        Sinä olet mies erittäin banaali kuvatessasi itseäsi ideaalikulmasta🤭hihii


    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut osapuoli. Hän on lempeä, älykäs, naisellinen, taitava, introvertti, hoikka ja sopusuhtainen vartalo. Todella harvassa ko. kombo. Ikävä puoli on, etten tiedä onko hän l-naisia.
      n-n

      • Anonyymi

        Minä olen jo oppinut, että ensin kannattaa selvittää seksuaalinen suuntautuminen ja sitten vasta alkaa elättelemään toiveita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen jo oppinut, että ensin kannattaa selvittää seksuaalinen suuntautuminen ja sitten vasta alkaa elättelemään toiveita.

        Kiitos vain, en tarvitse neuvojasi. Ihmisiä saa ajatella lämpivästi vaikka eivät olisi ns. saatavilla.


    • Anonyymi

      Erityisen vetovoimainen

    • Anonyymi

      Auttavainen, aikaansaava, hauska, hormonitherättävä, huomaavainen, idearikas, positiivinen, rauhallinen, ja...olen varma tästä, piilotunteellinen. Sellainen inhimillinen.

      • Anonyymi

        Onko kuvaus naisesta? Jos on, miten ja milloin olet häneen tutustunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kuvaus naisesta? Jos on, miten ja milloin olet häneen tutustunut?

        Kuvaus on mieshenkilöstä. Nyt alan miettiä, kuulostaako kuvaukseni jotenkin naiselliselta, ei kyllä ollut tarkoitus. Pointti oli, että havaitsin jonkin tunnejutun hänessä, ja minusta se on hyvä asia.


    • Anonyymi

      Hän on sosiaalinen, tietää paljon, on hyvin oikeudenmukainen ja myös hauska. Hän on herkkävaistoinen ja -tunteinen.

      • Anonyymi

        Sama täällä ❤️


    • Anonyymi

      Olen ihastunut naiseen jonka huonoja puolia osaan aavistella vaikka emme tunne. Enkä pidä niistä puolista 😂 Hän ei ollut kiinnostunut minusta vaikka minä olin/olen hänestä. Saahan näitä haaveita maalailla taivaalle ja avaruuteen ja pellonpientareita myöten. Ja silti nainen, ole hyvä💐

      • Anonyymi

        No paljasta nyt, mistä et pidä 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No paljasta nyt, mistä et pidä 🤗

        No kuka kysyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kuka kysyy?

        No mitä luulet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä luulet?

        Luuloni on haaveeni.

        M86


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuloni on haaveeni.

        M86

        Herra 38v.? Jaahas kuka?Olen ehkä muuttanut mielen ja voisin haluta tutustua.Mitähän ne huonot puolet on?Äkäinenkö?Erakko?
        T.vanhempi nainen


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Herra 38v.? Jaahas kuka?Olen ehkä muuttanut mielen ja voisin haluta tutustua.Mitähän ne huonot puolet on?Äkäinenkö?Erakko?
        T.vanhempi nainen

        Kyllä. Ja nyt kirjoitat sellaisia asioita että päässäni alkoi armoton todennäköisyyslaskenta. Ei haittaa vaikka olisi erakko, minä kai olen. Äkäinen 😂, yksi parhaista piirteistä. Mutta mistä tiedän oletko hän.


    • Anonyymi

      Utelias, monen asian suhteen. Toimelias ja tykkää hääriä koko ajan jonkun asian kanssa. Pitkälti periaatteista kiinni pitävä, paitsi että välillä lipsuu. Hänen itsevarmaan, mutta silti ujoon olemukseensa on helppo kenen tahansa ihastua.

    • Anonyymi

      Pohjimmiltaan ujoa naista, jolla kuitenkin pinnan alla sopivasti temperamenttia. Kuunteleva, rauhallinen ja ajatteleva. Hän sai minut luottamaan itseensä jo muutaman jutustelun jälkeen. Harmi että niihin ne hetket ovat jääneetkin.

      • Anonyymi

        Harmi. Taitaa olla pattitilanne…


      • Anonyymi

        Millaisissa tilanteissa/paikoissa olette jutelleet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisissa tilanteissa/paikoissa olette jutelleet?

        Vain töissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Taitaa olla pattitilanne…

        No en nyt tiedä. Jos minulla joku mahdollisuus häneen olisi, en ikinä jättäisi käyttämättä. Mutta kun en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en nyt tiedä. Jos minulla joku mahdollisuus häneen olisi, en ikinä jättäisi käyttämättä. Mutta kun en tiedä.

        Okei. Sitten ohi. Mies tietää, koska kerroin…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain töissä.

        Onko nainen sinua nuorempi vai vanhempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko nainen sinua nuorempi vai vanhempi?

        Nuorempi on.


      • Anonyymi

        Yksi ”työnainen” täällä. 🙋🏼‍♀️ Jutusteltu ollaan kyllä himpun verran vanhemman miestyökaverin kanssa. Ja mitä vielä, kyllähän niitä lämpimiä ihastuksen ja kiinnostuksen tunteita vaan on. Vaikka niitä vastaan on tässä taisteltu. Luulempa että tunne ei ole yksipuolinen. Ja kuvaus osuu kyllä minuun 😌 tyypillinen Rapu.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi ”työnainen” täällä. 🙋🏼‍♀️ Jutusteltu ollaan kyllä himpun verran vanhemman miestyökaverin kanssa. Ja mitä vielä, kyllähän niitä lämpimiä ihastuksen ja kiinnostuksen tunteita vaan on. Vaikka niitä vastaan on tässä taisteltu. Luulempa että tunne ei ole yksipuolinen. Ja kuvaus osuu kyllä minuun 😌 tyypillinen Rapu.

        No, mä olen hiukan enemmän kuin himpun verran vanhempi. Rapu olen itsekin 🙂. /kommentin ap.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No, mä olen hiukan enemmän kuin himpun verran vanhempi. Rapu olen itsekin 🙂. /kommentin ap.

        Himpun verran, no sanotaan +10v?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Himpun verran, no sanotaan 10v?

        On sitä. Enkä usko että hän sellaista hyväksyisi.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On sitä. Enkä usko että hän sellaista hyväksyisi.

        No entä jos hyväksyy? Itse 30v:nä pidän ainakin yhtä +40v:tä miestä komeana tapauksena joka vie jalat alta. Onko tolla väliä jos molemmat on aikuisia? 😊


    • Anonyymi

      En ainakaan ketään palstalaista, enkä häiriintyneitä miesyksilöitä

      • Anonyymi

        Juu ei, varsinkin jos kulkee synkassa vieläpä


    • Anonyymi

      En voi kuvailla, kun en tunne häntä. Mutta päällimmäisenä tulee mieleen viipyilevä, ehkä välitön, oman tien kulkija.
      Viestit viipyili, vastastaukset viipyili, hän viipyilee alkoholihuumassa, hän viipyilee sävelissä..joo hän on välitön. Mutta sitten ehkä kuitenkin huolehtiva ja välittää, jos on tosissaan. "Kumpa sinut tuntisin paremmin.."

      • Anonyymi

        M mies?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M mies?

        Ei, väärä kirjain.


    • Anonyymi

      Vääriä tulkintoja. Ja ihmistä ei vaan edelleenkään ole tasavertaisissa konteksteissa, jotka äärimmäisen oleellisia, olemassa

    • Seksikäs ja nuori luonne.

      • Anonyymi

        Luonnekin siis voi olla seksikäs? Kaikkea sitä lukee, mutta hilpeyttä herättää mies nikkiskin


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luonnekin siis voi olla seksikäs? Kaikkea sitä lukee, mutta hilpeyttä herättää mies nikkiskin

        Joulutorttuako kostuttelet, muut tortut taitaa pysyä kuivana.


    • Anonyymi

      En kaipaa ketään. Haluan päästä pois palstalta.

    • Anonyymi

      Arvoituksellista 🌸

      Minussa herätti kiinnostuksen muut piirteet.

    • En ole ikinä esittänyt kumppaneilleni mitään ehtoja tai vaatimuksia eli en osaa vastata…se on aina tunne joka ratkaisee..muutoin saavat olla juuri sellaisia kuin ovat ja toimia kaikissa tilanteissa kuten haluavat…tietty kaikkia on yhdistäneet jotkin perusasiat eli kaiketi ne ovat niitä jonkinlaisia vaatimuksia…eli suht. normaali paino, loistava seksi ja luotettavuus…molemminpuolinen luottamus ehkä tärkein asia parisuhteissa..sen pitäisi olla täydellinen molemmin puolin, mutta kun täydellisyyttä ei ole olemassakaan niin riittävä taso kelpaa…

    • Anonyymi

      Lempeä, leikkisä, varmasti myös välittävä ja rakastava, hellä 😘

    • Anonyymi

      Vaikea kuvata kun ei tunne, oikein voi puhua mistään kaivatusta kun tietää ettei mistään mitään tule.

    • Anonyymi

      Estynyttä ja vetäytyvää yksipuolisesti, mutta ole huoleti, ehkä vielä joskus pääsen hänestä kokonaan yli.

    • Anonyymi

      Tässä on nyt paljastunut huolestuttavia piirteitä hänestä mitä en ajatellut hänellä olevan.
      Hän vaikuttaa robotilta jolla virtaa riittää ja hän pystyy moneen asiaan yhtäaikaa.
      Ensin ajattelin hänellä olevan multipersoonia mikä ei ois haitannut sillä nekin väsyttää ihmistä itseään edes joskus.
      Tiesin hänen olevan älykäs mutten ihan noin älykäs minkä olen saanut nyt selville.
      Hän on minua paljon nuorempi mies.Enkä tulisi siinä kyydissä kauaa pysymään vaikka halut ois 100 sella.Realiteetit.Ellei sitten hän rauhoittuisi minun energiasta se vois sitten onnistua.

    • Anonyymi

      En usko että lyö, riepottelee tai käyttää kiristämistä // henkistä väkivaltaa. Ajattelevaisen tuntunen ihminen. Tuntuisi kuuntelevan ja tavoittavan ajatukseni kun keskustellaan. Hyvä ihminen.

    • Anonyymi

      kaipaan kiukuttelijaa

    • Anonyymi

      Luulen että hän on renttu.. :/ Töissä kyllä käy, mutta muuten. Mm. tämän vuoksi meistä ei voi koskaan tulla mitään.

    • Anonyymi

      Syvällinen, mahdollinen rakastaja

    • Anonyymi

      Lentävä Hollantilainen

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllä, lentävä Hollantilainen kuvaa hyvin. Tarinaa takana menee näin. Hän lahjoitti armoitetut kenkänsä toisaalle, joka olivat palvelleet häntä vuosia.
        Kengät olivat ostos hänen työmatkaseikkailusta toiseen merentakaiseen maahan Hollantiin.
        Siellä teki merkittävää liikkeenjohdollista työtä edustamansa puulaakin eteen.

        Kengät jäivät muistoksi mutta hän lopulta päätti niistä luopua. Ei olisi ollut parempaa ja kuvaavampaa tilaisuutta siihen, joka koski hänen pientä varomattomuutta ja oli joutua siitä äitinsä kanssa elämää suurempiin maailmanlaajusiin selkkauksiin. Sitten tilanne saatiin YK:n tuella -ja kriisinhallinta- ja rauhanturvaorganisaatio UNIFIL oli vahvasti läsnä - liennytettyä ja maailmanrauha sai taas jatkumon ja sinetin.
        Kengät ovat tärkeä muisto tästä suuresta episodista.


    • Anonyymi

      minä olen yleensä hyvin rauhallinen, mukautuva ja välillä jopa helppo. on asioita joista minut saa tuntemaan vihaa, en ole vihannut aikaisemmin joten siitä on hyvä päästä eroon. itsestä löytyy hyviä puolia ja, uusia puolia ja, puolia joitadi hakua, kaivaa esiin. enkelit kuitenkin sanoivat että olen hyvä.

    • Anonyymi

      Tutun tuntuisa ajattelevainen mysteerinen henkilö.

    • Anonyymi

      Aito, Oikeudenmukainen, Tavoitteellinen, Pohdiskeleva, Taiteellinen, Huomiota herättävä, Yllättävä

    • Anonyymi

      Silmissäni viittä vaille virheetön

      • Anonyymi
        UUSI

        Naisesta?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisesta?

        Mies


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies

        Kuvailisitko lisää tuollaisen luonehdinnan jälkeen,mielenkiinnosta kyselen


    • Anonyymi
      UUSI

      Ronkeli.

    • Anonyymi
      UUSI

      Se mies jota en saa mielestäni... hän on hyvä ihminen, joka antaa itsestään muille enemmän kuin ottaa itselleen. hän on rohkea oma itsensä, ja sitä ihailen suuresti. tarkkasilmäinen ja osaa lukea ihmisiä - itseni mukaanlukien - pelottavan hyvin, hän luultavasti tietää tunteistani vaikka en ole koskaan niitä kertonut.

      • Anonyymi
        UUSI

        Näitkö eile ?!?


      • Anonyymi
        UUSI

        Hänen on ne tunteesi helppo nähdä, koska on ne tarkoituksella aiheuttanut…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitkö eile ?!?

        en ole nähnyt reiluun viikkoon ja vielä menee useampi ennen kuin näen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen on ne tunteesi helppo nähdä, koska on ne tarkoituksella aiheuttanut…

        en usko että on tarkoittanut niin, en usko että kummankaan meistä oli tarkoitus tuntea näin :/


      • Anonyymi
        UUSI

        Hän antaa sinulle omaa ylimääräistä aikaansa ja saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi. Hän on kiinnostunut harrastuksistasi ja kuinka olet voinut. Välittää ja haluaa sinulle hyvää. Hymyilee ja on kohtelias. Kuka voisi olla kiinnostumatta tällaisesta miehestä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän antaa sinulle omaa ylimääräistä aikaansa ja saa sinut tuntemaan itsesi tärkeäksi. Hän on kiinnostunut harrastuksistasi ja kuinka olet voinut. Välittää ja haluaa sinulle hyvää. Hymyilee ja on kohtelias. Kuka voisi olla kiinnostumatta tällaisesta miehestä?

        Ei sellassii ole miehiä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        en ole nähnyt reiluun viikkoon ja vielä menee useampi ennen kuin näen.

        Missä näimme


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellassii ole miehiä

        ei vaan kyllä muutes on, see 1% vähemmistö jätkistä jotka ihan aidosti huomioi naisväen ja niistä puolet jotenkin pelokkaita/traumatisoituneita jotka säikähtää heti jos puunoksa liikahtaa jossakin kaukana pusikossa, puhumattakaan jos näkevät jonku pelottavan olosen/näkösen kuumakallen, eivät sitä kuitenkaan ilkeyttään tee, vaan ovat niin pieniä ja arkoja 🦔
        -nuorelta mieheltä sivusta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näimme

        töissä niin kuin aina.


    • Anonyymi
      UUSI

      Luultavasti narsistinen toisten hyväksikäyttäjä. En vaan sitä rakastuneena tajunnut. Nyt heräilen.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihastuttava, määrätietoinen, lojaali, arvokas, rauhallinen, inhimillinen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe