Minun täytyisi lopettaa

Anonyymi-ap

Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä edes näe häntä koskaan. Ainakin aion entisestään vähentää palstaa. Täällä on liikaa sellaista toksista juttua. Kaipaan jatkossa vaan itsekseni enkä jaa siitä mitään missään. Mieheltä.

32

2234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Milloin näit viimeksi?

    • Anonyymi

      Kerro miten aiot se tehdä?

    • Anonyymi

      Miksi et pysty..?

    • Anonyymi

      Minä haluan miehen numeron että voimme jatkaa privasti.
      Ehkä hän sen minulle antaa kun seuraavan kerran kohdataan.. samalla voin antaa omani hänelle 😉
      Päästään asiassa eteenpäin ja tutustumaan kunnolla.

    • Anonyymi

      Minäkin olen miettinyt palstataukoa.. ei tässä ole mitään järkeä tänne kirjoitella, aivan liian koukussa olen tähän palstaan. Ja mulla on omassa elämässäkin kuitenkin kaikki ihan hyvin niin ihan päätöntähän tämä on. Hyvää jatkoa sinulle! -naiselta-

    • Anonyymi

      Minun tulee sinua entistä kovempi ikävä. Voi kun saisin sinut vierelleni edes hetkeksi. 😔

      • Anonyymi

        Luova tauko


        Hmmmm

        Siinä on itua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luova tauko


        Hmmmm

        Siinä on itua

        Ottaa etäisyyttä

        Omaa tilaa

        Hmmm


    • Anonyymi

      Mm okei sitten kultaisin.. Ethän unohda minua, pus

    • Anonyymi

      Edelleen surettaa kun et koskaan ottanut yhteyttä. Kaikki meni veetuiksi siinä kohtaan ja hätäännyin nähdessäni sinut kadulla. Tiedän että molemmilla on tunteita mutta olemme liian sisäänpäinkääntyneet ja se on se ongelma. Kumpikaan ei pääse edes yli eikä eteenpäin.

      • Anonyymi

        Olen ulospäin kääntynyt

        Nii


    • Anonyymi

      Ymmärrän. Minullakin palstakaipaaminen on vähentynyt viimeaikoina, hyvähän täältä olisi päästä kokonaan pois. Se on vain niin vaikea päästää toivosta irti, että ehkä sittenkin joskus täältä löytyisi viesti häneltä, joka piristäisi päivää ja saisi hymyn kasvoille. Vaikea tästä kaipuusta on löytää nykyään hymyilemisen aihetta mitenkään muuten, koska oikeassa elämässä toista ei näy. Surua tämä vain on, ja mautonta arkea. Kuvitelmia siitä, miltä tuntuisi, kun saisin hänet viereeni. Menettämisen pelkoa, vaikka koskaan en häntä ole saanutkaan. 💔

    • Anonyymi

      Ei ollut minulta mieheltä tämä rakas. Minä haluan vain sinut. Käyn täällä niin pitkään kuin tarvitsee, että saan sinut rinnalleni. Toivon kuitenkin, että päästään näkemään mahdollisimman nopeasti irl kahdestaan.

      • Anonyymi

        Olisitpa hän.Sitä minäkin toivoisin enemmän kun mitään.Olen tulossa etelään heinäkuussa pidemmäksi aikaa ja toivoisin että nähtäisiin.Tosin en ole kyllä varma asutko edes etelässä enää. Sivusta


      • Anonyymi

        Juu, olet täällä niin kauan kuin on tarvis pitää seuraa palstanaisille.


    • Anonyymi

      Uskallan väittää, että suurin osa tänne kirjoittavista on täällä muusta syystä kuin kaipauksen takia. Korviketta jollekin muulle. Esim yksinäisen tarve keskustella edes jollekin. Harmi, kun vastaanotto on sitten mitä sattuu.

    • Anonyymi

      No eipä ole, vaan kyllä tässä kaivataan ihan oikeasta syystä rakasta!!
      Voihan se joillain nuorilla olla niinkin kun ei niitä syviä tunteita ole vielä kehittynyt.
      Aikuisena sitä juttuseuraa saa kyllä ihan riittävästi, ja ihan muualta kuin täältä, todella.
      Harva aikuinen on niin sulkeutunut ettei pysty jopa ihan vieraiden ihmisten kanssa keskustelemaan.
      Nuorilla näyttää olevan enemmän niitä ongelmia, mitä tässä livessä on tullut seurattua.
      Vähemmän näpyttelyä ja enemmän sitä suun avaamista puheen muodostamiseen, sillä lailla se yksinäisyys vähenee.

      • Anonyymi

        Yksinäisyys lisääntyy iän myötä...


      • Anonyymi

        Ymmärtänet vanhana varmaan sen, että yksinäiseksi voi itsensä tuntea vaikka osaisi suunsa avata ja ympärillä olisi ihmisiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksinäisyys lisääntyy iän myötä...

        Kyllä. Vaikka päiväsaikaan olisikin kanssakäymisissä muiden kanssa, niin illat ja yöt ovat yksinäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtänet vanhana varmaan sen, että yksinäiseksi voi itsensä tuntea vaikka osaisi suunsa avata ja ympärillä olisi ihmisiä

        19:02
        Noin on.


    • Anonyymi

      Mullakin on ikävä sitä miestä ja toivoisin näkeväni useammin, mutta... Ei ole vaan mahdollista vaikka haluisin ja haluisin ja haluisin

    • Anonyymi

      Pitäis pystyä tekemään irl selväksi jos juuri minut haluaa. Aikaa kyllä antanut ja annan. Olenhan lojaali kun johonkin tykästyn. Ei tässä nyt jäniksen selässä vieläkään olla, mutta miehen pitäisi pystyä huomioimaan oikeassa elämässä. Sitä mieltä oon edelleen.

      • Anonyymi

        Sinun pitäisi auttaa meidät alkuun ja järjestää aikaa, että voidaan jutella kahdestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi auttaa meidät alkuun ja järjestää aikaa, että voidaan jutella kahdestaan.

        Taas tää hullu ja pakkomielteinen ätmi höpöttää itselleen, teh yt tätä kuulemani mukaan kymmeniä vuosia!


      • Anonyymi

        Mies voi vaikka kertoa olevansa ihastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi vaikka kertoa olevansa ihastunut?

        Jos kerron niin mitä tapahtuu? Jos siis olen kaivattusi...


    • Anonyymi

      Voisit olla kaivattuni. Jos sinä lähdet palstalta, sitten lähden minäkin. Kaivataan itseksemme hiljaa vain.

      • Anonyymi

        Saakeli kun ei olla aikoihin nähty edes! Ottaa sydämestä jo ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saakeli kun ei olla aikoihin nähty edes! Ottaa sydämestä jo ❤️

        Jos olet aloittaja, niin sitten kyllä menee ohi. En osaa kuvitella, että hän kiroilisi minulle.


    • Anonyymi

      Sama.
      Kun en saanut häntä miestä jonka halusin. Muut on syvältä ja joskus ihan kirjaimellisesti

    • Anonyymi

      Kaipaamista ei voi noin vain lopettaa. En ainakaan minä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1889
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1765
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      126
      1720
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      73
      1625
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1285
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1035
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe