Puhutaanpa hieman pöllöskän nisteistä, hirveitä sotkuja jätää mm puukkoja löydetty ja omistajat tiedossa , tarjoavat lapsille/nuorille huumeita sekä muita päihteitä, houkuttelee lapsia kämpilleen nämä nistit ovat n. 20-40v ikäluokkaa. Tiedän että iisalmessa on muissakin paikoissa tätä toimintaa mutta otin nyt puheen aiheeksi pöllösenlahti kun siitä enitent tietota. Reppujakin on löydetty pöllösenlahdeltta joittenka sisältöä en halua edes sanoa mutta teräaseita ja huumeita.. Tuommoisen kun lapset saavat käteensä niin se on menoa! Jos on pakko pitää repussa kaikkea niin ei tarvitse jättää niitä leikkipuistoihin josta pienet ne saavat vaikka..
Pöllöskän nistit
229
6950
Vastaukset
- Anonyymi
Prkl!😡 Älytöntä käytöstä näin vanhille jo kasvais ja käyttäitys!!! Ja noh minä tunnen pari tälläistä 1. Petro mustola (Tunnettu m@llin myymisisestä ja pahoinpitelystä) 2. Jesse maaranen (tunnettu @ineiden käytöstä ja riehumisesta) 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 LAPSILLE HUONOA MALLIA
- Anonyymi
No eläpä muuta sano…. Tiiätkö mitään muutalisä tietoa mitä nämä nistit olisivat tehneet🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eläpä muuta sano…. Tiiätkö mitään muutalisä tietoa mitä nämä nistit olisivat tehneet🤔
No se Jani Kottari on riehunut siellä täällä pöllösenlahtea… Ja jonkke tunnetaan nimellä OGZON KR asustelee pielavedellä luullen että on sen kylän mafia todellisuudessa hirveä raiskari mitä hittoo sen päässä pyörii jos haluaa pakko s@ksaa nuoria tyttöjä…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se Jani Kottari on riehunut siellä täällä pöllösenlahtea… Ja jonkke tunnetaan nimellä OGZON KR asustelee pielavedellä luullen että on sen kylän mafia todellisuudessa hirveä raiskari mitä hittoo sen päässä pyörii jos haluaa pakko s@ksaa nuoria tyttöjä…
Ei vittu…🤬🤬🤬 tommoset pitäs saada kuriin äkkiä… Minäkin olen tuosta kottarista kuullut kaikkeaa … mutta jonkke on uusi tuttavuus. Onko tämä jonkke siis pöllösenlahdella tehnyt mitään, jos on noin tarkentaisitko mitä. Mutta prkl kuriin tämmöiset rotat🤬🖕
- Anonyymi
Ei hitto🤬🤬🤬 No tuommoiset voisi suoraan mennä helvettin palvomaan ja miettimään tekojaan… Ja perkele sen kottarin kanssa myös aina niin äkäisenä ja uhanna monesti tappaa meikää ja meikän kavereita.. satuttanut monesti kavereita henkisesti sekä fyysisesti… prkl kun ei osata enää käyttäytyäkkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hitto🤬🤬🤬 No tuommoiset voisi suoraan mennä helvettin palvomaan ja miettimään tekojaan… Ja perkele sen kottarin kanssa myös aina niin äkäisenä ja uhanna monesti tappaa meikää ja meikän kavereita.. satuttanut monesti kavereita henkisesti sekä fyysisesti… prkl kun ei osata enää käyttäytyäkkään.
No eipä jessekkää elä ilman huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän ne muutkaan nistit… ryöstää muita jos ei ole massia huumeisinn… menisi töihin eikä ryöstä työssä käyviltä ihmisltä rahoja huumeisiin tai keksii muun tavan hankkia rahaa. Ei ole meidän ongelma jos nistiellä ei ole rahaa aineisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eihän ne muutkaan nistit… ryöstää muita jos ei ole massia huumeisinn… menisi töihin eikä ryöstä työssä käyviltä ihmisltä rahoja huumeisiin tai keksii muun tavan hankkia rahaa. Ei ole meidän ongelma jos nistiellä ei ole rahaa aineisiin.
Nulic
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nulic
No sehän se justiin… niin salainen herra luulee olevansa… mutta hyvä ettei ole enää pöllöskällä näkynytkään. Harmia vaan siitäkin nististä
- Anonyymi
Poliiseja piilossa yrittää… vaikka eiköhän poliiseille ihan tuttuja tapauksia nämä pöllöskän nistit ole. Iltaisin monesti näkyy kun nämä nistit tekee huume kauppojaan.. Mahdollisimman kaukaa yritän vain kävellä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliiseja piilossa yrittää… vaikka eiköhän poliiseille ihan tuttuja tapauksia nämä pöllöskän nistit ole. Iltaisin monesti näkyy kun nämä nistit tekee huume kauppojaan.. Mahdollisimman kaukaa yritän vain kävellä
Jooh sama tääl.. En enää haluu tapailla yhtää niitä ku pelkkää harmia niistäki kerra ykski kävi kimppuu😡 Nii monesti siel K Market Lippiksen takana kukkakaupitellaa yön aikoihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh sama tääl.. En enää haluu tapailla yhtää niitä ku pelkkää harmia niistäki kerra ykski kävi kimppuu😡 Nii monesti siel K Market Lippiksen takana kukkakaupitellaa yön aikoihin
Niin ja monesti olen myös nähnyt istunhärän kohdalla ja perjele sen kottarin kanssa ja peten nulicakin yrittää piiloutua mutta tuloksetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja monesti olen myös nähnyt istunhärän kohdalla ja perjele sen kottarin kanssa ja peten nulicakin yrittää piiloutua mutta tuloksetta.
Minneköhän tämä jesse majoituu nykyään kun ei oo näkyny?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minneköhän tämä jesse majoituu nykyään kun ei oo näkyny?
Ei mitään hajua.. eikö ole myöskään hajua nulicista eli Terosta tai sami ihastusta. Mutta hyvä näin että ei niitä ole näkynyt.Mutta silti pöllösenlahdella asuu vielö liikaa nistejä joista on vain haittaa.Peteki näyttelee vain pikku kulliaan lapsille ei ole kyllä soveliasta ja eikö aikuisen miehen pitäisi tajuta miten nauretava hän on ja miten vakavata tuo on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään hajua.. eikö ole myöskään hajua nulicista eli Terosta tai sami ihastusta. Mutta hyvä näin että ei niitä ole näkynyt.Mutta silti pöllösenlahdella asuu vielö liikaa nistejä joista on vain haittaa.Peteki näyttelee vain pikku kulliaan lapsille ei ole kyllä soveliasta ja eikö aikuisen miehen pitäisi tajuta miten nauretava hän on ja miten vakavata tuo on.
Ole sinä hiljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä hiljaa
Hullujen puolellako olet? Varmaan Peteä puolustelet.. Sinäkin varmaan samanlainen nisti ei teistä ole muutakun harmia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullujen puolellako olet? Varmaan Peteä puolustelet.. Sinäkin varmaan samanlainen nisti ei teistä ole muutakun harmia!
Ole sinä keski ikäinen kirjoittelija hiljaa joka vaan huutelee ikkunasta kaiken maailman sanoja nuorille ja horveä ykä olet teloita itsesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole sinä keski ikäinen kirjoittelija hiljaa joka vaan huutelee ikkunasta kaiken maailman sanoja nuorille ja horveä ykä olet teloita itsesi
Et tiedä edes ikääni voin olla vaikka 10v lapsi taikka 70v mummo. Sinun ei tarvitse yhtään ruveta puolustelemaqn nistejä jotka ovat vain haitaksi ja pilaavat yhteiskuntaa.
- Anonyymi
Ole sinä hiljaa joka puolustelee vain kavereitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nulic myös huumeilija? Tunsin hänet vuosia sitten, enkä kyllä olisi arvannut :o
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko nulic myös huumeilija? Tunsin hänet vuosia sitten, enkä kyllä olisi arvannut :o
Kyllä, Nulic on huumeilija hirveä kama herra hän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se nulikka oo kuollu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä niil sellaisil tartte olla ees poliisikaan ku ne jo luulee vähintää kuopiolaiseksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UGOG DAUNI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vittu…🤬🤬🤬 tommoset pitäs saada kuriin äkkiä… Minäkin olen tuosta kottarista kuullut kaikkeaa … mutta jonkke on uusi tuttavuus. Onko tämä jonkke siis pöllösenlahdella tehnyt mitään, jos on noin tarkentaisitko mitä. Mutta prkl kuriin tämmöiset rotat🤬🖕
voi jesse parkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se nulikka oo kuollu?
Onko se kuollut??En ollut edes tietoinen asiasta🤔Jos on tietoa tai haljakertoa niin millon hän in kuoolut jos saa kysyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai onko NULIC??? HUUMEILIJA??
Tsiikaa tää linkki👇👇👇👇👇
https://ask.fm/nulikka420?utm_source=copy_link&utm_medium=iOS&shareBy=peteug9
Siitä voit päätellä onko hän huumeilija… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Ketä nyt on uhkailtu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se kuollut??En ollut edes tietoinen asiasta🤔Jos on tietoa tai haljakertoa niin millon hän in kuoolut jos saa kysyä
Nulikka kuoli övereihin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi Ketä nyt on uhkailtu
Eiköhän se itse tiedä ketä uhkailee ja ketä ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nulikka kuoli övereihin
No eipä ole ihme
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Nulic on huumeilija hirveä kama herra hän.
Nulic eli Tero.K kuoli övereihin alkuvuodesta ….R.I.P….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nulic on huumeilija, hirveä kamaherra hän. Oli aina aineissa sekä ihan sekaisin, oli kyllä tosi mukava jätkä ja kaikkee mutta valitettavasti kuoli yliannostukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sehän se justiin… niin salainen herra luulee olevansa… mutta hyvä ettei ole enää pöllöskällä näkynytkään. Harmia vaan siitäkin nististä
Entä petterskalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohonväliin vähänväliä kangasmusiikkia.
- Anonyymi
Kaikki voin napsutella vaimentimen kanssa poikkeen jos vain rahaa löytyy.
- Anonyymi
Löytyy löytyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy löytyy
Onko se ivaloa ja vai kytkymatkapetteriä
- Anonyymi
Putosiko yöjyvä viemäriputkenpäästä.
- Anonyymi
Tiedättekös mikä on suuruspyssy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedättekös mikä on suuruspyssy?
Arvaako kukaan mikä on suuruspyssy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaako kukaan mikä on suuruspyssy?
Ei tietoa, voisitko selventää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tietoa, voisitko selventää?
Suuruspyssy on putki josta uloste tulee ulos näin ainakin isäni aikoinaan kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putosiko yöjyvä viemäriputkenpäästä.
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Oliko vellikellonkuva mainoslehtisessä.
- Anonyymi
Niin siis onko tämä kyseinen ”nulic” eli tero kuollut🤔🤔 ole kuullut että hän on kuollut mutta olen kuullut myös että hän on muuttanut jonnekkin prisman lähellä ja tuttu sanoin että hän istuu linnassa.. niin en oikein tiedä mihin pitäisi uskoa. Ainakaan en ole häntä enää pöllösenlahdella nähnyt
- Anonyymi
Nohh ;)
- Anonyymi
Pöllöskä on ihan paska paikkaXD ain ku sinne meen kavereitte luo nii rappukäytäväs haisee hirvee ruoho ja ulkona ja muutenki aina kytät siel liikkuu ja jotain ain meneillää. Koko paikka vaan täyn mamui,nistei ja juoppoi:D
- Anonyymi
FÄX
- Anonyymi
Ja ain samal rappukäytäväst kuuluu hirvee melu ja tappelu mutta tiedän ettei pöllöskö ole todellaan ainut paikka missö tätä esiintyy
- Anonyymi
Toivekappale black sabathin paranoid. Kulmienalta mulkoilevat ne.
- Anonyymi
Onkos Ih*t*u vielä elävien kirjoissa? Vaikutti ainakin ennen pöllöskällä
- Anonyymi
Sama mietin minä🤔 Ennen täällä pöllöskällä liikkui mutta nytten ei ole näkynyt
- Anonyymi
Noh onneksi pöllöskällä ei ole enää niin paljoa nisteijä. Tai ei ole itseäni tullut vastaan. Vastaan tulee vain vanhuksia tai maahanmuuttajia.
- Anonyymi
Kuulostaa "jenkkiautoharrastajilta"
- Anonyymi
sdp tä suvaitsematon arhipoikako spray.
- Anonyymi
Ei pöllöskä edes ole niin paha ei siellä ole es paljoa nistejä mitä moni sanoo. Ihan rauhallinen paikkahan se on. Asuj pöllösenlahdella kyllä paljon lapsiperheitä
- Anonyymi
Ai ei pöllöskä paha??Mitä ne riehuvat nistit siellä on? Vaarallinen asuinalue täynnä nistejä joista on vai harmia ja jotka häiritsevät alle 10v lapsia leikkikentillä ja jättävät reppuja leikkipuistoihin jossa on huumeita sisällä. Ulkona/rapussa aina haisee hirveä marihuana ja kukaan ei puutu. Nistit kävelevät teräaseet taskuissaan pitkin pöllösenlahtea. Ja teräaseitten kanssa yrittää ryöstää ihmisä. MENKÄÄ VITTU TÖIHIN🤬🤬Käy nämä nistit jo hermoille. Tiedän kyllä pari muutamaa nistiä mutta eipä niitäkään paljoa löydy.
- Anonyymi
Onko sinulla sielläö se oma paja
- Anonyymi
oha mul
- Anonyymi
Missä on Komulainen Pete ?
- Anonyymi
Pöllöskällä näkyy sekin pyörivän.
- Anonyymi
Rannalla kuulema koinivat häntä rinsaan.
- Anonyymi
Nistit on nistei. Antakaa niitte vaa rauhassa liikkuu jos teille ei oo midii tehny:D Eikä se aina tarkoita sitä jos käyttää kamaa että oisi vaarallinen.
- Anonyymi
Nii ja moni sanoo et nistit antaa kamaa nuorille/lapsille. Enpä oo vielä kertaakaan törmännyt että ois antanut.Hyvä että heillä itelläänsä On edes kamaa saatika muille jakaa 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja moni sanoo et nistit antaa kamaa nuorille/lapsille. Enpä oo vielä kertaakaan törmännyt että ois antanut.Hyvä että heillä itelläänsä On edes kamaa saatika muille jakaa 🤣
Kyl ne saattaa antaa jos ovat vetännä ite välistä ja uusia käyttäjiä yrittävät suaha velanmaksuun.
- Anonyymi
Onko kellään tietoa siitä että pari päivää sitten ympäri pöllösenlahtea rappukäytäviin käytiin huutamassa Petro Mustola ja Sami Ihatsu jotain tällästä ja on piirelty pöllösenlahden seinille #Freepetro vaikka eiköhän se istu
- Anonyymi
Samaa mietin minä. Perkele ku säikähin kun joku alkoi karjua juuri noita samoja nimiä.. Tietääkö kukaan missä jonkke/ogzon liikkuu atm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin minä. Perkele ku säikähin kun joku alkoi karjua juuri noita samoja nimiä.. Tietääkö kukaan missä jonkke/ogzon liikkuu atm
Yksi yö (1-3 aikoihin) näkyi liikkuvan K Market Lippiksen vieressä Jani Kottarin kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi yö (1-3 aikoihin) näkyi liikkuvan K Market Lippiksen vieressä Jani Kottarin kanssa.
Voisiko joku antaaa tämän jonken yhteystiedon vaikka yksityisviestillä.
Nimittäin olisi hänelle asiaa olen hänen vanha tuttu mutta en saa mitenkään kiinni. - Anonyymi
Mistä sinut saa kiinnni ja mitä sul o myydä. Kaikki jolla on jotqi myydä. Niin vastakaa tähän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tapahtuneesta kauan aikaa?huoli jonkesta on suuri sekö hauluan tietää missä hän pyörii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tapahtuneesta kauan aikaa?huoli jonkesta on suuri sekö hauluan tietää missä hän pyörii.
Hei samaa mietin minä täällä!jonkke on hyvä tuttuni en saa häntä kiinni liekkö numero vaihtunut vai mitä?jos joku hänen kaverinsa lukee tätä ja tietää missä hän on niin voi vastata tähän ja kertoa/antaa vinkkiä missä hän saattaisi olla. Taikka jos numero On vaihtunut niin antaa numeron tai jonkun josta saisin hänet kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei samaa mietin minä täällä!jonkke on hyvä tuttuni en saa häntä kiinni liekkö numero vaihtunut vai mitä?jos joku hänen kaverinsa lukee tätä ja tietää missä hän on niin voi vastata tähän ja kertoa/antaa vinkkiä missä hän saattaisi olla. Taikka jos numero On vaihtunut niin antaa numeron tai jonkun josta saisin hänet kiinni.
Puhin tässä siis jonkke/ogzon kr liikkuu välillä Iisalmessa ja Pielavedellä tietojeni mukaan:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani k sen ainakin tuntee. Yksi yö kun kävin lenkillä koiran kanssa huomasin tämän kyseisin Janin ja jonkun miehen,Näytti tältä jonkelta mutta en ole aivan varma.Tapahtui pari päivää sitten pöllösenlahdella. Joku musta/tummanruskea tukkainen nainen taisi olla mukana. Sillä "jonkella" oli ainakin harmaa huppari ja melkolähellä beigen väriset housut ,musta reppu sekä adidaksen kengät. En ole kyllä tosin 100% varma mutta siltä se Näytti,ajattelimpa vaan kertoa jos ystävillä huoli:) Ja olin näkevinäni myös jonken näköisen henkilön kävelemässä Iisalmessa n. Viikko sitten eli jos se jonkke oli niin näköjään Iisalmessa liikkuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tuo totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei vaan se on vaa nii nössö että ei kehtaa ees vastata tai kertoo mis o huumeilija ja velkajäbä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkke ajettiin kiuruveeltä vittuun
3vsitten.sai turpaasa monta kertaa.
Surkee onneton paskakasa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkke ajettiin kiuruveeltä vittuun
3vsitten.sai turpaasa monta kertaa.
Surkee onneton paskakasa.Milloin tämä on käynyt?!
- Anonyymi
Tietääkö kukaan mitä nulicille eli Terolle on käynyt? Oon kuullut et se on kuollut ja sit taas et se on vaa muuttanut🤔🤔 Sekö tietääkö kukaan elääkö se sami Ihatsu enää??Ennen ainakin pöllösenlahdella pyöri silllonkuin tämä netro mustola ei vielä ollut linnassa.
- Anonyymi
No sitä vielä näin 2023 syksyn puolella pöllösenlahdella. Liekköhän sekin istuu tai jossain katkoilla tai sitte ihanvaa kuollut🤔Mut ei mitään tietoo ,mutta viimeisimmät Facebook postaukset oli 2023 vuoden puolella et sen jälkee ei oo enää kuulunu tai näkyny
- Anonyymi
mä taidan olla poni poika ja kohta kaikki tietää sen ei poneja mikään voita ponit vei mun sydämen poni tallilla 24 seitsemän
- Anonyymi
Onko tämä joku laulu taikka meemi? Yksi yö kuului kun joku huusi tätä kyseistä lausetta täyttä yöllä rappukäytävässäni ja löi oveani täyttä🤔
- Anonyymi
Tietääkö kukaan millon petro mustola vapaantuu?
- Anonyymi
Toivottavasti tässä lähiaikoina ku ikävä veljee✌️
- Anonyymi
Kun tavataan jesse niin ota bandana mukaan.
- Anonyymi
ei puhuta,vaan kirjoitetaan.
- Anonyymi
Oletko jesse m?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko jesse m?
Hei, olen pahoillani siitä, että minun on kirjoitettava sinulle viesti täällä, tiedän, että se on hyvin väärin, anteeksi, anna anteeksi, haluan vain sanoa, että haluaisin olla ystäväsi. En yleensä kirjoita kommenttiosassa, mutta mielestäni ansaitset tämän kohteliaisuuden... yritän lähettää sinulle ystäväpyyntöä, mutta se ei koskaan toimi. Jos et välitä, lähetä minulle ystäväpyyntö. Jos haluat vastata minulle. vastaa minulle Messengerille ja Jumala siunatkoon sinua. Kiitos
- Anonyymi
Perkele näitten nistejen kanssa. Ei niistä pääse mitenkään eroon, monesti on tullut pyytämään rahaa yms, näytänkö minä siltä että lahjoitan nisteille rahaa huumeisiin🤔 En. Sekä yksi yö yksi nisti yritti tulla minua päin ja yritti taskusta jotain jo ottaa, onneksi lähdin. Ei edes uskalla illalla enää liikkua kun ei ikinä voi tietää mitä ne hullut keksii
- Anonyymi
Eekö pimarin ostoon rahhouuu suanu.
- Anonyymi
Joni p sekä hänen kaverit ovat hulluja. Yrittävät ajaa ulkomaalaistaustaisten lapsien päältä. Mitä nämä lapset on teille tehny? Liekkö mitään. Joni sekä hänen kaverinsa vaan puolustaa jonka ei niistäkään hulluista tiedä mitä seuraavaksi tekee ja kelle.
- Anonyymi
HULLU JONI!!!!😡 Kuriin kuriin kuriin. Nyt nyt nyt ennen kuin myöhäistä soitan polisiti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HULLU JONI!!!!😡 Kuriin kuriin kuriin. Nyt nyt nyt ennen kuin myöhäistä soitan polisiti
Kun tajusin mitä yöllä kävi se oli jo myöhäistä sitten..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tajusin mitä yöllä kävi se oli jo myöhäistä sitten..
Räkä mersulla jaksaa vaa ajaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Räkä mersulla jaksaa vaa ajaa
Paljonkohan liekkö mennyt jo rahaa polttoaineeseen kun ajelee 24/7. Senkin rahan voisi käyttää muuhun.
- Anonyymi
Joni on kiva poju. Mitö Joni on tehny teille? Ei varmaa mitään, antaa sen ajella jos ajaa eikä se kenkään lapsien päältä oo ajanut. Ja eiköhän poliisit olisi jo tietoisia jos olisi ja ei varmaan korttiakaan olisi. Kuka näitä jaksaa keksiä🤣
- Anonyymi
En oo ollu kertaakaan siin autos🤣🤙 Mut silti en usko et Joni on tehny teille mitään tai varsinkaan ajanut joittenka negujen päält. Eiks oo muuta tekemist ku keksii vaa paskaa jonista? Kirjoittelen tänne vaik oikeata tietoa.
- Anonyymi
Prkl.. T€l0ita itsesi😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prkl.. T€l0ita itsesi😡
En kyllä aatellu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kyllä aatellu
No vittu tätä joni putkosta rällää mersullaan jos joku haluaa tietää mikä mersu kyseessä niin rekisterikilpi on ayl 368. Mersu on Beigen värinen ja vähän rikkinäinen, Jonilla on punainen lippis ja lihaksikkaan näköinen gr…..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vittu tätä joni putkosta rällää mersullaan jos joku haluaa tietää mikä mersu kyseessä niin rekisterikilpi on ayl 368. Mersu on Beigen värinen ja vähän rikkinäinen, Jonilla on punainen lippis ja lihaksikkaan näköinen gr…..
Hyvännäköinen akka sillä ainakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on jonikin🤙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljonkohan liekkö mennyt jo rahaa polttoaineeseen kun ajelee 24/7. Senkin rahan voisi käyttää muuhun.
Onko se jotennii sinulta pois jos hän omia rahoja ajelee? Vai eikö sulla itelläs oo autoa ja rahaa ajella? Eiku vaan nosta seuraavan kerran peukalo pystyyn kun Jonski ohi ajjaa,eiköön tuo voi kunniakierroksen ajaa että istut kyydissä 😎
- 🤭 - Anonyymi
Kuka oot,pistä yvllä 😁
- Anonyymi
Kyllä,laita mesessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niistä🤣🤔 Kunnon player se Joni on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joni on kiva poju. Mitö Joni on tehny teille? Ei varmaa mitään, antaa sen ajella jos ajaa eikä se kenkään lapsien päältä oo ajanut. Ja eiköhän poliisit olisi jo tietoisia jos olisi ja ei varmaan korttiakaan olisi. Kuka näitä jaksaa keksiä🤣
Joni tapetaan
- Anonyymi
Onks pöllöskä jokin valmennuskeskus.
- Anonyymi
No näyttää olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näyttää olevan.
Entä kilpimiehuutesi somessa.
- Anonyymi
Okei ollaan nyt puhuttu pöllöskön nisteistä. Entä pöllöskän nuoriso? Istuu rappukäytävissä ja pitää melua, sähkösavukkeet käsissään. Hirväeä kielen käyttö eikä minkäänlaisia käytös tapoja. Noin nuorena jos aloittaa päihteiden sekä huumeiden käytön niin on elämä kyllä paskaa. Nämä on n. 13-18v
- Anonyymi
Ei jumalauta nekin sortuu kohta h🍃🍃meisiin jos ei lopeta sähkösavukkeiden käyttöä niistäkin vain haittaa nikotiini ei ole koskaan hyväksi. NUORISO STOP NUORISO STOP NUORISO STOP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei jumalauta nekin sortuu kohta h🍃🍃meisiin jos ei lopeta sähkösavukkeiden käyttöä niistäkin vain haittaa nikotiini ei ole koskaan hyväksi. NUORISO STOP NUORISO STOP NUORISO STOP.
Eiköhän ne ole jo sortunut. Kun se petrokin tarjosi nuorisolle joskus huumeita ja moni muu vieläkin. Kasvakaa ne ketkä antaa nuorille kamaa ja nuoret sortuu niihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän ne ole jo sortunut. Kun se petrokin tarjosi nuorisolle joskus huumeita ja moni muu vieläkin. Kasvakaa ne ketkä antaa nuorille kamaa ja nuoret sortuu niihin.
Ihan nuorten oma vika se on jos ryhtyy päihteisiin ei yhtään tarvitse muita syyttää. Nisteys on valinta jota pitää hävetä
- Anonyymi
JONI PUTKONEN ON HULLU. Mikä Joni luulee olevansa? Entiefä mutta tiedän vain sen että on hullu. Pettää ihmisä kunnon player🤣🤣🤣 Sekä Hakkaa viattomia ihmisiä. RIKON AUTOSI NIIN KATSOTAAN ONKO SINULLA VARAA KORJATA AUTOA JOKA EI OLE EDES SINUN VAI MENIKÖ RAHAT VIINAAN🤣🤣
- Anonyymi
Hakkaa kamapäissää viattomia ihmisiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hakkaa kamapäissää viattomia ihmisiä
Vai että kamapäissään 😂😂😂😂
- Anonyymi
Ketä se pettää? 😳
- Anonyymi
Jahas ja siellä taas elämänkoulun suorittanut selkeesti liikkeellä kieliopista päätellen. Mitään et tiedä omien sanojesi mukaan, mutta sitten kuitenki oot vähä tietävinään. Yritä nyt päättää hyvä ihminen, ennen ku raavit sen pääsi puhki. Vaikka siinä ei kyllä hyvä pilalle meniskään.
- Anonyymi
Se Mersun on sen eukon auto ni älä sitä riko mut siitä ukosta ee niin väliä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se Mersun on sen eukon auto ni älä sitä riko mut siitä ukosta ee niin väliä...
Hyvännäköinen tyttö. Ei eukko.
- Anonyymi
MISSÄ SAMI IHATUS
- Anonyymi
Nykyisin he ihannoivat toimiensa tuloksia pitkin kuopioakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin he ihannoivat toimiensa tuloksia pitkin kuopioakin.
Uusi lelu taivaalla, ei kannata tyhmiä kysellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi lelu taivaalla, ei kannata tyhmiä kysellä.
Metallien liikkeet tarkistaa yrityisellä tarkkuudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Metallien liikkeet tarkistaa yrityisellä tarkkuudella.
Piikkilankoo oottaa vielä.
- Anonyymi
Varokaa pöllösenlahdella liikkuvaa kahta miestä. Tuntomerkit:n. 30-45v moelmmat. Molemilla ruskaet hiukset, melkein siili. Liikkuvat yleensä yöllä, joskus päivällä. Toisilla miehistä on aina melkein t-paita ja shortsit, toisella taas on punainen huppari. Yleensä liikkuvat pyörällä, mutta on myös monesti näkynyt kävellen. Yksi miehistä kantaa mukanan puukkoa/asetta. Rauhallisilta molemmat vaikuttavat mutta sitä ei oikeasti ole. Poliseja pakoon yrittävät päästä.
- Anonyymi
Ulostin juuri housuihini💔, koska säikäytit minut totaalisesti. Toivottavasti et jatkossa säikäyttele ihmisiä tuolla tavoin, koska housujen vaihtaminen jokaisen viestin jälkeen on turhauttavaa......
- Anonyymi
perkele….. tiiään ketä nää on. ihan samanlaisia mitä tekstissä sanottii molemmat ovat vaarallisia puukot mukanaan ymss. kannattaa vaan ohi kävelle jos noihin törmää. ei yhtään hyvää seuraa en suosittele kellekkään.
- Anonyymi
Näkymättömän kosketus piäse pakkoon ei 💔
- Anonyymi
Tietääkö kukaan missä Sami ihatsu liikku?? Ennen pöllöskällä pyöri, mutta ei ole sen jälkeen näkynyt kun petro m lähti linnaan. Kaverini tuntee sen ja on sille yrittänyt soittaa yms mutta ei mitään vastausta.. Liekkö sekin linnassa/ kuollut. Tai sitten ei enää liikupöllösenlahdella?? En tiedä, Ystävälläni on huoli eli jos joku tietää niin voisi auttaa☺️
- Anonyymi
Etelässä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etelässä
Mistäs tiedät
- Anonyymi
Reppuahan ei voi lainata tuttavalle. Ei lainaaja ole vastuussa mitä repulla tehdään. Ottakaa asioista oikeesti selvää ennekuin jauhatte täällä. :D
- Anonyymi
Niin mutta miksi ottaa reppu jossa on huumeita?kyllä se lainaaja on itse vastaaja
- Anonyymi
Jonkke sitäpaitsi pyörii 14v muijienkaa.
- Anonyymi
Et sää taida sitä tuntee😅😅ei
- Anonyymi
Antaa pyöriä jos ei oman isästä seuraa saa😅
- Anonyymi
Antaa pyöriä vaa jos niille ei mitään tee?? Kyllä nyt kavereita voi olla iästä riippumatta kun eihän siinä mitään seksiä tehä
- Anonyymi
Mistäs tommosta olet kuulut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antaa pyöriä vaa jos niille ei mitään tee?? Kyllä nyt kavereita voi olla iästä riippumatta kun eihän siinä mitään seksiä tehä
Entä jos molemmat ovat suostuneet yhdyntään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en sitten tiedä, tehkööt mitä huvittaa ei minun asiani
- Anonyymi
Ei vittu, tämmöistä se on juuri tuommoiset liikku nuorten kanssa antaa niille huumeita alkoholia yms, ja jossain vaiheessa kun ei enää sen kanssa liiku niin nämä yleensä pahoinpitelee lapset.
- Anonyymi
Antaa pyöriä jos ei oman ikäsiän kavereita saa, itsekin tuli nuorena oltua monta vuotta vanhempien sekö nuoriempien kaveri mutta eihän siitä seurannut mitään hyvää ongelmiin vain joutui
- Anonyymi
Tuolla puhutaan kottarista niin se käy kyllä lenkillä ja käy salilla. Eikä vedä huumeita enää. Lopettanut ajat sitte. Lopettakaa kun ette mistään mitään tiedä
- Anonyymi
Linnaan muuten vaan joutuu😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnaan muuten vaan joutuu😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅lol
LOL jep🤣🤣 Kottari vaarallinen paska
- Anonyymi
Tohoku joku uskois😅
- Anonyymi
Elä huijaa, kukaan ei tuohon usko😹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LOL jep🤣🤣 Kottari vaarallinen paska
Homo se on
- Anonyymi
Prkl nistit vaan valtaa valtaa ja valtaa ei yhtään rauhaa riehuu teräaseiden kanssa yms vahingoittaa viattomia ihmisiä ja jopa LAPSIA?!?!??!! Mitä lapset on tehnyt jollekin aikuiselle nistille???? Ei VITTUU MITÄÄN KÄYTTÄKÄÄ VITTU JÄRKEÄ
- Anonyymi
Guns bitches weed money ysl good chain maserati penthouse helicopter fame
- Anonyymi
Jonkke on nistiiiiiiii löööllllll oott noobbbbbbb
- Anonyymi
Muodostavatko he myöhemmin oman liiketoiminta-alueista pohjoispään kanssa kilpailevan taustavoimaisen ja tarkoinohjatun bermudankolmionsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muodostavatko he myöhemmin oman liiketoiminta-alueista pohjoispään kanssa kilpailevan taustavoimaisen ja tarkoinohjatun bermudankolmionsa.
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Minkä pelivuosien aikana ne olivat kaikista kypsimpiä vai eikö teillä nyt ollutkaan niiden välityksellä hiljaista kaunapeliä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
Ovatko töhnät kuopionsuunnalta.
- Anonyymi
J**ke ja hänenkaverinsa antavat lapsille huumeita,ryöstävät ihmisiä, pahoinpitelee ihmisiä ja paljon muuta paskaa jos ei ole muuta tekemistä niin menkööt vaikka töihin tai jotain🤷♀️
- Anonyymi
Voihan se avuttomia ryöstellä.mutta jos
Mies tulee vastaan jonkke on kyksissä.
- Anonyymi
Onko niissä repuissa ollut mantsikoita
- Anonyymi
Sitä voi miettiä.
- Anonyymi
Kun lukee näitä juttuja niin minkälainen se Iisalmen todellisuus on?
Eivät taida asiat ihan järjestyksessä olla.- Anonyymi
Iisalmi on kauhea paikka, ainakin pöllösenlahti se on täynnä vain maahanmuuttajia ,nistejä tai muuten vaan hulluja. Aina täällä poliisit tai jotain meneillään. Kaikista jotain juoruja keksitään sekä aina jollain jotai riitaa meneillään sekä kaikki tuntee kaikki. Muutama normaali ihminen täällä asuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iisalmi on kauhea paikka, ainakin pöllösenlahti se on täynnä vain maahanmuuttajia ,nistejä tai muuten vaan hulluja. Aina täällä poliisit tai jotain meneillään. Kaikista jotain juoruja keksitään sekä aina jollain jotai riitaa meneillään sekä kaikki tuntee kaikki. Muutama normaali ihminen täällä asuu
Ja kyllä on vaarallinen alue, ihmisillä täällä puukot/aseet taskussaan, ihmisiä hakataan yms joten kannattaa aina olla varuillaan sekä ei ehkä ole turvallisinta yksin kulkea ainakaa yöllä viikonloppuisin. Sekä paljon kaman käyttäjiä on jotka sitten riehuu. Joten kannattaa olla varuillaan👍😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kyllä on vaarallinen alue, ihmisillä täällä puukot/aseet taskussaan, ihmisiä hakataan yms joten kannattaa aina olla varuillaan sekä ei ehkä ole turvallisinta yksin kulkea ainakaa yöllä viikonloppuisin. Sekä paljon kaman käyttäjiä on jotka sitten riehuu. Joten kannattaa olla varuillaan👍😀
Kyllä toki täällä asuu paljon lapsi perheitä ja vanhuksia yms mutta Aika vaarallista näyttää olevan ilta/yö aikaan.. yleensä ei päivällä ole mitään käynyt,jos jotain täällä tapahtuu tekijät ja uhrit vain pois rientää... sitten vain lisää vahinkoa ihmisille😎
- Anonyymi
Kaikki täällä valittaa että nistit liikkuu teräaseiden kanssa yms. En usko että ne niillä oikeasti ketään viatonta noin vain satuttaa, Eiköhän ne teräaseet ole ihan itsensäpuolustamiseen. Ettei tarvitse turhaan pelätä sekä pelotella muita
- Anonyymi
Voi kyllä ne vain voi satuttaa... et sinä taida tietää millaista on oikeasti olla aineissa. Siinä kun tulee joku vainoharhaiskohtaus niin sitä sitten luullaan vaikka että joku tuntematon olisikin se paha ihminen vaikka ei olisi ikinä puhunutkaan mutta eihän ne kyllä välttämättä mitään tee mutta silti kannattaa varuillasn olla
- Anonyymi
Muuten vaan niillä teräaseilla on lyöty porukkaa 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪🔪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä ne vain voi satuttaa... et sinä taida tietää millaista on oikeasti olla aineissa. Siinä kun tulee joku vainoharhaiskohtaus niin sitä sitten luullaan vaikka että joku tuntematon olisikin se paha ihminen vaikka ei olisi ikinä puhunutkaan mutta eihän ne kyllä välttämättä mitään tee mutta silti kannattaa varuillasn olla
Jep ei taida tuo yksi kommentoija tietää miltä meistä aineiden käyttäjistä tuntuu omissa maailmoisssa PRKLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL😒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Samoilla teräaseilla itseensä satuttaa kun siinä sitten rupee ahdistamaan kun ei huumeita...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsista lähtien uhkailtu..
- Anonyymi
PITÄISI TÄMÄ VELKA MIES JOHHNY KASURINEN SAADA KIINNI VELKAA YSTÄVILLENI SAMOIN JESSE M!!!!!!!! 😡😡😡😡😡😡😡😡 JESSE MAARANEN / UG OG DAUNI JOHNNY KASURINEN / OGZON KR TEIÄT ON PALJASTETTIU
- Anonyymi
Jep... molemmat velkamiehiä tonneja velkaa
- Anonyymi
Tämäpä justiii... molemmat velkaa meitsille sekä kaverilleni prklllllllllkk maksakaa velkanne
- Anonyymi
Jonkke=johny kasurinen ei pääse pakoon elä vittu yritä mennä piiloooooonnnnn vituun nolo maksa velkaa ennen ku käy huonosti🤬
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkke=johny kasurinen ei pääse pakoon elä vittu yritä mennä piiloooooonnnnn vituun nolo maksa velkaa ennen ku käy huonosti🤬
No Entä jos annettaisiin tämän jonkken vain olla????tai siis aikuiselta ihmiseltä tää on naurattaa kirjottaa jotain sen maksamattomia velkoja jonnekin keskustelu palstoille??miten ne lukijat pystyvät auttamaan sen veloissa? Ei mitenkään. Ja sillä ei muutenkaan mene nyt hyvin niin ei varmasti tarvii täällä siitä mitään kirjoitella. Jonkke in oikeesti hyvä äijä jos siihe tutustuu😄🤙🤙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Entä jos annettaisiin tämän jonkken vain olla????tai siis aikuiselta ihmiseltä tää on naurattaa kirjottaa jotain sen maksamattomia velkoja jonnekin keskustelu palstoille??miten ne lukijat pystyvät auttamaan sen veloissa? Ei mitenkään. Ja sillä ei muutenkaan mene nyt hyvin niin ei varmasti tarvii täällä siitä mitään kirjoitella. Jonkke in oikeesti hyvä äijä jos siihe tutustuu😄🤙🤙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon siitä jonkesta paskaa kuule mutta kaikki tekee väärin? Tai siis ootteko miettinyt että kaikki ei välttämättä oo ees totta, ihmiset vittuilaksee vaa keksii. Elkää vihatko ketään huhujen perusteella sit vasta jos ne on sullw jotain tehny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehdäänkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei sen nimi oo johnh nimi on joni
- Anonyymi
JOS SUL ON HUUME ONGELMA JOS ET NÄYTÄ NAAMAA JA ET ESIINNY OMALLA NIMELLÄ
- Anonyymi
Aja toria ympäri ei siitä valvontakamerapöydältä ehdi mihinkään ajoissa.
- Anonyymi
Sulla on huume ongelma jos asut pöölöskö
- Anonyymi
K¥$ Vitun homo😡😡😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K¥$ Vitun homo😡😡😡
En ole ajatellut. Mutta ne nistit o 🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
K¥$ Vitun homo😡😡😡
Mopilisoitunut onko jo sinun pomo 🐄.
- Anonyymi
Jos luette tän kirjeen olen jo poissa.. Uhraan h3nk3n1 niinkuin nulikka 420. mä lähin sen takii ku ei ollu hyvä olla..
- Anonyymi
Elä satuta itseäsi, ota minuun yhteyttä autan parhaani mukaan
- Anonyymi
älä alennu moiseen itsemurhaan vaikka kuinka huonolta tuntuisi elä tee sitä
- Anonyymi
Älä tee sitä älä tee sitä älä tee sitä. 🔪
- Anonyymi
Aikuiset käyttää huumeita sekä muita päiheitä, sitten niitä tarjoilee kama päissään lapsille ja huumaa ne. Tiedän tälläisiä tapauksia lapsille on annettu jointteja lsd cocaiinia yms... no tupakka ei niin paha ole mutta ei sitä silti pitäisi antaa jos nuori ei polta
- Anonyymi
LSD ECTSASY HOPE NANNABIS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
LSD ECTSASY HOPE NANNABIS
Näin juuri
- Anonyymi
JONKKE ON LAHESSA CATCH HIM BEFORE ITS TOO LATE
- Anonyymi
ei varmana oo… aina se huijaa niin nössö se että ei vasn pysyt kertoo missä on jos se sanoi et siel in nii todellisuudessa tässä savossa pyörii. valehtelee sekin jätkä joka asiasta
- Anonyymi
Kenestä jonkesta kyse?? Kun tässä Iisalmessa ja lähellä asuu ainakin kolme eri jonkke nimistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä jonkesta kyse?? Kun tässä Iisalmessa ja lähellä asuu ainakin kolme eri jonkke nimistä
Joni Heikki Kasurinen / Johnny kasurinen / Jonkke / Ogzon Kr
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joni Heikki Kasurinen / Johnny kasurinen / Jonkke / Ogzon Kr
Niin kyllä mää ton jonken tunnen mut siis täs savossa asuu ainakin kolmen mukta jonkkee jota tiiän niin kensetö
Sit puhutaan… - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei varmana oo… aina se huijaa niin nössö se että ei vasn pysyt kertoo missä on jos se sanoi et siel in nii todellisuudessa tässä savossa pyörii. valehtelee sekin jätkä joka asiasta
Alakulttuurin splitting
- Anonyymi
VAROKAA PÖLLÖSKÄLLÖ LIIKKUVAA HULLUA MIESTÄ!!!!!!!!!!tuntomerkit: aina t-paita ja shortsit,vähä hiuksinen,varastetuilla pyörilla ajaa. Eli siis tämö kyseinen mies puukottaa ihmsiä,hirveä huumeiden vetäjä, poliisit etsii häntö yms. Eli siis jos näettä häntä varokaa ettette saa puukosta osumaa sillä tämä hullu puukottaa tuntemattomia ja viattomia
- Anonyymi
onko jani kottari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko jani kottari?
En sen nimeä muista mutta tutulta kuulostaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko jani kottari?
Kyllä tuo mies on vaarallinen,varokaaa naiset,miehet,lapset,vanhukset .kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan klassinen tapausko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jani kottari on pelkuri homo!!!!
- Anonyymi
Tuntuu todella pahalta jos nyky Iisalmi on vieläkin tuollainen paskakasa kuin sivulle on kirjoitettu?
Itse tutustuin Iisalmen pimeään puoleen 60-luvulla Peltosalmen kansalaiskoulussa.
Ainakin Kilpivirran, Kirkonkylän ja Kankaan alueen lasten kasvatus oli mennyt pahasti pieleen.
Kait siellä synkkä perinne elää Iisalmen keskustan ympäristössä tänäkin päivänä. - Anonyymi
Olisi ihan terveellistä julkistaa iisalmelaisten kiusanhenkien nimet 60-luvulta niin tietäisivät nykyiisamelaiset millaisia mulkkuja teidän isät ja ukit olivat
- Anonyymi
Varo ettei kukaan pääse muutakautta kukkarolle mikäli esteet tutkia asioita luomassa mahdollisuutta..
- Anonyymi
Shhhh, ollaan ihan hilijoo, ee vastata mittään
- Anonyymi
Valmentaja krakkeriko 👆
- Anonyymi
FUCK PÖLLÖSKÄ BEFORE NISTIT VALTAA. FUCK PÖLLÖSKÖ BEFORE NISTIT VALTAA.FUCK PÖLLÖSKÖ BEFORE NISTIT VALTAA JA PILAA PÖLLÖSKÖN
- Anonyymi
JEP!
- Anonyymi
pöllöskö ihan huono paikka täynnä nistejä, poliisit päivittäin sielä pöllöskö muutenkin ihan tyhjä paikka. Kaikki tuntee toisensa,juoruillaan kaikista yms. Mut get the point🫡
Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2134342
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.242459Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062215Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341859- 1811614
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut271551Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111293Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211246- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1361191