Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

Anonyymi-ap

ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃

Mieheltä

132

1708

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tosi rumasti sanottu. 😨

      • Anonyymi

        Jatkoa...Tuo on niin rumasti sanottu, etten ikimaailmassa alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka käyttää alentavaa kieltä naisesta.


      • Anonyymi

        Anaaliaukko johon tahtoisit työntyä..


    • Anonyymi

      Kiitos!

    • Anonyymi

      Jos ei miellytä niin sitten ei, ja voi arvon herra kääntää päänsä pois kun näkee, ei ole pakko katsoa. Pukeudun halutessani vaikka jätesäkkiin.

    • Anonyymi

      Miksi? Ei rumasta kaunista saa.

      • Anonyymi

        Itse näytät maakiertäjältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse näytät maakiertäjältä.

        Varmaan siltäkin. Itsestäni puhuin että olen ruma.


    • Anonyymi

      En tahdo jaksaa enää näitä naisvihamielisiä aloituksia täällä... Joka päivä tätä samaa.

      Kunpa saisin vain kaipaamani miehen tähän viereen, niin jättäisin palstan heti.

      • Anonyymi

        Sama täällä ja jättäisin palstan, jos saisin olla kaipaamani miehen kanssa. Järkyttävää kielenkäyttöä ja itse asiassa voisin tehdä pika-analyysin, mutta jätän tekemättä. 😨


      • Anonyymi

        Täältäkö luulet miehen löytyvän? Sulla on väärä lääkitys!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältäkö luulet miehen löytyvän? Sulla on väärä lääkitys!

        En luule miehen löytyvän täältä - tämä on paikka, johon käyn purkamassa ikävääni.

        Uskomatonta, että noin simppeli asiakin on jollekin vaikea tajuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältäkö luulet miehen löytyvän? Sulla on väärä lääkitys!

        Ja täältäkö sinä luulet miehen löytyvän, koska olet jopa naisena esiintyvää miestä jumiutuneempi tähän palstaorientaatioon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja täältäkö sinä luulet miehen löytyvän, koska olet jopa naisena esiintyvää miestä jumiutuneempi tähän palstaorientaatioon?

        Omanarvontunnotom läski joka on valmis nolaamaan itsensä jopa ”holistin” silmissä


      • Anonyymi

        Et saa!


    • Anonyymi

      Käy panee niitä ennakoitua. Eiku joo sähän panet jo :D

    • Anonyymi

      Olen maalta ja lehmien kanssa pärjää pienemmälläkin panostuksella. Jos ei miellytä, hyppää yli.

    • Anonyymi

      Vieläkö sellaisia on? Niissä on vanhanajan tyyliä, lehmät ja naiset, juhannus.

    • Anonyymi

      Ammuuuuu varo VARO mä tuun

    • Anonyymi

      Tiesitkös, että ennen rokotusten keksimistä niitä navettapiikoja pidettiin erityisen kauniina. Heillä kun ei juurikaan ollut rokonarpia, joita valtaosalla muista oli.

    • Anonyymi

      👏👏👏👏👏👏

    • Anonyymi

      Ei minulta tämä.

      -Pitkä mies

      • Ihan sama vaikka olisikin...
        Mieluumi mä oon navettapiikamainen
        ku joku tällätty, muokkailtu, ei aito....
        En sano mikä...

        Hyvin mielelläni maatilalla ja navetassa puuhastelisin...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ihan sama vaikka olisikin...
        Mieluumi mä oon navettapiikamainen
        ku joku tällätty, muokkailtu, ei aito....
        En sano mikä...

        Hyvin mielelläni maatilalla ja navetassa puuhastelisin...

        Mihin mies laittaisit ne mielikuvituskersat, joiden lukumäärä vaihtelee per hahmo?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin mies laittaisit ne mielikuvituskersat, joiden lukumäärä vaihtelee per hahmo?

        Ei muuten, mutta jos samalla hahmolla on niitä 4-6 niin niin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten, mutta jos samalla hahmolla on niitä 4-6 niin niin

        En oo sanonut ikinä että mulla olisi 4-6 lasta.
        Biologisia mulla on edelleen 3 ...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        En oo sanonut ikinä että mulla olisi 4-6 lasta.
        Biologisia mulla on edelleen 3 ...

        Noniin ja minkäikäisiä mies nämä kuvitteelliset kersasi ovat?


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ihan sama vaikka olisikin...
        Mieluumi mä oon navettapiikamainen
        ku joku tällätty, muokkailtu, ei aito....
        En sano mikä...

        Hyvin mielelläni maatilalla ja navetassa puuhastelisin...

        Minulle kelpaisi navettapiika,tavallinen nainen paras,en oo muutenkaan ollu tällättyjen naisten kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle kelpaisi navettapiika,tavallinen nainen paras,en oo muutenkaan ollu tällättyjen naisten kanssa.

        Kiva kun jollekin vielä kelpais tavallinen
        ei tällätty nainen.. 😊

        Sen verran pitää kyllä perua sanoja että
        en mä ihan piika haluisi olla mutta muuten juuh..

        Lämmintä päivää sinne minne lieneekään!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noniin ja minkäikäisiä mies nämä kuvitteelliset kersasi ovat?

        Kuvitteellisista en tiedä,
        enkä jonkun miehen kersoista..

        Mikäli sua kiinnostaa mun lasten ikä asiat
        niin niistä saa tietoa sellaset joille asia kuuluu,
        ellei jaksa kaivella jostain täältä sivuilta...

        Sen verran voin tän kerran sun mieliksi
        kertoa että ei ole yksikään alle kouluikäinen,
        eikä peruskouluikäinen...


    • Anonyymi

      Asuvalinta on tietoinen ja karsii sellaiset miehet kuten SÄ

    • Anonyymi

      ja munatarra poskeen.

      • Anonyymi

        Vaikutat aloittajaakin jälkeenjääneemmältä, tässäkö asiassa haluat olla ns ykönen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat aloittajaakin jälkeenjääneemmältä, tässäkö asiassa haluat olla ns ykönen?

        Olet Kaijjaanista 9:28


    • Anonyymi

      Tiesitkö, että pukeutumiseen puuttuminen on naisen kontrollointia. Halventavaa sävyyn siihen viittaaminen jopa henkistä kiusaamista

      • Anonyymi

        Kyllä naisella täytyy rinnat olla esillä ja kunnon meikki sekä pitkät kynnet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisella täytyy rinnat olla esillä ja kunnon meikki sekä pitkät kynnet.

        Ei kaikkien mielestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikkien mielestä

        Mun mielestä kyllä. Navettapiikaa en huoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kyllä. Navettapiikaa en huoli

        Kuka ees pakottaa ☝️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kyllä. Navettapiikaa en huoli

        Harmittaako sua kun sun ihastus ei osaa pukeutua? Jos ei miellytä ni anna hänen olla äläkä kiusaa täällä🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kyllä. Navettapiikaa en huoli

        Mä kyllä huolin "navettapiikanaisen" mut oikein hienopieru olevinaan olevaa pakkelinaamaa en!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kyllä huolin "navettapiikanaisen" mut oikein hienopieru olevinaan olevaa pakkelinaamaa en!

        Tee oma ketju 🫵🏽
        T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tee oma ketju 🫵🏽
        T. Aloittaja

        En tee! T. Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä kyllä. Navettapiikaa en huoli

        Ei hätää. Navettapiiaksi haukkumasi nainen ei ole kiinnostunut sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisella täytyy rinnat olla esillä ja kunnon meikki sekä pitkät kynnet.

        Ja lisäks katuharjat silmissä ja ankkahuulet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisella täytyy rinnat olla esillä ja kunnon meikki sekä pitkät kynnet.

        Nii0n trans naisella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hätää. Navettapiiaksi haukkumasi nainen ei ole kiinnostunut sinusta.

        Ei todellakaan ole, oli kuka oli!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naisella täytyy rinnat olla esillä ja kunnon meikki sekä pitkät kynnet.

        Sinä ja miehet yleensä ette päätä kenenkään naisen ulkonäöstä ja tiedota siitä palstalla halveksuvaan sävyyn. Ulkonäkö on aina jokaisen ihmisen henkilökohtainen asia ja se ei kuulu kanssaihmisille, niin kauan kuin vaatteet on päällä.
        Lapsellista touhua, luuletko määrääväsi miten joku nainen pukeutuu?


    • Anonyymi

      Nehän on makuasiota, a vai e kuppi ja muut.

      • Anonyymi

        E kuppi


    • Anonyymi

      Oon just nii mä ja just niin bossi et kai ymmärrät et nää sun juttus vaan lähinnä naurattaa

    • Anonyymi

      Onko sulla kiikarit?

    • Anonyymi

      Ei haittaa. Ihan sama.

    • Anonyymi

      Tää mies kuvittelee et on joku ”palkinto” naisille 🤣

      • Anonyymi

        Varmasti sitäkin, mutta keneen se kuvittelee näiden avautumisten kolahtavan- puoleen suomeako?


    • Anonyymi

      Huomio! Naiset piirittää mua!
      Yst terv Komea vaalea mies

    • Anonyymi

      En halua ehostaa yhtään mitään. Ruma mikä ruma. Jn

      • Anonyymi

        Jaa, yks Jn on kyllä erityisen söpö sekä kaunis.... ❤️


    • Anonyymi

      Olet säälittävä ja sairas. Aion tästedes näyttää vielä enemmän navettapiialta.

      • Anonyymi

        Juu perustetaan navettapiiat yhdistys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu perustetaan navettapiiat yhdistys.

        Kesä menee luomuna.


    • Anonyymi

      Asia ei kuulu sulle syylä-kul li

    • Anonyymi

      Mietitkö yhtään ikinä miksi niin moni nuori nainen tai mies tai jotakin siltä väliltä tappaa itsensä

      • Anonyymi

        Ai sinun meikkivinkkien takiako mies? Aika ilmava maailma sinulla


    • Anonyymi

      Jaa

    • Anonyymi

      Ei satu nää sun provos. En tunne sinua etkä ole kaivattuni.

      • Anonyymi

        Ei taida kaivattuskaan sua huolia, on kyllä tyhmä jos huolii! Taitaa kaikki olla sun päänsisäisiä houreita!


    • Anonyymi

      Ensinnäkin tuo oli kehu! Toisekseen laitat vaan valot pois, asia korjaantuu sunkin kohdalla sitten.
      T. Naveettapiika etsii loppuelämän lypsyjakkaraa. Ps. Jakkaran täytyy olla uudehko, ei laho.

      • Anonyymi

        Aidot naiset on ehostamattomia ja riuskoja tarttumaan työhön.


    • Anonyymi

      Kuinkas paljon meinaat vielä varastaa ja viedä täältä? koskas ryhdytään saamaa takaisin mitään? kesälomajutut veit sille lutkalke enkö olisi halunnut antaa, mitään niille teiltä tai niiltö ei mitään tulekaan. vaan pelkkää paskaa.

    • Anonyymi

      Kuka näitä Ikävä-lankoja tehtailee? Kirjoitusasusta.päätellen itse vastailee. Ei mulla muuta. Toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Huomenta. Täällähän näkyy pillupoliisi olevan paikalla. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta. Täällähän näkyy pillupoliisi olevan paikalla. 🤣

        Tarkoittaako tämä naispuolista konstaapelia vai jotain ns joka jonnen unelma-ammattia?


    • Anonyymi

      silloin kun ihminen haluaa auttaa ja tehdä hyvää, ei siitä itse haluaa, mitään, ihana muisti ja arvostan jos kuitenkin joku on jotain halunnut antaa. tämäkin on pilattu tuon ryhmän toimesta joka yrittää tehdä siitä ostamista, vastenmielinen ryhmä, jota en halua auttaa. ja haluan takaisin viedyt asiat ja korvauksen teoistanne. hyi vittu mitä sakkia. tämä Hanna yksi karseimmista hyi saatana paljonko sille on täältä viety, samoin muu porukka hyi vittu. arvokkasta saadaan saastaista ja rumaa - tuimmoisen porukan teoista. jos vie niin korvaa, ja älä vie toiste ja hyväksytä korvaus täältä. hyi saatana mitä sakkia ja pysykää poissa.

    • Anonyymi

      Eikö olisi kesäloma ja tauko palmupaita päällä kesän vietossa enemmin kun täällä.

    • Anonyymi

      vieläkö varastatte?

    • Anonyymi

      nyt on muutamaa huoras hakattu ja äijää, tuleeko mieli vielä syödä, varastaa ja hyväksikäyttää? alistaa orjaksi teidän uhriksi?

    • Anonyymi

      opetelkaa saatana moraali, mikä on omaa ja mikä toisten, ja mikä on ihmisarvo ja kunnioittakaa, muita? minä en myy teille mitään itsestäni, kerron jos myyn ettekö ole maksanut mistään mitään. vapaata tahdosta annettu apu on eri asia sitä ei teille anneta. en auta pahoja, kilpailevia vittu ämmiä. tai penispellejä lutkineen.

    • Anonyymi

      Enpä ihmettele et oot sinkkumies tolla asenteella.

    • Anonyymi

      Too busy working on my fakesmile sorry

      • Anonyymi

        Does it hurt even more it’s not fake for all?


    • Anonyymi

      Ei multa aloitus, korostan, että ei multa.

      • Anonyymi

        Myöhäistä, juoksen koko kylän ja toisenkin vielä ympäri uhriutumassa- trololoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myöhäistä, juoksen koko kylän ja toisenkin vielä ympäri uhriutumassa- trololoo

        Enkä ikinä korjaa kun tulee lunta tupaan vaan kaivan poteron ja irvistelen sieltä


    • Anonyymi

      Älä nyt eikös gane ollut eilen päällä, muutenhan ootte päättänyt tällä kertaa viedä niille naisille vähä tyyliö ja muuta kun ei me itse viitsi tehdä edes sitä. etkös muista olin joskus vaatemyyjä, seuraa mediaa, muotia, katso telkkaria, etsi tietoa tee löytöjä, 10 Min sieltä täältä. käytä aikasi muuhun kuin varastamiseen ja muiden hallinnoimiseen. minä en ainakaan hakya teistä ketään elämääni, mitenkään, minulla on oikeus käyttää itseäni omaan elämääni, mitä suurelta määrin. se on teille kauheaa, aina silloin tulee hyvää ja elämä menee eteen päin, sitä te vihaatte, koska luulette että tulee teistä. eipä vaan tule, olen vaan niin saatana hyvä, melkein kaikessa 😂 ähäkutit ja jatkossa hakkaan takaisin 😂

    • Anonyymi

      kolelikas joskus olla oma itsenne pentujenne kanssa ilman että samalla muut hakataan. kokeilkaa joskus jotain rehellistä, kokeilkaa tehdä töitä ilman muiden tuhoamista. ei teiltä onnistu mikään muu kuin aina jonkun uhraaminen mitä vaan teette. älkää enää tuhotko ja viekö juhlista vaikka huirat haluaisi kylmältä vähä tunnelmaa mitä ei korvata, jne. vetäkää vittuunne ja käteenne ja vaikka tappakaa itsenne kunhan pysytte poissa. te siinä touhussa haluatte olla en minä, en ainakaan teidön ryhmässä 😂😂😂

      • Anonyymi

        Aina se on hyvä mies vetääkin vähän ns kotiin päin☺️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina se on hyvä mies vetääkin vähän ns kotiin päin☺️

        Kauheeta ajaa omaa etuaan, onko riminalisoitu entä koijaajan koijaus? T master


    • Anonyymi

      Älköö aina aliarvioiko tai aliarvioiko tai ottako ihmisten elämiä haltuun, varastako ja luopukaa suosiolla lahkoistanne. täältä ette vie enää yhtään ja toivottavasti viime vuodet joudutte maksamaan 😂

      • Anonyymi

        Mitä luulet mies, olisinko minäkin yhtä sekaisin kuin Virittämätön Käkikello jos löytäisin tällaisesta tarttumapintaa tms?


    • Anonyymi

      jos pitää pettää tai naida tietoisuudet yhteen tai raiskata, kärsikää itse. ei kukaan halua teitä ostaa, jotta voitte naida ja pitää elämänne ja saada lisää. uskokaa se tai etsikää vapaaehtoisia. monet haluaa pitää työn ja vapaan erikseen, eikä uhrata teille kumpaakaan.

      • Anonyymi

        Pimpukan puutteestako mies tämä tolasi sit johtuu käytännössä? No voi kyynel🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pimpukan puutteestako mies tämä tolasi sit johtuu käytännössä? No voi kyynel🥱

        Ja toisella 15 poistettua viestiä- tapauksella vissii vähä sama stoori?


    • Anonyymi

      Joudut nyt kuitenkin ne ryppyvoiteet nuoleen naamastani kun kohdataan.Niissä kuitenkin ei ole niin paljon myrkkyjä kun niissä muissa aineissa mitä laitetaan ehostamiseen.

      • Anonyymi

        Ne on heitetty viemäriin. Eikä tuloja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on heitetty viemäriin. Eikä tuloja

        Okei ,😢


    • Anonyymi

      Mä saan huomioo mihin menenkin eli ei minulle. Tulin kommentoimaan, koska haastan AP:n julkaisemaan oman kuvansa. Katsotaan millainen tyyli sieltä löytyy.

      • Anonyymi

        Ei jessus olet kersa, jopa miesaapeeta pahempi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jessus olet kersa, jopa miesaapeeta pahempi

        Millainen ite mahdat olla?


    • Anonyymi

      Se on ihan sama miltä näytän. Jos selviin seuraavasta vuodesta tappamatta itteeni ni se on jo voitto mul.

    • Anonyymi

      Ennen kelpasin omana itsenäni. Ei se veljesi muija kyllä sen ihmeellisempi ole, mut sehän tykkäät kovasti.

    • Anonyymi

      Älä viitti tuhlaa aikaas, nainen on liian arvokas sulle. Eiköhän hevosmiehet tule ja kohtele häntä niinku naista pitääki?

    • Anonyymi

      Ootko stalkannut ja nähnyt pellavamekkoni? 😍 Ne on joo klassisempia kuin eläinkuosit

    • Anonyymi

      jaa, noh kyllä voin välillä tehdä myös I miehen ja H miehen kanssa, sitä tutkivaa ja laajentavaa ajatustyötä. jos on rauha, eikä mustiksia.

    • Anonyymi

      Niin näytänkin monenkin mielestä.

    • Anonyymi

      Sinua tuskin auttaa ehostus ja pukeutuminenkaan. Tiedän, että olet silti parhaasi yrittänyt.

      Mutta kiitos vinkistä, otan oppia, kun joku kiinnostava ilmaantuu.

      • Anonyymi

        Oletko todella noin teini, että nillität tälle gubelle kuin hän olosi joku nainen jonka kanssa käytte ns ulkonäkösotaa? 😬


    • Anonyymi

      Hänen pitäisi ehostaa?
      Mä luulen että tämän jälkeen hän vain ghostaa. :D

    • Anonyymi

      Ei navettapiioissa ole mitään pahaa. (m sivusta)

    • Anonyymi

      Oon luomu mamma. Tiäks semmonen tantta mamma ketä kukaan ei huoli. Joo sillä mennää.

    • Anonyymi

      Nautin olla navetta piika ketä kukaan ei huoli🥰nautin olla isorintainen luomu. Aito. Omaa on kaikki.
      Minä kuitenkin itse tiedän asiani paremmin kuin sinä. Sinä näet vain sen mikä ulospäin näkyy💋ihanaa kesää.. menee ulos live elämään. Nauttimaan täysin rinnoin🎈🎈

    • Anonyymi

      Näin luomun isoilla heti tunsin pakotusta en voinut katsoa enempää olisin tullut voiko jumalauta mies olla näin herkässä

    • Anonyymi

      Olen mielelläni navettapiika. Etsi prinsessasi muualta.

      • Anonyymi

        Se muuttuu käden käänteessä ite prinsessaks🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se muuttuu käden käänteessä ite prinsessaks🤣

        Miehen yksinäisyys maximus


    • Anonyymi

      Ketään en ole tullut tähän maailmaan miellyttämään.

    • Anonyymi

      Kyllä ja maitua tullooo urareista Muuu

      • Anonyymi

        Hauska. Nyt meni kyllä hoitaja ja hoidettavat vähän sekaisin. Voimia!


    • Anonyymi

      Navettapiikahan on kivan näköinen, luonnollinen, ja maalaishommissa hyvä asu. Jolloin myös meikki on turha. Jos taas pitää eri tyylistä, niin millaisesta, ja mihin tilanteeseen? Asia on niin tilanne- ja, tapahtuma kohtainen. Jotkut ajattelevat, että kaupungissa täytyy herätä tunti aikaisemmin ehostamaan itseään. Eikä meikit ole ilmaisia.

      • Anonyymi

        Niin just maalla tai taajamassa loimi ku loimi herättää huomiota kumminkin niin turha lisätä mitään grumeluureja


    • Anonyymi

      Senkin sovinistisika!!! (käsilaukulla päähän huitomista) Sitä ollaan taas roikuttu somessa ja katseltu kuvamuokattuja instabimboja. Minä vielä navettabimbon sulle näytän prrrrkle...

      • Anonyymi

        Olet mies läpinäkyvän kettuuntunut, eikö tämä aloituksesi tuonut sitä mitä hait?


      • Anonyymi

        Tiiätkö kun just sellaiset naiset on niitä jotka mua kiinnostaa. Sorry siitä..


    • Anonyymi

      Lähetäänkö lypsylle?

    • Anonyymi

      Mä luulen, ettei yksikään navettapiika ole niin hikinen, punainen ja nuhjuinen kuin minä tällä hetkellä. Kerään voimia suihkuun ja kunhan jaksan, haen lonkeron. Pistetään elämä risaiseksi.

    • Anonyymi

      Ehostaminen vain lisää pinnallisten ihmisten ilmestymistä, joten kerro ihmeessä miksi vaivautuisin.

    • Anonyymi

      heitä varten joitakohtaan ei tosiaankaan tarvitse ehostaa. Mitä vähemmän heitä viehätän sen parempi. Olisi toki asia erikseen, jos saisin huomiota heiltä jotka kiinnostavat minuakin.

    • Anonyymi

      Kyllä ihmettelen minkä näköisiä naisia miehillä on, suurin osa lepakoita tai läskiä pursuavia amatsooneja.

      Onko miehet yksinkertaisia kun huolivat vaan jonkun mursun sänkyynsä ja vaimokseen.
      Mistä näitä sikiää.

      Hyvin usein miehet on komeita ja hyväkroppaisia ja hyvin varustettuja. Niin ottavat hirveitä kumppaneita, läskiä, turvotusta ja ulkonäkökään ei mikään. Tai ns. uusavuttomia naisia , jotka eivät osaa mitään. Epäsiistejä ja maskaran peitossa hyi olkoon.

      Iljettävää ja jotenkin säälittävää toimintaa koko homma. Etsikää mihet kunnon kauniita naisia tai ottakaa mies koska ne ovat herkkuja, nam

      • Anonyymi

        No jos olisin mies.Ei tekoripset,tatuoinnit,pakkelia sentti naamassa ja turpohuulet kyllä kiinnostais.Tatuoinnit on miesten juttu tai lesbo bi tyyliin sopivia.
        Hiuspidennyksetkin ois siinä ja siinä.Hajuvesissä kylpevät myös saisi kurkkuni karheaksi.Karvaton täytyisi olla kyllä.


    • Anonyymi

      Ei taaskaan näkynyt tyylikkäästi laittautuneita kaupungilla. Miten helppoa onkaan kääntää päät, kun hiukan miettii ulkoasuaan. Ja mä olen sentään navettapiika maalta...

    • Anonyymi

      Eksä pasko mun meikit. Niinkun monet muutkin henkilökohtaiset asiani suutuspäissään.

    • Anonyymi
      UUSI

      No mitenkäs on omasi ulkonäön tilanne?
      Onko valtava läskinen laikukas, karvainen vatsa ja myös
      keltaiset ja likaiset hampaat jotka tupakka värjännyt.
      Pitäisikö jotain tehdä vai etkö vain välitä?
      Hyvänen aika, ei edes navettapiika sinua huoli.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      149
      3044
    2. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      316
      2102
    3. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      92
      2087
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      125
      2007
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1779
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1455
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      101
      1240
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      28
      1210
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1110
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      103
      1009
    Aihe