Voiko 40 tai yli

Anonyymi-ap

Enää rakastua vai onko se jo game over?!

159

1272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietenkin voi, missä iässä vaan voi rakastua... Sitähän ei millään ohjaile että mihin rakastuu sitten. Voi käydä helposti niin, että rakastut vaan yksinäs joka kerta. Toivotan sulle onnea...

    • Anonyymi

      Kaikki olemme omanlaisia ihmisinä, rakastuminen on korvien välistä kiinni. Annatko itsellesi mahdollisuuden rakastua. Itse voisin antaakin mahdollisuuden rakkaudelle, jos se ei olisi yksipuolista ja tuntuisi hyvältä? Varovainen saa olla, hyvän kohdalla mahdollista.

    • Anonyymi

      Miksi ei voisi? Mihin ne ihmisen perustarpeet häviäisivät mahdollisesti jo elämän puolivälissä?

      • Anonyymi

        Sä et tiedä perustarpeista yhtään mitään


    • Anonyymi

      Eihän se rakastuminen iästä ole kiinni. 😊

    • Anonyymi

      J
      0
      0

    • Anonyymi

      No voi tietenkin, niin kauan kun elää.

    • Anonyymi

      Voi, kyllähän mies aina kuuteenkymppiin asti. Ei nainen. Naiselle 45 v. alkaa oleen ehdoton raja.

      Miehillä ne kovimmat ajat alkaa paljon myöhemmin kuin naisilla. Siis olettaen että olet lapseton ja suht hyvässä kunnossa. Siinä kolmenviiden jälkeen, ainakin itsellä. Sitä ennen parikymppisenä olin puuteessa, kun samanikäiset naiset vei ukkoja kämpille.

      • Haiseleppa jotain....

        Höpöhöpö juttua sulla taas...


      • Anonyymi

        Täyttä asiaa jälleen. Biologinen fakta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä asiaa jälleen. Biologinen fakta.

        Rakkaus ei ole "biologinen fakta" eikä lastenhankintakyvyllä ole sen kanssa mitään tekemistä.


      • Anonyymi

        Et ole ilmeisesti koskaan rakastunut? Sekoitat nimittäin nyt jotain ihan muuta rakastumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ilmeisesti koskaan rakastunut? Sekoitat nimittäin nyt jotain ihan muuta rakastumiseen.

        Tarkoitin sitä, että vanhemman hyvän näköisen miehen on helpompi rakastua ja saada vastarakkautta vaikkapa 25-35 v. naisesta, kuin että joku rakastuisi yli 40-vuotiaaseen naiseen. Mutta kyllähän siis se yli 40-vuotias nainenkin voi rakastua, kenet nyt saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että vanhemman hyvän näköisen miehen on helpompi rakastua ja saada vastarakkautta vaikkapa 25-35 v. naisesta, kuin että joku rakastuisi yli 40-vuotiaaseen naiseen. Mutta kyllähän siis se yli 40-vuotias nainenkin voi rakastua, kenet nyt saa.

        Uskomatonta soopaa, etteikö muka nelikymppiset ja yli naiset löydä rakkautta! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että vanhemman hyvän näköisen miehen on helpompi rakastua ja saada vastarakkautta vaikkapa 25-35 v. naisesta, kuin että joku rakastuisi yli 40-vuotiaaseen naiseen. Mutta kyllähän siis se yli 40-vuotias nainenkin voi rakastua, kenet nyt saa.

        Harvinaisen tökerösti sanottu yli nelikymppisistä naisista. Ei me mitään ydinjätettä sentään olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sitä, että vanhemman hyvän näköisen miehen on helpompi rakastua ja saada vastarakkautta vaikkapa 25-35 v. naisesta, kuin että joku rakastuisi yli 40-vuotiaaseen naiseen. Mutta kyllähän siis se yli 40-vuotias nainenkin voi rakastua, kenet nyt saa.

        <Tarkoitin sitä, että vanhemman hyvän näköisen miehen on helpompi rakastua ja saada vastarakkautta vaikkapa 25-35 v. naisesta, >

        Olisikin näin, vaikka en haluaisi että hän rakastuisi ulkonäkööni, koska en minä ole välttämättä komea hänen tai jonkun muun silmissä saatika omaan silmään. Toivoisin että pitäisi minusta ihmisenä. Täähän oli siis vaan haave. /Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskomatonta soopaa, etteikö muka nelikymppiset ja yli naiset löydä rakkautta! 😂

        Minä tapasin yli 50vuotiaana mieheni joka on minua 10v nuorempi ja yhdessä ollaan oltu jo 15 vuotta. Paras ikinä tapaamani mies...


      • Anonyymi

        Minä oon jo vähän päälle 60. Sp-elinten perusteella olen mies. Kohta 20 vuotta sinkkuna. Palkka on tällä hetkellä vähän yli 5 000 eur/kk. Velaton. Sijoitukset olen tehnyt tuottavasti. Kukaan ei oo tullu mua hakemaan ulos.


    • Anonyymi

      sen ikäiset perustaa vielä perheitä.

    • Helposti voi rakastua 🥰

      Usko pois vaan....

    • Anonyymi
    • No ei tietenkään. Älkää nyt tollasii levottomia puhuko.

    • Anonyymi

      Voi. Voi myös tuntea sen erilaisena ja vahvempana kuin koskaan. Vaatii tietysti että kohtaa sellaisen ihmisen joka saa koko sydämen sekaisin.

    • Anonyymi

      SE O EHDOTTOMASTI GAME OWER

    • Anonyymi

      Tietysti voi rakastua! Minäkin olen jo reilusti yli 50v ja rakastuisin heti, jos se oikea ihminen sattuisi kohdalle.

    • Anonyymi

      Voi rakastua.! Minäkin olen jo reilusti yli 50 v ja rakastuisin heti, jos se oikea osuisi kohdalle!

      • Anonyymi
        UUSI

        Kokeillaanko? Mistä sinut tavoittaa näin lauantai-iltana?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeillaanko? Mistä sinut tavoittaa näin lauantai-iltana?

        Kotoa tavoittaa....😆


    • Anonyymi

      Helposti voi 😊 olen 44 vuotias nainen ja vajaat kolme vuotta sitten rakastuin 13 vuotta nuorempaan mieheen ja hyvin menee 🥰

    • Anonyymi

      ei ainakaan jos minusta on kiinni häiriköin ja vainoan teitä kaikkia yhtä paljon 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi

      Ei ihmisen mieli muutu vaikka kroppa vanhenee.

    • Anonyymi

      Voi.

      Jos oot henkisesti vaikka Sata.

      Mies.

    • Anonyymi

      Siinä iässä se on parhainta.

    • Anonyymi

      työrakkautta, minä voisin tehdä kyllä jotain pientä työyhteistyötä Laurin kanssa, jos on jo rauhallinen, ei mustiksia, onnistu hyvin viimeksi. ihme kyllä molemmin puolista, ei kaikessa, valittuja juttuja. toinen hyvä vaihtoehto oli välillä T mies, vain jossakin. samat ehdot. ihme kyllä.

    • Anonyymi

      Mielestäni neli- ja viisikymppisiä syrjitään jo riittävästi, joten olisi ihmisoikeusloukkaus, jos tunteetkin kiellettäisiin..

      • Kaipa tässä iässä kuuluis olla jo mananmajoilla... Ainakin jos nuorilta kysytään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaipa tässä iässä kuuluis olla jo mananmajoilla... Ainakin jos nuorilta kysytään.

        Tässä iässä ei enää välitetä siitä mitä jotkut nuoret sanoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä iässä ei enää välitetä siitä mitä jotkut nuoret sanoo.

        Kyllä minulle on merkitystä sillä, jos joku kaunis neito on minusta jotain mieltä. Kyllä se pistää masentamaan, jos ei tykkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minulle on merkitystä sillä, jos joku kaunis neito on minusta jotain mieltä. Kyllä se pistää masentamaan, jos ei tykkää.

        Tässä iässä minä en ole kiinnostunut teinipojista, joten minulle se on yks hailee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä iässä minä en ole kiinnostunut teinipojista, joten minulle se on yks hailee.

        No se on sulla eri tilanne kuin minulla. Et osaa mennä minun housuihin siis yhtään...
        Mutta ymmärrän pointtisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on sulla eri tilanne kuin minulla. Et osaa mennä minun housuihin siis yhtään...
        Mutta ymmärrän pointtisi.

        En osaa, enkä halua, jos totta puhutaan.

        Osaan kyllä olla omissa housuissani ja tiedän, että teininä se vanhempien miesten kyyläily oli todella vastenmielistä. Ja silloin jo kolmekymppiset olivat niitä "vanhoja miehiä".


      • Anonyymi kirjoitti:

        En osaa, enkä halua, jos totta puhutaan.

        Osaan kyllä olla omissa housuissani ja tiedän, että teininä se vanhempien miesten kyyläily oli todella vastenmielistä. Ja silloin jo kolmekymppiset olivat niitä "vanhoja miehiä".

        Näinhän se menee tietysti. Sen takia tämä vanhana oleminen vituttaakin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä minulle on merkitystä sillä, jos joku kaunis neito on minusta jotain mieltä. Kyllä se pistää masentamaan, jos ei tykkää.

        kuten netta ei tykkää susta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on sulla eri tilanne kuin minulla. Et osaa mennä minun housuihin siis yhtään...
        Mutta ymmärrän pointtisi.

        ai nyt ymmärrät. mun kohdalla et ymmärtänyt kun en tykkää teinipojista


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kaipa tässä iässä kuuluis olla jo mananmajoilla... Ainakin jos nuorilta kysytään.

        En kysy nuorilta...
        Nuoret elävät nuorten elämää ja minä omaani. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuten netta ei tykkää susta

        Ei tykkää ei. Mitä sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai nyt ymmärrät. mun kohdalla et ymmärtänyt kun en tykkää teinipojista

        No samat sanat sulle sitte. Itse et tajua minun pointtia yhtään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei tykkää ei. Mitä sitten.

        sehän on syy masentua kun 32 vuotta nuorempi tyttö ei rakastunut suhun


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No samat sanat sulle sitte. Itse et tajua minun pointtia yhtään.

        no mä en vaan näe teinipojissa mitään erikoista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näinhän se menee tietysti. Sen takia tämä vanhana oleminen vituttaakin.

        Uli uli uli uliiiiii💣🪓


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No samat sanat sulle sitte. Itse et tajua minun pointtia yhtään.

        Sun pointtejas ei kukaan tarvi


      • Anonyymi kirjoitti:

        sehän on syy masentua kun 32 vuotta nuorempi tyttö ei rakastunut suhun

        Sinä et tiedä ihmisten tunteista hevon paskaakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et tiedä ihmisten tunteista hevon paskaakaan.

        Niin jos tykkää yksipuolisesta rakkaudesta ja se tuo iloa niin toki se silloin on mukavaa ja antaa elämälle paljon


      • Anonyymi

        No kerro mulle mitä sait yksipuolisesta rakkaudesta nettaan kohtaan. Mitä sä sait siitä itsellesi. Voitko vähän valaista. Tieto siitä ettei tyttö halua miestä elämäänsä millään tavalla.


      • Anonyymi

        Sua toopempaa ei voi löytyä 🪓


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kerro mulle mitä sait yksipuolisesta rakkaudesta nettaan kohtaan. Mitä sä sait siitä itsellesi. Voitko vähän valaista. Tieto siitä ettei tyttö halua miestä elämäänsä millään tavalla.

        Mun ei tarvii sulle valaista enää yhtään mitään. Sun nimikin alkaa varmaan J:llä ja olet mies mitä todennäköisemmin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mun ei tarvii sulle valaista enää yhtään mitään. Sun nimikin alkaa varmaan J:llä ja olet mies mitä todennäköisemmin.

        ei ala jiillä ja nainen olen. mä olen sulle ja tyttö jiille naisten kuukautisista. Voidaan kyllä puhua nytkin jos sua naisen elämä kiinnostaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No se on sulla eri tilanne kuin minulla. Et osaa mennä minun housuihin siis yhtään...
        Mutta ymmärrän pointtisi.

        Sun housuihin ei kukaan halua. Kalsareitakaan ei oo vaihdettu kuukauteen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä et tiedä ihmisten tunteista hevon paskaakaan.

        Niin sullahan ne kaikki tunteet ovat. Muilla ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sun housuihin ei kukaan halua. Kalsareitakaan ei oo vaihdettu kuukauteen.

        Oletko ollut näkemässä mun kalsareita jossain? Vähän epäilen nyt tuotakin.


    • Anonyymi

      Tyhmä ja hassu kysymys

      • Tälläista tietenkin kysyy ihminen, joka on vielä niin nuori, että tuleva keski-ikä pelottaa ja askarruttaa. Mitä tämän ikäisenä enää voi tehdä ja onko rakkauselämää jne? Ei sillä, on iso mysteeri tämä elämä tässäkin iässä vielä. Vanhaksi tuleminen konkretisoituu, kuolema alkaa vähitellen kolkutella ovella. Kyllä mietityttää välillä, että mitä tässä on elämällä enää annettavana?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tälläista tietenkin kysyy ihminen, joka on vielä niin nuori, että tuleva keski-ikä pelottaa ja askarruttaa. Mitä tämän ikäisenä enää voi tehdä ja onko rakkauselämää jne? Ei sillä, on iso mysteeri tämä elämä tässäkin iässä vielä. Vanhaksi tuleminen konkretisoituu, kuolema alkaa vähitellen kolkutella ovella. Kyllä mietityttää välillä, että mitä tässä on elämällä enää annettavana?

        Sivusta kommentoin, että koen nelikymppisenä naisena, että minulla on paljonkin annettavaa esim. työelämässä. Suhtaudun vanhenemiseen realistisesti. Välillä kroppa yllättää positiivisestikin. Kipu voi lähteä pois. Omat vanhempani ovat jo poissa. Jotain iloa haluaisin elämääni. 🥰 Viime vuodet olivat raskassoutuisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, että koen nelikymppisenä naisena, että minulla on paljonkin annettavaa esim. työelämässä. Suhtaudun vanhenemiseen realistisesti. Välillä kroppa yllättää positiivisestikin. Kipu voi lähteä pois. Omat vanhempani ovat jo poissa. Jotain iloa haluaisin elämääni. 🥰 Viime vuodet olivat raskassoutuisia.

        Minä en elä työlleni. Saan siitä vaan elämiseen rahaa. Ei siellä ole tätänykyä edes yhtään kaveria. Se on aika eri asia olla tyytyväinen keski-ikäinen nainen kuin mies joka haluaa edelleen olla nuori ja nauttia samoista asioista mistä nuoret miehet nauttii. Mutta sitähän ei naiset näytä ymmärtävän ollenkaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en elä työlleni. Saan siitä vaan elämiseen rahaa. Ei siellä ole tätänykyä edes yhtään kaveria. Se on aika eri asia olla tyytyväinen keski-ikäinen nainen kuin mies joka haluaa edelleen olla nuori ja nauttia samoista asioista mistä nuoret miehet nauttii. Mutta sitähän ei naiset näytä ymmärtävän ollenkaan.

        Lähde lääkäriin !


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähde lääkäriin !

        Ihan ku lääkäri vois asialle jotakin? Antaa pillerin kouraan joka tekee musta tavallisen kauluspaita papan pälvikaljuineen. Sitten riittää sanomalehti ja kahvikuppi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en elä työlleni. Saan siitä vaan elämiseen rahaa. Ei siellä ole tätänykyä edes yhtään kaveria. Se on aika eri asia olla tyytyväinen keski-ikäinen nainen kuin mies joka haluaa edelleen olla nuori ja nauttia samoista asioista mistä nuoret miehet nauttii. Mutta sitähän ei naiset näytä ymmärtävän ollenkaan.

        Siis sä menet töihin hakemaan kavereita etkä tekee töitä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en elä työlleni. Saan siitä vaan elämiseen rahaa. Ei siellä ole tätänykyä edes yhtään kaveria. Se on aika eri asia olla tyytyväinen keski-ikäinen nainen kuin mies joka haluaa edelleen olla nuori ja nauttia samoista asioista mistä nuoret miehet nauttii. Mutta sitähän ei naiset näytä ymmärtävän ollenkaan.

        On aika surullista haluta olla edelleen nuori, koska se ei kerta kaikkiaan ole mahdollista. Juttelisit tuosta psykologin kanssa vaikka. Kyllä sinunkin pitäisi osata suhtautua vanhenemiseen luonnollisena ja väistämättömänä faktana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On aika surullista haluta olla edelleen nuori, koska se ei kerta kaikkiaan ole mahdollista. Juttelisit tuosta psykologin kanssa vaikka. Kyllä sinunkin pitäisi osata suhtautua vanhenemiseen luonnollisena ja väistämättömänä faktana.

        En vaan suostu siihen. Toivon että kuolen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ihan ku lääkäri vois asialle jotakin? Antaa pillerin kouraan joka tekee musta tavallisen kauluspaita papan pälvikaljuineen. Sitten riittää sanomalehti ja kahvikuppi.

        No silloin on sentään sanomalehti. Nyt on vaan ☕️


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En vaan suostu siihen. Toivon että kuolen.

        Joko taas? Sähän oot päästäsi terve🤣


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En vaan suostu siihen. Toivon että kuolen.

        Janbi aina toi sama virsi. Sä haet vaan huomiota tolla sun marttyyri asenteella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en elä työlleni. Saan siitä vaan elämiseen rahaa. Ei siellä ole tätänykyä edes yhtään kaveria. Se on aika eri asia olla tyytyväinen keski-ikäinen nainen kuin mies joka haluaa edelleen olla nuori ja nauttia samoista asioista mistä nuoret miehet nauttii. Mutta sitähän ei naiset näytä ymmärtävän ollenkaan.

        Ymmärrän ja en ymmärrä 🙃 En minäkään elä työlle. Ja en ole ollut tyytyväinen moniin asioihin, mutta eihän ihminen voi aina olla saman ikäinen. Kärsin nuorempana kovista kivuista. On hyvä olla joskus tyytyväinen ja kiitollinen siitä mitä on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Janbi aina toi sama virsi. Sä haet vaan huomiota tolla sun marttyyri asenteella.

        Ei vaan olen päättänyt tappaa itseni vielä joku kaunis päivä ihan oikeasti. Ei tätä paskaa enää jaksa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan olen päättänyt tappaa itseni vielä joku kaunis päivä ihan oikeasti. Ei tätä paskaa enää jaksa.

        No se on sun oma asia. Jos haluat tappaa itsesi niin tapa . ei se multa ole pois


      • Anonyymi kirjoitti:

        No se on sun oma asia. Jos haluat tappaa itsesi niin tapa . ei se multa ole pois

        Hyvä niin mä teen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä niin mä teen.

        selvä. ei ole pois mun elämästä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä en elä työlleni. Saan siitä vaan elämiseen rahaa. Ei siellä ole tätänykyä edes yhtään kaveria. Se on aika eri asia olla tyytyväinen keski-ikäinen nainen kuin mies joka haluaa edelleen olla nuori ja nauttia samoista asioista mistä nuoret miehet nauttii. Mutta sitähän ei naiset näytä ymmärtävän ollenkaan.

        Joko hyväksyt tosi asiat, että vanhenet, etkä ole enää viehättävä nuorten silmissä ja katsot ikäisiäsi naisia tai olet yksin jos ei rahkeet riitä parikymppiseen. Se on tasan näin simppeliä.

        Ajatusmaailmasi on pinnallinen ja lapsellinen, että hautaan asti pitäisi olla parikymppinen malli rinnalla...sehän onnistuu jos sinulla on rutkasti rahas, jos taas tyhjät taskut ja ruma pärstä, ni eipä siinä ole mitä tehdä.

        Valtaosa ihmisistä kuitenkin hyväksyy tosi asiat, että me vanhenemme ja ulkokuori rapistuu jokaisella, eikä unelmoi pakkomielteeseen asti mahdottomasta. Se on resepti onneen...ja sinun käytöksesi johonkin muuhun. Ei voi kun peiliin katsoa jos ei kykene olemaan onnellinen...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko hyväksyt tosi asiat, että vanhenet, etkä ole enää viehättävä nuorten silmissä ja katsot ikäisiäsi naisia tai olet yksin jos ei rahkeet riitä parikymppiseen. Se on tasan näin simppeliä.

        Ajatusmaailmasi on pinnallinen ja lapsellinen, että hautaan asti pitäisi olla parikymppinen malli rinnalla...sehän onnistuu jos sinulla on rutkasti rahas, jos taas tyhjät taskut ja ruma pärstä, ni eipä siinä ole mitä tehdä.

        Valtaosa ihmisistä kuitenkin hyväksyy tosi asiat, että me vanhenemme ja ulkokuori rapistuu jokaisella, eikä unelmoi pakkomielteeseen asti mahdottomasta. Se on resepti onneen...ja sinun käytöksesi johonkin muuhun. Ei voi kun peiliin katsoa jos ei kykene olemaan onnellinen...

        Näin sitten. Olen ilman. Katselen nuoria naisia salaa. En halua mitään omanikäisiä vaikka niitä kuinka tuputatte. Siinähän saarnaat. Kyllä tiedän että elämä on yhtä luovuttamista. Tukka harvenee ja naama rumenee. Elämän kuuluu olla ohi viiskymppisenä. Koska siinä elämässä ei ole enää mitään mieltä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin sitten. Olen ilman. Katselen nuoria naisia salaa. En halua mitään omanikäisiä vaikka niitä kuinka tuputatte. Siinähän saarnaat. Kyllä tiedän että elämä on yhtä luovuttamista. Tukka harvenee ja naama rumenee. Elämän kuuluu olla ohi viiskymppisenä. Koska siinä elämässä ei ole enää mitään mieltä.

        Jani : sä saat katella nuoria tyttöjä mutta kun he eivät ole kiinnostuneet susta. tajuutko


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin sitten. Olen ilman. Katselen nuoria naisia salaa. En halua mitään omanikäisiä vaikka niitä kuinka tuputatte. Siinähän saarnaat. Kyllä tiedän että elämä on yhtä luovuttamista. Tukka harvenee ja naama rumenee. Elämän kuuluu olla ohi viiskymppisenä. Koska siinä elämässä ei ole enää mitään mieltä.

        Näe niitä sun ystäviä joista puhut täällä. Menkää vaikka ulos viettää aikaa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin sitten. Olen ilman. Katselen nuoria naisia salaa. En halua mitään omanikäisiä vaikka niitä kuinka tuputatte. Siinähän saarnaat. Kyllä tiedän että elämä on yhtä luovuttamista. Tukka harvenee ja naama rumenee. Elämän kuuluu olla ohi viiskymppisenä. Koska siinä elämässä ei ole enää mitään mieltä.

        Minä en tuputa, sehän on jokaisen oma valinta miten haluaa elämänsä elää. Minä valitsen rakkauden. Olen itsekin 44 v nainen, mutta minua ei todellakaan kiinnosta lasteni ikäiset miehet...vai pitäisikö sanoa poikaset 😅 minullakin on kuitenkin 13 vuotta nuorempi mies, mutta minä olenkin yhä kaunis ja minua luullaan usein reilusti nuoremmaksi 😊

        Jos pidät itsestäsi huolta, etkä heittäydy rupsahtaneeksi setämieheksi, niin jotain mahdollisuuksia nuorempaan voi silloin olla, mutta kuten joku tuolla totesikin, että monet nuoret pitävät jo kolmekymppistäkin vanhana, kuten itse ajattelin parikymppisenä ja 22 vuotias tyttäreni ajattelee nykyään 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näe niitä sun ystäviä joista puhut täällä. Menkää vaikka ulos viettää aikaa

        Ei ole sellasia ystäviä, jotka mun kanssa lähtis tuosta vaan mihinkää. Niillä on muutaki tekemistä, ja omia ystäviä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä en tuputa, sehän on jokaisen oma valinta miten haluaa elämänsä elää. Minä valitsen rakkauden. Olen itsekin 44 v nainen, mutta minua ei todellakaan kiinnosta lasteni ikäiset miehet...vai pitäisikö sanoa poikaset 😅 minullakin on kuitenkin 13 vuotta nuorempi mies, mutta minä olenkin yhä kaunis ja minua luullaan usein reilusti nuoremmaksi 😊

        Jos pidät itsestäsi huolta, etkä heittäydy rupsahtaneeksi setämieheksi, niin jotain mahdollisuuksia nuorempaan voi silloin olla, mutta kuten joku tuolla totesikin, että monet nuoret pitävät jo kolmekymppistäkin vanhana, kuten itse ajattelin parikymppisenä ja 22 vuotias tyttäreni ajattelee nykyään 😅

        Tuo vertailu on ihan turhaa, että et katsele nuoria miehiä... Ei naiset vaan näytä tajuavan yhtään tätä asiaa. ei niin millään... Minä en vaan rakastu 50 vuotiaisiin naisiin yhtä helpolla ku paljon nuorempiin. niin se vaan menee. Moni muukin mies on samaa mieltä, vaan ei uskalla sanoa sitä ääneen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hyvä niin mä teen.

        Milloin tämä ihana asia tapahtuu?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin sitten. Olen ilman. Katselen nuoria naisia salaa. En halua mitään omanikäisiä vaikka niitä kuinka tuputatte. Siinähän saarnaat. Kyllä tiedän että elämä on yhtä luovuttamista. Tukka harvenee ja naama rumenee. Elämän kuuluu olla ohi viiskymppisenä. Koska siinä elämässä ei ole enää mitään mieltä.

        Pitää olla perspektiiviä. Näkökulman vaihdos. 🤔 Jos rajoittaa itseään liikaa, voi jäädä luu vetävän käteen. Totta on, että nuoret naiset ovat hurmaavan näköisiä, mutta he päättävät, kenen kanssa he haluavat olla ja hyvä niin.

        On keskenkasvuista uhkailla itsemurhalla. "Jos en saa tätä, teen näin." Joku prosessi on jäänyt kesken. Olen heitä kohdannut useita.

        Vakavasti sanon, ihan totta, ota yhteyttä työterveyshuoltoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla perspektiiviä. Näkökulman vaihdos. 🤔 Jos rajoittaa itseään liikaa, voi jäädä luu vetävän käteen. Totta on, että nuoret naiset ovat hurmaavan näköisiä, mutta he päättävät, kenen kanssa he haluavat olla ja hyvä niin.

        On keskenkasvuista uhkailla itsemurhalla. "Jos en saa tätä, teen näin." Joku prosessi on jäänyt kesken. Olen heitä kohdannut useita.

        Vakavasti sanon, ihan totta, ota yhteyttä työterveyshuoltoon.

        Mua ei enää kiinnosta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole sellasia ystäviä, jotka mun kanssa lähtis tuosta vaan mihinkää. Niillä on muutaki tekemistä, ja omia ystäviä.

        niin on munkin ystävillä muista ystäviä. ei se ole syy olla pitämättä yhteyttä jos et ole heidän ainoa ystävänsä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mua ei enää kiinnosta.

        Olet kuin teini.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo vertailu on ihan turhaa, että et katsele nuoria miehiä... Ei naiset vaan näytä tajuavan yhtään tätä asiaa. ei niin millään... Minä en vaan rakastu 50 vuotiaisiin naisiin yhtä helpolla ku paljon nuorempiin. niin se vaan menee. Moni muukin mies on samaa mieltä, vaan ei uskalla sanoa sitä ääneen.

        Jani rakas. Netta oli 17 vuotias kun kerroit olevasi ihastunut häneen. Et sä voi kuvitella että sen ikänen rakastuu sun ikäseen ja haluaa suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää olla perspektiiviä. Näkökulman vaihdos. 🤔 Jos rajoittaa itseään liikaa, voi jäädä luu vetävän käteen. Totta on, että nuoret naiset ovat hurmaavan näköisiä, mutta he päättävät, kenen kanssa he haluavat olla ja hyvä niin.

        On keskenkasvuista uhkailla itsemurhalla. "Jos en saa tätä, teen näin." Joku prosessi on jäänyt kesken. Olen heitä kohdannut useita.

        Vakavasti sanon, ihan totta, ota yhteyttä työterveyshuoltoon.

        Lapsellinen ja jästipäinen ajatusmaailma...jos en saa haluamaani, ni en huoli mitään, mutta sehän ei ole keneltäkään muulta pois, kun häneltä itseltään


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Tuo vertailu on ihan turhaa, että et katsele nuoria miehiä... Ei naiset vaan näytä tajuavan yhtään tätä asiaa. ei niin millään... Minä en vaan rakastu 50 vuotiaisiin naisiin yhtä helpolla ku paljon nuorempiin. niin se vaan menee. Moni muukin mies on samaa mieltä, vaan ei uskalla sanoa sitä ääneen.

        Et yhtä helpolla, mutta mahdollista siis kuitenkin 🤔 ja jos nuoremman haluaa, niin 10-15 vuotta nuoremman voi hyvinkin saada, mutta jos viiskymppisellä pitää ehdottomasti olla parikymppinen, niin voi tulla yksinäinen loppuelämä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et yhtä helpolla, mutta mahdollista siis kuitenkin 🤔 ja jos nuoremman haluaa, niin 10-15 vuotta nuoremman voi hyvinkin saada, mutta jos viiskymppisellä pitää ehdottomasti olla parikymppinen, niin voi tulla yksinäinen loppuelämä

        En minä ole mistään ehdottomuuksista puhunut. 30v menisi myös helposti. Se on siitä kiinni, ihastunko ja kelpuutanko ja sokeritanko...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et yhtä helpolla, mutta mahdollista siis kuitenkin 🤔 ja jos nuoremman haluaa, niin 10-15 vuotta nuoremman voi hyvinkin saada, mutta jos viiskymppisellä pitää ehdottomasti olla parikymppinen, niin voi tulla yksinäinen loppuelämä

        Ja kyllä se yksinäinen loppuelämä mua odottaa. Tiedän sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lapsellinen ja jästipäinen ajatusmaailma...jos en saa haluamaani, ni en huoli mitään, mutta sehän ei ole keneltäkään muulta pois, kun häneltä itseltään

        Kehityksen pitää mennä eteenpäin. Ihminen kehittyy, kasvaa, muuttuu, tulee syvällisemmäksi. Ei voi jäädä vanhaan kiinni.

        Itsemurhalla uhkailua en sulata. "Jos minä en saa sitä, mitä minä haluan, niin teen itselleni jotain." -ajattelua. Elämää pitää osata arvostaa. Se on lahja.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En minä ole mistään ehdottomuuksista puhunut. 30v menisi myös helposti. Se on siitä kiinni, ihastunko ja kelpuutanko ja sokeritanko...

        niin kirsi on 31 ja timmissä kunnossa vaikka bilettää paljon. syö terveellisesti ja juo alkoholia kuitenkin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kyllä se yksinäinen loppuelämä mua odottaa. Tiedän sen.

        niin koska sä et halua ystäviä. niin saat ollakin yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin koska sä et halua ystäviä. niin saat ollakin yksin

        Mussuti mussuti... Susta en halua mitään ystävää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ja kyllä se yksinäinen loppuelämä mua odottaa. Tiedän sen.

        No jos kolmekymppisen kanssa voisit kuvitella olevasi, niin sitten ei välttämättä...sellaisia ikäeroja kuitenkin näkyy jo jonkin verran. Sehän pitää tutustella kolmekymppisiin ja katsoa voisiko jotain olla...eipä sitä muuten tiedä. Harva meistä ihastuu tai rakastuu ensi silmäyksellä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mussuti mussuti... Susta en halua mitään ystävää.

        mä en tarkoita itteeni vaan muita. mulla on tarpeeksi ihmisiä elämässä ja en tartte sua jani siihen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos kolmekymppisen kanssa voisit kuvitella olevasi, niin sitten ei välttämättä...sellaisia ikäeroja kuitenkin näkyy jo jonkin verran. Sehän pitää tutustella kolmekymppisiin ja katsoa voisiko jotain olla...eipä sitä muuten tiedä. Harva meistä ihastuu tai rakastuu ensi silmäyksellä...

        Kyllä niitä on suuremmallakin ikäerolla olevia pareja olemassa. Sitä ei vaan minun kohdalla hyväksytä, kun olen tämmönen läskipaska ja täys mitättömyys.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä niitä on suuremmallakin ikäerolla olevia pareja olemassa. Sitä ei vaan minun kohdalla hyväksytä, kun olen tämmönen läskipaska ja täys mitättömyys.

        kyllä olet täysi paska


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä niitä on suuremmallakin ikäerolla olevia pareja olemassa. Sitä ei vaan minun kohdalla hyväksytä, kun olen tämmönen läskipaska ja täys mitättömyys.

        Tietysti hyväksytään jos nuoremman naisen itsellesi saat. En itse pidä liian laihoista miehistä, että sekään ei varmasti kaikille ole esteenä...tietysti sitten jos tahdot naisen olevan mallin mitoissa, niin se voipi ollakkin. Jos sellaisen naisen tahtoo, niin itsekin pitää sitten tehdä töitä kroppansa eteen. Mahdottomia ei voi vaatia...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti hyväksytään jos nuoremman naisen itsellesi saat. En itse pidä liian laihoista miehistä, että sekään ei varmasti kaikille ole esteenä...tietysti sitten jos tahdot naisen olevan mallin mitoissa, niin se voipi ollakkin. Jos sellaisen naisen tahtoo, niin itsekin pitää sitten tehdä töitä kroppansa eteen. Mahdottomia ei voi vaatia...

        Niin kunnes äijällä on paksu lompakko. Sittenhän se onkin ihan eri asia...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kunnes äijällä on paksu lompakko. Sittenhän se onkin ihan eri asia...

        ai senkö takia netta valitsu nuoremman miehen koska netan poikaystävä on rika. taidat tietää sen raha-asiat tosi hyvin


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kunnes äijällä on paksu lompakko. Sittenhän se onkin ihan eri asia...

        Niinhän se on...nuorille naisille raha puhuu nykyään kovemmin, kun ennen. On sugar daddyja, only fansia ja muutenkin kaikki myynnissä. Rahalla saa ja hevosella pääsee...ei se auta ku rikastua sitten jos ei treenit maistu


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai senkö takia netta valitsu nuoremman miehen koska netan poikaystävä on rika. taidat tietää sen raha-asiat tosi hyvin

        Mä en nyt puhunu siitä yhtään mitään. Älä väännä mun sanoja päin helvettiä koko ajan. On se netan jätkä varmaan rikkaasta perheestä, vaikka ei liittyny aiheeseen nyt.
        Läski ruma äijä kelpaa vanhanaki kunhan on ensin paksu lompakko. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en nyt puhunu siitä yhtään mitään. Älä väännä mun sanoja päin helvettiä koko ajan. On se netan jätkä varmaan rikkaasta perheestä, vaikka ei liittyny aiheeseen nyt.
        Läski ruma äijä kelpaa vanhanaki kunhan on ensin paksu lompakko. Ymmärrätkö?

        No koska sä puhut koko ajan että rikkaat miehet vie sulta kaikki naiset


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en nyt puhunu siitä yhtään mitään. Älä väännä mun sanoja päin helvettiä koko ajan. On se netan jätkä varmaan rikkaasta perheestä, vaikka ei liittyny aiheeseen nyt.
        Läski ruma äijä kelpaa vanhanaki kunhan on ensin paksu lompakko. Ymmärrätkö?

        No ehkä mussa on jotain vikaa kun mä olen hyväksynyt ystäväni vaikka eivät ole rikkaita


      • Anonyymi kirjoitti:

        No koska sä puhut koko ajan että rikkaat miehet vie sulta kaikki naiset

        Niinhän ne viekin. Se on viidakonlaki. Nopeat syö hitaat ja niin poispäin. epäkelpo geenipooli katoaa maailmalta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän ne viekin. Se on viidakonlaki. Nopeat syö hitaat ja niin poispäin. epäkelpo geenipooli katoaa maailmalta.

        No vaihda työpaikkaa jos 30 000 e vuodessa on liian vähä osa-aikatyössä.


    • Anonyymi

      Luulen että on.

      • Anonyymi

        No mulla on elämää netin ulkopuolella. Sori vaan. Sillä aikaa kun oli illalla lenkillä niin jani roikkuu valittamassa omassa nettimaailmassaan


    • Anonyymi

      Täällä yks kolmekymppinen joka on ihastunut +40v:hen että veikkaisin ettei peli ole vielä nelikymppisenä menetetty 😮‍💨🥰❤️

    • Anonyymi

      Rakastua/Ihastua voi, ei ole iästä kiinni. Mutta yksipuoliseksi jää. Sanoisin; game over man!

      • Just näin siinä käy.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Just näin siinä käy.

        Ei kukaan janin tsemppaaja halua lähteä janin kaa treffeille


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan janin tsemppaaja halua lähteä janin kaa treffeille

        En lähde viiskymppisten kanssa tylsälle kahville puhumaan päivän politiikasta. Tai jostain mökkiviikonlopusta remontteineen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En lähde viiskymppisten kanssa tylsälle kahville puhumaan päivän politiikasta. Tai jostain mökkiviikonlopusta remontteineen.

        aika jännä. mun ystävät ei puhu tollasia


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En lähde viiskymppisten kanssa tylsälle kahville puhumaan päivän politiikasta. Tai jostain mökkiviikonlopusta remontteineen.

        Mistä sitten haluat puhua? Miten irkku veti viime viikonloppuna niin karseet perseet olalle, että oksensi penan bemarin? Olisiko se sopivan tasoista juttua 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten haluat puhua? Miten irkku veti viime viikonloppuna niin karseet perseet olalle, että oksensi penan bemarin? Olisiko se sopivan tasoista juttua 😅

        Paljon hauskemmalle se kuulostaa. On sitä muutaki elämää ku joku vitun elähtäny politiikka ja remontit. Pystyyn kuolleitten juttuja sellaset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitten haluat puhua? Miten irkku veti viime viikonloppuna niin karseet perseet olalle, että oksensi penan bemarin? Olisiko se sopivan tasoista juttua 😅

        On susta jarno tullu tylsä äijä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        On susta jarno tullu tylsä äijä.

        Ei nyt ihan osunu tuo jarno 😅


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Paljon hauskemmalle se kuulostaa. On sitä muutaki elämää ku joku vitun elähtäny politiikka ja remontit. Pystyyn kuolleitten juttuja sellaset.

        Mutta olet väärässä jos kuvittelet, että kaikki neli- viisikymppiset tuollaisia juttelee. Meissä on nuorekkaampia sielujakin 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta olet väärässä jos kuvittelet, että kaikki neli- viisikymppiset tuollaisia juttelee. Meissä on nuorekkaampia sielujakin 😊

        No onneksi on edes jokunen muukin aikuislapsi olemassa.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No onneksi on edes jokunen muukin aikuislapsi olemassa.

        No en sanoisi ihan niinkään 😅 mutta sielultani nuori kuitenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en sanoisi ihan niinkään 😅 mutta sielultani nuori kuitenkin

        Niin olen minäkin. Koen että tää aika meni ihan hurauksessa. Nyt pitäis sitte mennä joku harmaa villapaita päällä bingoon?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Paljon hauskemmalle se kuulostaa. On sitä muutaki elämää ku joku vitun elähtäny politiikka ja remontit. Pystyyn kuolleitten juttuja sellaset.

        No,eipä tiedä.Eiköhän ihmiset puhu laidasta laitaan tuokin ikäsenä jo.
        Luulin Suden olevan oikeinkin kiinnostunut poliitikasta,Huom.luulin.
        Heitänkin tässä kyssärin mitä pidät Riikka Purrasta?Kumpi on parempi Purra vai Sanna Marin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin olen minäkin. Koen että tää aika meni ihan hurauksessa. Nyt pitäis sitte mennä joku harmaa villapaita päällä bingoon?

        Kyllä todellakin, aika on mennyt hurauksessa ja tuntuu, että vauhti vain kiihtyy 😬 en minäkään aio mihinkään mummelin muottiin tästä asettua 😅 tyyli on ollut nuorekas aina ja tulee olemaan 😊 jos joku haluaa sitä paheksua, niin paheksukoot kaikessa rauhassa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        No,eipä tiedä.Eiköhän ihmiset puhu laidasta laitaan tuokin ikäsenä jo.
        Luulin Suden olevan oikeinkin kiinnostunut poliitikasta,Huom.luulin.
        Heitänkin tässä kyssärin mitä pidät Riikka Purrasta?Kumpi on parempi Purra vai Sanna Marin?

        Sanna on monessa mielessä parempi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No,eipä tiedä.Eiköhän ihmiset puhu laidasta laitaan tuokin ikäsenä jo.
        Luulin Suden olevan oikeinkin kiinnostunut poliitikasta,Huom.luulin.
        Heitänkin tässä kyssärin mitä pidät Riikka Purrasta?Kumpi on parempi Purra vai Sanna Marin?

        Kyllä voin politiikastakin olla kiinnostunut. Mutta jos se on ainoa aihe jossain kahvipöydässä, niin alkaa kyllästyttämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä todellakin, aika on mennyt hurauksessa ja tuntuu, että vauhti vain kiihtyy 😬 en minäkään aio mihinkään mummelin muottiin tästä asettua 😅 tyyli on ollut nuorekas aina ja tulee olemaan 😊 jos joku haluaa sitä paheksua, niin paheksukoot kaikessa rauhassa...

        Kaipa se nuorten silmiin näyttää gringeltä ja nololta. Mutta sille ei mahda mitään.... Se on mitä se on. Sitä pappaantuu sitten ku pappaantuu. Vielä en anna periksi.


    • Anonyymi

      Voi todellakin rakastua.

    • Anonyymi

      E
      I

    • Anonyymi

      Yksin puhelun maratooni

    • Anonyymi

      Melkein kaikki ketjussa luulee, että rakastuminen on sama asia kuin seksi.

      • Niinhän moni luulee. Ihan tuolla ulkomaailmassakin luulevat.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niinhän moni luulee. Ihan tuolla ulkomaailmassakin luulevat.

        Varsinkin sinä niin teet. LUULET.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin sinä niin teet. LUULET.

        Minä en luule yhtään mitään. Minä tiedän.


    • Anonyymi

      Tämä on niin naisvihamielinen palsta muutenkin, että mulle ihan sama.

      • Miesvihaa esiintyy ihan yhtälailla. Akat koittaa vääntää ukkojen mieliä mieleisekseen.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miesvihaa esiintyy ihan yhtälailla. Akat koittaa vääntää ukkojen mieliä mieleisekseen.

        Selaapa vähän näitä ketjuja ja laske kuinka monta vihamielistä aloitusta on tehty naisille ja kuinka monta miehille. Naisia haukutaan jatkuvasti ja useassa aloituksessa kerrallaan.

        Montako aloitusta löytyy siitä, miten miehet haisee, on liian lihavia, vaativat liikaa, ovat tyhmiä jne.?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Miesvihaa esiintyy ihan yhtälailla. Akat koittaa vääntää ukkojen mieliä mieleisekseen.

        Mulle ihan sama.


    • Anonyymi

      Voi. Kyllä ne suurimmat tunteet ovat tulleet sen jälkeen, kun on 40+. Eri asia mihin on johtanut, mutta en minä valita.

      • Anonyymi

        Ne suurimmat tunteet koin teini-ikäisenä yksipuolisesti. Olin ihastunut joihinkin koulumme poikiin ja ihailin ja haaveilin heistä salaa. Epärealistista, kyllä, mutta nuoruus on...


    • Anonyymi

      Mistä vitusta tuota voi tietää paljon joutuu tekemään töitä et luottamuksen neljänkympin ylittäneeltä saa ja joku muut väittää ni valehtelee taas ja jos on taipumusta edes niitä valkoisiavalheita sanoa ni voi unohtaa kuvitelmatkin mun kanssa seurustelusta mä en niitä parisuhteessa tule koskaan hyväksymään jos ei parisuhde perustu totuuteen ja siinä ei voi olla rehellinen toine toiselle ni mä en tähän ikään vaivaudu edes yrittään

    • Anonyymi

      Kyllä siinä iässä kannattaa jo tyytyä kohtaloonsa ja istua yksin kotona kiikkustuolissa ja katsoa kymppiuutisia ja kuunnella radio novaa niinkuin ikäloput yleensäkin.

    • Anonyymi

      Rakastuin elämäni ensimmäistä ja ainoaa kertaa juuri 40-vuotiaana. Eikä tämä rakkaus taida loppua ikinä. Harmi vaan kun mies on saavuttamaton.

    • Anonyymi

      Tiedän paljonkin esim naisia jotka löytävät kumppanin 40+ ja paljon vanhemmallakin iällä.

    • Anonyymi

      Voi. Missä iässä vaan voi rakastua. Kukaan ei vaan enää rakastu sinuun kun ne saa nuorempiakin.

    • Anonyymi

      Kun täytät 40, huomaat että rakastut ja haaveilet aivan samoin kuten 30v.
      Oikeastaan ainoa mikä muuttuu on se, että sinulla ei ehkä ole aikaa eikä tilaisuutta ihastua ja rakastua kun on vastuullinen työ, puoliso ja kitisevät kakarat.

      Kun täytät 50, huomaat että rakastut ja haaveilet aivan samoin kuten 40v. jne. jne.

    • Anonyymi

      Niin se vaan menee oi poijaat.

    • Anonyymi

      Kuten hyvä viini, rakkaus vain paranee vuosien varrella ja 40 v .lla tuntuu samalta kuin 30 kymppisenä.
      Kolme sanaa kuvaa rakkaus, kunnioitus ja vahvuus. Ne kertovat tarinaa, joka ei koskaan lakkaa loistamasta.
      Rakkaustarina on kuin kirja, joka on täynnä jännittäviä lukuja ja yllätyksiä. Tämä on seikkailu.

    • Anonyymi

      Onko ap joku teini kun tuollaisia kyselee?
      Tuntuu että monen nuoren mielestä 40+ on jo vanha.
      Itse olen 62 enkä tunne itseäni vanhaksi ollenkaan.
      Kuuntelen metallimusiikkia ja mieli on kuin oli parikymppisenäkin.

      • Anonyymi
        UUSI

        Mummuni oli seitsemänkympin tuolla puolen kun sanoi, että mieli oli vielä 16-vuotiaan. Jos pitää itsestään hyvää huolta niin ei sitä ikää niin edes huomaa. Sitä paitsi monet parikymppiset on rapakunnossa, joten se siitä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Niinhän tuo menee, mutta pitää olla tietyn ikäinen että sen tajuaa. Itse olin vajaa 30 kun tajusin että ei ihminen mielineen ja luonteineen miksikään muutu, vaan tulee viisautta ja kokemusta.


    • Anonyymi

      Kyllä yli nelikymppinen nainen on jo niin käytetty että nuorempia täytyy katsella. 18-25 on sopiva ikä.

      Kuuskutonen bodariäijä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oikein arvattu: game over. Ei saa enää rakkautta, ei duunia, ei ystäviä, ei siis elämää.
      Onneksi osalla meistä on asiat just toisin, kaikkea löytyy.

    • UUSI

      Voi, jollei ole ihmisiin ja parisuhteisiin tympääntynyt kuten minä. Kaikki haluu jotain, kukaan ei anna mitään. Turhaa se silloin on.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      164
      3689
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      99
      2447
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2184
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2115
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1839
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      105
      1327
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1302
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      104
      1037
    Aihe