Meidän jutusta olis voinut tullakin

Anonyymi-ap

jotakin, jos olisit ollut vähän paremman näköinen. m-n

44

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En usko että olisi mitään tullut. Sillä en minäkään ulkonäöstäsi tykkää...

      • Anonyymi

        Näytät pystyyn nostetulta 🐷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytät pystyyn nostetulta 🐷

        ahaa 😼


    • Anonyymi

      Ei multa tälläsiä.

    • Anonyymi

      Taisi nyt mennä puurot ja vellit sekaisin. Sehän oli juuri toisinpäin.

      • Anonyymi

        Sulla on äänikin kammottava


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on äänikin kammottava

        Kiitos :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on äänikin kammottava

        Mitä sä minussa et ois haukkunu täällä :D kaikkihan on kammottavaa… Anna olla jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä minussa et ois haukkunu täällä :D kaikkihan on kammottavaa… Anna olla jo

        Ei yhtään heleä eikä naisellinen! Yök


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhtään heleä eikä naisellinen! Yök

        Naurahdin


    • Sun oli vissiin tarkoitus sanoa et

      ois voinu tulla jotain jos sä oisit ...

    • Anonyymi

      Kiitoksia

    • Anonyymi

      Todellakin uskon mutta tälläinen olen vaan nyt tämän elämän.
      Ei voi enää mitään.
      Isä olisi voinut vetää ulos vähän aiemmin.

    • Anonyymi

      Ohhoh😳. Jokainen on luotan luoma, ei mulla muuta. /Sivu

    • Anonyymi

      Älkää nyt vaan naiset tätä katkeraa tyyppiä uskoko.

      Joku itseensä ja elämäänsä pettynyt yrittää saada muut ihmiset tuntemaan itsensä yhtä pieneksi kuin mitä itse tuntee olevansa.

      Kaikissa ihmisissä on jotakin kaunista ja muita tärkeämpiä ominaisuuksia, sellaisia, jotka pysyvät ikääntyessä.

      • Anonyymi

        Juuri noin minäkin ajattelen kuin tuossa viimeisessä lauseessa kirjoitetaan!


    • Anonyymi

      Olet oikeassa. En minäkään olisi jaksanut miestä joka valehtelee, pettää ja on noin pinnallinen, ettei edes kiinnostunut siitä miten uskollinen, rakastava ja lempeä olen.

    • Anonyymi

      Miehiä on riittänyt sunkin jälkeen. Eli ei huolta.

    • Anonyymi

      Kaikkia ei voi miellyttää ulkonäöllä, toiset tykkää toisesta..

    • Joo, onhan sillä ulkonäöllä paljon merkitystä, ainakin alkuun. Turha muuta väittääkään.

      • Anonyymi

        🪓🪓💣💣🪓💣💣


      • Anonyymi kirjoitti:

        🪓🪓💣💣🪓💣💣

        Ahaa, siellä joku jota ärsyttää kyseinen konsepti. Sori mutta mulle ulkonäkö merkkaa. En ihastu jos toinen ei näytä riittävän hyvältä mun mielestä. Sanon sen rehellisesti tässä nyt.


    • Anonyymi

      No voi voi olen pahoillani.
      Onneksi ei jutusta tullut mitään.
      Kyllä käteni ristin🙏

    • Anonyymi

      Ai, mä aattelin et kavereita vaan

    • Anonyymi

      Minä katselin yhden miehen kuvaa yks pv
      Jota en oo vähään aikaa nähny ...
      Josta oon tykänny kauan .
      Se oli kyllä kauhee ku tyyppi on vuodessa vanhentunut monta vuotta ja oli päästänyt ihonsa palaan ja päivetyyn joka vanhentaa todellakin jos sä oot yli 40...
      Tyypin ääntä en sietänyt... Se oli ihan kauhea.
      On siinä ja siinä tykkäisinkö siitä viäl...
      Sama tyyppi ois voinu kirjoitella minulle kuin AP tyyliin romasti kiloistani joten melko tasoissa ollaan
      Oltiinkin liian rumia toisillemme vaikka joskus olis voin muutakin ajatella.
      Naiselta Sivusta .

      • Anonyymi

        En edelleenkään ole sinusta pahaa kirjoittanut. Olet super kaunis nainen ja sä omit näitä kirjoituksia mitä joku trolli on tehnyt. Tuntuu pahalta ja hyväksikäytetyltä jos näiden vuosien jälkeen pilasit itse tämän homman. Itseäni olen ainoastaan arvostellut ja se johtuu vain koko elämän kokemuksista.. kyllä minä huomasin, että sinä olet samanlainen kuin muut naiset. Et ollut minusta kiinnostunut rakkaus mielessä vaan henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön takia. Minulla on todella loukattu olo nyt. Nyt sanoit sen rehellisesti mitä olet pantannut kokoajan. Sen takia et ottanut askeltakaan minua vastaan, koska pidit minua niin rumana. Kaiken lisäksi jatkuvasti syyllistit minua. Koko tämän matkan aikana olet pelannut muita miehiä. Jopa minun edessä alkuvaiheessa touhudit ja se loukkasi. Lisäksi olen kuullut myös muilta ihmisiltä sinun touhuista. Miten joku voi olla noin sydämetön, vaikka tietää toisen haavoista ja traumoista niin silti hän halusi satuttaa lisää. Tosi paha mieli ja olo on nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään ole sinusta pahaa kirjoittanut. Olet super kaunis nainen ja sä omit näitä kirjoituksia mitä joku trolli on tehnyt. Tuntuu pahalta ja hyväksikäytetyltä jos näiden vuosien jälkeen pilasit itse tämän homman. Itseäni olen ainoastaan arvostellut ja se johtuu vain koko elämän kokemuksista.. kyllä minä huomasin, että sinä olet samanlainen kuin muut naiset. Et ollut minusta kiinnostunut rakkaus mielessä vaan henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön takia. Minulla on todella loukattu olo nyt. Nyt sanoit sen rehellisesti mitä olet pantannut kokoajan. Sen takia et ottanut askeltakaan minua vastaan, koska pidit minua niin rumana. Kaiken lisäksi jatkuvasti syyllistit minua. Koko tämän matkan aikana olet pelannut muita miehiä. Jopa minun edessä alkuvaiheessa touhudit ja se loukkasi. Lisäksi olen kuullut myös muilta ihmisiltä sinun touhuista. Miten joku voi olla noin sydämetön, vaikka tietää toisen haavoista ja traumoista niin silti hän halusi satuttaa lisää. Tosi paha mieli ja olo on nyt.

        Narsisti tekee yleensä tällä tavalla uhristaan syyllisen. Ihan peruskauraa 🌾


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsisti tekee yleensä tällä tavalla uhristaan syyllisen. Ihan peruskauraa 🌾

        Huvittava kommentti kaikkien haukkujesi ja syyllistämisen jälkeen. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään ole sinusta pahaa kirjoittanut. Olet super kaunis nainen ja sä omit näitä kirjoituksia mitä joku trolli on tehnyt. Tuntuu pahalta ja hyväksikäytetyltä jos näiden vuosien jälkeen pilasit itse tämän homman. Itseäni olen ainoastaan arvostellut ja se johtuu vain koko elämän kokemuksista.. kyllä minä huomasin, että sinä olet samanlainen kuin muut naiset. Et ollut minusta kiinnostunut rakkaus mielessä vaan henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön takia. Minulla on todella loukattu olo nyt. Nyt sanoit sen rehellisesti mitä olet pantannut kokoajan. Sen takia et ottanut askeltakaan minua vastaan, koska pidit minua niin rumana. Kaiken lisäksi jatkuvasti syyllistit minua. Koko tämän matkan aikana olet pelannut muita miehiä. Jopa minun edessä alkuvaiheessa touhudit ja se loukkasi. Lisäksi olen kuullut myös muilta ihmisiltä sinun touhuista. Miten joku voi olla noin sydämetön, vaikka tietää toisen haavoista ja traumoista niin silti hän halusi satuttaa lisää. Tosi paha mieli ja olo on nyt.

        Jos toista todella rakastaa nìn ei edes näe ulkonäöllisiä puutteita . Ne ei tavallaan vaikuta. Eikä muiden ihmisten mielipiteetkään vaikuta.
        Se on syvää hyväksyntää. Ja rakkaushan kaunistaa ihmisen. Paineet tulee silloin kun ei ole itse varma omista tunteistaan. Esim. voi ajatella siten,että jos toi toinen olisi vähän paremman näköinen niin voisinhan minä häntä aidosti rakastaakin. Niin että käsi sydämelle. Ei se ollut alunperinkään muutakuin hyväksikäyttöasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos toista todella rakastaa nìn ei edes näe ulkonäöllisiä puutteita . Ne ei tavallaan vaikuta. Eikä muiden ihmisten mielipiteetkään vaikuta.
        Se on syvää hyväksyntää. Ja rakkaushan kaunistaa ihmisen. Paineet tulee silloin kun ei ole itse varma omista tunteistaan. Esim. voi ajatella siten,että jos toi toinen olisi vähän paremman näköinen niin voisinhan minä häntä aidosti rakastaakin. Niin että käsi sydämelle. Ei se ollut alunperinkään muutakuin hyväksikäyttöasia.

        Minulle kävi varmaan toisinpäin, että rakastuin hänen ulkoisiin ominaisuuksiin niin en huomannut enään hänen sisäisiä puutteita. Rakkaus kaunisti hänen sisäiset ominaisuudet. Harmittaa, että meni näin pitkään tajuta tämä asia. Turhaan meni aikaa hukkaan. Kiitos kommentistasi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En edelleenkään ole sinusta pahaa kirjoittanut. Olet super kaunis nainen ja sä omit näitä kirjoituksia mitä joku trolli on tehnyt. Tuntuu pahalta ja hyväksikäytetyltä jos näiden vuosien jälkeen pilasit itse tämän homman. Itseäni olen ainoastaan arvostellut ja se johtuu vain koko elämän kokemuksista.. kyllä minä huomasin, että sinä olet samanlainen kuin muut naiset. Et ollut minusta kiinnostunut rakkaus mielessä vaan henkisen ja taloudellisen hyväksikäytön takia. Minulla on todella loukattu olo nyt. Nyt sanoit sen rehellisesti mitä olet pantannut kokoajan. Sen takia et ottanut askeltakaan minua vastaan, koska pidit minua niin rumana. Kaiken lisäksi jatkuvasti syyllistit minua. Koko tämän matkan aikana olet pelannut muita miehiä. Jopa minun edessä alkuvaiheessa touhudit ja se loukkasi. Lisäksi olen kuullut myös muilta ihmisiltä sinun touhuista. Miten joku voi olla noin sydämetön, vaikka tietää toisen haavoista ja traumoista niin silti hän halusi satuttaa lisää. Tosi paha mieli ja olo on nyt.

        Ei oo sulle koska tunnisteesi ei osu .
        En tainnut ikinä kuulla olevani kaunis
        Se mies olisi kyllä halutessaan sanonut kauniiksi
        Useinkin
        Olin jotakin mistä hän halusi lähinnä hyötyä.


    • Anonyymi

      Ja meidän jos olisit ollut paremmassa asemassa.

    • Anonyymi

      Et sinä mikään mies ole vaan keskenkasvuinen poikariepu.
      Aikuinen mies ei tuollaisia kirjoittele.

    • Anonyymi

      Jaa. Kauniiksi ja seksikkääksi olet mua vaan kehunut, mitä lisää ja enemmän sitten vielä pitäis olla? Miss universum?

      • Anonyymi

        Ei ollu sulle sit :D


    • Anonyymi

      mut en mä voi pygmiksi muuttua

    • Anonyymi

      Oon ymmärtäny rakas, et sellaset miss Piggy tyyliset on sun mieleen

    • Anonyymi

      👍😊👍

    • Anonyymi

      Olen luonnonkaunis maalaistyttö, en kaipaa ehostusta.

    • Anonyymi

      Aloitus on selkeästi naisen käsialaa .

    • Anonyymi

      No, miten paremman näköinen?
      Et sinäkään täydellinen ole!

    • Anonyymi

      Kiitos, teit kyllä ihan riittävän selväksi tuon mielipiteesi silloin taannoin, enkä mä sinua siitä moiti.

      Sitä ihmettelen, että pidätkö mua nyt yksinkertaisenakin, kun rautalangasta väännät?

    • Anonyymi

      Miettiny et 30v ku täytän ni oon elämäni kunnossa. Sit on koko paketti taas läjässä ja rupeen riehuun. Tai jotain muuta. Mut nii.. Sitä ennen keskityn luvan kanssa keltanokkiini ja muutenkin olen just niin Huldahuoleton kun lystään. Mut siis milffi on se mihin tähtään.

    • Anonyymi

      Armahda itsesi kun aika tulee… sullekin hankalaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe