Joko Kajawood saanut rekryt päätökseen?

Anonyymi-ap

No onkosta jo Kajawood saanut työntekijät ja muutenkin homman haltuun?🤣🤣
Milloin tuotanto alkaa ja joko on kiinteistöt valjastettu elokuvatuotantoon?🤣😂
Paljonko kunta on saanut jo veroeuroja hankkeen tiimoilta?😆😆. Onko suurien yhtiöiden salassapitosopimukset pitäneet?🤣🤣🤣
Mitä elokuvia tuotannossa?🤣
Voi hyvää päivää te hyväuskoiset hölmöt, toivottavasti hälytyskellot soivat ja kuntanne ei tähän hölmöilyyn osallistu🤭

12

1048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On jo osallistunut.

• Anonyymi

On osallistunut ja ainakin se 7 miljoonan edestä

• Anonyymi

Joko Emäntäkoululle on rakennettu?

• Anonyymi

Rakennukset purettu ja infra rakennettu, kunta on tämän lystin maksanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakennukset purettu ja infra rakennettu, kunta on tämän lystin maksanut.

Kajawoodiin ei oo menny tippaakaan julkista rahaa, kaikki tulee jenkkisijottajalta joka löi 50 miljoonaa Norvannolle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kajawoodiin ei oo menny tippaakaan julkista rahaa, kaikki tulee jenkkisijottajalta joka löi 50 miljoonaa Norvannolle.

Kukas ne emäntäkoulun purkamiset ja kunnallistekniikan maksoi? Kunta. Ei taida olla vieläkään rakennuslupaa eli eipä taida olla rahojakaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo tainnu jenkkisijoittajaa näkyä😂😂 eu tukia on saanut ja kainuun ely keskukselta satoja tuhansia🤦‍♀️
        Ehkäpä uskovat itsekin omiin satuihinsa, mutta kunnan ei olisi pitänyt.
        Olisihan se hienoa ollut jos 200 uutta työpaikkaa olisi tullut kuntaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas ne emäntäkoulun purkamiset ja kunnallistekniikan maksoi? Kunta. Ei taida olla vieläkään rakennuslupaa eli eipä taida olla rahojakaan

Eikö se pitänyt muutenkin purkaa? Eikä tuolta julkiselta puolelta saa rahaa ennen kuin on valmis ja kuittia lyödä pöytään. Olette te kanssa porofarmareita

• Anonyymi

Pari vuotta jaksaa varmaan vielä kunta uskoa tuohon touhuun ja sitten toteaa että rahat meni eikä mitään tapahtunut. Nollan euron budjetin elokuvat tuottavat varmasti. Ei taida olla pahemmin halukkaita työntekijöitä kun ovat kai kohta pari vuotta hakeneet esimerkiksi kirjanpitäjää

• Anonyymi

Tarvitaanko kirjanpitäjää jos ei ole mitä kirjata.

• Anonyymi

Kunnalla on kaikenmaailman sekopää juttuihin rahaa rajattomasti muttei sitten esim työllistämiseen vaan maksaa mielellään sakot työttömistä mitkä lojuu kortistossa..Myös voisi miettiä että olisi aika vaihtaa vähän säästeliäämpi kunnanjohtajakin entisen tilalle kun meno on aivan karannut lapasista.

• Anonyymi

Ongelmaksi ainakin osan pitkäaikaistyöttömien työllistämisessä tulee kunnassa vallitseva kastiajattelu, jossa osa ihmisistä on niin halveksittavia, ettei heille kuulu oikeudenmukanen ja inhimillinen kohtelu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe