sen todistaa se että vesi asettuu tasoon eikä ympyrään
Maa on littee
47
656
Vastaukset
- Anonyymi
Itsekin Jumalan lapsena uskon litteään maahan. Eli että asumme maanpiirillä. Veden asettuminen astiaan tai järveen ei kuitenkaan kerro maan muotoa. Vesi käyttäytyisi ihan samalla tavalla, elimme sitten pallomallin mukaisessa maassa, tai litteänmallin mukaisessa maassa. Molemmissa teorioissa kun vesi menee maata kohti. Syy, miksi itse uskon litteään maahan, ei ole se, että yrittäisin näin olevan uskovaisempi kuin muut kanssasisaret ja -veljet. Litteän maan malli on vain raamatullinen ja kun lukee tätä Raamattua, niin siellähän ei mainita pallon muotoista maata. Ei, vaan lukuisissa kohdissa selkeästi viitataan maanpiiriin. Pelastumisen kannalta ei ole mitään väliä, minkä muotoiseen maahan uskoo. Sitähän ei meiltä edes kysytä. Meiltä kysytään vain yhtä asiaa: onko synnit anteeksi ja rauha sydämellä. Näin ollen sellainenkin saa omistaa elävän uskon, joka on palloteorian kannalla.
- Anonyymi
Ei pääse paikkansa painovoimateorian on valetta kaikki johtuu magneettikentästä ja tiheydestä zernin tarkoitus on rikkoo kupoli maan päältä ne on satanisteja ne ei pääse tältä mihinkään ennen kuin jumalaa avaa sen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pääse paikkansa painovoimateorian on valetta kaikki johtuu magneettikentästä ja tiheydestä zernin tarkoitus on rikkoo kupoli maan päältä ne on satanisteja ne ei pääse tältä mihinkään ennen kuin jumalaa avaa sen
Ehkä pallo teoria tuo vapautta ajatella kun ne ei usko jeesukseen einstein oli juutalainen eliitin sätkynukke joka kielsi jumalan tiedät mitä nasat ja muut jumalan kieltäjät tekee
Missä Raamatussa sanotaan, että pelastuu, kun on synnit anteeksi?
Toisaalta oletko varma, että ne on anteeksi, jos joku maallikko ne sinulle saarnaa, voisitko laittaa tukea Raamatusta?
Oletko vielä niissä lastenpiireissä?
Lyhyellä matkalla kaarevuutta ei näe eikä tunne.Se on mahdottomuus, mutta km matkalla jo useita senttejä.
- Anonyymi
Painovaimohan painaa 100 kg eikä osaa laihduttaa syntinen läski putoo maan pinnalle ja varmaan viimein tajuu ettei lihapulla lennä
Raamattu ei oikeasti sano mitään litteästä maasta vaan se on ihmisten omien raamattu viritys sovellusten käyttöä.
Päinvastoin Jumala on luonut planeetan maapallon nerokkaasti.
Rauta sydän liikkuvassa muodossa tekee suojakentän meidän maapallon ympärille, kuten revontulista voimme päätellä ja kivet jotka lentää n 30 000km h tunnissa eli tähdenlennot niin nekin palavat Jumalan suunnattoman viisaassa teossa nimeltä maapallo.
Vauhdin voi todeta todella meteoriiteista jollaisen itsekin olen nähnyt hyvin läheltä ja vauhti oli lähes järjetön.Savuvana muutamia metrejä paksu.
Kuukin näkyy pallona eikä minään juustosiivuna tuolla taivaalla. Jumalan viisasta luomusta.
On paljon asioita jotka todistaa, että olemme lättänällä pallolla.Älkää menkö eksytyksiin.Tämä littana juttu on muutaman hörhön tekele jo vuosikymmenten takaa.
Kaikki argumentit on suunniteltu niin, että niitä on vaikea kumota kun ne on tehty jo etukäteen suunnitellen sillä litteällä maallakin voi kehittää teorioita.
Kuten, että amerikan laivasto vartioi,ettei kukaan pääse etelä- navalle katsomaan reunaa jonka päällä juustokupoli on .Se on tietenkin jääreunus joka on jokapuolella, ettei laivat putoa reunan yli. Miten sattuikin 😆😆- Anonyymi
älä häpäise jumalan nimeä siitä seuraa aika löylytys se ei nimittäin salli tulla pilkatuks voi laittaa sut harhojes takia mielisairaalaan
Anonyymi kirjoitti:
älä häpäise jumalan nimeä siitä seuraa aika löylytys se ei nimittäin salli tulla pilkatuks voi laittaa sut harhojes takia mielisairaalaan
Minä jätän nuo herjailut sinulle.
Paljon sinisilmäisiä kristittyjä onkin jo nielaissut syötin.
Tulevat aikanaan naurunalaisiksi ja siitähä helposti ottaa herneet ja syyttää raamattua ja jättää uskon.
Näin tulee käymään joillekin olen varma.
Minä vaan paljastan saatanan ovelimpiakin keksintöjä millä aikanaan eksyttää ihmisiä pois Jumalasta.
Siis muistakaa ...... raamattu ei puhu mistään littanasta juustosiivusta vaan olemme pallolla.
Vetovoima on se joka pitää kaiken järjestyksessä .
Voima on suorassa liikkeessä maan keskipistettä kohti.- Anonyymi
Ei Raamattu mistään littanasta juustosiivusta kerrokaan sen enempää, kuin emmentaalikuusta. Raamattu puhuu maan piiristä ja mikäpä muu piiri voisi olla, kuin litteä? Piiri ja pallo eivät ole toistensa synonyymejä. Olen lukenut Raamatun monta kertaa kannesta kanteen ja en ole tähän päiväänkään mennessä löytänyt sieltä mitään viitteitä maapallosta. Edes uuden maailman käännös ja mormonien muuntelema uudistettu laitos eivät maapalloista puhu. Ja kun mennään ihan alkukielisiin Raamatun teksteihin, niin niissä ei puhuta millään kielellä halaistuakaan sanaa pallosta. Maan piiri sen sijaan mainitaan useissakin kohdissa!
Anonyymi kirjoitti:
Ei Raamattu mistään littanasta juustosiivusta kerrokaan sen enempää, kuin emmentaalikuusta. Raamattu puhuu maan piiristä ja mikäpä muu piiri voisi olla, kuin litteä? Piiri ja pallo eivät ole toistensa synonyymejä. Olen lukenut Raamatun monta kertaa kannesta kanteen ja en ole tähän päiväänkään mennessä löytänyt sieltä mitään viitteitä maapallosta. Edes uuden maailman käännös ja mormonien muuntelema uudistettu laitos eivät maapalloista puhu. Ja kun mennään ihan alkukielisiin Raamatun teksteihin, niin niissä ei puhuta millään kielellä halaistuakaan sanaa pallosta. Maan piiri sen sijaan mainitaan useissakin kohdissa!
Maanpiiri ei todellakaan tarkoita litteää lätkää ja sekin voidaan katsoa ihan kreikaksi tai hebreaksi.
Kuten kaartuva kansi ei tarkoita mitään juustokupua, kuten jotkut väittää.
Kun katsotaan kuuta tai marsia..tai venusta.. niin näemme jokapaikassa pyöreän muodon ja voimme tarkkailla ,että se pyörii ja on pyöreä.
Niin on planeetat ympärillä.
Meteoriitit ei putoa ihmisten niskaan 30 000km/h juustokuvusta kuten jotkut yrityää epätoivoisesti väittää.
Jumala vielä lopussa huojuttaa tämän planeetan ja se huojuu ja vaappuu.
Ellei se olisi pallomainen kaikki tuhoutuisi täällä jos tämä olisi joku lätkä avaruudessa mitä se ei ole.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun uskovaiset on mielisairaita ei niillä järki toimi kuinka luulet että ne tajuaa tavallisen asian kuin litteä maa suomessa on 4,9 miljoona järkensä menettänyttä mielisairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun uskovaiset on mielisairaita ei niillä järki toimi kuinka luulet että ne tajuaa tavallisen asian kuin litteä maa suomessa on 4,9 miljoona järkensä menettänyttä mielisairasta
Mielisairauden määrää ei heillä voi kuvata vl sentäään vielä voi tajuta jotain
- Anonyymi
Taitaa päät olla litistyneet taputtelusta.
Herätkää pahvit älkääkä menkö kaikkiin eksytyksiin väärillä raamatun toteamuksilla.
- Anonyymi
Turha taistella meitä litteään maahan uskovia vastaan. Meitä on jo hyvin runsaasti ympäri maapalloa.
- Anonyymi
Minusta on erittäin hyvä asia että ihmiset uskaltavat puhua mielenterveysongelmistaan nykyään rohkeammin. Ennen niitä hävettiin mutta nyt kun ne eivät ole enää niin tabu asia niin niihin on helpompi myös saada hoitoa.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Turha provoilla
Lopeta sitten
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Turha provoilla
Olet syntisten lestadiolaisten satanisti lammas vaihda nikkisi paremmaksi jotta se ei välitä pervoja arvoksi kaikki mitä sanot paljastaa sut sanoit mitä tahansa
Anonyymi kirjoitti:
Olet syntisten lestadiolaisten satanisti lammas vaihda nikkisi paremmaksi jotta se ei välitä pervoja arvoksi kaikki mitä sanot paljastaa sut sanoit mitä tahansa
Sinähän valehtelet kuin koira.
- Anonyymi
MrHyvis kirjoitti:
Sinähän valehtelet kuin koira.
likaisia lettihomokikkeli sanoja
On niin tyhmää, etten viitsi edes vastat, maapallon kierineenä ihmisenä, joten kompetenssi on jonkin verran suurempi, kun Hänellä jolla on vesilasi?
- Anonyymi
Onko kukaan muu kuin harhapastori kierinyt maapallon ympäri?
Anonyymi kirjoitti:
Onko kukaan muu kuin harhapastori kierinyt maapallon ympäri?
Lensin sen yhteensä neljällä lentokoneella?
Oletko nähnyt sellaisetta?- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Lensin sen yhteensä neljällä lentokoneella?
Oletko nähnyt sellaisetta?Älä ota kaljaa, ettet sekoa enemmän.
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota kaljaa, ettet sekoa enemmän.
Et ilmeisesti tajunnut, koska vastuksesi liittyy kaljaan, lopeta se Puhvelit saa sinut kiinni.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Et ilmeisesti tajunnut, koska vastuksesi liittyy kaljaan, lopeta se Puhvelit saa sinut kiinni.
Saalemin harhapastoria kyrsii.
Anonyymi kirjoitti:
Saalemin harhapastoria kyrsii.
Teen esityksen, lennä ensin New Yorkiin, sitten seiltä Havaijille, josta kauko itään, muistaakseni Singapore, ja sieltä Helsinkiin?
Maksoi silloin vain 1400€.
Pelattiin pelit ja tultiin kotiin.
Kymmenestä kilometristä kyllä näkee pallon kaarevuuden.
Tämä vaatii vain sivistystä, TV;kin auttaa, onko sinulla se monta tuumaa avara.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Teen esityksen, lennä ensin New Yorkiin, sitten seiltä Havaijille, josta kauko itään, muistaakseni Singapore, ja sieltä Helsinkiin?
Maksoi silloin vain 1400€.
Pelattiin pelit ja tultiin kotiin.
Kymmenestä kilometristä kyllä näkee pallon kaarevuuden.
Tämä vaatii vain sivistystä, TV;kin auttaa, onko sinulla se monta tuumaa avara.Olet hyvin lapsellinen.
Anonyymi kirjoitti:
Olet hyvin lapsellinen.
Pääseekö lapsellinen ihminen yksin lennolle, oletko kokeillut?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Pääseekö lapsellinen ihminen yksin lennolle, oletko kokeillut?
The heretic pastor is low-intellectual.
Anonyymi kirjoitti:
The heretic pastor is low-intellectual.
Vain vailla älykkyyttä kun Sinä pystyy sen määrittelemättä tuntematta minua.
Onnea.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Vain vailla älykkyyttä kun Sinä pystyy sen määrittelemättä tuntematta minua.
Onnea.Näistä kuka tahansa tuntee sinut.
#Nim.Kempeläisen jäljittelemätöntä "verbaaliakrobatiaa".
///////////////////
Kempeläinen kertoo parannuksen teostaan:
tämä kohta on ehdotonta
Kirjoittanut: aatelia 31.1.2008 klo 19.34
Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.
//////////////////
Kempeläisen parhaita:
Nyt kun on selvä, että olet VL kätyri.
Kirjoittanut: Kempelainen 26.1.2008 klo 09.59
Ja yritä vain juksuttaa minua lankaan, muutan hieman suhtautumistasi sinuun.
Kerroit ensin olevasi EVL-lut, tietämätön ja kyselit vain sillä silmällä, että tieto uupuu jotain hengellisyydestä, ja tietosi in vähäistä VL liikkeestä.
Nyt on selvinnyt, että ja ajatuksesi on siellä motivoitu, sekä myös muokattu. Yritit tehdä minulle miinaa, mutta kuten kerroin, mille se ei onnistu, koska PH suojelee minua. Kirjoitin kuitenkin vilpittömästi, sinä et.
”””””*Miten se on mahdollista, jos Usko Jeesukseen Kristuksena, eli Herra on sydämessä, uudestisyntynyt ylhäältä, sekä täyttynyt Pyhällä Hengellä.* ”””” Eikö tämä vuoripuhelu jo kerro sen, saatana ei voi murtaa minua, kirkastan Jeesusta, vaikka kuinka kävisi.
”””Se on siten mahdollista, että sitä voi nähdä ja tuntea täysin väärin.””” Vain VL manrta tuntee tuon lauseen, ei EV-lut. Mihin se koira karvoistaan pääsee, katso vaikka peilistä, sieltä näet vain pälyilevän VL- miehen.
””Jos ei usko totuutta, Jumala antaa uskoa valeen.”” Ilmasta löytää kyllä lauseita, mutta jos on lipputangaissa ja pitää kiinni molemmin käsin, hankala niitä on kiinni saada.
”””Väärällä uskolla ja jos siis uskoo väärin, tai kuuluu väärään hegellisyyteen, ei
vahinogssakaan tule autuaaksi. ””” jos Usko Jeesukseen Kristuksena, eli Herra on sydämessä, ja on syntynyt Pyhässä Hengessä ylhäältä””” siihen voi olla vain vaihtoehto Islam, tai sitten lahko, jota hallitsee antikristus omilla laeillaan. Ei kiinnosta.
Jos vastaat, mietin tarkoin, vastaanko, koska olet pakastunut niljakkaaksi lusmuksi, Vl kätyriksi.
Jää siunatuksi.
//////////////
Meinasin kuolla nauruun. # Anonyymi kirjoitti:
Näistä kuka tahansa tuntee sinut.
#Nim.Kempeläisen jäljittelemätöntä "verbaaliakrobatiaa".
///////////////////
Kempeläinen kertoo parannuksen teostaan:
tämä kohta on ehdotonta
Kirjoittanut: aatelia 31.1.2008 klo 19.34
Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä.
//////////////////
Kempeläisen parhaita:
Nyt kun on selvä, että olet VL kätyri.
Kirjoittanut: Kempelainen 26.1.2008 klo 09.59
Ja yritä vain juksuttaa minua lankaan, muutan hieman suhtautumistasi sinuun.
Kerroit ensin olevasi EVL-lut, tietämätön ja kyselit vain sillä silmällä, että tieto uupuu jotain hengellisyydestä, ja tietosi in vähäistä VL liikkeestä.
Nyt on selvinnyt, että ja ajatuksesi on siellä motivoitu, sekä myös muokattu. Yritit tehdä minulle miinaa, mutta kuten kerroin, mille se ei onnistu, koska PH suojelee minua. Kirjoitin kuitenkin vilpittömästi, sinä et.
”””””*Miten se on mahdollista, jos Usko Jeesukseen Kristuksena, eli Herra on sydämessä, uudestisyntynyt ylhäältä, sekä täyttynyt Pyhällä Hengellä.* ”””” Eikö tämä vuoripuhelu jo kerro sen, saatana ei voi murtaa minua, kirkastan Jeesusta, vaikka kuinka kävisi.
”””Se on siten mahdollista, että sitä voi nähdä ja tuntea täysin väärin.””” Vain VL manrta tuntee tuon lauseen, ei EV-lut. Mihin se koira karvoistaan pääsee, katso vaikka peilistä, sieltä näet vain pälyilevän VL- miehen.
””Jos ei usko totuutta, Jumala antaa uskoa valeen.”” Ilmasta löytää kyllä lauseita, mutta jos on lipputangaissa ja pitää kiinni molemmin käsin, hankala niitä on kiinni saada.
”””Väärällä uskolla ja jos siis uskoo väärin, tai kuuluu väärään hegellisyyteen, ei
vahinogssakaan tule autuaaksi. ””” jos Usko Jeesukseen Kristuksena, eli Herra on sydämessä, ja on syntynyt Pyhässä Hengessä ylhäältä””” siihen voi olla vain vaihtoehto Islam, tai sitten lahko, jota hallitsee antikristus omilla laeillaan. Ei kiinnosta.
Jos vastaat, mietin tarkoin, vastaanko, koska olet pakastunut niljakkaaksi lusmuksi, Vl kätyriksi.
Jää siunatuksi.
//////////////
Meinasin kuolla nauruun. #Pitäisikö Sinun ihan oikeasti käydä Lääkärissä.
Minun persoonani ei kuulu Sinulle vähääkään, ja mitä sillä on tekemistä Pyöreän maa PALLON kanssa.
Hävettää puolestasi.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Pitäisikö Sinun ihan oikeasti käydä Lääkärissä.
Minun persoonani ei kuulu Sinulle vähääkään, ja mitä sillä on tekemistä Pyöreän maa PALLON kanssa.
Hävettää puolestasi.Älä välitä noista "räkänokista", ovat vain kateellisia Sinulle.
Kukaan heistä ei pysty samaan Sana kanssa kun Sinä.
- Anonyymi
Itse pidän nyrkkisääntönä: ei kannata lähteä merta edemmäs kalaan! :)
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
En ollut kalastamassa, vaan MM kisoissa.
Kalareissu kirjoitetaan yhteen, se on siis yhdys sana :-)
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tähän asiaan kuuluu?
Maa on kuitenkin pallo.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs ny nussita pilkkuu :D
- Anonyymi
Kaikenlaista sitä voikin ihmispolon mieleen hyytyä, ..litteä maa hohoijaa !
Puhukaa lääkärille harhoistanne ei foorymi teitä paranna. Tekisi mieli sanoa, että älä lue fysiikkaa SRK;n tiloissa.
- Anonyymi
Tekee mieli sanoa, että olet *ittumainen tyyppi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823752
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322569Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942126Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201637Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671367Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?211289Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111264