Pääsit nainen todella

Anonyymi-ap

lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa.
Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit tai olit vailla?

130

2135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Open up your heart, what do you feel ..?🌠🌝

    • Anonyymi

      Erääseen rakastuin siinäpä ne.

      • Anonyymi

        … ja ihan tosissani lue: Rakastuin… Mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Kun toinen ei tunne samoin asiat menee päin helvettiä heti kättelyssä. Nöyräksi veti ja olen ollut jo viikkoja hajalla asiasta. Toivottavasti otin opiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        … ja ihan tosissani lue: Rakastuin… Mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Kun toinen ei tunne samoin asiat menee päin helvettiä heti kättelyssä. Nöyräksi veti ja olen ollut jo viikkoja hajalla asiasta. Toivottavasti otin opiksi.

        Ei hänen kanssaan mennyt mikään päin helvettiä.
        Tunteita oli vain tuolloin vaikea käsitellä koska kaikki tapahtui niin nopeasti ja odottamattomasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänen kanssaan mennyt mikään päin helvettiä.
        Tunteita oli vain tuolloin vaikea käsitellä koska kaikki tapahtui niin nopeasti ja odottamattomasti.

        Kokemukseni oli että meni päin helvettiä. Ja se helvetti jatkuu vielä yhden kuukauden. Sitten tämä on vihdoin ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokemukseni oli että meni päin helvettiä. Ja se helvetti jatkuu vielä yhden kuukauden. Sitten tämä on vihdoin ohi

        Kerro millä perusteella kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro millä perusteella kk.

        Jos rakastuu toiseen kun asuu vielä eksän kanssa .. Se voi aiheuttaa pahaa paljon pahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakastuu toiseen kun asuu vielä eksän kanssa .. Se voi aiheuttaa pahaa paljon pahaa

        Joo ei paras mahdollinen kuvio.


      • Anonyymi

        Mikä täällä maailmassa on normaalia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakastuu toiseen kun asuu vielä eksän kanssa .. Se voi aiheuttaa pahaa paljon pahaa

        Miksi päästää itsensä rakastumaan toiseen, jos oma kumppani, joka palvoo sua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päästää itsensä rakastumaan toiseen, jos oma kumppani, joka palvoo sua?

        Olet aivan hakoteillä:D kyse ei ikinä ollut palvomisesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakastuu toiseen kun asuu vielä eksän kanssa .. Se voi aiheuttaa pahaa paljon pahaa

        Jos olette jo sopineet eroata ja olette päästänne terveet voitte ihan hyvin korrektisti asua yhdessä vielä kuukauden niin ettei pahaa tapahdu.Huom.Pitää tosiaan olla sitte toista kohtaan kuten vaikka vanhempansa kanssa ,pitämällä itsensä kurissa,ei provoamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päästää itsensä rakastumaan toiseen, jos oma kumppani, joka palvoo sua?

        Ehkei hän nyt sitten palvonutkaan tai teki jonkun virheen ja vielä toistamiseen kuten petti joko seksuaalisesti tai taloudellisesti,juonitteli seläntakana siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olette jo sopineet eroata ja olette päästänne terveet voitte ihan hyvin korrektisti asua yhdessä vielä kuukauden niin ettei pahaa tapahdu.Huom.Pitää tosiaan olla sitte toista kohtaan kuten vaikka vanhempansa kanssa ,pitämällä itsensä kurissa,ei provoamalla.

        Ei ole niin yksinkertaista, mutta ihan totta puhut. Toivoin lujaa että menisi noin. Päiviä tässä laskenut ja tosiaan onneksi on vaan muutamasta hassusta viikosta kyse, kun tulee vaihdettua maisemakonttoriakin sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hänen kanssaan mennyt mikään päin helvettiä.
        Tunteita oli vain tuolloin vaikea käsitellä koska kaikki tapahtui niin nopeasti ja odottamattomasti.

        Nössö


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        … ja ihan tosissani lue: Rakastuin… Mutta asiat eivät ole niin yksinkertaisia. Kun toinen ei tunne samoin asiat menee päin helvettiä heti kättelyssä. Nöyräksi veti ja olen ollut jo viikkoja hajalla asiasta. Toivottavasti otin opiksi.

        Kirjoituksestasi päätellen en usko että otit opiksesi vaikutat ihmiseltä jonka tarttii saada kontrolloida ketäpä olisi sen helpompi kontrolloida kun ihmistä joka on sokeasti rakastunut kun ei ymmärrä osaa varoa kun on kotona pidetty pumpulissa


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakastuu toiseen kun asuu vielä eksän kanssa .. Se voi aiheuttaa pahaa paljon pahaa

        Eihän se ole mikään exä jos asuu samankaton alla se on edelleen toiminnassa oleva parisuhde väitetään vai muille että ollaan muka erottu mu silti asutaan yhdessä vieläkö tuo paska muka menee jollekin läpi


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä täällä maailmassa on normaalia?

        Kaikki ja ei mikään valihhe siittä riippuu aina keneltä kysyt


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi päästää itsensä rakastumaan toiseen, jos oma kumppani, joka palvoo sua?

        Yksinkertaista silloinhan tunteet ovat yksipuolisia on ollut toisen kanssa vain jostain syystä tuntematta mitään tätä kohtaan kumpiko se tuolloin on ollut se suhteen pahempi osapuoli


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aivan hakoteillä:D kyse ei ikinä ollut palvomisesta

        Palvominen on sairasta esmerkkinä venäjä siellä on vallassa hallitsija joka hakee kansansa palvontaa ja tapattaa kaikki jotka uskaltavat häntä vähänkin arvostella jos tuollaista elämää haluaa ni helpompaa kun menee venäjälle sitä viettään


    • Anonyymi

      Ihastuin tosi kovaa. Halusin oppia tuntemaan hänet ja uskaltaa päästää hänet lähelle, lähemmäksi kuin kukaan muu on koskaan päässyt. Ja toivoin, että se kaikki olisi tuntunut niin hyvältä, oikealta ja tarkoitetulta, että siitä olisi tullut vaikka loppuelämän juttu.

      • Anonyymi

        Toiset on luotuja toisilleen. Mutta mikä on todellisuus niin se jää mysteeriksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on luotuja toisilleen. Mutta mikä on todellisuus niin se jää mysteeriksi.

        Teillä on niin kovin hoppu.Miksi kiire?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset on luotuja toisilleen. Mutta mikä on todellisuus niin se jää mysteeriksi.

        No omalla kohdallani jäi, mutta ei todellakaan kaikilla. Maailmahan on pariskuntia täynnä.


      • Anonyymi
        UUSI

        Noissa ei riitä enään toivominen parisuhteessa joutuu kumpikin tekemään osuutensa että parisuhde voi olla edes toimiva


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Noissa ei riitä enään toivominen parisuhteessa joutuu kumpikin tekemään osuutensa että parisuhde voi olla edes toimiva

        Ymmärsit aikajanan väärin. Toivoin nimenomaan, että se mahdollinen tuleva parisuhde olisi ollut elämänmittainen. Ei se toivominen liittynyt parisuhteen arkeen tietenkään. Jokainen sen nyt tajuaa, että parisuhde vaatii työtä.


    • Anonyymi

      Voisin sanoa ihan täsmälleen samat sanat yhdelle miehelle. Mutta en sano.

      • Anonyymi

        Sano. Et kadu. Pyydän, sano. sivu


    • Anonyymi

      En mitään, usko jo.

      • Anonyymi

        En usko häntä. Ei osaisi valehdella minulle.


    • Anonyymi

      Kuuntelijaa, ymmärrystä ja rakkautta olen/olin vailla.

      • Anonyymi

        LOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LOL

        Nyt vasta tajusin miltä näyttää tuo ymmärrystä vailla 🤔 Ehkä sitten jonkinlaista ymmärtäjää.


    • Anonyymi

      Huomasin, että olimme erityisen lähempänä vuoden loppua. Harmi, että tämä yhteys katkesi...
      Olen vain käsittämättömän ihastunut sinuun. Ajattelen sinua jatkuvasti, olen kiinnostunut kuuntelemaan kaikkea mitä sanot. Mutta sinä olet varattu, niin minäkin.

      • Anonyymi

        Yhteys oli todella suuri mutta lopulta katkesi. Näin siinä todella kävi.
        Onkohan yhteys lopullisesti sinetöity vai pystyisikö sitä vielä pääsemään samaan tilaan?


      • Anonyymi

        Miksi yhteys katkesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yhteys katkesi?

        Omat elämän asiat ja kiireet. Ei juurikaan enää nähty/nähdä.
        Hänellä myös oma elämä ja omat kuviot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteys oli todella suuri mutta lopulta katkesi. Näin siinä todella kävi.
        Onkohan yhteys lopullisesti sinetöity vai pystyisikö sitä vielä pääsemään samaan tilaan?

        Pystyy, ja yritinkin jotakin reittiä. Olisit ehkä tarttunut siihen jos molemminpuolista. En tuo kirjoittaja jolle vastaat mutta samoin ajatelmin.
        Pystyy, se olisi äkkiä jopa villiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyy, ja yritinkin jotakin reittiä. Olisit ehkä tarttunut siihen jos molemminpuolista. En tuo kirjoittaja jolle vastaat mutta samoin ajatelmin.
        Pystyy, se olisi äkkiä jopa villiä.

        Kaikille palstan katkerille naisille: Itselläni kariutui yrittämishalut, kun ei tultu vastaan. Molemminpuolista sen pitää olla, ja kerran varovaisesti lähennellyt mies ei voi enää mitään, jos ei ihan selvästi tulla vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteys oli todella suuri mutta lopulta katkesi. Näin siinä todella kävi.
        Onkohan yhteys lopullisesti sinetöity vai pystyisikö sitä vielä pääsemään samaan tilaan?

        En tiedä…En ole varma miehen tunteista minua kohtaan. - kommentin ap 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi yhteys katkesi?

        Lomat. Emmekä ole enää yhdessä töissä. - kommentin ap 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille palstan katkerille naisille: Itselläni kariutui yrittämishalut, kun ei tultu vastaan. Molemminpuolista sen pitää olla, ja kerran varovaisesti lähennellyt mies ei voi enää mitään, jos ei ihan selvästi tulla vastaan!

        En ole katkera, jos miehelle osoitta tarpeen purkaa sydäntään ja hän ohittaa, on selvä peli. Mitäpä siinä sitten.


      • Anonyymi

        Voi kökkö🙄💩🤎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhteys oli todella suuri mutta lopulta katkesi. Näin siinä todella kävi.
        Onkohan yhteys lopullisesti sinetöity vai pystyisikö sitä vielä pääsemään samaan tilaan?

        Ei siihen kauaa mene olen nyt pakollisella reissulomalla. Hyvää ukkosenjumalan päivää👑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikille palstan katkerille naisille: Itselläni kariutui yrittämishalut, kun ei tultu vastaan. Molemminpuolista sen pitää olla, ja kerran varovaisesti lähennellyt mies ei voi enää mitään, jos ei ihan selvästi tulla vastaan!

        Sinä olet se ketä on kyllä lähennelty muttei oikeat naiset.
        Sulle pitää olla se ruskeasilmänen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kökkö🙄💩🤎

        Voi kökkö kun vedin taas pöntön.Olet kyllä omistautunut p*skapoliisi ei voi muuta sanoa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyy, ja yritinkin jotakin reittiä. Olisit ehkä tarttunut siihen jos molemminpuolista. En tuo kirjoittaja jolle vastaat mutta samoin ajatelmin.
        Pystyy, se olisi äkkiä jopa villiä.

        Ehkä on asioita mitä ei ole sanottu tai et ole kuunnellut miksi ette nähneet..


    • Anonyymi

      Halusin, että olisi nähnyt vain minut.

      • Anonyymi

        En tiennyt silloin että edes hyväksyt minua. Olet kultainen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiennyt silloin että edes hyväksyt minua. Olet kultainen .

        Kyllä mä ymmärsin, ja mun käytös oli vähän erikoista. Varattukin olin, mutta siinä oli niin paljon sitä muuta, etten pysynyt enää mukana kuvioissa.


    • Anonyymi

      I was after love & companionship. Too bad you weren't.

    • Anonyymi

      Ihastuin päätä pahkaa kuin mikäkin teinityttö ja löysit minussa jotain semmosta mikä on ollut kadoksissa todella kauan 😮‍💨

      • Anonyymi

        Tuota asiaa ei pidä säikähtää. Poikamaisuus kuoriutui minustakin esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota asiaa ei pidä säikähtää. Poikamaisuus kuoriutui minustakin esiin.

        Sen olen huomannut, että tästä miehestä kuoriutuu yleensä minun seurassa varsinainen pojanperkele vaikka ”aikamiehestä” kyse. Kai ne ei koskaan kasva aikuiseksi, aina pitää härnätä ja kiusoitella kiinnostavaa naista 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen huomannut, että tästä miehestä kuoriutuu yleensä minun seurassa varsinainen pojanperkele vaikka ”aikamiehestä” kyse. Kai ne ei koskaan kasva aikuiseksi, aina pitää härnätä ja kiusoitella kiinnostavaa naista 🤭

        Eikö se vanha sanonta mene että rakkaudesta se hevonenkin potkii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se vanha sanonta mene että rakkaudesta se hevonenkin potkii

        Niinhän se menee 😌🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen huomannut, että tästä miehestä kuoriutuu yleensä minun seurassa varsinainen pojanperkele vaikka ”aikamiehestä” kyse. Kai ne ei koskaan kasva aikuiseksi, aina pitää härnätä ja kiusoitella kiinnostavaa naista 🤭

        Sais vähän rajoittaa kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö se vanha sanonta mene että rakkaudesta se hevonenkin potkii

        Ei sitä niin kovaa saa potkia että henki lähtee.


    • Anonyymi

      Pääsit minua todella lähelle, olin alkuvuodesta aika pitkään omillani ja vaan piti pärjätä. Tein muidenkin kanssa paljon juttuja mutta erityisesti se yksi kerta jäi lähtemättömästi minun mieleen.

      Oli millien päässä etten silloin jo sinuun koskenut, mutta pelko vei vielä voiton.
      Olit aina minulle raikas tuulahdus niiden sammaloituneiden joukossa ja meillä huumori ja jutut loksahtivat kivasti yhteen.
      Jäin odottamaan aina törmäämisiä, sitten kun tapahtui se oli ilahduttavaa ja voimaannuttavaa. Koin jonkun erittäin oudon yhteyden sinuun. Saatoin jopa aistia tunnetilasi, vihasi, väsymyksesi, turhautumisesi, ilosi, onnesi, siis ihan pienistä asioista ja sanavalinnoista. Opin omasta mielestäni luovimaan sinun kanssasi eri tilanteissa, annoin tilaa, suunnittelimme yhdessä, annoin sinun päättää (tietenkin) eri vaihtoehtojen väliltä.

      Kiinnyin sinuun enemmän kun kenenkään vuosiin. Anna anteeksi nämä tunteeni, en niille mitään voi.

      • Anonyymi

        Koin tämän saman hänen kanssaan. Pelkästään olemuksesta,eleistä ja käyttäytymisestä.
        Tunteita ei pidä pyytää anteeksi.


    • Anonyymi

      Samaistun näihin, samanlaisia kokemuksia. Vähäinenkin yhteys loppui selittämättä.

      Rakastan häntä. Halusin rakastaa ja tulla rakastetuksi.

      • Anonyymi

        Loppui syystä että ei ollut koskaan tilaisuutta tutustua kunnolla.
        Rakastan hänen olemusta ja samankaltaisuutta.
        Ja helposti oppisin rakastamaan häntä kokonaisuutena. Näin ainakin uskoisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppui syystä että ei ollut koskaan tilaisuutta tutustua kunnolla.
        Rakastan hänen olemusta ja samankaltaisuutta.
        Ja helposti oppisin rakastamaan häntä kokonaisuutena. Näin ainakin uskoisin.

        Jos on rakkautta, niin eihän silloin kaikki ole mennyt..oyat yhteyttä ja avaat niin yhteyden uudelleen.


    • Anonyymi

      Ei oo kyllä mulle tää koska en oo pääsyt koskaan hänen lähelleen, päinvastoin. Miksi ette ihmiset puhu toisillenne jos tiedätte toistenne tunteet?

      • Anonyymi

        Aloittajan myönnän että tämä on osaksi omaa ajatuksen tuottamaa mielikuvaa.
        En ole oikeasti varma hänestä ja hänen tuntemuksista.
        Hän nyt vaan osasi säväyttää ja pääsi ajatuksiini.


    • Anonyymi

      Where did you go…. i can't forget you…

      • Anonyymi

        Here my love, writing a poem for you elsewhere


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Here my love, writing a poem for you elsewhere

        Okay good. You are. My heart flutters only for you, I left a man because you stole me for yourself. You are quite a man. Invisible touchhh..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okay good. You are. My heart flutters only for you, I left a man because you stole me for yourself. You are quite a man. Invisible touchhh..

        Beautiful wording, you surely know how to place meaningful words in a right order.
        I could say the same, what a mysterious woman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Here my love, writing a poem for you elsewhere

        Will u show me your poem? Oh, I would like to touch to you and your feelings 🥹 - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Beautiful wording, you surely know how to place meaningful words in a right order.
        I could say the same, what a mysterious woman.

        Ty.. You create beautiful thoughts in me and I have to tell you about it. I don't want this love to ever go away.. you really stay on my mind -to the mystery


    • Anonyymi

      Jos joku pääsisi minua lähelle niin en todellakaan juttelisi siitä täällä.

      • Anonyymi

        Ajatuksen heitin ilmoille. Ja en päättele/tee asioita hänen puolesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatuksen heitin ilmoille. Ja en päättele/tee asioita hänen puolesta.

        Niin. Ja jostain syystä kyselet sitä täällä.
        On se jännä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Ja jostain syystä kyselet sitä täällä.
        On se jännä juttu.

        Ei se ole keneltäkään pois kuka kyselee ja mitä.
        Hän voi pienellä mahdollisuudella lukea näitä mutta sekin mahdollisuus on hyvin hyvin pieni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole keneltäkään pois kuka kyselee ja mitä.
        Hän voi pienellä mahdollisuudella lukea näitä mutta sekin mahdollisuus on hyvin hyvin pieni.

        Kysellä saa vapaasti ja ajatella hänen lukevan.
        Tuskinpa täällä mitkään asiat koskaan selviävät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole keneltäkään pois kuka kyselee ja mitä.
        Hän voi pienellä mahdollisuudella lukea näitä mutta sekin mahdollisuus on hyvin hyvin pieni.

        Ota yhteyttä, ehkä se toinen ei tiedä mitä sinä ajattelet niin ei uskalla kirjoittaa tai sitten et ole vastannut.. katso kaikki somet läpi…


    • Anonyymi

      Ilmeisesti liian lähelle, sillä pidät nyt turvallista etäisyyttä. Olet suorastaan näkymätön...💔

      • Anonyymi

        Samat sanat hänelle. Aikaa jo kulunut ja sitä myöden asia elää enää pienesti palstalla ja omissa ajatuksissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat hänelle. Aikaa jo kulunut ja sitä myöden asia elää enää pienesti palstalla ja omissa ajatuksissa.

        Häneen ei liity palsta milläänlailla. Kaikki tapahtui aikanaan palstan ulkopuolella - ohi


    • Anonyymi

      ei minulle, kumpikaan ei kysele, kaikki on selvitetty jo. muita ei ole ollut, sinun pitää löytää oikea henkilö se en ole minä. varmuudeksi vastaan.

    • Anonyymi

      Luulin, että sinulla miehellä oli tunteita minua kohtaan ja annoin puhelinnumeroni sinulle, mutta et koskaan soittanut tai lähettänyt viestiä. -sivusta

      • Anonyymi

        Ohi.


      • Anonyymi

        :DDDDDDDDDDDDDD


    • Anonyymi

      Olen rakastunut ja haluan sinut miehekseni. Rakastan sinua! ❤️

      • Anonyymi

        Saanko udella,monesko mies olisi kyseessä?


    • Anonyymi

      Haluan kunnon orkkua ja nähdä kun annan
      Kunnon orkun tyttöystävälle se ei takaa että olisimme sen jälkeen edesystäviäiЯ,,Mutta molemmilla on hyvä olotila

    • Anonyymi

      Tuntui, että häntä piti huomioida ja kehua, mutta mitään ei annettu takaisin. Aloin huomata, ettei se ole tasapuolista.

      • Anonyymi
        UUSI

        Ohi


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Juttelin facessa menneisyyteen ja olin kotona.
        Hyvää yötä 🌈


    • Anonyymi

      Se on salaisuus ja juna meni jo. Unohdetaan ne sekoilut jo. Minä vain rakastuin.

      • Anonyymi

        Ei muuten unohdeta. Pidän siitä huolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten unohdeta. Pidän siitä huolen.

        Ihanasti sanottu!

        Sivusta


    • Anonyymi

      Minä itken.Vaikka sanoin että kaikki on hyvin...

    • Anonyymi

      Huomiotasi ja jotain erityistä yhteyttä sinuun kai kaipasin. Ei kai tässä molempien ollessa varattuja sen ihmeempi voi edes tulla kyseeseen. Ainakaan minun puolelta. Sinun kanssasi kun olen sen muutaman kerran aikaa viettänyt, niin aina saat minut tuntemaan tavalla tai toisella itseni noin 30 vuotta nuoremmaksi =D !Se on ollut ihan kiva tunne se! Sinä oot jotenkin "hassu" ja ehkä sellainen ikinuori renttu

    • Anonyymi

      Halusin rakkautta yhdeltä mieheltä ja vain häneltä.

    • Anonyymi

      En rupea anomaan kenenkään mielenkiintoa ja kiinnostusta vaan se pitää tulla luonnostaan. Jos pitää selitellä ja vakuuttaa tunteitaan saamatta mitään takaisin koskaan ja väheksytään tunteissa. Silloin jos niin pitää tehdä niin se ihminen ei ole oikea kulkemaan vierellä. Kyllä joku vielä kunnioittaa tunteitani. Hakeutuu ja on lähellä ilman mitään virityksiä ja pelailuja. Ei elämä ja tunteet ole vain sellaista että kahmitaan ne parhaimmat asiat ja pidetään monta tietä auki vähän kuin varalta. Ei se mene niin. Jostain asiasta on jouduttava joskus luopumaan joten pidä se edelleenkin mitä tälläkin hetkellä elät ja elä hyvin ja turvallisilla vesillä, minä hyppään pois tästä karusellista.

      • Anonyymi

        Todella hyvin sanottu. Sen pitää tulla luonnostaan sen välittämisen. Eikä odottaa vain toiselta osapuolelta tykkäyksiä antamatta mitään takaisin. Jokainen ansaitsee arvostusta tasapuolisesti.


      • Anonyymi

        Oletkohan sinä hän, mies.. Ymmärrän kyllä sinua jos olet tullut siihen tulokseen että hyppäät pois tästä karusellista. Väärinhän tämä kaikki on ollut koko ajan, kuten tiedämme. Etkä sinä oikeasti ole niin luotettava ja sen arvoinen että heittäisin koko entisen elämäni menemään vuoksesi, minulta menisi siinä kaikki, ja kun oikeasti minulla on kaikki ihan hyvin omassa elämässänikin. Siksikään tässä ei ole mitään järkeä. En tiedä olisitko sinä oikeasti ollut valmis jopa vaihtamaan "elämäsi" minuun.. Vaikka tämä on ollut mitä on, niin silti olen halunnut olla kanssasi sopivien rajojen puitteissa tekemisissä. Koska olet tärkeä. No, seuraavan kerran kun näemme, niin huomaan kyllä heti jos olet päättänyt hypätä tästä pois.


      • Anonyymi
        UUSI

        Onko sulla mt ongelmia? Koska tää tää kiusaaminen näkyy olevan sun pääasiallinen elämäntehtävä!


    • Anonyymi

      Sua halusin muttet tajunnut.

      • Anonyymi

        Ai täällä vai?Juu, irl merkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai täällä vai?Juu, irl merkkaa.

        Ei merkkaa sielläkään.


    • Anonyymi

      Et tahtonut sitten loppujen lopuksi ottaa selvää - sä leikit vain..

      • Anonyymi

        No miksi luulet?..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miksi luulet?..

        En luule mitään, tiedänitä tapahtui. Olen se toinen osapuoli.


      • Anonyymi

        Toiset haluavat vain huomiota, he elävät jo sillä.


    • Anonyymi

      Olisin halunnut omia sut ja sää mut.Oltas häivyttyä täältä pois.

      • Anonyymi

        *häivytty.


    • Anonyymi

      Onko tuo lähelle pääseminen tapahtunut hiljattain vai onko siitä jo pidemmästi aikaa?

      • Anonyymi

        Pidemmän aikavälin asia.
        Rehellisesti sanottuna juuri nyt haluaisin panna häntä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidemmän aikavälin asia.
        Rehellisesti sanottuna juuri nyt haluaisin panna häntä.

        Kuinka pitkän aikavälin? Tuo jälkimmäinen lause sopisi hänen kirjoittamaksi, joka tuli minulle aloituksesta mieleen.

        Kysyn siten samalla, milloin olette alunperin tutustuneet toisiinne?


    • Anonyymi

      Minä rakastin.Sinä vannoit rakkauttasi..Me epätodennäköisenä pari ikinä..Mä en tykännyt alkuun susta ollenkaan../ sun ulkonäöstä..Ikäeroakin meillä oli enemmän,kuin laki sallii..Mutta me oltiin niin samalla tasolla..Sulle pystyi sanomaan mitä tahansa,sä ymmärsit ja kun kolahti,niin kolahti lujaa ..Kuukausitolkulla pyörittiin ympyrää toistemme ympäri deitissä..Ei päästy tapaamisen asteelle..Ja hups..katosit...Kerran kävit vielä luonani kääntymässä..Sanomassa hyvästikö...? En saa koskaan tietää..Ja katosit..Tunnuksesi lukittiin ja olit poissa..Teinkö jotain väärin..etkö rakastanutkaan..Tai et tarpeeksi ..Minä rakastin..Rakastan edelleen..En voi unohtaa..ikinä.Sun kaltaista ei ole,eikä tule..Välillä muistelen sua..Ainutlaatuinen...Naiselta miehelle..t.little Evie

    • Anonyymi

      Etkö osaa puhua, se voisi auttaa asiaan. Oletko itse kertonut mitä haluat.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hän katosi...Kuinka puhun,kun häntä ei ole enää...Tai ehkä on jossain...mutta minulle vain muistoissa ja haaveissa..Evie


    • Anonyymi

      💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕😊😊😊💕💕

      • Anonyymi

        Noh eipä me tänäänkään oltu keskenään että ois voinu jutella..


    • Anonyymi
      UUSI

      Vastauksia, muttei sillä ole enää merkitystä. Et arvostanut yhtään, joten päästän viimeisen mielikuvan sinusta menemään kuin ilman ilmapallosta. Noin.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mitään uutta. Eihän minua kukaan ole koskaan ymmärtänyt. Kannan kaiken yksin ja vaikka antaisikin paljon tiedän kokoajan etten anna itsestäni oikeastaan mitään. Niin se on mennyt isosti jo viimeset 10 vuotta. Moni sanoo että miksi musta ei ota selvää. Että tuntuu kun kaikki olisi hyvin mutta silti musta huokuu sammumaton melankolia. Se on ehkä just niin. Oon loppupeleissä aika surumielinen ihminen. Se taakka mitä olen kantanut viimeset vuodet on saatanallinen. Se on ihan sama kuka siinä olisi vierellä tai ei olis, koen olevani yksin. En oikein pysty edes mielistellä ketään. Saatan unohtaa ottaa yhteyttä koska olen omissa maailmoissani tai uppoutuneena arkeen. Tein sinutkin hämmennyksestä hulluksi. Temppu se on sekin. Säkin teit mulle totisesti temput. Ei oltu edes keskusteltu kahden ja tunne vain voimistui.. Päivä päivältä tuntui kun olisin tiennyt minne mun pitäisi olla menossa ja tuntui, kun olisin löytänyt vihdoin jotain oikeasti ihanaa … ymmärrystä ja ajatuksia mitkä sai mut jotenkin heräämään jostain kohmeesta. Harmi että en pystynyt antamaan tälläkään kertaa itsestäni oikeanlaisia signaaleja. Olet edelleen mielessäni päivittäin. Ja sinne syövereihin ei pääse melkein koskaan oikeasti kukaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hänelle sanoisin lyhyesti että kaikki on meidän välillämme hyvin.
        Olemme myös vaarallisen samankaltaisia ihmisiä.
        Ehkä se meitä niin lujasti veti puoleensa. Hän ei toiminut tai tehnyt mitään väärin . Päinvastoin opin ihailemaan häntä lujasti.
        Vielä me joskus nähdään...


      • Anonyymi
        UUSI

        K nainen, Jn naiset. Kovaa peliä on.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelle sanoisin lyhyesti että kaikki on meidän välillämme hyvin.
        Olemme myös vaarallisen samankaltaisia ihmisiä.
        Ehkä se meitä niin lujasti veti puoleensa. Hän ei toiminut tai tehnyt mitään väärin . Päinvastoin opin ihailemaan häntä lujasti.
        Vielä me joskus nähdään...

        Huomenta. Ylläoleva kirjoitus ei ole sun häneltä ... en tiedä keneltä. Sun toisilta naisilta ? Täällä toiminta aikamoista. Kaikki hyvin meidän välillä mutta täällä kahden juttelut edes hetken toivotonta. En tiedä menikö oikeaan mut " Mikki Hiiri ". Olin muutaman päivän täältä pois. Ehkä parempi näin ...


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        K nainen, Jn naiset. Kovaa peliä on.

        Täh :D selitä paremmin


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole ensimmäisen tyttöystävän jälkeen kukaan päässy edes lähelle miks mun pitäis luottaa kun ei toinenkaan luota

    • Anonyymi
      UUSI

      Se jäi sinulta ottamatta selville. Et käyttänyt kaikkia avaimia?

      • Anonyymi
        UUSI

        Riittää kun joskus häntä näen vielä. Homma on jo totisesti muuttanut suuntaa ja asioiden kääntäminen uuteen nousuun olisi hyvin vaikeaa.
        Normaali ja neutraali kohtaaminen hänen kanssa on se mihin olen pyrkinyt.
        Se näyttää mitä oikeasti olemme toisillemme.
        Jos asiat vielä lähtisivät hänen kanssaan nousuun niin silloin asia olisi jo selvä.
        Se mitä joskus oli saattoi olla vain ihastuksen sokaisemaa ja jännityksen hakemista harmaaseen arkeen. Siinä onnistuttiin hyvin tuolloin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää kun joskus häntä näen vielä. Homma on jo totisesti muuttanut suuntaa ja asioiden kääntäminen uuteen nousuun olisi hyvin vaikeaa.
        Normaali ja neutraali kohtaaminen hänen kanssa on se mihin olen pyrkinyt.
        Se näyttää mitä oikeasti olemme toisillemme.
        Jos asiat vielä lähtisivät hänen kanssaan nousuun niin silloin asia olisi jo selvä.
        Se mitä joskus oli saattoi olla vain ihastuksen sokaisemaa ja jännityksen hakemista harmaaseen arkeen. Siinä onnistuttiin hyvin tuolloin.

        Ootko mustis jos kirjoittelee muitten ketjuun kommentin tai kaksi. Tai en tiedä luuletko että kaikki on mun kirjotuksia. Tiedoks ei ole.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko mustis jos kirjoittelee muitten ketjuun kommentin tai kaksi. Tai en tiedä luuletko että kaikki on mun kirjotuksia. Tiedoks ei ole.

        Ei siitä ole kysymys. Oikeastaan ei tässä enää taida olla missään kysymys. Turhaa niin turhaa tämä on.
        Aloittajalta


    • Anonyymi
      UUSI

      Niin minne minä soluttauduin, en enää muista?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      164
      3689
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      99
      2447
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2184
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2115
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      46
      1839
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1485
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      105
      1327
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1302
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      104
      1037
    Aihe