Olet ihaninta mitä olen nähnyt

Anonyymi-ap

Ikinä. Oon rakastunut suhun J. Mutta kai kohtalo päätti ettei olla historian samalla sivulla ja sitä et voi nähdä toisin. Ansaitset parasta.

X

93

2358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnisteita

• Anonyymi

Hänen nimi alkaa J:llä. Minun jollain hänelle tutulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei…Ymmärrän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei…Ymmärrän

Niin ne kaikki sanoo 🥹. Hyvää yötä. /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sun ensimmäinen etukirjain on T?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole. /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ne kaikki sanoo 🥹. Hyvää yötä. /Ap

Ilmeisesti guppe tämä kulahtanut j-spämmäilysi on ollut suosittu sekoomusmix🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämän gupen ensimmäinen etukirjain ole T, arvon syyntakeeton selostaja. Hanki elämä jo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä hänen sukunimi alkaa? Selvisikö tämä pidemmälle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä hänen sukunimi alkaa? Selvisikö tämä pidemmälle?

Ei selvinnyt, kylläkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei selvinnyt, kylläkään.

😔😒 surullista

• Anonyymi

Klassinen ansaitset parasta mutta saat paskinta koska ei tule ymmärretyksi

• Anonyymi

Ehkä tämä mies kuitenkin, jonka nimikirjain voi olla mikä tahansa jos tämä ehkäisee vahvaa kokemista hakee romantisoitua selitystä miksei anni marjaana ym lämmennyt

• Anonyymi

Gubbe sen tietää ja vääristää.

• Anonyymi

Seurasi ei kiinnosta, tuittupää pösilö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gubbe sen tietää ja vääristää.

Gupella on joku pakkomielle tähän nimikirjaimeen ollut jo toistakymmentä vuotta, että se näistä myöhempien aikojen ristuksista joita in riittänyt joka lähtöön

• Anonyymi

Ei kohtalo ole tehnyt vielä mitään peruuttamatonta

• Anonyymi

Ei ehkä aiva kaikille

• Anonyymi

No jos se tähän gupen pajatukseen perustuu niin on kuivunu housuihin jo

• Anonyymi

Alkaako I:llä kuten Ilari?

• Anonyymi

Ei ala. /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ala. /Ap

Ketjun aloittajalla mielenterveys onkelmia, jankuttanut samaa kuukausia..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Join me in death 🖤

• Anonyymi

Jiiro Seppänen varmaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä noviisi, etkö sinäkin ole jo vuosia lukenut näitä miehen yksitoikkoisia trololoojodlauksia hopiapoju

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Join me in death 🖤

In matter of speaking some bullshit might end soon and how soon is now?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Join me in death 🖤

Joo tuskin mies sinäkään mikään koomaan johtava kokemus olet. Oon vähän häijyllä tuulella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet jankuttanut jo vuosia tästä samasta aiheesta saman äijän jorinoiden perusteella. Eikö fläsä yhdet fudut riitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet jankuttanut jo vuosia tästä samasta aiheesta saman äijän jorinoiden perusteella. Eikö fläsä yhdet fudut riitä

Tuskinpa rofessori kovin arvosti että otettiin osalliseksi mt-potilaan leikkiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskinpa rofessori kovin arvosti että otettiin osalliseksi mt-potilaan leikkiä

Mutta ilmeisesti miesten identiteetillä saa vähän revitellä jos läski näin kerran kokee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, jankkaava junnu.

• Anonyymi

P?

• Anonyymi

Tämä P-nainen voisi sanoa samoin, kuin Ap-kirjoittaja. Mutta minä olisin ollut parasta J-miehelle ❤️

En ikinä ikinä unohda sinua, jäät sydämeeni asumaan. Näen nytkin hymysi, erotessamme viimeisen kerran, itkettää. Rakastan Sinua!

• Anonyymi

J, ikävä ystävää joka minulle olet.

• Anonyymi

Oletko ap nainen vai mies?

• Anonyymi

Trollimies se on. Kukaan ei ole luultavimmin kaivannut ainakaan sitä vanhempaa Jmiestä. Luultavasti aloitus on itseltään Jiiltä🤣🤣.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollimies se on. Kukaan ei ole luultavimmin kaivannut ainakaan sitä vanhempaa Jmiestä. Luultavasti aloitus on itseltään Jiiltä🤣🤣.

Ilman muuta näihin trololoomiehen selostuksiin kannattaa liittää aina uusi kolmas henkilö

• Anonyymi

Mies. Hyvää yötä. /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis trollimies jiiltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis trollimies jiiltä!

Ehkä joidenkin alhaista ymmärrystä edistäisi sellainen tieto, että trollimies käyttää kaikkia nimikirjaimia trollauksissaan jos tuntuu, että juuri tämä ko kirjain aiheuttaa näitä reaktioita

• Anonyymi

Tsemppiä kans multa aivan kaikille, myös sulle palstasetä mikä nimikirjain lie

• Anonyymi

Ota yhteyttä niin katsotaan t. j nainen

• Anonyymi

Hui.... Kuinka kaukana olet minusta? /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui.... Kuinka kaukana olet minusta? /Ap

Aamulla olin lähellä. Nyt jo kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamulla olin lähellä. Nyt jo kaukana.

Voisi se noin ollakin hänen kohdalla, ehkä. /Ap

• Anonyymi

Mennään ihan kuin ennenkin ennen vallankumousta. Hyvää päivän jatkoa lämmin kesätuuli.

• Anonyymi

Okei..🤔 kiva.
        Kiitos samoin sinulle! /Ap

• Anonyymi

Olet lapsi vielä ...Hyvää kaikkea elämään.

• Anonyymi

No, saatan ollakin. Pitää kysyä omilta lapsilta mielipidettä. /Ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, saatan ollakin. Pitää kysyä omilta lapsilta mielipidettä. /Ap

Onko sulla lapsia???

• Anonyymi

J siis saa parasta kun ansaitsee sen?

• Anonyymi

En ymmärrä viisasteluasi. /Ap

• Anonyymi

Ap sun nimi alkaa S kirjaimella eikö niin...

• Anonyymi

No ei ala. Enkä odota enää että "hän" täällä lukee. /Ap

• Anonyymi

Hannele

• Anonyymi

Tämä menee työkaverille.

• Anonyymi

Jo vain. /ap

• Anonyymi

Selvisikö tämä koskaan?🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selvisikö tämä koskaan?🤔

Epäilen että nuo nuolet lenteli pelkälleen palstalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Epäile rauhassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla enemmänkin näitä todella kiinnostavia epäilyksiä tämän gupen jodlauksen takia?

• Anonyymi

Niinhän se kohtalo päätti, mutta jätti kuitenkin sivustaseuraajan rooliin.

• Anonyymi

Niin ei hällä taida napata sinä V.

• Anonyymi

Luulen, käsityö on riittää hänelle nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen, käsityö on riittää hänelle nyt.

Tyrkky itseään "esittelevä"narsisti pissis etsii epätoivoisesti isukkia. Kyynärpää taktiikalla. Kateus on elämän suola vai mitä? Sugar daddy mielessä.Jotain on pielessä. Itseään varatuille miehille sitkeästi tyrkyttävillä neitokaisilla on ihan oma nimikin. Mikäs se olikaan..🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyrkky itseään "esittelevä"narsisti pissis etsii epätoivoisesti isukkia. Kyynärpää taktiikalla. Kateus on elämän suola vai mitä? Sugar daddy mielessä.Jotain on pielessä. Itseään varatuille miehille sitkeästi tyrkyttävillä neitokaisilla on ihan oma nimikin. Mikäs se olikaan..🤔

Älä huoli, jos todella ymmärrät 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sulle seuraa sais, katkera ja selvästi pärsaukinen miesaloittaja?

• Anonyymi

Onko joku sitten väittänyt niin että olisi joskus napannut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko joku sitten väittänyt niin että olisi joskus napannut?

Teillä palstalla vuosia viettäneillä ei ole mitään käsitystä kuka minä olen ja kuka hän on. Ei kannata arvailla, vaikka samoja kirjaimia pyörii päivästä toiseen. /ap

• Anonyymi

Historia on joskus niin julma. Toivoin joskus meidän taistelemaan eloonjäämisestä, kylmässä arktisessa ilmastossa. Olisit uupunut ja kylmissään, riisuisin sinut alastomaksi ja laittaisin maahan, sitten riisuisin itseni ja asettautuisin viereesi,hyvin lähelle. Koska lunta sataisi, tempaisisin mammutin taljan päällemme. Historiaan ei jäänyt kahta jäätynyttä rakastavaista.

• Anonyymi

Näetkö häntä vielä?

• Anonyymi

Kyllä näen ja tunteeni ovat ennallaan. Ei liity häneen suoranaisesti mutta ehkä se on selvinnyt tässä matkan varrella, kiertoteitse tosin, että ihminen voi kuvitella kaikenlaista itsestään ja mahdollisuuksista, mutta se miten toinen näkee minut, onkin sitten ihan toinen juttu. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä näen ja tunteeni ovat ennallaan. Ei liity häneen suoranaisesti mutta ehkä se on selvinnyt tässä matkan varrella, kiertoteitse tosin, että ihminen voi kuvitella kaikenlaista itsestään ja mahdollisuuksista, mutta se miten toinen näkee minut, onkin sitten ihan toinen juttu. /ap

Joissain puutaheinääavauksissa väität gubbe olevasi nainen, joka on tuntenut tämän kuuluisan j-miehen lapsuudesta asti😬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joissain puutaheinääavauksissa väität gubbe olevasi nainen, joka on tuntenut tämän kuuluisan j-miehen lapsuudesta asti😬

Nyt palsta-asukki olet vähän tippunut niin sanotusti kärrystä maahan ja vielä taisit laskeutua päällesi. Hän J on nainen, jota niin kovin ikävöin. Hauskaa iltaa sulle. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kiinnostaa. Missä näet häntä? Hän ei ole suoraan kuitenkaan sanonut mitään? Älä lannistu😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kiinnostaa. Missä näet häntä? Hän ei ole suoraan kuitenkaan sanonut mitään? Älä lannistu😍

En minä lannistu, unohda tai muutakaan. Enkä voi enkä halua. On sellainen ihminen kyseessä. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä lannistu, unohda tai muutakaan. Enkä voi enkä halua. On sellainen ihminen kyseessä. /ap

Voisitko ottaa häneen yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko ottaa häneen yhteyttä?

Voisin.. olen nykyään aika epävarma. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee se silti! Se voisi olla kannaltasi tärkeä askel.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sun tarvii olla ihana Pullanmuru

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee se silti! Se voisi olla kannaltasi tärkeä askel.

Tiedän! Ja melkein sekoan ajatuksesta että pääsisin ehkä halaamaan häntä ihanaa ja kertomaan näistä tunteista irl. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedän! Ja melkein sekoan ajatuksesta että pääsisin ehkä halaamaan häntä ihanaa ja kertomaan näistä tunteista irl. /ap

Millä kirjaimella nimesi alkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä kirjaimella nimesi alkaa?

Hän tietää sen kyllä. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt palsta-asukki olet vähän tippunut niin sanotusti kärrystä maahan ja vielä taisit laskeutua päällesi. Hän J on nainen, jota niin kovin ikävöin. Hauskaa iltaa sulle. /ap

Nyt meni kyllä minun silmään guppe taas melko sekavaksi, mutta ehkä se olen minä joka ei osaa lukea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt meni kyllä minun silmään guppe taas melko sekavaksi, mutta ehkä se olen minä joka ei osaa lukea

Se on ihan ymmärrettävää kohdallasi kun olet vähän viriviritööttööt. /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on ihan ymmärrettävää kohdallasi kun olet vähän viriviritööttööt. /ap

Samaa sanoisin sinun juttujen heikkolahjaisista lukijoista susiguppe, koska pääsi on laho et ikinä pysy ruodussa ja vastailet selvästi eri aloituksiin usein mitä sinun piti alunperin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa sanoisin sinun juttujen heikkolahjaisista lukijoista susiguppe, koska pääsi on laho et ikinä pysy ruodussa ja vastailet selvästi eri aloituksiin usein mitä sinun piti alunperin

Toivon sinulle menestystä elämässäsi. Ei se aina helppoa ole, näköjään. Tsemppiä! /ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon sinulle menestystä elämässäsi. Ei se aina helppoa ole, näköjään. Tsemppiä! /ap

Mistä päin suomea? Kyselee eräs J

• Anonyymi

Mistä päin suomea?

• Anonyymi

Se joka Jiimiestä täällä sitkeästi saalistaa, ei tiedä muusta kuin pakko oireesta joka vaivaa, vaivaa, vaivaa. Ja siihen alapään kutinaan voit kysellä apteekista jotai salvaa. On siihen pakko oireeseenkin olemassa apua. Huvittaa jo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka Jiimiestä täällä sitkeästi saalistaa, ei tiedä muusta kuin pakko oireesta joka vaivaa, vaivaa, vaivaa. Ja siihen alapään kutinaan voit kysellä apteekista jotai salvaa. On siihen pakko oireeseenkin olemassa apua. Huvittaa jo.

Ehkä ketään ei niin kovin enää huvita niin sinun gupen vuosikymmeniä jatkunut jii-hurmos kuin joidenkin ulkopuolisten kärähtänet jutut. Tämä meni varmaan jo mappi ööhön ns, on se niin harmi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ketään ei niin kovin enää huvita niin sinun gupen vuosikymmeniä jatkunut jii-hurmos kuin joidenkin ulkopuolisten kärähtänet jutut. Tämä meni varmaan jo mappi ööhön ns, on se niin harmi

Kiinnostava ilmiö tåmä jiimania monessa eri variaatiossa nääs

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe