Olen oikeastaan aika ylpeä siitä tunteiden hallinnasta mikä minulla on ollut sinua koskien. Vaikka se olisi yksipuolista, se pitää ottaa vakavasti. Jollei ole, niin olen pahoillani jos aiheutin mielipahaa olemalla etäällä, siihen oli syy.
Enhän minä voisi tämän enempää ketään sydämeeni hyväksyä!
Sitä mietin että jos olisi niin, että oikeasti tuntisit samansuuntaisesti, niin olisihan se kamala tilanne.
Olet mysteeri
25
514
Vastaukset
- Anonyymi
Hmm..mikä syy ?
- Anonyymi
Sen takia en koskaan sinulle tunteita tule täysin näyttämään, sillä se aiheuttaisi vain lisää vaikeuksia
- Anonyymi
Oletko varattu?
- Anonyymi
mä en ehkä kestäisi sitä mitä hän voisi mulle aiheuttaa. rakastan, mutta se on jossain sivussa.
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Ehkä tuntee samalla tavalla pelkoa ts. on hyvin vaikeaa luottaa. Toistenne peilit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tuntee samalla tavalla pelkoa ts. on hyvin vaikeaa luottaa. Toistenne peilit?
Kyllä
- Anonyymi
Joskus tosirakkaus menee ohi ja jatketaan niin kuin ennen. Ihan vaan perinteen takia. Se on sitten eri asia ollaanko onnellisia. Tunsin sen, mutta tiesin ettei toinen siihen kuitenkaan olisi valmis. Siksi peräännyin.
- Anonyymi
mä en ole sellainen ihminen joka teeskentelee. siksi mietin että mulla on joku muu ongelma.
- Anonyymi
Jos se olet sinä, ja olemme molemmat varattuja...niin kyllä, minullekin on ollut vaikeaa tänä vuonna.
- Anonyymi
Se on aika surullista että tuntee voimakkaasti, mutta antaa kaiken mennä ohi. Mutta ehkä se on niin tarkoitettu.
- Anonyymi
ehkä mulle ei koskaan selviä mikään, mutta mun on pakko elää
- Anonyymi
Se on surullista kyllä…
- Anonyymi
Odotan sua Taivaskalliolla.
Jo Vain.- Anonyymi
Mikset ota vain yhteyttä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset ota vain yhteyttä?
Olen tiennyt koko ajan ettei se kannata. Tiesin, ettei se olisi johtanut mihinkään. Vaikka suuria tunteita olikin ja on. Mutta tiesin faktat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tiennyt koko ajan ettei se kannata. Tiesin, ettei se olisi johtanut mihinkään. Vaikka suuria tunteita olikin ja on. Mutta tiesin faktat.
Onko ap sama joka haluaa nähdä Taivaskalliolla eikä kuitenkaan halua ottaa yhteyttä, edes ”vahinkoviestiä” tms ? Ei tuonne yksin kannata lähteä kenenkään samoilemaan
- Anonyymi
Tarkoitit eri Taivaskalliota, siellä nähdään
- Anonyymi
Joo😊
- Anonyymi
Tai sit seuraavaan elämään…
- Anonyymi
Niin olet sinkin mysteeri teksteinesi. Toivottavasti nämä on oikeasti jollekin eikä sivupersoonallesi!
- Anonyymi
Huokaus.
- Anonyymi
Jää sinne ylpeyteesi.
- Anonyymi
Sinä taas et. Olet rasittava lässyttäjä.
- Anonyymi
Mä sain onneksi aikanaan sanottua sen, että rakastan, niin mun ei tarvitse sentään arvuutella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?943063Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja
Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,402785Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville472581Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122224Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1111772- 1681424
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa301178- 521082
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih15876Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois112863