Olet mysteeri

Anonyymi-ap

Olen oikeastaan aika ylpeä siitä tunteiden hallinnasta mikä minulla on ollut sinua koskien. Vaikka se olisi yksipuolista, se pitää ottaa vakavasti. Jollei ole, niin olen pahoillani jos aiheutin mielipahaa olemalla etäällä, siihen oli syy.
Enhän minä voisi tämän enempää ketään sydämeeni hyväksyä!
Sitä mietin että jos olisi niin, että oikeasti tuntisit samansuuntaisesti, niin olisihan se kamala tilanne.

25

563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hmm..mikä syy ?

    • Anonyymi

      Sen takia en koskaan sinulle tunteita tule täysin näyttämään, sillä se aiheuttaisi vain lisää vaikeuksia

      • Anonyymi

        Oletko varattu?


      • Anonyymi

        mä en ehkä kestäisi sitä mitä hän voisi mulle aiheuttaa. rakastan, mutta se on jossain sivussa.


    • Anonyymi

      En.

      • Anonyymi

        Ehkä tuntee samalla tavalla pelkoa ts. on hyvin vaikeaa luottaa. Toistenne peilit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä tuntee samalla tavalla pelkoa ts. on hyvin vaikeaa luottaa. Toistenne peilit?

        Kyllä


    • Anonyymi

      Joskus tosirakkaus menee ohi ja jatketaan niin kuin ennen. Ihan vaan perinteen takia. Se on sitten eri asia ollaanko onnellisia. Tunsin sen, mutta tiesin ettei toinen siihen kuitenkaan olisi valmis. Siksi peräännyin.

      • Anonyymi

        mä en ole sellainen ihminen joka teeskentelee. siksi mietin että mulla on joku muu ongelma.


    • Anonyymi

      Jos se olet sinä, ja olemme molemmat varattuja...niin kyllä, minullekin on ollut vaikeaa tänä vuonna.

    • Anonyymi

      Se on aika surullista että tuntee voimakkaasti, mutta antaa kaiken mennä ohi. Mutta ehkä se on niin tarkoitettu.

      • Anonyymi

        ehkä mulle ei koskaan selviä mikään, mutta mun on pakko elää


      • Anonyymi

        Se on surullista kyllä…


    • Anonyymi

      Odotan sua Taivaskalliolla.

      Jo Vain.

      • Anonyymi

        Mikset ota vain yhteyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ota vain yhteyttä?

        Olen tiennyt koko ajan ettei se kannata. Tiesin, ettei se olisi johtanut mihinkään. Vaikka suuria tunteita olikin ja on. Mutta tiesin faktat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen tiennyt koko ajan ettei se kannata. Tiesin, ettei se olisi johtanut mihinkään. Vaikka suuria tunteita olikin ja on. Mutta tiesin faktat.

        Onko ap sama joka haluaa nähdä Taivaskalliolla eikä kuitenkaan halua ottaa yhteyttä, edes ”vahinkoviestiä” tms ? Ei tuonne yksin kannata lähteä kenenkään samoilemaan


    • Anonyymi

      Tarkoitit eri Taivaskalliota, siellä nähdään

      • Anonyymi

        Joo😊


    • Anonyymi

      Tai sit seuraavaan elämään…

    • Anonyymi

      Niin olet sinkin mysteeri teksteinesi. Toivottavasti nämä on oikeasti jollekin eikä sivupersoonallesi!

    • Anonyymi

      Huokaus.

    • Anonyymi

      Jää sinne ylpeyteesi.

    • Anonyymi

      Sinä taas et. Olet rasittava lässyttäjä.

    • Anonyymi

      Mä sain onneksi aikanaan sanottua sen, että rakastan, niin mun ei tarvitse sentään arvuutella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      969
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      608
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      525
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe