Olet satavarmasti

Anonyymi-ap

Narsisti, vielä kaupan päälle.

15

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen. Tule ja rakasta minua.

      • Anonyymi

        En halua tehdä henkistä itsemurhaa, joten kiitos ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua tehdä henkistä itsemurhaa, joten kiitos ei.

        Voi sinua pientä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua tehdä henkistä itsemurhaa, joten kiitos ei.

        Maailma on liian kova paikka sinulle vielä. Tarjoan suojan jos otat vastaan.


    • Anonyymi

      Kyllä narskua voi rakastaa. 🥰

      • Anonyymi

        Narsku esittää mitä hurmaavinta naista/miestä , että saisi lumottua uhrinsa. "En voi elää ilman Sinua. En ole tuntenut näin ketään toista kohtaan. Olet paras ihanin rakkain haluan vain sinut särjet sydämeni." Etsii kilttiä ihmistä, jonka rikkoo pala palalta. Tämän rakkaansa polkee maan tomuksi, että saisi itse loistaa. Ovat taitavia puhumaan, manipuloimaan .Ihmissuhteet ovat narsistille peliä.Hän tahtoo voittaa..Ovat usein esimiesasemassa tai esiintyvät mielellään, jotta saavat olla " napahenkilö."😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsku esittää mitä hurmaavinta naista/miestä , että saisi lumottua uhrinsa. "En voi elää ilman Sinua. En ole tuntenut näin ketään toista kohtaan. Olet paras ihanin rakkain haluan vain sinut särjet sydämeni." Etsii kilttiä ihmistä, jonka rikkoo pala palalta. Tämän rakkaansa polkee maan tomuksi, että saisi itse loistaa. Ovat taitavia puhumaan, manipuloimaan .Ihmissuhteet ovat narsistille peliä.Hän tahtoo voittaa..Ovat usein esimiesasemassa tai esiintyvät mielellään, jotta saavat olla " napahenkilö."😁

        Useimmista voi sanoa vaikka vaan noin.
        Mutta ei kaikista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Narsku esittää mitä hurmaavinta naista/miestä , että saisi lumottua uhrinsa. "En voi elää ilman Sinua. En ole tuntenut näin ketään toista kohtaan. Olet paras ihanin rakkain haluan vain sinut särjet sydämeni." Etsii kilttiä ihmistä, jonka rikkoo pala palalta. Tämän rakkaansa polkee maan tomuksi, että saisi itse loistaa. Ovat taitavia puhumaan, manipuloimaan .Ihmissuhteet ovat narsistille peliä.Hän tahtoo voittaa..Ovat usein esimiesasemassa tai esiintyvät mielellään, jotta saavat olla " napahenkilö."😁

        Ei kaikki tuontyylinen käytös silti ole narsismia. Voi olla myös vaikkapa puhdasta kokemattomuutta suurten tai vaikeasti tulkittavien tunteiden edessä. Jos ei ymmärrä toisen suuria tunteita, pitäisi vähän varoa analyyseissään. Rakkauspommitukseen saattaa sortua, jos pelkää menettävänsä toisen.


    • Anonyymi

      On juuri semmoinen kun on. Täydellisyyttä en vieläkään tavoittele. En elämässä enkä rinnalleni kaipaamassa ihmisessä.

      • Anonyymi

        Näin olen sen arvellut olevan. Toivottavasti löydät kumppanin itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin olen sen arvellut olevan. Toivottavasti löydät kumppanin itsellesi.

        Saapi nähdä


    • Anonyymi
      UUSI

      Kuhan pitää ajan vietteenä sitä paremman puutteessa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kuha on maukas.


    • Anonyymi
      UUSI

      Narsistin tunnistaa siitä että jankkaa samaa loputtomasti

    • Anonyymi
      UUSI

      Kauppiaat on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe