Sainpa apupojan

Anonyymi-ap

Olen normaali vartaloinen 46v mies. Olen selkäydinvamman vuoksi huonosti kävelevä joten käytän enimmäkseen pyörätuolia. No sattu sit niin että, sain pienen murtuman vasempaan käteeni. Sen seurauksena sit jouduin turvautumaan ulkopuoliseen apuun.
Ovikello soi!
Siellä olisi minulle määrätty kotiapu. Avasin oven ja yllätyin näkemästäni.
Nuori noi 20v lyhyt, pieni nuorimies varmaan noin 160+ cm noin 50-60kg , hoitaja opiskelija.
Vähän ujonpuoleinen mutta vähitellen rentoutu kun rupesin hänelle jutteleen kaikkee mahdollista.
Hän kävi jokapäivä avustamassa kotiasioissa. Huomasin hänen käyttäytymisessä jotain pientä "naismaista" .
Tuli suihkupäivä ja apua tarvin peseytymisessä käteni takia.
Riisuin vaatteeni ja könysin suihkutuoliini, poika tuli kylpyhuoneeseen pelkissä pienissä alushousuissa.
Katsoin häntä, hoikka, karvaton vartalo, pieni tiukka pylly.
Huomasin kullini vähän reagoivan näkyyn.
Hän pesi hiukseni, rupesi pesemään vartaloani. Pysähty kullini kohdalla epäröiden mitä tekisi!
Sanoin hänelle että, pesee sen niinkuin omansa.
Hetken mietittyään tuli taakseni seisomaan kätensä yltty hyvin saippuoimaan kullini, hellästi saippuoi enkä voinu mitään sille, että kullini rupes kovettuun siinä käsittelyssä.
Hän jatkoi vaan pesemistä ja kullini oli hetkessä täydessä erektiossa. Poika otti kullistani kiinni ja rupes hiljalleen runkkaamaan sitä!
Olin vaan hiljaa ja nautin kosketuksesta.
Seuraavaksi hän siirtyi eteeni polvilleen ja otti kullini suuhunsa, imien ja runkaten. Sitten hän rupesi "puhumaan"
"Sedällä on iso kulli" "anna mun tehdä sedälle hyvää"
Hetken imettyään hän nousi ja otti alushousunsa pois.
Pieni karvaton "kikkeli" käänty selin minuun otti rasva putelista rasvaa ja pyllisti rasvas pyllynsä sekä kullini.
Selin hän asetteli kullini reiälleen ja rupes hitaasti laskeutumaan.
Lopulta hiljalleen hän ratsasti kullillani puhuen "sedän kulli on ihana" "setä nai poikapilluani"
"Oon sedän tyttö" "
Noista sanoista innostuin pistin käteni pojan "pippelille" hiplasin otin sormillani kiinni ja "runkkasin häntä samalla.
Kauaa en enään kestäny 'multa tulee ihan just'
Poika nousi ja polvistu eteeni otti kullini suuhunsa ja samalla laukesin pojan suuhun!
Poika imi ja nieli kaiken mitä pysty, imi ja runkkas kaikki tipat suuhunsa "sedän sperma on hyvää" "haluan sitä paljon lisää"
"Setä saa naida aina kun haluaa"
Hetken siinä tasasin hengitystäni. Poika seiso edessäni pikku "pippeli" kovana
Otin siitä kiinni ja sanoin "annas sedän vähän maistaa"
Otin "pippelin" suuhuni imin sitä, Poika "ooh! Setä!" Samalla pojalta tuli suuhuni lämmin pieni satsi !

Siitä alko meidän avustaja suhde, otin hänet töihin.
Hän on mun "tyttö" pukeutuu stayupeihin ja pikkuhousuihin. Pidän häntä hyvänä, nain hänen "poikapillua" ja imen ja "runkkaan" hänen "pippeliä"

1

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Diibadaaba liibalaaba trallallaa ja uffafaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      147
      4774
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      82
      2724
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      85
      1717
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1196
    5. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      48
      934
    6. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      902
    7. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      883
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      873
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      75
      862
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      799
    Aihe