Nyt kopinkapin suviseurat odottaa Pyhäjärven syntisiä oppimaan käytöstapoja
Suviseurat
50
1036
Vastaukset
- Anonyymi
Persut onneksi näyttää mallia kuinka seuroilla toimitaan, veisataan ja rukoillaan syntejä anteeksi
- Anonyymi
Tuo nyt on tuulesta temmattu, kyllä kai tietänet, ketkä kuuluu suviseurapopulaan.
Pysy asiassa.
Isompia asioita ja ongelmia liittynee tuohon saagaan.
Kuka kääri ison tukun seteleitä hurmoksella, keillä on yksinoikeus kerätä hurmoksen nimissä massat tantereelle?
Outoa touhua, lestadiolaisuus on pinnan alla rajua hyväksikäyttöä moneen suuntaan. Vaarallista toimintaa, amen. - Anonyymi
Miten jumala hyväksyi kuoleman suviseuroissa eikö ollut paikalla. Ei jumala suojele
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten jumala hyväksyi kuoleman suviseuroissa eikö ollut paikalla. Ei jumala suojele
Pitää alkaa kilpaa nussimaan niin maailma täyttyy. Jos kaikki olis lestoja niin maailma hukkuis lapsiin. Sipiläkinnussis hutjan paljon. Käyttääkösipilä ehkäisyä kun niin vähän on kakaroita. Voi mikä syntinen. Sipukka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten jumala hyväksyi kuoleman suviseuroissa eikö ollut paikalla. Ei jumala suojele
Mistä sais kyydin suviseuroille pääsis syntinen ääneen. Hähh. Aamulla lähtisin illaksi kotiin. Kuten finnair mainostaa
- Anonyymi
Lopeta trolli taas tuo vöyhkäys.
Mene lääkäriin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo nyt on tuulesta temmattu, kyllä kai tietänet, ketkä kuuluu suviseurapopulaan.
Pysy asiassa.
Isompia asioita ja ongelmia liittynee tuohon saagaan.
Kuka kääri ison tukun seteleitä hurmoksella, keillä on yksinoikeus kerätä hurmoksen nimissä massat tantereelle?
Outoa touhua, lestadiolaisuus on pinnan alla rajua hyväksikäyttöä moneen suuntaan. Vaarallista toimintaa, amen.Juuri näin, vanhaa vitsausta, joka ei kestä pinnan alla olevaa.
Järkyttävää, että vielä vuonna 2025 - ilmenee tällaista massapsykoosia.
Hyväksikäyttöä pahimmillaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta trolli taas tuo vöyhkäys.
Mene lääkäriin.Tämä on aloittajalle tarkoitettu kommentti.
- Anonyymi00043UUSI
Voi kun tekisi kovin mieli päästä suviseuroihin mutta ei ole kyytiä. Kukaan tuttavani ei haluu lähteä. Voi harmi
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sais kyydin suviseuroille pääsis syntinen ääneen. Hähh. Aamulla lähtisin illaksi kotiin. Kuten finnair mainostaa
Sama vika rahikaisilla ei ole kyytiä olis tosi hauska käydä. Miksi ei ole kimppakyytejä.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sais kyydin suviseuroille pääsis syntinen ääneen. Hähh. Aamulla lähtisin illaksi kotiin. Kuten finnair mainostaa
Entinen pääministeri on lesta saisko kyydin no sipilä tulisko hakemaan sipilä tule jooko
- Anonyymi00046UUSI
Valehtelet! Keskusta on lestadiolaisten pesäpaikkka.
Naisilla ja tytöillä ei mitään arvoa siellä hegemoniassa.
Väitän ISIS- malliksi pahimmillaan, puuttuu vain, että pää olisi upotettu pimentoon.
Sääli naisia nuoria ja lapsia.
Lapsenteko koneita, hölmöyttään, pakosta jäädytetty tilanteeseen.
Tuntuu suorastaan hirveältä, miehet päättää, naisilta suu tukittu, miksi laki ei puutu tuohon? - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pitää alkaa kilpaa nussimaan niin maailma täyttyy. Jos kaikki olis lestoja niin maailma hukkuis lapsiin. Sipiläkinnussis hutjan paljon. Käyttääkösipilä ehkäisyä kun niin vähän on kakaroita. Voi mikä syntinen. Sipukka
Onko Sipilä Suomen asukasluvun siittäjä.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Entinen pääministeri on lesta saisko kyydin no sipilä tulisko hakemaan sipilä tule jooko
Niillähän on lentoneita, tai koptereita.
Mene korkeimmalle kukkulalle, heiluta valkoista lippua, jossa vihreä apila, lisäksi näytä SITÄ, saat vapaan lennon.
- Anonyymi
Haista aloittaja pitkä v*ttu🤣
- Anonyymi00049UUSI
Ei noin, siistimmin sanoja paperille.
Sinähän käskytät, olet sika, siirry lestoihin.
Siellä saat tuonkin toteutumaan. Amen.
- Anonyymi
Onko aloittajalta tulossa vielä kuinka paljon näitä häikäiseviä aloituksia.
- Anonyymi
🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko
Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.
Mitäs mölli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.
Mää oon sinun serkku eli sää oot samanlainen jolla on halvempaa huvia 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko
Senhän me kaikki tiedämme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senhän me kaikki tiedämme.
SAATANA JA JUMALA RANKAISEE VÄÄRÄ USKOSIA. JA sipilä LEIKAA.....
- Anonyymi
Aloittaja on aivan oikeassa, selostaa mielipidettään, joka on täyttä asiaa.
Pahaa oloaan paossa olevaa kansanosaa, kertyy taivastelemaan kädet tekopyhästi ristien, mitä siitä seuraa, se on nähtävissä parhaillaan.
Miten on mahdollista pienessä Suomessa, tällainen manipulointi, mitä tuon kaiken takaa löytyy?
Kertokaa ihmeessä, ennenkuin koko kupla halkeaa. Nuoretkin alkaa jo sekoamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.
Meinaatko suviseuran harrastajia, sitähän miekin aattelin.
Paljonkohan ehti kertyä sammion pohjalle, ennen kuin sodoman tuho koitti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko
Kunnallisvaalit tulossa, rämäkkä aloitus, rukoilkaamme yhdessä.
Sipi.hipi.sipinää. arvaako tuota loppua kukaan, kolehti kerätty. - Anonyymi
Eipä tuossa tarvita häikäisysuojiakaan, näkyy ilmankin. Se siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on aivan oikeassa, selostaa mielipidettään, joka on täyttä asiaa.
Pahaa oloaan paossa olevaa kansanosaa, kertyy taivastelemaan kädet tekopyhästi ristien, mitä siitä seuraa, se on nähtävissä parhaillaan.
Miten on mahdollista pienessä Suomessa, tällainen manipulointi, mitä tuon kaiken takaa löytyy?
Kertokaa ihmeessä, ennenkuin koko kupla halkeaa. Nuoretkin alkaa jo sekoamaan.Massapsykoosia, ehkä jollain huumeella sekoitettua, tätä ilmenee Pohjanmaalla.
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko
V a a l i t tu l o o, kaikki lapsentekoon.
Suomessa lapsipula, työväestönkato.
Pula on hirmuinen, monenmoinen kato, pula ja ennenkaikkea se kato. - Anonyymi00051UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.
Bensa on kallista, köyhällä ei vara, eikä asuntoautoa.
Ai niin, eikä siitosikä, hukkaan menee mahot ja tuhkamunat.
Ei seuroille, ruoto ketoon ja timotei suupieleen, katselkaa taivaan aurinkoa, säästytte paljolta turhalta, miekenterveyskin säilyy. - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja on aivan oikeassa, selostaa mielipidettään, joka on täyttä asiaa.
Pahaa oloaan paossa olevaa kansanosaa, kertyy taivastelemaan kädet tekopyhästi ristien, mitä siitä seuraa, se on nähtävissä parhaillaan.
Miten on mahdollista pienessä Suomessa, tällainen manipulointi, mitä tuon kaiken takaa löytyy?
Kertokaa ihmeessä, ennenkuin koko kupla halkeaa. Nuoretkin alkaa jo sekoamaan.Kyllä näistä kirjoitetaan, piiloista paljastuu ja paljastettu jo kaikenmoista.
Ne ukot pitäisi vuorostaan pakottaa kasvattamaa körttitukka, olisi helpompi erottaa vaikka jehovalaisista, se toinen kauhistus.
Nyt jo kuuluu mielipiteitä, yksi nuori sällikin huokaa, " haluan 6 - 8 lasta," varokaa nuoret naiset, olette tosi kiirastulessa, jos alistutte hyväksikäytölle, seksiorjaksi, hyi hitto. Aivopesu ja alistus on kiellettävä Suomessa lailla.
Tämä nykyhallitus tosin kykenemätön mihinkään järkevään toimintaan.
- Anonyymi
Persuille terveisiä, huutamalla ei tätä yhteiskuntaa pidetä pystyssä
- Anonyymi
MIKSI täällä olevia raiskauksia kirjata polisin kantaan? ex poliisi kysyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MIKSI täällä olevia raiskauksia kirjata polisin kantaan? ex poliisi kysyy?
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ei niin, rajuilmaa tarvitaan, lieskat taivaalta, siinä se lopputulema. Amen!
- Anonyymi
Persut ovat pienin paha tässä psykoosissa.
- Anonyymi
Musta on hauska katsella noitten lestojen touhua.Nautin siitä.🤣
- Anonyymi
Siellä oli kova myrsky suviseuroissa.Yksi kuolon uhri.
- Anonyymi
Sehän on massapsykoosia, jenkeissä hyvin tavanomaista toimintaa, kellot yleensä kalkattaa jossain vaiheessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on massapsykoosia, jenkeissä hyvin tavanomaista toimintaa, kellot yleensä kalkattaa jossain vaiheessa.
Miettikäähän enemmän tollot, keitä oli tämän massiivisen toiminnan takana ja miksi?
Kuka rahoitti järjestelmän toimintaa?
Kuntavaalit kohta kukkuloilla, joku jolla rahaa, johtaa Oulun nurkille. Haloo! - Anonyymi
Vanha juttu.
- Anonyymi
Järjestäjien pitäisi nimetä aamuksi iso porukka, joka kerää nuo typerät sateenkaariväen läpyskät ja tarrat pois. Ovat päätyneet tarkoituksella tarroihin, joissa tiukasti tarttuva liima. Pilaavat näin myös juhlien kiinteät rakenteet!! Törkeää toimintaa.
- Anonyymi
Outoa touhua.
- Anonyymi
Sateenkaari vain pieni lisämauste, sumutus pääasia. Höpön, höpön.
- Anonyymi
Eikös lestaadiolaisen naisen tule olla laihoja ei saa olla lihava. Pitää linjat olla kunnossa. Lastentekokoneita jos kaikki suomen ihmiset olis lestoja niinlapsiluku olis uima kilpaa nussittais nammmmmmm
- Anonyymi
Eikö niitä lapsia pitäisi tehdä. Sehän kuuluu Pyhäjärven stragediaankin.Kuntahan kuihtuu muuten.Taas on asialla kapteeni joka ei ymmärrä asioista höykäsen pöläystäkään.Tämmöisiä raukkoja kepulit on.Vastuuntunnotomia.
- Anonyymi
Miksi Spermaturvalla ei ole kymmentä lasta vaikka nussimalla on raivannut tiensä huipulle?🌈💦💦💦
- Anonyymi
Siinä on taas "uskovainen" ortodoksi kapiainen asialla.Kuuma paikka odottaa.........!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on taas "uskovainen" ortodoksi kapiainen asialla.Kuuma paikka odottaa.........!!!
Omaan viestiisi vastasit syyttäen siitä muita.
- Anonyymi00053UUSI
No jos nyt ihmiset tahtoo mennä seuroille ja viihtyvät siellä niin mitä se on meiltä pois jos emme mene seuroille
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511