Suviseurat

Anonyymi-ap

Nyt kopinkapin suviseurat odottaa Pyhäjärven syntisiä oppimaan käytöstapoja

50

1036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut onneksi näyttää mallia kuinka seuroilla toimitaan, veisataan ja rukoillaan syntejä anteeksi

      • Anonyymi

        Tuo nyt on tuulesta temmattu, kyllä kai tietänet, ketkä kuuluu suviseurapopulaan.
        Pysy asiassa.
        Isompia asioita ja ongelmia liittynee tuohon saagaan.
        Kuka kääri ison tukun seteleitä hurmoksella, keillä on yksinoikeus kerätä hurmoksen nimissä massat tantereelle?
        Outoa touhua, lestadiolaisuus on pinnan alla rajua hyväksikäyttöä moneen suuntaan. Vaarallista toimintaa, amen.


      • Anonyymi

        Miten jumala hyväksyi kuoleman suviseuroissa eikö ollut paikalla. Ei jumala suojele


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jumala hyväksyi kuoleman suviseuroissa eikö ollut paikalla. Ei jumala suojele

        Pitää alkaa kilpaa nussimaan niin maailma täyttyy. Jos kaikki olis lestoja niin maailma hukkuis lapsiin. Sipiläkinnussis hutjan paljon. Käyttääkösipilä ehkäisyä kun niin vähän on kakaroita. Voi mikä syntinen. Sipukka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten jumala hyväksyi kuoleman suviseuroissa eikö ollut paikalla. Ei jumala suojele

        Mistä sais kyydin suviseuroille pääsis syntinen ääneen. Hähh. Aamulla lähtisin illaksi kotiin. Kuten finnair mainostaa


      • Anonyymi

        Lopeta trolli taas tuo vöyhkäys.
        Mene lääkäriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt on tuulesta temmattu, kyllä kai tietänet, ketkä kuuluu suviseurapopulaan.
        Pysy asiassa.
        Isompia asioita ja ongelmia liittynee tuohon saagaan.
        Kuka kääri ison tukun seteleitä hurmoksella, keillä on yksinoikeus kerätä hurmoksen nimissä massat tantereelle?
        Outoa touhua, lestadiolaisuus on pinnan alla rajua hyväksikäyttöä moneen suuntaan. Vaarallista toimintaa, amen.

        Juuri näin, vanhaa vitsausta, joka ei kestä pinnan alla olevaa.
        Järkyttävää, että vielä vuonna 2025 - ilmenee tällaista massapsykoosia.
        Hyväksikäyttöä pahimmillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta trolli taas tuo vöyhkäys.
        Mene lääkäriin.

        Tämä on aloittajalle tarkoitettu kommentti.


      • Anonyymi00043
        UUSI

        Voi kun tekisi kovin mieli päästä suviseuroihin mutta ei ole kyytiä. Kukaan tuttavani ei haluu lähteä. Voi harmi


      • Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sais kyydin suviseuroille pääsis syntinen ääneen. Hähh. Aamulla lähtisin illaksi kotiin. Kuten finnair mainostaa

        Sama vika rahikaisilla ei ole kyytiä olis tosi hauska käydä. Miksi ei ole kimppakyytejä.


      • Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sais kyydin suviseuroille pääsis syntinen ääneen. Hähh. Aamulla lähtisin illaksi kotiin. Kuten finnair mainostaa

        Entinen pääministeri on lesta saisko kyydin no sipilä tulisko hakemaan sipilä tule jooko


      • Anonyymi00046
        UUSI

        Valehtelet! Keskusta on lestadiolaisten pesäpaikkka.
        Naisilla ja tytöillä ei mitään arvoa siellä hegemoniassa.

        Väitän ISIS- malliksi pahimmillaan, puuttuu vain, että pää olisi upotettu pimentoon.
        Sääli naisia nuoria ja lapsia.
        Lapsenteko koneita, hölmöyttään, pakosta jäädytetty tilanteeseen.

        Tuntuu suorastaan hirveältä, miehet päättää, naisilta suu tukittu, miksi laki ei puutu tuohon?


      • Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää alkaa kilpaa nussimaan niin maailma täyttyy. Jos kaikki olis lestoja niin maailma hukkuis lapsiin. Sipiläkinnussis hutjan paljon. Käyttääkösipilä ehkäisyä kun niin vähän on kakaroita. Voi mikä syntinen. Sipukka

        Onko Sipilä Suomen asukasluvun siittäjä.


      • Anonyymi00048
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

        Entinen pääministeri on lesta saisko kyydin no sipilä tulisko hakemaan sipilä tule jooko

        Niillähän on lentoneita, tai koptereita.
        Mene korkeimmalle kukkulalle, heiluta valkoista lippua, jossa vihreä apila, lisäksi näytä SITÄ, saat vapaan lennon.


    • Anonyymi

      Haista aloittaja pitkä v*ttu🤣

      • Anonyymi00049
        UUSI

        Ei noin, siistimmin sanoja paperille.
        Sinähän käskytät, olet sika, siirry lestoihin.
        Siellä saat tuonkin toteutumaan. Amen.


    • Anonyymi

      Onko aloittajalta tulossa vielä kuinka paljon näitä häikäiseviä aloituksia.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko

        Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.

        Mitäs mölli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.

        Mää oon sinun serkku eli sää oot samanlainen jolla on halvempaa huvia 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko

        Senhän me kaikki tiedämme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senhän me kaikki tiedämme.

        SAATANA JA JUMALA RANKAISEE VÄÄRÄ USKOSIA. JA sipilä LEIKAA.....


      • Anonyymi

        Aloittaja on aivan oikeassa, selostaa mielipidettään, joka on täyttä asiaa.
        Pahaa oloaan paossa olevaa kansanosaa, kertyy taivastelemaan kädet tekopyhästi ristien, mitä siitä seuraa, se on nähtävissä parhaillaan.
        Miten on mahdollista pienessä Suomessa, tällainen manipulointi, mitä tuon kaiken takaa löytyy?
        Kertokaa ihmeessä, ennenkuin koko kupla halkeaa. Nuoretkin alkaa jo sekoamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.

        Meinaatko suviseuran harrastajia, sitähän miekin aattelin.
        Paljonkohan ehti kertyä sammion pohjalle, ennen kuin sodoman tuho koitti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko

        Kunnallisvaalit tulossa, rämäkkä aloitus, rukoilkaamme yhdessä.
        Sipi.hipi.sipinää. arvaako tuota loppua kukaan, kolehti kerätty.


      • Anonyymi

        Eipä tuossa tarvita häikäisysuojiakaan, näkyy ilmankin. Se siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on aivan oikeassa, selostaa mielipidettään, joka on täyttä asiaa.
        Pahaa oloaan paossa olevaa kansanosaa, kertyy taivastelemaan kädet tekopyhästi ristien, mitä siitä seuraa, se on nähtävissä parhaillaan.
        Miten on mahdollista pienessä Suomessa, tällainen manipulointi, mitä tuon kaiken takaa löytyy?
        Kertokaa ihmeessä, ennenkuin koko kupla halkeaa. Nuoretkin alkaa jo sekoamaan.

        Massapsykoosia, ehkä jollain huumeella sekoitettua, tätä ilmenee Pohjanmaalla.


      • Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣🤣 Keskustalaisuus on syy mennä Suviseurat katsomaan, kepulainen on aina lahko

        V a a l i t tu l o o, kaikki lapsentekoon.
        Suomessa lapsipula, työväestönkato.

        Pula on hirmuinen, monenmoinen kato, pula ja ennenkaikkea se kato.


      • Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hullulla halvat huvit, sulla ilmaset.

        Bensa on kallista, köyhällä ei vara, eikä asuntoautoa.
        Ai niin, eikä siitosikä, hukkaan menee mahot ja tuhkamunat.
        Ei seuroille, ruoto ketoon ja timotei suupieleen, katselkaa taivaan aurinkoa, säästytte paljolta turhalta, miekenterveyskin säilyy.


      • Anonyymi00052
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on aivan oikeassa, selostaa mielipidettään, joka on täyttä asiaa.
        Pahaa oloaan paossa olevaa kansanosaa, kertyy taivastelemaan kädet tekopyhästi ristien, mitä siitä seuraa, se on nähtävissä parhaillaan.
        Miten on mahdollista pienessä Suomessa, tällainen manipulointi, mitä tuon kaiken takaa löytyy?
        Kertokaa ihmeessä, ennenkuin koko kupla halkeaa. Nuoretkin alkaa jo sekoamaan.

        Kyllä näistä kirjoitetaan, piiloista paljastuu ja paljastettu jo kaikenmoista.
        Ne ukot pitäisi vuorostaan pakottaa kasvattamaa körttitukka, olisi helpompi erottaa vaikka jehovalaisista, se toinen kauhistus.
        Nyt jo kuuluu mielipiteitä, yksi nuori sällikin huokaa, " haluan 6 - 8 lasta," varokaa nuoret naiset, olette tosi kiirastulessa, jos alistutte hyväksikäytölle, seksiorjaksi, hyi hitto. Aivopesu ja alistus on kiellettävä Suomessa lailla.

        Tämä nykyhallitus tosin kykenemätön mihinkään järkevään toimintaan.


    • Anonyymi

      Persuille terveisiä, huutamalla ei tätä yhteiskuntaa pidetä pystyssä

      • Anonyymi

        MIKSI täällä olevia raiskauksia kirjata polisin kantaan? ex poliisi kysyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MIKSI täällä olevia raiskauksia kirjata polisin kantaan? ex poliisi kysyy?

        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ei niin, rajuilmaa tarvitaan, lieskat taivaalta, siinä se lopputulema. Amen!


      • Anonyymi

        Persut ovat pienin paha tässä psykoosissa.


    • Anonyymi

      Musta on hauska katsella noitten lestojen touhua.Nautin siitä.🤣

    • Anonyymi

      Siellä oli kova myrsky suviseuroissa.Yksi kuolon uhri.

      • Anonyymi

        Sehän on massapsykoosia, jenkeissä hyvin tavanomaista toimintaa, kellot yleensä kalkattaa jossain vaiheessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän on massapsykoosia, jenkeissä hyvin tavanomaista toimintaa, kellot yleensä kalkattaa jossain vaiheessa.

        Miettikäähän enemmän tollot, keitä oli tämän massiivisen toiminnan takana ja miksi?
        Kuka rahoitti järjestelmän toimintaa?
        Kuntavaalit kohta kukkuloilla, joku jolla rahaa, johtaa Oulun nurkille. Haloo!


      • Anonyymi

        Vanha juttu.


    • Anonyymi

      Järjestäjien pitäisi nimetä aamuksi iso porukka, joka kerää nuo typerät sateenkaariväen läpyskät ja tarrat pois. Ovat päätyneet tarkoituksella tarroihin, joissa tiukasti tarttuva liima. Pilaavat näin myös juhlien kiinteät rakenteet!! Törkeää toimintaa.

      • Anonyymi

        Outoa touhua.


      • Anonyymi

        Sateenkaari vain pieni lisämauste, sumutus pääasia. Höpön, höpön.


    • Anonyymi

      Eikös lestaadiolaisen naisen tule olla laihoja ei saa olla lihava. Pitää linjat olla kunnossa. Lastentekokoneita jos kaikki suomen ihmiset olis lestoja niinlapsiluku olis uima kilpaa nussittais nammmmmmm

      • Anonyymi

        Eikö niitä lapsia pitäisi tehdä. Sehän kuuluu Pyhäjärven stragediaankin.Kuntahan kuihtuu muuten.Taas on asialla kapteeni joka ei ymmärrä asioista höykäsen pöläystäkään.Tämmöisiä raukkoja kepulit on.Vastuuntunnotomia.


    • Anonyymi

      Miksi Spermaturvalla ei ole kymmentä lasta vaikka nussimalla on raivannut tiensä huipulle?🌈💦💦💦

      • Anonyymi

        Siinä on taas "uskovainen" ortodoksi kapiainen asialla.Kuuma paikka odottaa.........!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on taas "uskovainen" ortodoksi kapiainen asialla.Kuuma paikka odottaa.........!!!

        Omaan viestiisi vastasit syyttäen siitä muita.


    • Anonyymi00053
      UUSI

      No jos nyt ihmiset tahtoo mennä seuroille ja viihtyvät siellä niin mitä se on meiltä pois jos emme mene seuroille

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe