Onko tämä normaalia?

Anonyymi-ap

Musta tuntuu että olisin läski vaikka kenenkään mielestä mä en ole ja harrastan hiihtoa ja olen 172cm pitkä ja painan 53kg paino indeksi viivan alapuolella terveys tarkastuksessa. Onko normaalia että tuntuu että on lihava kun vatsalihakset eivät näy aivan selkeästikkään?

23

175

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et todellakaan ole mikään läski.
      Mäkin olin nuorena noissa mitoissa, ihan sama pituus, sama paino. Ei näkynyt vatsalihakset, ei muutkaan lihakset.
      Mutta sen voin sanoa, että jälkeenpäin ajatellen, olin silloin jopa vähän liian laiha.
      Älä ala kuvittelemaan, että olisit läski, siitä ei tule kuin ongelmia.
      Jatka samaan malliin ja hiihtele rauhassa, kesällä tosin ehkä vähän vaikeaa, jos ei sitten rullasuksilla.

      • Anonyymi

        Kiitos että sanoit noin kivi vierähti sydämeltä ja kun nyt mietin ihan kunnolla niin en oikeesti oo mikään läski tuntuu vaan että muut ovat mua laihempia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos että sanoit noin kivi vierähti sydämeltä ja kun nyt mietin ihan kunnolla niin en oikeesti oo mikään läski tuntuu vaan että muut ovat mua laihempia.

        Ei ole ihan normaalia, että kivi vierähtää sydämeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ihan normaalia, että kivi vierähtää sydämeltä.

        Onneksi se on vain sanonta. Ei kenelläkään oikeasti mikään kivi putoa sydämeltä.
        Ja ap, älä vertaa itseäsi muihin, silloin on itsellä helpompaa.
        Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet, muista se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos että sanoit noin kivi vierähti sydämeltä ja kun nyt mietin ihan kunnolla niin en oikeesti oo mikään läski tuntuu vaan että muut ovat mua laihempia.

        Onko ne muut sun pitusia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko ne muut sun pitusia?

        Ihmiset on eri pituisia, sen takia on turhaa vertailla kuka on minkäkin kokoinen, tai ainakaan miettiä, että itse pitäisi muka olla samankokoinen kuin joku toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset on eri pituisia, sen takia on turhaa vertailla kuka on minkäkin kokoinen, tai ainakaan miettiä, että itse pitäisi muka olla samankokoinen kuin joku toinen.

        mä kysyin aloittajalta


    • Anonyymi

      Sinun olisi heti loman jälkeen aihetta keskustella koulusi rehtorin kanssa, tai ole häneen yhteydessä vaikka heti. Tuollainen ylipaino ja hiihto ovat haitallinen yhdistelmä tulevaisuuden menestymistä ajatellen.

      • Anonyymi

        Älä ole typerä, kuka ikinä oletkaan tyhmine " neuvoinesi ".


    • Anonyymi

      "Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet, muista se."

      Mitä hyvää on tuossa valehtelussa?

      • Anonyymi

        Miksi se olisi valhetta ?
        Ehkä juuri sinä et pidä itsestäsi, mutta on monia, jotka kyllä hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se olisi valhetta ?
        Ehkä juuri sinä et pidä itsestäsi, mutta on monia, jotka kyllä hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat.

        EI sinuun voi luottaa, ei ole koskaan voinut luottaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        EI sinuun voi luottaa, ei ole koskaan voinut luottaa.

        En itsekään luottaisi ventovieraisiin ihmisiin, en ole koskaan voinut.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En itsekään luottaisi ventovieraisiin ihmisiin, en ole koskaan voinut.

        Miksi sitten teit tuon avauksen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten teit tuon avauksen?

        En ole tehnyt avausta.
        Ai saakeli, kun eihän minuun voinut luottaa....no mutta silti, en ole sitä tehnyt.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hiihtäjäksi olet tosi lihava.

      • Anonyymi
        UUSI

        Oikean hiihtäjän tunnistaa poikaystävästä sekä veitsenterävistä vatsalihaksista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikean hiihtäjän tunnistaa poikaystävästä sekä veitsenterävistä vatsalihaksista.

        Miksi aina puhut poikaystävistä ja kyselet joka toiselta, onko tällä poikaystävää?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina puhut poikaystävistä ja kyselet joka toiselta, onko tällä poikaystävää?

        Jossakin sanottiin, että siitä puhe mistä puute.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jossakin sanottiin, että siitä puhe mistä puute.

        Niin, joillekin voi olla hyvinkin tärkeää, että on joku poikaystävä koko ajan kierroksessa.
        Monet tytöt pärjää ilman poikaystävääkin, ei sellaista ole pakko olla. Alkaa seurustelemaan sitten kun itseä huvittaa ja löytää kaverin.
        Jos tykkää tosi kovaa vaikka hiihdosta, niin silloin voi keskittyä siihen, poikaystävät sitten myöhemmin.
        Ei ole mitään järkeä aina olla heti arvostelemassa tai solvaamassa jostain, mitä joku haluaa kirjoittaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, joillekin voi olla hyvinkin tärkeää, että on joku poikaystävä koko ajan kierroksessa.
        Monet tytöt pärjää ilman poikaystävääkin, ei sellaista ole pakko olla. Alkaa seurustelemaan sitten kun itseä huvittaa ja löytää kaverin.
        Jos tykkää tosi kovaa vaikka hiihdosta, niin silloin voi keskittyä siihen, poikaystävät sitten myöhemmin.
        Ei ole mitään järkeä aina olla heti arvostelemassa tai solvaamassa jostain, mitä joku haluaa kirjoittaa.

        Poikaystävän hankkimisen on alun perin lanseerannut toimeksi täällä nimimerkki Mayja-70.

        Häneltä ja hänen matkijaltaan tai seuraajaltaan voi kysyä lisätietoja solvaamisesta.

        Mitä tulee hiihtoon, niin pitää olla hoikka, lihaksikas ja siroluinen jos haluaa pärjätä. Hapenottokyky on tärkein ominaisuus. Lihava ei pärjää hiihdossa, kuten avaajalle on käynyt. Avaajan pitää ottaa asia puheeksi valmennusryhmässään, sillä kukaan ei voi pärjätä jos liikuttaa jatkuvasti ylimääräistä massaa. Ravintoterapeutti tarvittaessa mukaan tuohon rinkiin.

        Hapenottokyvyn pitää alkaa jostakin 60:stä ja siitä edelleen kohti 80 - 90:entä. Silloin ei varmasti ole mikään läski. Vasta jatkossa sitten korkean paikan leireille tai astmalääkkeet käyttöön, vai mitä itse olet mieltä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikaystävän hankkimisen on alun perin lanseerannut toimeksi täällä nimimerkki Mayja-70.

        Häneltä ja hänen matkijaltaan tai seuraajaltaan voi kysyä lisätietoja solvaamisesta.

        Mitä tulee hiihtoon, niin pitää olla hoikka, lihaksikas ja siroluinen jos haluaa pärjätä. Hapenottokyky on tärkein ominaisuus. Lihava ei pärjää hiihdossa, kuten avaajalle on käynyt. Avaajan pitää ottaa asia puheeksi valmennusryhmässään, sillä kukaan ei voi pärjätä jos liikuttaa jatkuvasti ylimääräistä massaa. Ravintoterapeutti tarvittaessa mukaan tuohon rinkiin.

        Hapenottokyvyn pitää alkaa jostakin 60:stä ja siitä edelleen kohti 80 - 90:entä. Silloin ei varmasti ole mikään läski. Vasta jatkossa sitten korkean paikan leireille tai astmalääkkeet käyttöön, vai mitä itse olet mieltä?

        Vastaan vaan että jos ei tykkää tosi kovaa hiihdosta, niin astmalääkkeet, poikaystävät ja korkean paikan leirit voi unohtaa,

        Kesäksi alle rullaluistimet ja niillä kovia vetoja ylämäkeen. Läski saa kyytiä. Ensilumilla heti Lappiin.

        Muusta en ole mitään mieltä, mutta tuskin kukaan pärjää jos hapenottokyky on alle 50.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikaystävän hankkimisen on alun perin lanseerannut toimeksi täällä nimimerkki Mayja-70.

        Häneltä ja hänen matkijaltaan tai seuraajaltaan voi kysyä lisätietoja solvaamisesta.

        Mitä tulee hiihtoon, niin pitää olla hoikka, lihaksikas ja siroluinen jos haluaa pärjätä. Hapenottokyky on tärkein ominaisuus. Lihava ei pärjää hiihdossa, kuten avaajalle on käynyt. Avaajan pitää ottaa asia puheeksi valmennusryhmässään, sillä kukaan ei voi pärjätä jos liikuttaa jatkuvasti ylimääräistä massaa. Ravintoterapeutti tarvittaessa mukaan tuohon rinkiin.

        Hapenottokyvyn pitää alkaa jostakin 60:stä ja siitä edelleen kohti 80 - 90:entä. Silloin ei varmasti ole mikään läski. Vasta jatkossa sitten korkean paikan leireille tai astmalääkkeet käyttöön, vai mitä itse olet mieltä?

        Kun aloittaja ei ole lihava, käänsit tämän taas ihan nurin päin, miksi ? Haluatko olla tahallasi ilkeä ? Saatko siitä jotain tyydytystä ?
        Hiihtoa voi harrastaa ihan kuka haluaa, kokoon tai painoon katsomatta. Aktiiviura on toki eri asia, mutta aloittaja on ihan hyvissä mitoissa.
        Tiedätkös, jos ihmiselle solvaa hänen painoaan, kokoaan, niin hänelle voi tulla siitä ongelmia. Taitaa olla moni anoreksiakin alkanut ihan vaan jonkun ulkopuolisen ihmisen lauottua jotain typerää toisen painoon liittyen.
        Hieman muiden ihmisten kunnioittamista, ja huomaavaisuutta, kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe