Missä hiton pippaloissa

Anonyymi-ap

Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.

98

2793

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En käy missään. Ei ole ihan mun juttu ne pippalot.

    • Anonyymi

      En juhli.

    • Anonyymi

      Iskikö syyllisyyden tunne huonosta kohtelusta?

      • Anonyymi

        Ei. Mä tykkään hänestä kyllä. Asiat on monimutkaisia.


      • Anonyymi

        Olet todella harhaisen oloinen kirjoittaja, onko sinulla tuttavia jotka lähtee mukaan tuohon hommaan vai puhuuko ne järkeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet todella harhaisen oloinen kirjoittaja, onko sinulla tuttavia jotka lähtee mukaan tuohon hommaan vai puhuuko ne järkeä?

        No ei ainakaan täällä vinelässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei ainakaan täällä vinelässä

        Turha toki pöllyttää kun julkinen nöyryytys on joka tapauksessa tulossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Mä tykkään hänestä kyllä. Asiat on monimutkaisia.

        Mikään ei ole monimutkaista.


    • Anonyymi

      Jos sinua oikeasti kiinnostaisi, pitäisit ihmiseen oikeasti yhteyttä.

      • Anonyymi

        Tosta kyl ihan samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Että joku harhainen jaksaa vinkua päivästä toiseen trollimiehelle samoja asioita. Kuka haluaisi tutustua esim mieheen, joka elää omissa pikku maailmoissaan trollaavan miehen piruetteja naisena esiintyen seuraten ja joka kuvittelee itkevänsä juuri tälle nk asianomaiselle netissä offensiiviseen tyyliin? Get real, peltoelvis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tosta kyl ihan samaa mieltä!

        Ehkä ei kannata elää samassa harhassa trollaavan miehen rivien välissä, vaan noudattaa sitä mitä oikeassa elämässä tapahtuu tai ei tapahdu


    • Anonyymi

      Olen se joka odottaa sinua niistä pippaloista kotiin

      • Anonyymi

        Suviseuroissa kaikki ovat tervetulleita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suviseuroissa kaikki ovat tervetulleita

        Seurat sulla on hoisuissas


    • Anonyymi

      Juhlin yksin ja piilossa 😌

    • Anonyymi

      Niissä ei käy kuin valitut kuulemma, kämppää ei ole mikitetetty eikä GPS seurantaa voi käyttää. Noutu ja palautus eri autoilla.

    • Anonyymi

      Tule käymään jos haluat varmistua...

      • Anonyymi

        Ilman muuta torille itkemään sinäki


    • Anonyymi

      Suviseuroilla olen. Kaikki ok.

    • Anonyymi

      Harvoin käyn missään. Enkä usko että hänkään käy. Voi varmistua laittamalla viestin.

    • Anonyymi

      Kuka sanoi että käyn joskus jossakin. Ei kukaan.

    • Anonyymi

      En käy missään oon aina kotona.

    • Anonyymi

      Olen kotona, en juhli tänään.
      Naiselle
      Mieheltä

    • Anonyymi

      Mut jos mul ei ole kaikki ok, niin miks hlvetissa haluaisin tulla sinne teeskentelemään?

    • Anonyymi

      Olen mökillä saaristossa

    • Anonyymi

      Tekemiseni ei kuulu tällä hetkellä yhdellekään ihmiselle nettipalstoilla, joten et tule varmistumaan.

    • Anonyymi

      Mä missään käy, paitsi kaupassa ja töissä.

    • Anonyymi

      Hun, I was in a hot tub all evening, watching two swans at the lake front, sipping champagne and enjoying the sunset. Life is good you know, not worrying about stupid stuff. I have charming company too, so dont you worry, just like you have some with you over there. But he's calling for me now, so I gotta go to him. Hot night ahead.... Take care, XO.

    • Anonyymi

      Kekkereissä?

      • Anonyymi

        Puolankal pride melu korsetti Sepi Kumpulainen laalaa jätkänhumpa mehtäkoneel


    • Anonyymi

      Se etten koe tarvetta olla aina ja kaikkialla kertoo etten pelkää koko ajan kaiken menevän sivu suun. Et vain ole sattunut osumaan paikalle kun olen antanut kohtalolle tilaisuuden toteuttaa itseään.

    • Anonyymi

      Biletän toisessa ulottuvuudessa unen aikaan ja ne bileet onkin kuulkaa semmoset ETTÄ👌

    • Anonyymi

      Olin perjantaina Mummiksessa kuuntelemassa Einiä.

      • Anonyymi

        Hyi hlvt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi hlvt.

        ???


    • Anonyymi

      Norvajärvellä opetin eilen meidän intialaista opasta kalastamaan ja sitten pidin piknikkiä siinä uimarannalla 3h kun hän koitti saada kalaa.

    • Anonyymi

      Olen juhlinut silloin kun rauta on ollut kuumaa.Kaikki on nähty.
      Nautin ihan muusta.

    • Anonyymi

      En käy pippaloissa. 🤷‍♂️ Mulla on pippalot kotona. 😅

    • Anonyymi

      En missään pippaloissa ikinä:(

    • Anonyymi

      Kassapäien karkeloissa

    • Anonyymi

      Isomunaisen kestävän miehen kanssa silloin, kun mua haluttaa. Usein.

      • Anonyymi

        Hienoa naisena esiintyvä kaapissa oleileva mies, että olet löytänyt elämääsi kokovartalokyr*än, moni on niin puutteessa ja sen takia pää sakkaa, että ne saattaa jopa uskoa tähän lausumaasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa naisena esiintyvä kaapissa oleileva mies, että olet löytänyt elämääsi kokovartalokyr*än, moni on niin puutteessa ja sen takia pää sakkaa, että ne saattaa jopa uskoa tähän lausumaasi

        Sielhän ois jo keisareta ilman vaatteita, hmm


    • Anonyymi

      Panettaa. Kohta meen ottamaan.
      Nam.

    • Anonyymi

      Harvoin käyn missään.. Lauantaina olin viihteellä siellä missä ollaan aina nähty, mutta sinua ei näkynyt. Ehkä olit itse ollut sielä edellisenä iltana?

      • Anonyymi

        Perjantai on väljempi päivä tanssimiselle. - sivusta


      • Anonyymi

        Kuvaile paikkaa vähä? Baari, yökerho, hotelli...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuvaile paikkaa vähä? Baari, yökerho, hotelli...?

        Baari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baari

        Tää osuu heti! En vaan jaksanu lähtee, kivempi herätäkin sunnuntaina kun ei oo nuppi jumissa.


      • Anonyymi

        Nyt kyllä nauran itteni kipeeksi, sori! En ole ensinnäkään juoppo, koska ne juovat joka päivä. Minä otan vkloppuna jos otan.
        No oliko sulla kiva ilta siellä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä nauran itteni kipeeksi, sori! En ole ensinnäkään juoppo, koska ne juovat joka päivä. Minä otan vkloppuna jos otan.
        No oliko sulla kiva ilta siellä??

        Kenelle sä oikein puhut? Liskot..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää osuu heti! En vaan jaksanu lähtee, kivempi herätäkin sunnuntaina kun ei oo nuppi jumissa.

        Ok, no ehkä me vielä kesän aikana siellä nähdään :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no ehkä me vielä kesän aikana siellä nähdään :)

        Nähdää muru varmasti! Halaus täältä sulle 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähdää muru varmasti! Halaus täältä sulle 🤗

        🤗 ❤💥 kyllä, me nähdään vielä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗 ❤💥 kyllä, me nähdään vielä 🥰

        ...ja kaikki on ok, kiitos kun kysyit ja kannat huolta 😇 -edellinen-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, no ehkä me vielä kesän aikana siellä nähdään :)

        Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤗 ❤💥 kyllä, me nähdään vielä 🥰

        Mun kesän kohokohta on kun näen sut! Oikeesti. 🥹❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle sä oikein puhut? Liskot..?

        Tämä mies puhuu yhä edelleen tänäkin päivänä itselleen, mutta hyvää juontamista ja huomionkerjuuta nyt kumminkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä mies puhuu yhä edelleen tänäkin päivänä itselleen, mutta hyvää juontamista ja huomionkerjuuta nyt kumminkin

        Miksei sua saada johonkin psykoosihoitoon?????


    • Anonyymi

      En käy pippaloissa. Ei ole edes ystäviä kenen kanssa käydä.

    • Anonyymi

      En pippaloitse. Koskaan varmaan ennenkään.
      kavereitten kanssa ennen johonkin keräännyttiin, mutta siitä nyt jo vuosia.
      Nykyisin hiljaista kotona oloa tai ulkona viiletän yksin vaihteilla mennen.
      Olisihan se kiva kun olis joku kaveri ihan arkiystäväksi.
      Jos olis vielä samanlaista elämänkokemusta niin ihan nappiin menis toive.
      Ehkä mä yhtä vielä lähestyn.. oon sen verran katsellut että vois olla meillä samaa ajatusmaailmaa ym. 😉

    • Anonyymi

      Enbkäy missään, ainoastaan ruokaravintoloissa.

    • Anonyymi

      antaahan karma hoitaa teidät. en minä edes kosta, hakkaatte sitlin. tyytyvöinen olen kun saatte huonoa elämäänne, sairauden tekojenne mukaan. kellekään ollut pahaa tehnyt, yritin vain pitää elämäni, siksi en antanut mitä halusitte. keneltäkään mitään vienyt tai juuri saanut. enkä tämmöiseen nukan lähtenyt ja saitte muutenkin enemmän minulta kuin annoitte kellekään. toivottavasti saatte kaikkea pahaa ja paskaa elämäänne viime vuosista ja teoistanne. ikävä ei ole selitys.

    • Anonyymi

      ei kerrassaan mitään hyvää sanottavaa teistä, ei yhtään mitään. mitä katmeimpia ihmisiä, mitä karkeampaa toimintaa, mitä hirveimpiä haaveita ja keinoja.

    • Anonyymi

      ei riittänyt että oltaisiin sovittu ja olisitte jättänyt rauhaan vaan piti vaan jatkaa ja jatkaa. toivottavasti saatte kija hetkestä pahaa joka teosta ja viemisestä pahaa, ettekä mitään hyvää.

    • Anonyymi

      ainoa mitä teiltä on oppinut miten hirveitä ihmiset ovat, miten ei kanjata toimia milloin ei vaan avata suutaan, milloin ei kannata poistua kotoaan, milloin kannattaa muuttaa, milloin ihminen on petollinen milloin pirullinen milloin koston himoinen milloin epätoivonen milloin mustsukkainen milloin ivallinen milloin kateellinen milloin vainoharhainen. ei mitään oppeja muilta ei töihin, ei kasvatukseen juurikaan, ei kotiin, ei ihmissuhteisiin, ei rahaan, ei mihinkään. jotain pakolla normaalista elämästä, tekemällä omia juttuja ja ajattelemalla itse, suurella työllä kun hakkasitte jokaisesta ajatuksestakin. lukeminenkin estettiin kaikki niistä sai henkistä voimaa ja rentoutusta. YouTube paras opettaja, kirjojen lisäksi joskus töissä koulutusta, sitäkin häiriköitte minkä ehditte. ei ystäviä, ei mitään hyvää ihmissuhdetta, omat lapset parhaita, ei kerta kaikkiaan yhtään mitään. ei edes lääkäristä, ei edes kuntoutuksesta, sekin hyöty vietiin. ei kerta kaikkiaan yhtään mitään.

    • Anonyymi

      sometus, hyviä reseptejä ja yrityksiä, vähä hyvää mainetta ja ihmisten etsintää, tosin hakkasitte senkin. ei kerrassaan mitään hyvää. ei yhtään mitään. pelkkää pahaa, paskaa ja mitä hirveintä aikaa, välillä päässyt vähän karkuun, kunnes taas aloitatte. ei sitten hyvää millekään työalalle, ei harrastuksiin, ei omaisuuteen, ei ihmissuhteisiin, ei yhtään mihinkään. muutama matka, joka on itse maksettu, piladitte osan niistäkin ja hakkasitte hulluna ennen ja jälkeen. ei vittu kerrassaan yhtään mitään.

    • Anonyymi

      ihmisiä pelkään teidän jälkeen, seksuaslisedti traumatisoitunut, mielellään tiettyjä porukoita juoksee jatkuu kun tietää mitä tekevät, ei halua olla tekemisissä kun tietää että tietyt purut lähteny taas "liikenteeseen". en mitään hyvää sanottavaa, mistään, tai missään asiassa.

    • Anonyymi

      oman itsensä kun yrittää saada kotiin 100 prosenttisesti tuo itsellään kivaa fiilistä ja energiaa, satsaa, niin saatana hakkaavat monta päivää että menee kotia siivotessa monta päivää. jotkurcssatansb hulkyt pitää sinun tietoisuutta omanaan ja, elävät sillä ja, hakkaavat hulluna kun yrität saada itsesi kokonaan omaan elämääsi, kun oma elämäsi sitä tarvitsee tekojenne jälkeen. teitä kuvastaa kolme sanaa hyi saatana piruporukkaa. lapsiani ehkä auttaisin ja auran, en muita, enkä heidänkään yksityisyyttä loukkaisi tai tekisi heille ikinä näin.

    • Anonyymi

      töihin kun satsaa täysillä ja onnistuu, niin jumslalsuta joku ei edes samaan työporukkaan kuuluva vetää kunnolla turpaan. voi vittu! teep niille samoin niin tappavat. hyi saatana mitä porukkaa.

    • Anonyymi

      Täällä se varmaan onkin se AP:n kohde. 😂 Lukemassa palstoilta, että missä pippaloissa olet.

      • Anonyymi

        Tässä palstamiehen gallupissa kysyttiin autuas ja simppeli tyllerö vissii vähän kaikkien äntifäkemuista, myös wannabet käy


    • Anonyymi

      jotain helvetin hullulta kuulostavaa, naurua kun joku yrittää lähettää iloa. ei kyllä auta juurikaan.

    • Anonyymi

      ei hyvää täällä näy missään mitä luulette että on tänne tullut, ei sitten missään asiassa mitään hyvää. jotain ok sanonut niin estäneet ja tuhonneet niitäkin. ei kerrassaan mitään hyvää sanottavaa.

    • Anonyymi

      jo työsuhde-etuna saadut tunnejoogat ja hartiaseutujumpat käyttivät itse, vaikka olisi ollut tarvetta. piti vaan sitten itse keksiä muuta. jotain joskus alells saanut, siitäkin hakanneet helvetisti ja kostaneet. työt hävinneet sitä mukaan ja tehneet kiusaa joka saatanan asiassa, toivottavasti saatte kaikkea pahaa ja paskaa elämäänne samalla mitalla. hyi vittu mitä sakkia.

      • Anonyymi

        Kuitenkin tykkäät. 🤗


      • Anonyymi

        Mutta teillä oli mies työelämässä kuitenkin tätä tyky-toimintaa ym?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kirkossa.

    • Anonyymi

      Raamattupiirissä tule sinäkin.

      • Anonyymi

        Hyvä ajanviete.


    • Anonyymi

      kotiin palannut
      pienet vaivat hoituvat
      ei huolta

      • Anonyymi

        Valetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valetta

        Ei ole tarvetta kertoa epätosia ; )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole tarvetta kertoa epätosia ; )

        Vaivat ei hoidu. Pahenee vaan kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaivat ei hoidu. Pahenee vaan kotona

        Miten niin pahenee , miksi vuodatat täällä oloasi, miksi et puhu kotona asioita selväksi loppuu paha olo. Ole rehellinen itsellesi ja perheellesi.


    • Anonyymi

      Lähden risteilylle, tuletko mukaan!

      • Anonyymi

        Vasta syksymmällä taas. Kiitos kutsusta.


      • Anonyymi

        Visbyssä ruusut kukkii ja käry käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vasta syksymmällä taas. Kiitos kutsusta.

        Pääsenkö mukaan syksymmällä se voisi olla valaiseva matka meille kaikille ?😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsenkö mukaan syksymmällä se voisi olla valaiseva matka meille kaikille ?😃

        Keille kaikille? 🙂 Jos olet hän, tietenkin pääset, olisi jopa toivottavaa.


    • Anonyymi

      En käy pippaloissa, baareissa tai missään viihteellä. Parhaiten löytää kotoa. Jos en siellä juuri silloin ole, olen töissä. Olen luuseri. 🤷

      • Anonyymi

        Sitten mäkin olen sellainen luuseri. Tai käyn mä joskus viihteellä mutta koti on paras paikka.


    • Näin kesällä saattaa olla tapahtumia joissa tulee oltua mukana. Suhkot ehjin nahoin selvisin kotiin. 😅

    • Anonyymi

      Kaikki ok

    • Anonyymi

      Moottorpyörällä kaukana kotoa.

    • Anonyymi

      Hanaa kun kaveri manaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      184
      4125
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      213
      2091
    3. 133
      1627
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1291
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      61
      1009
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      989
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      168
      974
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      905
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe