Mitä minäkään mistään haaveilen. Helevetin ruma ja vanha äijä jota naiset vaan kusettaa, on tehnyt niin aina. Ei tämä elämä tästä muuksi muutu.
Ei mutta oikeesti
5
247
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hyvä että sä jaksat aina koittaa yrittää uutta nuorta tarjoot vaan tarpeeksi sitä rahaa käyttöön ja päästät sen naisen kylille aina kun se haluaa mennä. Ei sun tarvitse jaksaa. Tosin kolikolla on aina kääntöpuolensa. Kunnet jaksa enää.
- Anonyymi
Elämähän on kai just sellast kun siittä itse itselleen tekee toki on niitä kateellisiakin jotka sitä aina yleensä yrittää jotenkin hankaloittaa ja toisinaan jopa saattavat siinä hetkellisesti onnistuakin valehtelemalla jos on niin hyvin että sitä ei kukaan tunne josta valehtelevat niissä on aina helpoin kosto kertoa totuus siitä ihmisestä joka itsestä valehtelee koska usein se joku tuttu/tuttava lähipiiristä on tuntematon harvemmin on kiinostunu toisten elämistä saatika ettäkö niistä mitenkään välittäs edes
- Anonyymi
Jaahas ja susi väijyy jo taustalla, kun rupes viestit poistumaan. Paljastaa itse oman paikalla olonsa 🤣
- Anonyymi
Joku provoilee. Jos yrität matkia, laita edes pilkut oikein.
- Anonyymi
Eihän se muutukaan enää koskaan paremmaksi. Hyväksy totuus ja pääset paljon helpommalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033903
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482781- 1142619
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392118Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311900Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291743- 271592
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2211557Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?841513- 221388