Mitä minäkään mistään haaveilen. Helevetin ruma ja vanha äijä jota naiset vaan kusettaa, on tehnyt niin aina. Ei tämä elämä tästä muuksi muutu.
Ei mutta oikeesti
5
279
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hyvä että sä jaksat aina koittaa yrittää uutta nuorta tarjoot vaan tarpeeksi sitä rahaa käyttöön ja päästät sen naisen kylille aina kun se haluaa mennä. Ei sun tarvitse jaksaa. Tosin kolikolla on aina kääntöpuolensa. Kunnet jaksa enää.
- Anonyymi
Elämähän on kai just sellast kun siittä itse itselleen tekee toki on niitä kateellisiakin jotka sitä aina yleensä yrittää jotenkin hankaloittaa ja toisinaan jopa saattavat siinä hetkellisesti onnistuakin valehtelemalla jos on niin hyvin että sitä ei kukaan tunne josta valehtelevat niissä on aina helpoin kosto kertoa totuus siitä ihmisestä joka itsestä valehtelee koska usein se joku tuttu/tuttava lähipiiristä on tuntematon harvemmin on kiinostunu toisten elämistä saatika ettäkö niistä mitenkään välittäs edes
- Anonyymi
Jaahas ja susi väijyy jo taustalla, kun rupes viestit poistumaan. Paljastaa itse oman paikalla olonsa 🤣
- Anonyymi
Joku provoilee. Jos yrität matkia, laita edes pilkut oikein.
- Anonyymi
Eihän se muutukaan enää koskaan paremmaksi. Hyväksy totuus ja pääset paljon helpommalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli399351"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn353918Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.392544Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1262509Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1012497Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on271967Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait161645Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää
Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.331447- 711277
Esko ja Martina viettävät joulua
Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen1781142