Mitä minäkään mistään haaveilen. Helevetin ruma ja vanha äijä jota naiset vaan kusettaa, on tehnyt niin aina. Ei tämä elämä tästä muuksi muutu.
Ei mutta oikeesti
5
258
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan se hyvä että sä jaksat aina koittaa yrittää uutta nuorta tarjoot vaan tarpeeksi sitä rahaa käyttöön ja päästät sen naisen kylille aina kun se haluaa mennä. Ei sun tarvitse jaksaa. Tosin kolikolla on aina kääntöpuolensa. Kunnet jaksa enää.
- Anonyymi
Elämähän on kai just sellast kun siittä itse itselleen tekee toki on niitä kateellisiakin jotka sitä aina yleensä yrittää jotenkin hankaloittaa ja toisinaan jopa saattavat siinä hetkellisesti onnistuakin valehtelemalla jos on niin hyvin että sitä ei kukaan tunne josta valehtelevat niissä on aina helpoin kosto kertoa totuus siitä ihmisestä joka itsestä valehtelee koska usein se joku tuttu/tuttava lähipiiristä on tuntematon harvemmin on kiinostunu toisten elämistä saatika ettäkö niistä mitenkään välittäs edes
- Anonyymi
Jaahas ja susi väijyy jo taustalla, kun rupes viestit poistumaan. Paljastaa itse oman paikalla olonsa 🤣
- Anonyymi
Joku provoilee. Jos yrität matkia, laita edes pilkut oikein.
- Anonyymi
Eihän se muutukaan enää koskaan paremmaksi. Hyväksy totuus ja pääset paljon helpommalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512