Koukulla kiireinen viikonloppu

Anonyymi-ap

Onkohan Soliferin katto pitänyt vettä?

5

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eihän koukku ole lestadiolainen

    • Ymmärrän hyvin ihmisiä jotka joutuvat jo lapsena aivopesun ja sisäsiittoisuuden vuoksi tielle, joka ei ole heidän oma valintansa.

      Se ei ole heidän vikansa, että vanhempansa ja muu sukunsa pakottavat heidät katselemaan maailmaa avaimenreiästä ilman vaihtoehtoja.

      Heitä olisi helppoa ja jopa oikeutettua kutsua tyhmiksi, mutta noissa olosuhteissa vain kaikkein fiksuimmat tajuaa tulleensa kusetetuksi viimeistään teini-iässä.

      Onhan se karmea paikka alkaa repiä pesäeroa kaikkeen siihen mitä tunsit ja pidit oikeana. Olen lukenut paljon näitä tarinoita.

      Olen kiitollinen että synnyin tavalliseen perheeseen, jossa isä usutti koirat saarnamiesten ja romanien perään.

      Muistan tapauksen jossa tultiin hakemaan kolehtia meidän kotitalolta jollekin lahkolle. Isäukko sanoi että "Herran rauhaa, minäpä haen lompakon tuolta sisältä"

      Lompakon sijaan sisältä tuli kolme saksanpaimenkoiraa, jotka kirvoitti saarnasmiehet kelpo laukkaan.

      • Anonyymi

        Entäs se enosi joka sinua kasvatti lapsena?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs se enosi joka sinua kasvatti lapsena?

        Kiitos kysymästä, minulla oli valioluokan enot ja heiltä oppi kaikenlaista.

        Yksi oli ammattikalastaja ja piti keskikokoista maatilaa, toinen oli poliisi joka oli myös maajoukkuetason hiihtäjä, kuten poikansakin serkkuni. Kolmas oli metsuri.

        Jo siinä seitsemän vanhana ajoin traktoria ja vein maitotonkat sillä monen km päässä olevalle maitolaiturille serkkujen kanssa. Kalastusta ja koskimelontaa opin heiltä myös, kuin myös erätaitoja, tulentekoa jne.

        Farmarienon maatilalla oli futiskenttä, johon monta kertaa viikossa kyläläiset saivat järkättyä pelit, johon osallistui kouluikäisestä vaariin kaikki.

        Urheilua ja luontoa omavaraisessa taloudessa, mikäs sen parempi kesänviettopaikka kasvavalle lapselle? Omista pelloista kaikki antimet, lihat pitkälti salakaadoista, joihin poliisienokin muiden ohella osallistui.

        Olin kerran metsurienon kyydissä , kun tämä ykskaks löi jarrut pohjaan, veivasi ikkunan auki ja alkoi tulittaa auton ikkunasta kiväärillä peuraa. Vei minut farmille, otti koiran mukaan ja tuli hetken päästä takaisin peura peräkärryssä.

        Oli vähän eri meininki kuin kaupunkilaislapsilla. Urheilu oli arvossaan ja sitä katsottiin televisiosta Suomen lippu pöydällä hartaudella.


    • Anonyymi
      UUSI

      Pahaksi on skitsofrenia edennyt. Enot tietysti jo aikoja hullujen huoneessa. Onko suvussasi ollut ketään tervettä ihmistä viimeisen kymmenen vuoden aikana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4305
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2669
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2421
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      434
      1656
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      163
      1517
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1514
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      98
      1318
    9. 79
      1281
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1239
    Aihe