Tässäkin näkyy video joka on aito ufovideo:
https://yle.fi/a/74-20096387
YLE kerää ufokokemuksia
8
344
Vastaukset
- Anonyymi
Aloitus on aito Yleisradion juttu ufoista
- Anonyymi
Tälläistähän ei vahingossa tapahdu, mutta tahallisuudellekin on monta tulkintaa. Aluksi voisi ihmetellä onko tämä YLEn omaa aloitteellisuutta vai toteuttaako YLE ulkopuolista poliittista ohjeistusta. Sen jälkeen ehkä kiinnostaa tuotannon laajuus: yksi dokkari vai sarja useampia. Tuotannon näkökulmakin on kiinnostava: asiallista UFO informaatiota vai naurua ihmisten harhakuvitelmille?
- Anonyymi
"Tuotannon näkökulmakin on kiinnostava: asiallista UFO informaatiota vai naurua ihmisten harhakuvitelmille?"
Ei pitäisi tuomita etukäteen mutta: Kaikki näyttää pedatun sille että kuoronaurua haetaan.
Onko YLE hakemassa mätäkuun juttua. Jos katsoo kelle ufotarinat lähetetään niin kyseinen henkilö on tehnyt juttuja aikaisemmin "kylähulluista". Tässä olisi sitten "luonnollinen" jatke.
Enpä taida haksahtaa, ja oikein pystykuvan kanssa.
Tuosta voisi palstan häirikkö jolla on ihan oma tyylisuuntansa vääntää oman juttunsa ja lähettää sen toivottuun osoitteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Tuotannon näkökulmakin on kiinnostava: asiallista UFO informaatiota vai naurua ihmisten harhakuvitelmille?"
Ei pitäisi tuomita etukäteen mutta: Kaikki näyttää pedatun sille että kuoronaurua haetaan.
Onko YLE hakemassa mätäkuun juttua. Jos katsoo kelle ufotarinat lähetetään niin kyseinen henkilö on tehnyt juttuja aikaisemmin "kylähulluista". Tässä olisi sitten "luonnollinen" jatke.
Enpä taida haksahtaa, ja oikein pystykuvan kanssa.
Tuosta voisi palstan häirikkö jolla on ihan oma tyylisuuntansa vääntää oman juttunsa ja lähettää sen toivottuun osoitteeseen.Ei tuolle ilmiölle kuitenkaan ole mitään syytä nauraa. Itse en ole aiemmin kuullut tuosta Helsingin 2013 havainnosta ja videosta, mutta vastaavat tunnetaan maailmalla ilmiönä "Miracle of the Sun" ja on m,yös uskonnollinen ilmiö ja ihme. Niiden yhteydessä on saatu telepaattisia yhteyksiä korkeampin olentoihin ja voimiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuolle ilmiölle kuitenkaan ole mitään syytä nauraa. Itse en ole aiemmin kuullut tuosta Helsingin 2013 havainnosta ja videosta, mutta vastaavat tunnetaan maailmalla ilmiönä "Miracle of the Sun" ja on m,yös uskonnollinen ilmiö ja ihme. Niiden yhteydessä on saatu telepaattisia yhteyksiä korkeampin olentoihin ja voimiin.
Jos joku nyt on kiinnostunut vakavammassakin mielessä tästä aiheesta, niin "Medjugorje Miracle of the Sun" voi auttaa tutkiskelussa. Fatiman tapahtumat ovat jo yli sadan vuoden takaa ja joidenkin mielestä mielestä kiistanalaisiakin, mutta Bosnian Medjugorjessa on tuoreitakin tapahtumia ja ilmiöitä ja paljon silminnäkijöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuolle ilmiölle kuitenkaan ole mitään syytä nauraa. Itse en ole aiemmin kuullut tuosta Helsingin 2013 havainnosta ja videosta, mutta vastaavat tunnetaan maailmalla ilmiönä "Miracle of the Sun" ja on m,yös uskonnollinen ilmiö ja ihme. Niiden yhteydessä on saatu telepaattisia yhteyksiä korkeampin olentoihin ja voimiin.
"Niiden yhteydessä on saatu telepaattisia yhteyksiä korkeampin olentoihin ja voimiin."
Ihan varmasti on saatu :). Mulla olisi sulle halpa ja hyvä silta myynnissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Niiden yhteydessä on saatu telepaattisia yhteyksiä korkeampin olentoihin ja voimiin."
Ihan varmasti on saatu :). Mulla olisi sulle halpa ja hyvä silta myynnissä.Jos kuljetat kotiini, niin kyllä minä siitä vanhan markan maksan ja pullakaffet kiellon päälle. Mitäs sanot?
- Anonyymi
Vastaavia ilmiöitä on muuallakin maailmassa nähty ja liitetään ns. "aurinkoihmeisiin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563161Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810