Päivän lehdessä paperimies

Anonyymi-ap

ulisee saatuaan potkut.

Säälittävää.

27

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän tuo aika kova kolaus meistä itse kullekin ois jos aamulla töihin mennessä et tiedä joutuvasi päivän aikana keräämään kimpsut ja kampsut ja poistumaan työpaikalta. Työ on meistä monelle isoin elämän alue.
      Ai niin mut jos ei tiedä mitään työnteosta ja elelee yhteiskunnan varassa.

• Anonyymi

Juuri näin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.

Iso Enskakin voisi miettiä paremmin mistä säästöjä hakee. Monessa suhteessa heidän arvonsa on "paperia".

• Anonyymi

Et ole tainnut kuulla irtisanomisajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole tainnut kuulla irtisanomisajasta.

Mutta työnantaja voi vapauttaa työvelvoitteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

.....
        "Vaikka palkanmaksuvelvollisuus säilyykin koko irtisanomisajan, työnantajan on mahdollista vapauttaa työntekijä työntekovelvoitteesta koko irtisanomisajaksi tai osaksi siitä. Tällöin työntekijä ei ole velvollinen tekemään työtä työnantajan lukuun eikä tekemään hänelle kuuluvia työtehtäviä. "

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu mutta palkanmaksu jatkuu.

• Anonyymi

Kauanhan paperimiehet ovat kuvitelleet tekevänsä mitä haluavat mutta nyt se taitaa olla loppu.

• Anonyymi

Vapauttamalla työvelvoitteesta työantaja varmistaa, ettei masentunut ja katkeroitunut poispotkittu työntekijä aiheuta yhtiölle laatuongelmia😀

• Anonyymi

Kyllähän se on irtisanotulle paska paikka jos joutuu vielä sen irtisanomisajan töissä olemaan. Yleensä. En ainakaan itse haluis olla töissä enää kun tietää että muut porukat jää töihin ja itse suorittaa irtisanomisaikaa. Miettiköhän tuo irtisanottu ihan loppuun asti tuota näkökulmaa.

• Anonyymi

Milloin tulee seuraavaa yt-aalto? Syksullä 2025 vai 2026? Vai tuleeko paperiyhtiöden fuusio ennen sitä?

• Anonyymi

Toivotaan Toivotaan toinen yyteekierros tämän vuoden puolella ja siihen päälle parit yhteen vuonna 2025.

En olisi uskonut näkeväni tätä päivää kun imatralainen paperimies taipuu.

Olen odottanut tätä päivää vuosikymmeniä.

Nöyryys tekee hyvää itse kullekin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan Toivotaan toinen yyteekierros tämän vuoden puolella ja siihen päälle parit yhteen vuonna 2025.

En olisi uskonut näkeväni tätä päivää kun imatralainen paperimies taipuu.

Olen odottanut tätä päivää vuosikymmeniä.

Nöyryys tekee hyvää itse kullekin

Kiitä Putinia tästä. Hänen ansiostaan loppui mm. halvan tuontipuun kuljetus venäjältä joka lisäsi metsäteollisuuden ahdinkoa.

• Anonyymi

Onko aloittajalla kanttia mennä kommentoimaan omalla nimellä uv lehden kommenttikenttään ????

• Anonyymi

On se. Itse asiassa ne on monesti jäänyt niihin papereihinsa. Ei olisi kannattanut.

• Anonyymi

Mikään ei ikinä aiheuta yhtä paljon riemua ja ilon tunnetta kuin se, että joku ostaamistasoonsa nähden kohtuuttoman ylisuurta palkkaa nauttinut, elämänkoulun käynyt paperijuntti lentää kilometritehtaalle.

• Anonyymi

Tuo sinun kirjoituksesi ostaamistaso on melko huteralla pohjalla.

• Anonyymi

Olipa hyvin sanottu.

• Anonyymi

Katellisilla on se sellainen haiseva loppu !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa hyvin sanottu.

Kateelliset komppaa toisiaan ;)

• Anonyymi

Ei tarvitse paljon kadehtia, ohjelmistosuunnittelijana tienaan riittävästi ja varmasti paperitolloja enemmän. Ero onkin siinä, että tässä työssä joutuu oikeasti osaamaan jotain ja kehittämään itseään joten palkan voi sanoa tulevan ansaitusti, eikä pelkästään liiton änkyröiden tekemien sopimusten vuoksi.

• Anonyymi

Se että sinä koet tarvetta haukkua ja vähätellä muita kertoo sinusta ihan riittävästi.

• Anonyymi

Ei niillä pelkillä sopimuksilla mitään tienaa jos et tiennyt ?! Pitää myös suorittaa elikkä tehdä töitä !

• Anonyymi

No syksyllä tulee moneen firmaa muutosneuvottelut, eli lisää näitä orpon ja purran aikaan saanoksia. Työttömyydenhän piti laskee eikö?näin satoska sano. No työttömiä tulee liukuhihnalta lisää.. sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi

Rajan takana on halpaa ja reipasta työvoimaa odottamassa. Joutaakin nykyiset pallomahat pihalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajan takana on halpaa ja reipasta työvoimaa odottamassa. Joutaakin nykyiset pallomahat pihalle.

Samat palkat niillekin maksetaan.

• Anonyymi

Juu, huvittaa noiden paskamahojen ulinat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      75
      4406
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3095
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      3075
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      396
      2152
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      217
      1269
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1203
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      74
      1186
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1055
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      63
      1045
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      973
    Aihe