Päivän lehdessä paperimies

Anonyymi-ap

ulisee saatuaan potkut.

Säälittävää.

10

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllähän tuo aika kova kolaus meistä itse kullekin ois jos aamulla töihin mennessä et tiedä joutuvasi päivän aikana keräämään kimpsut ja kampsut ja poistumaan työpaikalta. Työ on meistä monelle isoin elämän alue.
      Ai niin mut jos ei tiedä mitään työnteosta ja elelee yhteiskunnan varassa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin.

        Iso Enskakin voisi miettiä paremmin mistä säästöjä hakee. Monessa suhteessa heidän arvonsa on "paperia".


      • Anonyymi
        UUSI

        Et ole tainnut kuulla irtisanomisajasta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tainnut kuulla irtisanomisajasta.

        Mutta työnantaja voi vapauttaa työvelvoitteesta.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta työnantaja voi vapauttaa työvelvoitteesta.

        .....
        "Vaikka palkanmaksuvelvollisuus säilyykin koko irtisanomisajan, työnantajan on mahdollista vapauttaa työntekijä työntekovelvoitteesta koko irtisanomisajaksi tai osaksi siitä. Tällöin työntekijä ei ole velvollinen tekemään työtä työnantajan lukuun eikä tekemään hänelle kuuluvia työtehtäviä. "


    • Anonyymi
      UUSI

      Kauanhan paperimiehet ovat kuvitelleet tekevänsä mitä haluavat mutta nyt se taitaa olla loppu.

    • Anonyymi
      UUSI

      Vapauttamalla työvelvoitteesta työantaja varmistaa, ettei masentunut ja katkeroitunut poispotkittu työntekijä aiheuta yhtiölle laatuongelmia😀

      • Anonyymi
        UUSI

        Kyllähän se on irtisanotulle paska paikka jos joutuu vielä sen irtisanomisajan töissä olemaan. Yleensä. En ainakaan itse haluis olla töissä enää kun tietää että muut porukat jää töihin ja itse suorittaa irtisanomisaikaa. Miettiköhän tuo irtisanottu ihan loppuun asti tuota näkökulmaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      Milloin tulee seuraavaa yt-aalto? Syksullä 2025 vai 2026? Vai tuleeko paperiyhtiöden fuusio ennen sitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3219
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1965
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1523
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      128
      1423
    5. 80
      1095
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      254
      918
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      859
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      90
      763
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      751
    Aihe