olis kiva viettää yhteisiä hetkiä jätkäkamun kans, muulloinki ku koulus ja ryyppyreissuilla... ollaan oltu niin hetken yhdes et ei olla keksitty mitää yhteistä tekemistä! seksistä ei viä olla puhuttu... ja se olis mielestäni liian aikaista... eli siis mitä voisimme tehdä yhdessä...? elokuviinkaan ei aina viittis mennä....
mitä tekemistä keksis???
4
326
Vastaukset
- Mixa
...käykö tälläinen että ootte kotona kahestaan ja katotte tv:tä
tai käytte syömässä jossain pizzaa
voi kyllä niitä tekemisiä riittää... ... toivottavasti :) - Mirkku
tehän voisitte aloittaa.. vaikka tutustumalla toisiinne.. siis en tarkoita mitään..seksi juttui..
tai voitte vaan olla .. istutte.. ja vaan puhutte toisillenne.. - Taisku
Onko teillä mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita?Jotain juttua mistä kummatkin tykkäätte tai olisitte kiinnostuneet (siis muuta kuin ryyppäystä tai leffoja)?
Mökkiretki, uimista, piknikki, pyöräily- tai kävelylenkki, jotain pallopeliä kahdestaan?Noiden aktiviteettien lomassa sitä voi jutella ja tutustua toiseen paremmin.Voi viritellä arkipäivän filosofisia keskusteluja parhaasta jätskimausta tai inhottavimmista piirteistä ihmisessä jne.Loput keksit varmasti itse. - *mandy*
NO MOICCA!no mun mielestä on paljon mitä voi tehä yhessä...te voitte mm.ostaa sipsii ja limukkaa ja kattoo jotain filmii yhessä...tai voitte mennä vaan yökävelylle,,,pyöräileen tai sii aivan mitä vaan,,,kokeile näitä..kyllä ne mulla ainaki tehos..no pärjäile..*mandy*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667