Sääliksi käy niitä jotka joutuvat olemaan lähellä kun se tulee....
Sofian krapulapieru
20
422
Vastaukset
- Anonyymi
Niitä takamyrkkyjä riittää.
- Anonyymi
Päivittäin töräyttää.
- Anonyymi
Vieläkö se paskoo housuun?
- Anonyymi
Ihanaa, haistellaanko yhdessä, minäkin pidän ulosteleikeistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, haistellaanko yhdessä, minäkin pidän ulosteleikeistä.
Et ole äidinkielen opettaja.
- Anonyymi
Mahtoi Sofia haista, kun treenin jälkeen kuivasi itseään hiustenkuivaajalla ja meni sen jälkeen samat vermeet päällä dinnerille!😄
- Anonyymi
Voi kun olet suloinen hajukommenttiesi kanssa. Haistellaanko 💩🐒😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kun olet suloinen hajukommenttiesi kanssa. Haistellaanko 💩🐒😘
Haistele vain keskenäs💩🐪😘
- Anonyymi
Sofian pieru kulkee 3 metriä sekunnissa joten kiire tulee lähellä oleville.
- Anonyymi
Kumpi lie tymäkämpi kokemus, saada ikkunankarmista pataan vai otsikon tapahtumalle altistuminen?
- Anonyymi
Toivottavasti ei tule varren kanssa, sillä varmana viheltää mennessään jos tolla vauhdilla lähtee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei tule varren kanssa, sillä varmana viheltää mennessään jos tolla vauhdilla lähtee.
Varttako tarkoitat? 😅🤣😅 No, ihan varmasti viheltäisi mennessä, jos lähtönopeus on yli 10 km/h:ssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi lie tymäkämpi kokemus, saada ikkunankarmista pataan vai otsikon tapahtumalle altistuminen?
Nikolla lienee kokemusta molemmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikolla lienee kokemusta molemmista.
Kova kohtalo hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikolla lienee kokemusta molemmista.
Ilmankos tunnusti, siten pääsi vankilaan turvaan.
- Anonyymi
Ilmankos porukka kiertää hänet kaukaa!😄
- Anonyymi
Miksi solvataan jatkuvasti Sofiaa.Oletteko niitä koulukiusattuja??
- Anonyymi
Varmasti siksi, koska Martinaa kiusataan vielä enempi, vai oletko jotenkin vain Sofian puolestapuhuja?
- Anonyymi
Sama henkilö solvannee myös Sofiaa, joka on solvannut jo vuosien ajan Martinaa tällä palstalla ja vauvalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama henkilö solvannee myös Sofiaa, joka on solvannut jo vuosien ajan Martinaa tällä palstalla ja vauvalla.
Onko Martinan stalkkeri ottanut myös Sofian kiusaamisen sydämen asiakseen?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271336
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat303824- 99793
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603