Mitä sä kuvittelit

Anonyymi-ap

Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittää mitään huomiota. Sori jos ymmärsin väärin, että se oli pelkkää flirttiä.

112

1235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnisteita vähän !?!

      • Anonyymi

        N > M


      • Anonyymi

        Aknearpiselta mieheltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aknearpiselta mieheltä

        Heh heh ompa hauska läppä 😂


      • Anonyymi

        Rovaniemen ja jyväskylän välissä


    • Anonyymi

      Jos olet hän nainen, niin kyllä tämä mies on vielä hieman enemmän kuin ihastunut. Aika paljonkin enemmän

      • Anonyymi

        Olen kyllä nainen.


      • Anonyymi

        Anna joku tunniste itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna joku tunniste itsestäsi?

        En usko, hänellä naisella ei ole silmälaseja.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, hänellä naisella ei ole silmälaseja.

        No ei ole silmälaseja, hyvä pointti


      • Anonyymi
        UUSI

        Milloin olet tavannut tämän naisen ekaa kertaa?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin olet tavannut tämän naisen ekaa kertaa?

        Neljä vuotta sitten.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Neljä vuotta sitten.

        Ohi
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohi
        /ap

        Kaksi vuotta sitten naisen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi vuotta sitten naisen?

        1v2kk aikalailla tarkka
        /ap


    • Anonyymi

      Mitä sä nyt selität ei ole ollut koskaan mitään

      • Anonyymi

        Ai eikö ole ollut? No varmaan omasta päästäni keksinyt kaiken 🤓


      • Anonyymi

        Hyvä tietää


      • Anonyymi
        UUSI

        Vau kirjoitteletko tosissaan vai tosissaan jonkun puolesta ns? Mahtavaa kamaa jokatapauksessa


    • Anonyymi

      Oletko sä se nahkahanska kuristaja lomilla?

      • Anonyymi

        En ole kyllä


      • Anonyymi
        UUSI

        Mites sun ajohanskat onko rypyssä? Sivusta oli pakko kainalopieraista


    • Anonyymi

      Samaistun aloitukseen.

      • Anonyymi

        On se kiva kun miehet osaa höynäyttää, vähän kalastella huomiota ja flirttailla oman itsetunnon pönkittämiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kiva kun miehet osaa höynäyttää, vähän kalastella huomiota ja flirttailla oman itsetunnon pönkittämiseksi.

        Minä en ikinä sellaista tekisi, eikä minun ujolla luonteellani sellainen olisi edes mahdollista. Nytkin kierin tuskissani kun haluaisin niin olla erään naisen lähellä, mutta en vaan uskalla kysyä suoraan onko edes mitään mahdollisuutta. Että älä yleistä ja pidä kaikkia miehiä idiootteina!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ikinä sellaista tekisi, eikä minun ujolla luonteellani sellainen olisi edes mahdollista. Nytkin kierin tuskissani kun haluaisin niin olla erään naisen lähellä, mutta en vaan uskalla kysyä suoraan onko edes mitään mahdollisuutta. Että älä yleistä ja pidä kaikkia miehiä idiootteina!

        Varmaahan mikään ei ole kun täällä anonyyminä kommentoidaan. En yleistä, kaikki ei ole idiootteja. Ja en oo hänestä ottanu selvää onko millaset jauhot pussissa ja taka-ajatuksena. Vaan onhan se toki kiva varmasti saada nuoremman naisen ihailua ja huomiota🙃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On se kiva kun miehet osaa höynäyttää, vähän kalastella huomiota ja flirttailla oman itsetunnon pönkittämiseksi.

        Siinä on se esim ero naisena esiintyvä äijä, että sinä ainakin kuvittelet tällaista tapahtuvan jatkuvasti marketeissa ja toisekseen toisinpäin voi mennä myös se kuvittelu mihin se tulee johtamaan tiedät kyllä mitä meinaan AP


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaahan mikään ei ole kun täällä anonyyminä kommentoidaan. En yleistä, kaikki ei ole idiootteja. Ja en oo hänestä ottanu selvää onko millaset jauhot pussissa ja taka-ajatuksena. Vaan onhan se toki kiva varmasti saada nuoremman naisen ihailua ja huomiota🙃

        Niin just yksinpuhuva mies ja puolet nukkuu sen aikaa kun puolet on fiksuja tai olevinaan sitä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on se esim ero naisena esiintyvä äijä, että sinä ainakin kuvittelet tällaista tapahtuvan jatkuvasti marketeissa ja toisekseen toisinpäin voi mennä myös se kuvittelu mihin se tulee johtamaan tiedät kyllä mitä meinaan AP

        Vau kuinka omaperäistä tulla jokaiseen keskusteluun huutelemaan 🤡


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaahan mikään ei ole kun täällä anonyyminä kommentoidaan. En yleistä, kaikki ei ole idiootteja. Ja en oo hänestä ottanu selvää onko millaset jauhot pussissa ja taka-ajatuksena. Vaan onhan se toki kiva varmasti saada nuoremman naisen ihailua ja huomiota🙃

        No en sitä ymmärrä vaikka sellaisia varmaan on. Toivoisinkin saavani jotain vastakaikua, mutta huonolta näyttää. No se on eri tarina se.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ikinä sellaista tekisi, eikä minun ujolla luonteellani sellainen olisi edes mahdollista. Nytkin kierin tuskissani kun haluaisin niin olla erään naisen lähellä, mutta en vaan uskalla kysyä suoraan onko edes mitään mahdollisuutta. Että älä yleistä ja pidä kaikkia miehiä idiootteina!

        Ei mahdollisuutta noin epävarmalla.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mahdollisuutta noin epävarmalla.

        En minä olisi epävarma jos ei olisi väliä ettei pilaa mitään virallista asiallista hommaa luulemalla väärin toisen tunteita.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä olisi epävarma jos ei olisi väliä ettei pilaa mitään virallista asiallista hommaa luulemalla väärin toisen tunteita.

        Minkälaista virallista/asiallista voi pilata luulemalla väärin? Työkaveruuden?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaista virallista/asiallista voi pilata luulemalla väärin? Työkaveruuden?

        Juuri niin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin.

        Ymmärrän täysin 😐
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin.

        Luulin, että olitte molemmat varattuja.
        Ja voisit vaihtaa työpaikkaasi. Jos…


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin, että olitte molemmat varattuja.
        Ja voisit vaihtaa työpaikkaasi. Jos…

        Tuota noin. Minä en ole mikään vakikirjoittaja ja ei meidän työpaikalla tarvitse vaihtaa työpaikkaa jos, siis jos, olisi pariskunta. Niitä on ollut iät ajat.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin. Minä en ole mikään vakikirjoittaja ja ei meidän työpaikalla tarvitse vaihtaa työpaikkaa jos, siis jos, olisi pariskunta. Niitä on ollut iät ajat.

        Hmm, no työpaikan historiasta en tiedä onko siellä ollut pariskuntia töissä. Luultavasti on.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota noin. Minä en ole mikään vakikirjoittaja ja ei meidän työpaikalla tarvitse vaihtaa työpaikkaa jos, siis jos, olisi pariskunta. Niitä on ollut iät ajat.

        Millaisia ​​signaaleja nainen antaa sinulle?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millaisia ​​signaaleja nainen antaa sinulle?

        En taida tähän mitään yksittäisiä juttuja kertoilla, kun kuitenkin ovat vain omassa rakastuneessa päässäni. Suurin asia minulla on se tunne että oltaisiin kuin tehdyt toisillemme. Pelkään että juuri siihen olen ihastunut, tunteeseen, vaikka tämä tunne on paljon suurempi kuin pelkkä ihastuminen. Siksi on parempi pitää se itselläni ennenkuin ehkä saan vahvempia signaaleja. En osaa selittää sitä tarkemmin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida tähän mitään yksittäisiä juttuja kertoilla, kun kuitenkin ovat vain omassa rakastuneessa päässäni. Suurin asia minulla on se tunne että oltaisiin kuin tehdyt toisillemme. Pelkään että juuri siihen olen ihastunut, tunteeseen, vaikka tämä tunne on paljon suurempi kuin pelkkä ihastuminen. Siksi on parempi pitää se itselläni ennenkuin ehkä saan vahvempia signaaleja. En osaa selittää sitä tarkemmin.

        Olisin voinut itse kirjoittaa saman. Yhteenkuuluvuuden tunne on jotain suurempaa mitä olen koskaan kokenut. Tuntuu kun toinen olisi se kuuluisa toinen puolikas. Mutta en uskalla näyttää. Luulen tekeväni itsestäni vain pellen ja naurunalaisen luulemalla asioita.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En taida tähän mitään yksittäisiä juttuja kertoilla, kun kuitenkin ovat vain omassa rakastuneessa päässäni. Suurin asia minulla on se tunne että oltaisiin kuin tehdyt toisillemme. Pelkään että juuri siihen olen ihastunut, tunteeseen, vaikka tämä tunne on paljon suurempi kuin pelkkä ihastuminen. Siksi on parempi pitää se itselläni ennenkuin ehkä saan vahvempia signaaleja. En osaa selittää sitä tarkemmin.

        Entä sinä? Teetkö sinä jotain?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä sinä? Teetkö sinä jotain?

        Miten mä sanoisin tämän. Kai mä kohtelen häntä jotenkin luonnostaan eri tavalla kuin monia muita. Hän on minulle erityinen, vaikka meillä ei ole mitään, eikä välttämättä tiedä mitään minun ajatuksistani (ellei ole palstalla seikkailut 😁) . Miten itselle tärkeälle ihmiselle haluaa hyvää. Välillä kahden kesken ujostelen ja katselen pitkin seiniä. Olen sitä miettinyt että pitää varmaan ihan pässinä. Kai mä vähän olenkin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisin voinut itse kirjoittaa saman. Yhteenkuuluvuuden tunne on jotain suurempaa mitä olen koskaan kokenut. Tuntuu kun toinen olisi se kuuluisa toinen puolikas. Mutta en uskalla näyttää. Luulen tekeväni itsestäni vain pellen ja naurunalaisen luulemalla asioita.
        /ap

        Niinpä. Tiedän tunteen.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mä sanoisin tämän. Kai mä kohtelen häntä jotenkin luonnostaan eri tavalla kuin monia muita. Hän on minulle erityinen, vaikka meillä ei ole mitään, eikä välttämättä tiedä mitään minun ajatuksistani (ellei ole palstalla seikkailut 😁) . Miten itselle tärkeälle ihmiselle haluaa hyvää. Välillä kahden kesken ujostelen ja katselen pitkin seiniä. Olen sitä miettinyt että pitää varmaan ihan pässinä. Kai mä vähän olenkin.

        Niin eihän täällä kukaan tunnista ketään kun anonyyminä kirjotellaan. Kiusoitteletko tätä ihastuksen kohdettasi vai onko enemmän kaukaa ihailua? Kyllä itsekkin välillä pitkin seiniä kattelen jos IHAN kahdestaan hänen kanssa satun olemaan. Ja nauran paljon.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mä sanoisin tämän. Kai mä kohtelen häntä jotenkin luonnostaan eri tavalla kuin monia muita. Hän on minulle erityinen, vaikka meillä ei ole mitään, eikä välttämättä tiedä mitään minun ajatuksistani (ellei ole palstalla seikkailut 😁) . Miten itselle tärkeälle ihmiselle haluaa hyvää. Välillä kahden kesken ujostelen ja katselen pitkin seiniä. Olen sitä miettinyt että pitää varmaan ihan pässinä. Kai mä vähän olenkin.

        Olet mysteeri 🙂
        Good luck to you with your beloved one 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän täällä kukaan tunnista ketään kun anonyyminä kirjotellaan. Kiusoitteletko tätä ihastuksen kohdettasi vai onko enemmän kaukaa ihailua? Kyllä itsekkin välillä pitkin seiniä kattelen jos IHAN kahdestaan hänen kanssa satun olemaan. Ja nauran paljon.
        /ap

        Ei kai tunnista, mutta kyllä muutamista jutuista voi yhdistää minut ja hänet mitä tänne on kirjoitellut eri osioihin. Mutta se on sitten sitä lottoa että juuri hän olisi lukenut ne. En kiusoittele mielestäni. Ihan normaalia kanssakäymistä silloin tällöin.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet mysteeri 🙂
        Good luck to you with your beloved one 🙂

        Kiitos.
        Aika näyttää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tunnista, mutta kyllä muutamista jutuista voi yhdistää minut ja hänet mitä tänne on kirjoitellut eri osioihin. Mutta se on sitten sitä lottoa että juuri hän olisi lukenut ne. En kiusoittele mielestäni. Ihan normaalia kanssakäymistä silloin tällöin.

        Jos tunnistat tarinoita sinusta ja hänestä, miksi epäilet, mies? 🙃


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnistat tarinoita sinusta ja hänestä, miksi epäilet, mies? 🙃

        Niin, mitä minä olen kirjoittanut ja sitten onko se hän joka on vastannut. Siinäpä kysymys 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tunnistat tarinoita sinusta ja hänestä, miksi epäilet, mies? 🙃

        Lisään vielä, kyllä pitää olla 99,5% tunniste että tämän perusteella menisi tunnustamaan mitään irl.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, kyllä pitää olla 99,5% tunniste että tämän perusteella menisi tunnustamaan mitään irl.

        Annatko sinä tämän todistuksen vai juoksetko karkuun, kun näet hänen vastauksensa? 😁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko sinä tämän todistuksen vai juoksetko karkuun, kun näet hänen vastauksensa? 😁

        Olen huono juoksemaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huono juoksemaan.

        Kuinka vanha sinä olet? 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai tunnista, mutta kyllä muutamista jutuista voi yhdistää minut ja hänet mitä tänne on kirjoitellut eri osioihin. Mutta se on sitten sitä lottoa että juuri hän olisi lukenut ne. En kiusoittele mielestäni. Ihan normaalia kanssakäymistä silloin tällöin.

        Tietenkin normaali kanssakäyminen on tulkintakysymys. Mikä on kellekkin normaalia. Se kun vaihtelee ihmisten välillä. Oma henkilö tekee ainakin seuraavaa: Hyväntahtoinen vittuilu, pelleily pilke silmäkulmassa, seuraan hakeutuminen. Tykkää toistaa puheissaan nimeäni tyyliin: Ai mooi X(nimi).
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, kyllä pitää olla 99,5% tunniste että tämän perusteella menisi tunnustamaan mitään irl.

        Minkä alan työpaikasta kyse?
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä, kyllä pitää olla 99,5% tunniste että tämän perusteella menisi tunnustamaan mitään irl.

        Olen nainen, tummahiuksinen, 30v, ravintola-alan työpaikka, pienellä paikkakunnalla joka alkaa kirjaimella S.

        Osuuko mikään? Tuskin. Mua ei edes haittais tulla tunnistetuksi.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nainen, tummahiuksinen, 30v, ravintola-alan työpaikka, pienellä paikkakunnalla joka alkaa kirjaimella S.

        Osuuko mikään? Tuskin. Mua ei edes haittais tulla tunnistetuksi.
        /ap

        Hiusten väri ja ikä vähän sinne päin. Muuten ei 🙁


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka vanha sinä olet? 🙂

        Nuori poika vielä, ehkä 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiusten väri ja ikä vähän sinne päin. Muuten ei 🙁

        Onko hän suomalainen? 🙂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko hän suomalainen? 🙂

        Kyllä on.


    • Anonyymi

      Ihastuin suhun, hetki hetkeltä enemmän ja enemmän. Oot oikeesti kaunis. Joka päivä sua kaipaan.
      Näin kirjoitan hänelle.
      Mieheltä

      • Anonyymi
        UUSI

        Tumma,vaalea vai punahiuksinen nainen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tumma,vaalea vai punahiuksinen nainen?

        Vaalea, aika pieni, ja erityisen suloinen. Lämmöllä ajattelen niitä paria kertaa kun sain jutella hänen kanssa. En tiedä nähdäänkö koskaan, mutta sen sanon että ainut nainen mielessäni ja sydämessäni on hän.
        Mieheltä


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaalea, aika pieni, ja erityisen suloinen. Lämmöllä ajattelen niitä paria kertaa kun sain jutella hänen kanssa. En tiedä nähdäänkö koskaan, mutta sen sanon että ainut nainen mielessäni ja sydämessäni on hän.
        Mieheltä

        Mikset näe häntä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset näe häntä?

        Ei vaan olla osuttu samaan paikkaan samaan aikaan. Eikait sen kummempaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan olla osuttu samaan paikkaan samaan aikaan. Eikait sen kummempaa.

        Me ollaan myös juteltu pari kertaa baarissa. En oo nähnyt kuukausiin sitä miestä 🙄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan myös juteltu pari kertaa baarissa. En oo nähnyt kuukausiin sitä miestä 🙄

        Sopii myös meihin tuo. Varmaan nähdään vielä tässä kesällä, haluan ainakin. Jäi vaan sydämeeni hän nainen... ❤️🥹


    • Anonyymi
      UUSI

      Nämä on tosi lapsellisia juttuja. Koittakaa ottaa elämä omiin käsiinne jo vihdoin. Älä ap ruikuta täällä tuntemattomille näitä. Saat vaan väärää toivoa.

      • Anonyymi
        UUSI

        Todellakin, pelkkää ajanvietettä.


      • Anonyymi
        UUSI

        En minä mitään väärää toivoa saa kun eihän tässä ole edes mitään mitä toivoa. Anteeksi kun en ymmärrä flirttailu etikettiä. Parempi siis sivuuttaa kaikki eikä vastata mihinkään niin ei tule väärinymmärryksiä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellakin, pelkkää ajanvietettä.

        Kiitos, tämähän piristi kummasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, tämähän piristi kummasti.

        No jos lohduttaa yhtään niin käsi sydämellä lämpimästi kuitenkin :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos lohduttaa yhtään niin käsi sydämellä lämpimästi kuitenkin :)

        Kirjoittaja vaihtui. Tuo ei ollut se joka sanoi lapselliseksi näitä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos lohduttaa yhtään niin käsi sydämellä lämpimästi kuitenkin :)

        Ja jos yhtään lohduttaa niin syvästi rakastaen kuitenkin… mitään täällä uskomatta, mitään varmoilla omimatta :)


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja vaihtui. Tuo ei ollut se joka sanoi lapselliseksi näitä.

        Niin ei ollutkaan, joku huutelee sivusta nyt
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos yhtään lohduttaa niin syvästi rakastaen kuitenkin… mitään täällä uskomatta, mitään varmoilla omimatta :)

        Vai että ihan rakastaen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä mitään väärää toivoa saa kun eihän tässä ole edes mitään mitä toivoa. Anteeksi kun en ymmärrä flirttailu etikettiä. Parempi siis sivuuttaa kaikki eikä vastata mihinkään niin ei tule väärinymmärryksiä.

        Älä välitä, ei sitä ymmärrä kukaan muukaan. Se johtuu siitä, että kun henkilö on varattu hän vain testaa pureeko hänen viehätysvoimansa toiseen. Kun sitten näkee, että selkeästi olisi flaksi käymässä, niin sitten seuraavaa uhria kehiin. Huomionkipeyttä. Pelkureita, jotka kaipaavat elämäänsä säpinää, mutta eivät osaa sitä puolisonsa kanssa järjestää. Toisilla on pakkomielle flirtata ihan jokaisen kanssa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että ihan rakastaen?

        Kyllä, ei ole keneltäkään pois 😀


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja vaihtui. Tuo ei ollut se joka sanoi lapselliseksi näitä.

        Todellakin vaihtui, sen huomasi kilometrin päähän.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä, ei sitä ymmärrä kukaan muukaan. Se johtuu siitä, että kun henkilö on varattu hän vain testaa pureeko hänen viehätysvoimansa toiseen. Kun sitten näkee, että selkeästi olisi flaksi käymässä, niin sitten seuraavaa uhria kehiin. Huomionkipeyttä. Pelkureita, jotka kaipaavat elämäänsä säpinää, mutta eivät osaa sitä puolisonsa kanssa järjestää. Toisilla on pakkomielle flirtata ihan jokaisen kanssa.

        Näinhän se varmasti on, testataan omaa viehätysvoimaa. Että vieläkö kelvataan vastakkaiselle sukupuolelle vaikka oltais aikapäiviä sitten sitouduttu ja asetuttu aloilleen, perustettu perhe yms.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, ei ole keneltäkään pois 😀

        No ei toki, kohde on vaan väärä.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei toki, kohde on vaan väärä.
        /ap

        Ja sinä olet oikea? 🤣


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet oikea? 🤣

        No en varmaan ole
        /ap


    • Anonyymi
      UUSI

      Minä en nyt muista
      Milloin.olisin huomioni
      Sillälailla
      Antanut.

      Kun.enmä oo sitä itsekkään millään.lailla itse hakenut.

      Huomiota siis.

      Keltään oikeestaan.

      Joskus ehkä.ala-ylä asteen seutuvilla joltain opettajii kohtaan se saattoi olla,sellaista, mutta se oli ennemminkin

      Änkyröintiä siitä johtuen, että

      "Sori vaan,mut mä.oon.parempi ku sä"....,,,

      Niinku opena , tai äitinäkin.

      Joillekkin maikoille, kuten esim.

      Kässän tai kielten.

      Mä.olin Taitava tyttö koulussa.

      Säkin

      Varmaan oot ollu loistokundi sillon kouluaikanas.

    • Anonyymi
      UUSI

      Oletko mies? Jos olet niin voin kertoa että rakastuin sinuun.
      Sen pituinen se!

      • Anonyymi
        UUSI

        Viesti on naiselta miehelle
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti on naiselta miehelle
        /ap

        Ei se mitään pelkkää flirttiä ollut, haluan enemmän


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään pelkkää flirttiä ollut, haluan enemmän

        Onkohan näin kuitenkaan..
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan näin kuitenkaan..
        /ap

        Luulin että sinäkin oot sen jo tajunnut


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että sinäkin oot sen jo tajunnut

        No en ole tajunnut, pitänyt sitä vaan sun ajanvietteenä kun eihän minusta kukaan kiinnostu sillä tavalla, koittanut taistella niitä tunteita vastaan kaikin keinoin.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin että sinäkin oot sen jo tajunnut

        Ehkä hienoista ajatusta tunteiden mahdollisesta olemassaolosta ollut, mutta ajatellut sen johtuvan omista vahvoista tunteista ja ajatusten luomasta harhakuvasta.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI

        Se mies rakastui myös sinuun.!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies rakastui myös sinuun.!

        Toivoisin niin…


    • Anonyymi
      UUSI

      Samoin yhdelle miehelle 😥😥😟

      • Anonyymi
        UUSI

        Se mies rakastaa sua nainen!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se mies rakastaa sua nainen!

        Se on oikein


    • Anonyymi
      UUSI

      Mun on ainaki miehenä vaikee luottaa itteeni ku on pieni alle 15cm työkalu ja aikanaan saanu haukkuja siitä. Siihen kun lisää useemman vuoden seksittömyyden nii ei tarvi edes yrittää mitään😄 mutta ei se tunteita vie pois erästä kaunista uhkeeta sööttiä naista kohtaan

      • Anonyymi
        UUSI

        Ei se koko vaan kuinka sitä osaa käyttää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se koko vaan kuinka sitä osaa käyttää.

        Tuskin tuo osaa mitään käyttää paitsi omaa kättään.😂


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin tuo osaa mitään käyttää paitsi omaa kättään.😂

        Nimenomaan sen takia en naisia kiusaa omalla tikulla kun oon ihan onneton paska, eikö se tullu jo selväks tossa? Tuskin te naiset reisille ruikkijoita haluatte? Entinen akkakin välitti vaan omasta saamisesta eikä koskaan viittiny miestään tyydyttää niin oon todennu että parempi olla ilman


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se koko vaan kuinka sitä osaa käyttää.

        Jos kyse on käytöstä eikä koosta miks useempi nainen on sitä haukkunu jo ennen ku mitään on päässy tekemään? Voisitte lopettaa ton tyhjänpäiväsen mielistelyn😄


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan sen takia en naisia kiusaa omalla tikulla kun oon ihan onneton paska, eikö se tullu jo selväks tossa? Tuskin te naiset reisille ruikkijoita haluatte? Entinen akkakin välitti vaan omasta saamisesta eikä koskaan viittiny miestään tyydyttää niin oon todennu että parempi olla ilman

        Ja toinen vitsi on ”ulkonäöllä ei oo väliä”, kuitenkin kun terveydellisten, niin pään kun fysiologisten, syiden takia rupsahdin niin pihtailu alko kun en ollukaan enää lihaksikas vaan tavis


    • Anonyymi
      UUSI

      Niinno yritin heittää sisään. Ei mennyt.

      • Anonyymi
        UUSI

        Hmm, mikä ei mennyt sisään? Suomenna.
        /ap


      • Anonyymi
        UUSI

        No ihan semmosta ei oo kyllä tapahtunut
        /ap


    • Anonyymi
      UUSI

      te luulette että se tietoisuus juttu on tulevaisuutta mutta se alkaa olemaan mennyttä, karmivuutensa takia. omaan rakkaaseen sain erikoisluvan, koska emme häiritse toistemme töitä ja sitouduin pariin juttuun. en ikinä tekisi sitä noiden naisten kanssa tai niille joille haluat. se touhu loppuu kyllä, ikävä että tuhositte siihen vuosia minulta. teitte elämästä täyttä helvettiä, mitä haluan että nuo ihmiset tiedostaa sen ja oikeasti katuu sitä ja ymmärtää miten väärin se on. lapsia, nuoria, perheitä, kamalia tapahtuu ja on tapahtunut noiden juttujen takia. lopettakaa jo.

    • Anonyymi
      UUSI

      erikoislupa on että, jos jotain hirveää tapahtuisi ja häntä sekä paria muuta rakasta tarvittaisiin muualla, olen sitoutunut syömään heille lääkkeitä ja auttamaan. en muita ja hetki ei ole nyt, ei ehkä ikinä, mutta semmoinen juttu on.

    • Anonyymi
      UUSI

      jättäisitkö minut rauhaan, emme ota muita siihen, ja eikä meillä ole samaa miestä, ja jokaisella on oma juttunsa, eli ei ole minun ongelma jos teitä tarvitaan. 1 To 1, ja jotkut suhteet etäisemmin. ei ystäviä.

    • Anonyymi
      UUSI

      jos on useampi niin se puretaan mikä saadaan helpoimmin purettua.

    • Anonyymi
      UUSI

      ei muuta, jättäkää minut rauhaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      minulla ei ole ollut tiettyihin suhdetta, ja on vain se yx, Emilia voitti niin sanotusti sen toisen. Muilla omansa, en syö lääkkeitä teille tai ole ryhmässä. ei ole ritari.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      471
      10486
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2576
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      60
      2042
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1769
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1472
    6. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      161
      1405
    7. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1399
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      23
      1330
    9. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      376
      1328
    10. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      112
      1225
    Aihe