Mitä ihmettä täällä on meneillään....

Täällä on jostain kumman syystä nyt muutamana päivänä varsinkin ollut normaalia levottomampaa,
ja todella julmaakin touhua.

Mistähän mahtaa johtua oisko kellään mitään arvauksia ees asiasta?

100

1056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin on ja olisi mukava tietää.

• Järkkyä julmaa menoa ollu kauan jo,
        mutta nyt on niiku jotain....
        mihin en ees löydä sanaa millai kuvailla..

Ehkä jollain on tarve saada piiloon aloituksia...
        Ja ns paniikki kun alkaa selviimään asioita..

• originalpieninainen kirjoitti:

Järkkyä julmaa menoa ollu kauan jo,
        mutta nyt on niiku jotain....
        mihin en ees löydä sanaa millai kuvailla..

Ehkä jollain on tarve saada piiloon aloituksia...
        Ja ns paniikki kun alkaa selviimään asioita..

Voi hyvin olla... 2021 ja 22 tää oli paljon kivempi paikka kaikille.

• En vielä sillon, koska olin rakastunut ja täynnä haaveita ja toivoa.

• Anonyymi

Trollolloo 💦💦💦

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En vielä sillon, koska olin rakastunut ja täynnä haaveita ja toivoa.

Porasit siis jo silloinkin täällä yötä päivää? Voi kauheeta!

• Anonyymi kirjoitti:

Porasit siis jo silloinkin täällä yötä päivää? Voi kauheeta!

Hah, et ollut täällä sillon. Täällä ei ole varmaan enää ketään, ketä oli sillon.

• Anonyymi kirjoitti:

Trollolloo 💦💦💦

Trollosquirt

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hah, et ollut täällä sillon. Täällä ei ole varmaan enää ketään, ketä oli sillon.

Maailma on täynnä muutosta äijäseni. Sulta lähtee nyt monopoli tähän palstaan.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Minä käyn täällä välillä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

On täällä sellasia vielä...
        Mut osa ei kyl..
        Ja jotkut niistä jotka sillon on
        olleet esillä on nykyään...
        Noooh...
        Anoina ja olevinaan pois...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En vielä sillon, koska olin rakastunut ja täynnä haaveita ja toivoa.

Ja taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas samaa jauhantaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

• Anonyymi

Susitrolliäijä rupes trollailemaan kahdella nikillä päällekkäin kysellen itseltään asioita, joihin varsin hyvin tietää vastauksen. Yrittää vielä hurskastellakin ja esittää tietämätöntä.

• Anonyymi

Olisko sudella tähän mitään viisasta sanottavaa?

• originalpieninainen

Ei pahalla nyt tää mut sä oot kyllä ehkä hieman ***** kun kuvittelet ja väität tollasta edelleen..
        Jos sä uskot ite tohon valheeseesi nii suosittelen hakemaan apua itelles.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Ei pahalla nyt tää mut sä oot kyllä ehkä hieman ***** kun kuvittelet ja väität tollasta edelleen..
        Jos sä uskot ite tohon valheeseesi nii suosittelen hakemaan apua itelles.

Muista omat lääkkees vaan!

• Anonyymi kirjoitti:

Muista omat lääkkees vaan!

No kuule kun ei mulla ole sellaisia lääkkeitä mitä sulla. Kiitti silti muistutuksesta niin otan jotain muita...

• Anonyymi

Kaakki hyö tijetää.
      Tikitiki

• Anonyymi

👍👍👍👍👍

• Anonyymi

Kovasti lähti kommentit poistoon🤣

• Anonyymi
    • Täällä nykyään näyttää muutama hörhö vahtivan aamusta iltaan, että pääsee sotkemaan ketjut. Joku agenda varmasti koittaa olla häiriöksi mahdollisimman paljon.

• Päivää ja hyvää viikonloppua tänne.⛈️

• No olipas yllättävää toi nikki nähdä...

Hyvää päivää ja viikonloppua sinne!!

Ukkostaako siellä jossain missä lieneekään???
        Täällä on ⛅🌬🌪🌤 sekä hieman 🥶

Mä en kyllä yhtään tiedä kuka sä olet ees,
        Vaikka oot kovin tuttavallisesti muutamasti höpötellyt tai jotain mulle..

No olipas yllättävää toi nikki nähdä...

Hyvää päivää ja viikonloppua sinne!!

Ukkostaako siellä jossain missä lieneekään???
        Täällä on ⛅🌬🌪🌤 sekä hieman 🥶

Mä en kyllä yhtään tiedä kuka sä olet ees,
        Vaikka oot kovin tuttavallisesti muutamasti höpötellyt tai jotain mulle..

Olen jo vanha mies, paljon kilometrejä takana, ajattelin piipahtaa kunnes taas lähden matkoille, sinne missä tähdetkin ovat kirkkaampia

• MetusalemKäppyrä kirjoitti:

Olen jo vanha mies, paljon kilometrejä takana, ajattelin piipahtaa kunnes taas lähden matkoille, sinne missä tähdetkin ovat kirkkaampia

Voih,
        harmi ettei ehditty enempiä tutustua.
        Ei sun kannata varmaan vielä lähteä
        sinne tähtien luo matkoille,
        tai mistäs mä sen tiedän.
        Itse haluaisin kyllä sellaselle matkalle seuraa,
        ei vaan taida löytyä...
        Eipä näytä löytyvän kyl muutakaan seuraa. 😪

• Anonyymi

Voih,
        harmi ettei ehditty enempiä tutustua.
        Ei sun kannata varmaan vielä lähteä
        sinne tähtien luo matkoille,
        tai mistäs mä sen tiedän.
        Itse haluaisin kyllä sellaselle matkalle seuraa,
        ei vaan taida löytyä...
        Eipä näytä löytyvän kyl muutakaan seuraa. 😪

Kyllä on epätoivonen muija HA HA HA H A poista toi nicci orggis eikö sinua yhtään hävetä kun olet niin rakastunut johonkin työkaveriisi ja sitten kuitenkin roikut jokaisen lahkeessa täällä yhtäkkiä nimim. Näe minut ota minut ha ha h aha etsien säälipisteitä huh huh

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on epätoivonen muija HA HA HA H A poista toi nicci orggis eikö sinua yhtään hävetä kun olet niin rakastunut johonkin työkaveriisi ja sitten kuitenkin roikut jokaisen lahkeessa täällä yhtäkkiä nimim. Näe minut ota minut ha ha h aha etsien säälipisteitä huh huh

Mitä sä selität oikein???

Mihin hiton työkaveriin?

Kerrohan nyt sitten enemmän tosta
        mistälie asiasta mistä syytätkin!

Kuka se työkaveri on?
        Ja kenen lahkeessa mä roikun ja haen jotai???

Eikö sua itsees hävetä 🤭
        syytellä tollasia kun oot ihan itse
        sekoittanut henkilöitä keskenään❓⁉️❓⁉️

Jos vaikka osaisit vastata noihin,
        Vai onkohan se ihan liikaa vaadittu❓
        Osaatko❓❓

🔅 Vai onko susta 🔅

✴ VAAN JA AINOASTAAN ✴

🔸️keksimään omias,
        🔸️valehtelemaan,
        🔸️mustamaalaamaan
        🔸️ja kiusaamaan???

🔴

🔸️🔶️Onko susta mihinkään muuhun🔶️🔸️

kun syyttelee olemattomista asioista
        ihan väärää henkilöä...

🔴

Ps...
        Emmä kyllä meiän perheyrityksessä
        oo keneenkään ihastunut vielä vähemmän rakastunut..... 😊

Ihan työympäristön ulkopuolelta sellanen 🥰

• Anonyymi

mitä ihmettä, mitä ihmettä...🦜

• No olipas siinä kyllä nyt erittäin paljon kertova kommentti.. 🙄

• Anonyymi

Orggis on papukaijan oloinen se pitää paikkansa ainakain

• Anonyymi kirjoitti:

Orggis on papukaijan oloinen se pitää paikkansa ainakain

Säpäs oletkin oikein ihana
        kun ei muuta oo kuin haukkumista.
        Aina vaan samaa..

Haluatte mut pois täältä,
        mutta silti pakko kommentoida mun juttuja,
        kun koitan häippästä ja oon hiljaa niin silti..

Miksi??

• Anonyymi

Säpäs oletkin oikein ihana
        kun ei muuta oo kuin haukkumista.
        Aina vaan samaa..

Haluatte mut pois täältä,
        mutta silti pakko kommentoida mun juttuja,
        kun koitan häippästä ja oon hiljaa niin silti..

Miksi??

Tiedoksesi Orig. että on olemassa henkilö, jota on haukuttu papukaijaksi, käeksi, noidaksi ja whatnot ja jonka on kuviteltu kirjoittaneen täällä suunnilleen yötä päivää vuosikausien ajan. Ja joku/jotkut näköjään onkin kirjoittanut/kirjoittaneet hänenä, se alkaa olla täysin selvää. Minä tiedän ja sinä tiedät, että et ole tuo henkilö. Sitä taas en tiedä, mitä muuta sinä olet. Olen hyväntahtoinen ihminen tiettyyn rajaan asti ja haluaisin uskoa, että olet mitä sanot olevasi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedoksesi Orig. että on olemassa henkilö, jota on haukuttu papukaijaksi, käeksi, noidaksi ja whatnot ja jonka on kuviteltu kirjoittaneen täällä suunnilleen yötä päivää vuosikausien ajan. Ja joku/jotkut näköjään onkin kirjoittanut/kirjoittaneet hänenä, se alkaa olla täysin selvää. Minä tiedän ja sinä tiedät, että et ole tuo henkilö. Sitä taas en tiedä, mitä muuta sinä olet. Olen hyväntahtoinen ihminen tiettyyn rajaan asti ja haluaisin uskoa, että olet mitä sanot olevasi.

No mä en edes tiedä kenestä sä nyt kerroit.
        Tai että kuka säkään ees oot.

Vai että tollasta pientä
        "uhkailunpoikasta"
        oli sitten laitettava tohon loppuun...

• Anonyymi

No mä en edes tiedä kenestä sä nyt kerroit.
        Tai että kuka säkään ees oot.

Vai että tollasta pientä
        "uhkailunpoikasta"
        oli sitten laitettava tohon loppuun...

Mitä ihmeen uhkailunpoikasta. Ei siinä mitään uhkailua ole vaan asia niin kuin se on.

Et tuntisi kuitenkaan, miksi alkaa enempää identifioimaan. Kerroinpahan vain, että siinä kun sinä ainakin yrität vaikuttaa hämmästyneeltä ja tietämättömältä, että miksi haukutaan jollain tietyllä nimityksellä. niin jollekin nuo jutut on vanhaa tuttua 💩:aa.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmeen uhkailunpoikasta. Ei siinä mitään uhkailua ole vaan asia niin kuin se on.

Et tuntisi kuitenkaan, miksi alkaa enempää identifioimaan. Kerroinpahan vain, että siinä kun sinä ainakin yrität vaikuttaa hämmästyneeltä ja tietämättömältä, että miksi haukutaan jollain tietyllä nimityksellä. niin jollekin nuo jutut on vanhaa tuttua 💩:aa.

Ai että yritän vaikuttaa tietämättömältä.
        Kuule kun mä en tosiaan tiedä tollasista jutuista.

Kuinkahan moneksi mua on täällä jo väitetty...

Enkä nyt tarkoita sen jonkun väittämiä joka väittää kaikkia nikkejä yhdeksi ja samaksi tyypiksi.

• Anonyymi

Enkä nyt tarkoita sen jonkun väittämiä joka väittää kaikkia nikkejä yhdeksi ja samaksi tyypiksi.

Sehän se täällä on muillakin ongelmana, että väitetään milloin miksikin kirjoittajaksi tai että olisi ketjun aloittaja vaikkei ole. Joku kummallinen tarve on saada asiat vaikuttamaan siltä, että tietty ihminen kirjoittelisi täällä omia asioitaan jatkuvasti ja jotain täyttä pskaa, vaikka näin ei ole.

• Anonyymi

Vastasin tähän, näköjään poistettu. Eli ei saa sanoa, että joillakin kova tarve saada asiat näyttämään siltä, että tietty ihminen kirjoittelisi täällä muka tilityksiä omasta elämästään tai jotain täyttä pskaa, vaikka näin ei ole.

Sama ongelma kuin sullakin siis, mutta ilman sitä että itse kirjoittelisi em kaltaisia asioita tänne.

• Anonyymi kirjoitti:

Sehän se täällä on muillakin ongelmana, että väitetään milloin miksikin kirjoittajaksi tai että olisi ketjun aloittaja vaikkei ole. Joku kummallinen tarve on saada asiat vaikuttamaan siltä, että tietty ihminen kirjoittelisi täällä omia asioitaan jatkuvasti ja jotain täyttä pskaa, vaikka näin ei ole.

Sanopa muuta....

Kummasti oon kuullut monestikin et olin kirjoittelemassa sitä ja tätä sillon ja tolloin vaikken ollutkaan.

Ja kummasti ihan mun omiakin asioita lukenu mitä en kyllä ite oo kirjoittanut.

Onneks oon ollu vesiselvänä kun muutamia kertoja oisin muuten luullut itekin joitakin
        itte kirjottamiksi jutuiksi.

Tää on muutenkin aika omituinen paikka...
        Oon luullut sellaset 15v olleeni sinkku,
        mut täällä sain tietää olevani varattu
        ja että asun sen jonkun miehen kanssa.
        Nii joo ja petän sitä myös kuulema.
        Asun kuulema keskisuomessa
        ja jossai muuallakin...
        Mutten täällä missä asun.

• Anonyymi

Sanopa muuta....

Kummasti oon kuullut monestikin et olin kirjoittelemassa sitä ja tätä sillon ja tolloin vaikken ollutkaan.

Ja kummasti ihan mun omiakin asioita lukenu mitä en kyllä ite oo kirjoittanut.

Onneks oon ollu vesiselvänä kun muutamia kertoja oisin muuten luullut itekin joitakin
        itte kirjottamiksi jutuiksi.

Tää on muutenkin aika omituinen paikka...
        Oon luullut sellaset 15v olleeni sinkku,
        mut täällä sain tietää olevani varattu
        ja että asun sen jonkun miehen kanssa.
        Nii joo ja petän sitä myös kuulema.
        Asun kuulema keskisuomessa
        ja jossai muuallakin...
        Mutten täällä missä asun.

”Ja kummasti ihan mun omiakin asioita lukenu mitä en kyllä ite oo kirjoittanut”

Tämähän se pahin ongelma on.

• Anonyymi kirjoitti:

Vastasin tähän, näköjään poistettu. Eli ei saa sanoa, että joillakin kova tarve saada asiat näyttämään siltä, että tietty ihminen kirjoittelisi täällä muka tilityksiä omasta elämästään tai jotain täyttä pskaa, vaikka näin ei ole.

Sama ongelma kuin sullakin siis, mutta ilman sitä että itse kirjoittelisi em kaltaisia asioita tänne.

Mitä sä tolla lopulla nyt meinasit?

Ei se mihkää oo poistettu mitä ensin kirjoitit..

Kyllä mä täällä oon joo huomannut että on koitettu esittää ihan toista kirjoituksissa.

• Anonyymi

Mitä sä tolla lopulla nyt meinasit?

Ei se mihkää oo poistettu mitä ensin kirjoitit..

Kyllä mä täällä oon joo huomannut että on koitettu esittää ihan toista kirjoituksissa.

Sitä tarkoitin, että on esiinnytty henkilönä ja kirjoiteltu asioitaan vaikkei ole itse kirjoittanut _mitään_ asioitaan tänne tai ylipäänsä yhtään mitään. Ja haukutti, uhkailtu ja solvattu, näiden hänenä kirjoiteltujen asioiden pohjalta. Se vaan kun ne asiat on olleet sellaisia joita ei ole voitu laillisesti saada edes tietoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä tarkoitin, että on esiinnytty henkilönä ja kirjoiteltu asioitaan vaikkei ole itse kirjoittanut _mitään_ asioitaan tänne tai ylipäänsä yhtään mitään. Ja haukutti, uhkailtu ja solvattu, näiden hänenä kirjoiteltujen asioiden pohjalta. Se vaan kun ne asiat on olleet sellaisia joita ei ole voitu laillisesti saada edes tietoon.

Asioita käänetty päälaelleen, valehdeltu, mustamaalattu raskaasti ja sen sellaista. Sitten ilmeisesti osa näiden pohjalta oikeuttanut ko toiminnan jatkamista.

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt on hieman hämmentävää että ei oo ite kirjoittanut mitään tänne tai minnekään...

• Anonyymi

Nyt on hieman hämmentävää että ei oo ite kirjoittanut mitään tänne tai minnekään...

Niin, silloin kun tuo on alkanut, niin on vain lukenut, ei kirjoittanut lainkaan. Silti sama homma. Siitäkin muuten v**uiltiin, että vain lukee eikä kirjoita mitään. Kuulemma sairasta sellainen. Hyvä esimerkki siitä, miten ihan kaikki voi kääntää henkilöä vastaan.

• Anonyymi

Ja eihän se mitenkään hämmentävää ole, jos laittomin keinoin on tunkeuduttu jonkun elämään, siinähän sitä voi sitten levitellä niitä asioitaan minä-muodossa ympäri ämpäri. Itsekinhän olet väittänyt että näin olis sulle tapahtunut ja myös sellaisille jotka ei edes ole olleet täällä. Näin ainakin olen käsittänyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja eihän se mitenkään hämmentävää ole, jos laittomin keinoin on tunkeuduttu jonkun elämään, siinähän sitä voi sitten levitellä niitä asioitaan minä-muodossa ympäri ämpäri. Itsekinhän olet väittänyt että näin olis sulle tapahtunut ja myös sellaisille jotka ei edes ole olleet täällä. Näin ainakin olen käsittänyt.

Selvä juttu väittänyt ja väittänyt...

• Anonyymi

Olen ollut täällä n. 10 v. sitten viimeksi ja nyt palasin tänne huhtikuussa. Tämä keskustelukulttuuri on täysin erilaista. Silloin ihmiset kirjoittivat pohtivia vastauksia ja ei ollut sellaista, mitä nyt on, että jos nyt kirjoitan jotain, niin hyvin nopeasti tulee vastauksia, että minun väitetään olevan mies tai ihan haukutaan h-alkuisella sanalla tai mitä ikinä loukkaavaa keksitäänkin. Tällaista viestittelyä ei ollut aiemmin. Lisäksi huomasin puhtaan venäjätrollin masinoivan viestin venäjäksi ja käänsin sen käännnösohjelmassa, niin teksti oli tosi karseasti kirjoitettu.

• Siis missä sellanen venäjäksi ollut oli täällä??

Mä en ota kantaa millaista on ollut
        ennen sen enempää kun mitä nyt oon
        joitain vanhempia nähnyt välillä,
        koska en oo ollu kun vajaa vuoden täällä..

No joskus ikuisuus sitten
        oon käynyt muutaman kerran pika visiitillä...
        Ehkä jopa 5 kertaa luultavastikin...
        koska en muistanut ku pari,
        ja löysin jostain pari muuta omaa
        ikivanhaa kommenttia aikaisemmin....
        Harmittaa kyllä paljon etten koskaan
        sit käynyt niiden jälkeen kun oli niihin
        vastannut se kelle ne olikin tarkoitettu...
        Uskoisin aika vahvasti että oli hän..

• Enemmän vaan nyt ihmettelen ja todellakin hämmästelen että mitä ihmettä tapahtuu...

En voi näköjään poistua tästä aloituksesta
      jos haluan olla kirjautuneena ...

Viskoo pihalle heti,
      uusimpia kommentteja on ööh
      joskus monta tuntia sit mukamas ollu..
      Kuten aloituksiakaan ei oo mukamas tullut...

• Anonyymi

Enpä tiedä kummasta asiasta on kyse, mutta tästä ketjusta tulee mieleen, että sua ehkä pidetään eri henkilönä kuin olet tai sitten oikeasti olet täällä vain mukana hämärtämässä asioita ja trollaat itsekin. Ainakin joillakin on kova tarve nähdä asiaankuulumattomia henkilöitä milloin minkäkin hahmon takana. Ei voida millään päästää irti itse keksityistä narratiiveista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä tiedä kummasta asiasta on kyse, mutta tästä ketjusta tulee mieleen, että sua ehkä pidetään eri henkilönä kuin olet tai sitten oikeasti olet täällä vain mukana hämärtämässä asioita ja trollaat itsekin. Ainakin joillakin on kova tarve nähdä asiaankuulumattomia henkilöitä milloin minkäkin hahmon takana. Ei voida millään päästää irti itse keksityistä narratiiveista.

Tämä siis tietämättä mitä niin julmaa ja hirveää täällä viime päivinä on ollut. Oliskin mielenkiintoista tietää mitä tarkoitat.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä tietenkin,
        ehkä tai ehkä...

En mä kyllä ole ite mitenkään ollut hämmentämässä taikka hämärtämässä mitään.

Sitähän mä olen koittanut sanoa
        koko tän hiton vuoden mitä oon täällä ollut,
        etten ole se keneksi jotkut luulee.

Tai siis väittää.

Eikä niiku millään suostu uskomaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis tietämättä mitä niin julmaa ja hirveää täällä viime päivinä on ollut. Oliskin mielenkiintoista tietää mitä tarkoitat.

Olis mielenkiintoista tietää
        mitä ite tarkoitat tolla...

Ja miks tää ketju nyt piti nostella???

• Anonyymi

Olis mielenkiintoista tietää
        mitä ite tarkoitat tolla...

Ja miks tää ketju nyt piti nostella???

Vainoharhaista kuvitella, että jos vastaa ketjuun, sen vastauksen tarkoitus on ”nostaa ketjua”. En käy täällä koko ajan. Luen itseäni kiinnistavia ketjuja pitkälle aiemmille sivuille asti eli siis luin eka kertaa tätä ketjua ja vastasin. Miksi hel kirjoitatte ketjuja joita ei saisi jälkeenpäin muistella. Kannattaa jättää sellaiset ketjut kokonaan kirjoittamatta.

• Anonyymi kirjoitti:

Vainoharhaista kuvitella, että jos vastaa ketjuun, sen vastauksen tarkoitus on ”nostaa ketjua”. En käy täällä koko ajan. Luen itseäni kiinnistavia ketjuja pitkälle aiemmille sivuille asti eli siis luin eka kertaa tätä ketjua ja vastasin. Miksi hel kirjoitatte ketjuja joita ei saisi jälkeenpäin muistella. Kannattaa jättää sellaiset ketjut kokonaan kirjoittamatta.

Kaipa mä sitten oon vainoharhainen..

• Anonyymi

Kaipa mä sitten oon vainoharhainen..

Huomasin vasta nyt että tuo viestisi oli kirjoitettu heinäkuussa. Tämä ketju oli kuitenkin muutama sivu taaksepäin nostettuna jo ennen kuin itse tähän vastasin, eli en ole se alkuperäinen nostaja. Ihmettelinkin, että miksei sais samana päivänä kirjoitettua ketjua nostaa…

• Anonyymi kirjoitti:

Huomasin vasta nyt että tuo viestisi oli kirjoitettu heinäkuussa. Tämä ketju oli kuitenkin muutama sivu taaksepäin nostettuna jo ennen kuin itse tähän vastasin, eli en ole se alkuperäinen nostaja. Ihmettelinkin, että miksei sais samana päivänä kirjoitettua ketjua nostaa…

Juuh ei sen väliä.

Ei niissä muuten niin väliä ois jos nostellaan ei vaan oo kovin mukavaa lukea uudelleen ja uudelleen niitä samoja haukkumisia ja kehotuksia t*ppaa itteni,eikä myöskään t*ppo juttuja muitakaan, tai uhkailuja...

Eikä niin kamalasti huvittaisi niitä mukaviakaan juttuja nähä kun ei enää ole niitä mukavia...

• Anonyymi kirjoitti:

Eikä sitä kuule ajatellut sillon ku kirjoitteli mukavia että ne ei oo mukavia jälkeenpäin.

• Anonyymi

Eikä sitä kuule ajatellut sillon ku kirjoitteli mukavia että ne ei oo mukavia jälkeenpäin.

Tiedän mitä tarkoitat. Kaikki käännetään ylösalaisin…

• Anonyymi kirjoitti:

Tiedän mitä tarkoitat. Kaikki käännetään ylösalaisin…

Niin ja sotketaan välejä.
        Matkitaan, esitetään toista tarkoituksena saada vaan riitaa ja sotkua toisten väliin.
        Vedätetään ja esitetään jostain syystä jotain, kuukausia, vuosi, jopa irl puolelle asti siirtyy jonkun leikit...

• Anonyymi

Niin ja sotketaan välejä.
        Matkitaan, esitetään toista tarkoituksena saada vaan riitaa ja sotkua toisten väliin.
        Vedätetään ja esitetään jostain syystä jotain, kuukausia, vuosi, jopa irl puolelle asti siirtyy jonkun leikit...

Kyllä, tietäisitpä vain. Tai no muistelen sun kirjoittaneen sen tyylisistä asioista, että osasta tiedätkin kai, toisin sanoen sulle tapahtunut samanlaisia.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, tietäisitpä vain. Tai no muistelen sun kirjoittaneen sen tyylisistä asioista, että osasta tiedätkin kai, toisin sanoen sulle tapahtunut samanlaisia.

Sellasta on tainnut tapahtua..
        Ikävä kyllä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma juttu, kun ei tämä aloitus näkynyt ainakaan täällä meikällä, vaikka tuli katsottua useita päiviä taaksepäin näitä kaikkia aloituksia. Näkeehän sen tuolta, kuka nosti, kun menee vähän ylemmäs tätä keskustelua. Bohe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kumma juttu, kun ei tämä aloitus näkynyt ainakaan täällä meikällä, vaikka tuli katsottua useita päiviä taaksepäin näitä kaikkia aloituksia. Näkeehän sen tuolta, kuka nosti, kun menee vähän ylemmäs tätä keskustelua. Bohe

Olen huomannut saman, eli että ”tyhjästä” ilmaantuu aloituksia joihin vastailtu koko ajan jo jonkin aikaa, mutta eivät ole näkyneet minulle. Olisko jotenki customoitu tämä, eri ihmisille näkyy tarvittaessa eri asiat…

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen huomannut saman, eli että ”tyhjästä” ilmaantuu aloituksia joihin vastailtu koko ajan jo jonkin aikaa, mutta eivät ole näkyneet minulle. Olisko jotenki customoitu tämä, eri ihmisille näkyy tarvittaessa eri asiat…

Tuohon en osaa sanoa mitään ainakaan vielä tässä vaiheessa, mutta oon huomannut saman jo jonkin aikaa.

Lisäksi toisten asialliset viestit poistetaan hyvinkin hanakasti, kun taas toisten alatyyliset saavat olla ihan rauhassa täällä.

Bohe

• Anonyymi

En viitsi sun miesystävien välii tulla. Tykkäät kuulemma nuoremmista.

• Vai niin että sellasta...

Miesystävien 😅

Nii noh, onhan mulla miespuolisia ystäviä.

Kerrokko mullekin mun miesystävistä?
        Ja mistä tollasen kuulemma jutun oot kuullut?

• Anonyymi

Vai niin että sellasta...

Miesystävien 😅

Nii noh, onhan mulla miespuolisia ystäviä.

Kerrokko mullekin mun miesystävistä?
        Ja mistä tollasen kuulemma jutun oot kuullut?

Kaikkihan siitä puhuu tuol.

• Anonyymi kirjoitti:

Missä tuolla ja mitkä himputin kaikki 😂

Kerrotko?

• originalpieninainen
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä sen näki taas....

Kunhan kiusataan ja selitetään ties mitä,
        mutta ei sit kuitenkaan uskalleta tai osata
        kertoa missä muka kaikki puhuu ja mitä.

Sellasia puheita sitten kaikilla tuolla jossain....
        Avaruuden tuolla puolen jossain missä lie...

• Anonyymi

Siinä sen näki taas....

Kunhan kiusataan ja selitetään ties mitä,
        mutta ei sit kuitenkaan uskalleta tai osata
        kertoa missä muka kaikki puhuu ja mitä.

Sellasia puheita sitten kaikilla tuolla jossain....
        Avaruuden tuolla puolen jossain missä lie...

Jengi tuol. Timppa ja muut.

• Anonyymi kirjoitti:

Jengi tuol. Timppa ja muut.

Vai niinkö tekevät?
        Minkäs mä sille mahdan,
        mitä jotkut puhuu tuntematta mua....

• Anonyymi

Susigubbe alkoi riehua tässäkin vanhassa ketjussa 🙈🤣

• Anonyymi

Kuinka pieni on originalpieninainen?

• Mitäs sillä on merkitystä ja kenelle?

• Anonyymi

Mitäs sillä on merkitystä ja kenelle?

Älä nyt noin negatiivisesti vastaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt noin negatiivisesti vastaa.

Ei se ollu negaa vaan ihan neutraalia ilman mitään tunnetta.

Enkä saanut vastausta, eli en syytä vastata muuta.

• Anonyymi

Mitäs sillä on merkitystä ja kenelle?

Voisin panna sua takaapäin.

• Anonyymi kirjoitti:

Voisin panna sua takaapäin.

Vai niinkö voisit, hitto vieköön...
        En voi yhtyä tuohon näillä tiedoilla.

• Anonyymi

Ihan ilahduin kun näin aloitteesi. Sinulla on järkeä ja fiksuutta tyylissä. Tule vierailemaan Mustasuden reviirille. Olen sinne kotiutunut kiltti palstajengiläinen.

• Mitä sä oikein höpötät?

• Anonyymi

Mitä sä oikein höpötät?

Sanoitko höpöttäjäksi mua, joka pyysi sua vierailemaan Mustasuden palstalle? Kuulun suden vakikalustoon elikkä fanijengiin. Siellä on kivaa ja meininkiä. Väliin hikkyt tulevat pullistelemaan olemattomia hauiksia. Tarvittais sun kaltaista rauhottajaa joskus mukaan. Kuulostaako edelleen höpötykseltä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoitko höpöttäjäksi mua, joka pyysi sua vierailemaan Mustasuden palstalle? Kuulun suden vakikalustoon elikkä fanijengiin. Siellä on kivaa ja meininkiä. Väliin hikkyt tulevat pullistelemaan olemattomia hauiksia. Tarvittais sun kaltaista rauhottajaa joskus mukaan. Kuulostaako edelleen höpötykseltä?

No mikähän sellanen palsta mahtaa olla edes🤔

Sä voit kuuluu mihin fanijengiin tykkäätkään mua ei jengit kiinnosta.

Eikä muhun toimi tollanen miten sanois ööh,
        "käänteis kettuilukaan" enää...

Enkä kyllä muutenkaan taida enää olla jäämässä tänne vaikka loppuiskin mun vainoominen.

• Anonyymi

No mikähän sellanen palsta mahtaa olla edes🤔

Sä voit kuuluu mihin fanijengiin tykkäätkään mua ei jengit kiinnosta.

Eikä muhun toimi tollanen miten sanois ööh,
        "käänteis kettuilukaan" enää...

Enkä kyllä muutenkaan taida enää olla jäämässä tänne vaikka loppuiskin mun vainoominen.

Täytyy sanoa, että sulla on sanoisinko erikoinen ruoansulatus. Hyvällä sua lähestyin. Käänsit sen kettuiluksi. Hyvänen aika. Et muka tiedä Mustansuden palstaa. Nimimerkilläsi olet siellä esiintynyt. Ei tässä mitään. Anteeksi, että sanoin sinulle hyvän sanan. Pysyttelen suosiolla loitolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Täytyy sanoa, että sulla on sanoisinko erikoinen ruoansulatus. Hyvällä sua lähestyin. Käänsit sen kettuiluksi. Hyvänen aika. Et muka tiedä Mustansuden palstaa. Nimimerkilläsi olet siellä esiintynyt. Ei tässä mitään. Anteeksi, että sanoin sinulle hyvän sanan. Pysyttelen suosiolla loitolla.

Voi kun se otti itteensä pahasti....

Ja juuh, kyllä oikeessa taidat olla...
        Mä olen herkkävatsainen...

Siinähän se tosiaan aika hyvin näkyi että
        miten hyvällä lähestyit....

Etköhän sinä kuule erittäin hyvin tiedä
        miksi sanoin mitä sanoinkaan...

Vai että sellanen palsta sitten...
        Enpäs ole ennen ajatellut että ois omia palstoja.
        Ja vaikka joillekin täällä kirjoittelut on ehkä esiintymistä niin mulle tää ei mitää sellasta.

Tosin nyt heräs tosta pieni ajatus mieleen...

• Anonyymi

Voi kun se otti itteensä pahasti....

Ja juuh, kyllä oikeessa taidat olla...
        Mä olen herkkävatsainen...

Siinähän se tosiaan aika hyvin näkyi että
        miten hyvällä lähestyit....

Etköhän sinä kuule erittäin hyvin tiedä
        miksi sanoin mitä sanoinkaan...

Vai että sellanen palsta sitten...
        Enpäs ole ennen ajatellut että ois omia palstoja.
        Ja vaikka joillekin täällä kirjoittelut on ehkä esiintymistä niin mulle tää ei mitää sellasta.

Tosin nyt heräs tosta pieni ajatus mieleen...

Ei hätää. Annan anteeksi. Ota huomioon, että olen ihan noviisi vierailija. Pani sun suorapuheisuutes ja fiksuutes merkille viestitellessäsi tuonnottain Mustasuden eräällä aloitteella, josta nimestä käytän palstaa. Kaikkea hyvää sinulle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei hätää. Annan anteeksi. Ota huomioon, että olen ihan noviisi vierailija. Pani sun suorapuheisuutes ja fiksuutes merkille viestitellessäsi tuonnottain Mustasuden eräällä aloitteella, josta nimestä käytän palstaa. Kaikkea hyvää sinulle.

Kiitos...
        Kaikkea hyvää kaikille!

Mitä sä oikein höpötät?

Lol.

• MetusalemKäppyrä kirjoitti:

Lol.

Mikä hiton lol 😞

• Anonyymi

Maine se on pskakin maine

• No mä en sille voi mitään miten täällä
        joku kehittää mulle ties millasen maineen.

Tiedänpähän ite mikä pitää paikkansa...
        Ja ne jotka tuntee mut tietää.

Sehän ihan sen jonkun muun hölmöyttä jos uskoo mitä sattuu kysymättä miten asiat on.
        Sekä sen menetys joka antaa pska puheiden vaikuttaa päätöksiinsä.

Ja ei, en tosiaan yritä väittää että olisin täydellinen ja virheetön.

• Anonyymi

No mä en sille voi mitään miten täällä
        joku kehittää mulle ties millasen maineen.

Tiedänpähän ite mikä pitää paikkansa...
        Ja ne jotka tuntee mut tietää.

Sehän ihan sen jonkun muun hölmöyttä jos uskoo mitä sattuu kysymättä miten asiat on.
        Sekä sen menetys joka antaa pska puheiden vaikuttaa päätöksiinsä.

Ja ei, en tosiaan yritä väittää että olisin täydellinen ja virheetön.

Eihän kukaan voi olla niin täydellinen, ettei jotakin olisi. Aina kuitenkin oppii uutta toisilta.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän kukaan voi olla niin täydellinen, ettei jotakin olisi. Aina kuitenkin oppii uutta toisilta.

No toisilta oppii mitä sattuu...
        Siinä sitten uskot mitä haluat sellasta mitä
        muut kertoo...

Mutta kerrotkos et miks sä mulle tollasta
        selität jos oot jo oppinut jotain joiltain muilta
        ja ne on niiku joku sanoo?

Tai mitä sitten tolla tarkoitatkaan...
        Et ainakaan hyvää,
        koska ensin sanoit pskasta maineesta...

Toi muuten on omalla tavalla kiusaamista,
        ja samalla myös väärin jos kuulee joltain pahaa toisesta eikä vaivaudu kertomaan mitä kuulee
        ja keneltä sille josta puhutaan pahaa, haukutaan
        ja valehdellaan.

Mutta ei se niin vakavaa ole,
        ei tässä enää mikään voi pahemmaksi mennä.

• Anonyymi

No toisilta oppii mitä sattuu...
        Siinä sitten uskot mitä haluat sellasta mitä
        muut kertoo...

Mutta kerrotkos et miks sä mulle tollasta
        selität jos oot jo oppinut jotain joiltain muilta
        ja ne on niiku joku sanoo?

Tai mitä sitten tolla tarkoitatkaan...
        Et ainakaan hyvää,
        koska ensin sanoit pskasta maineesta...

Toi muuten on omalla tavalla kiusaamista,
        ja samalla myös väärin jos kuulee joltain pahaa toisesta eikä vaivaudu kertomaan mitä kuulee
        ja keneltä sille josta puhutaan pahaa, haukutaan
        ja valehdellaan.

Mutta ei se niin vakavaa ole,
        ei tässä enää mikään voi pahemmaksi mennä.

Mistään maineesta kyllä ole puhunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistään maineesta kyllä ole puhunut.

No kyllähän tuossa viestissä johon hän vastaa juurikin sanotaan että maine se on paskakin maine. Jos sinä kommentoija olet joku eri, eli tuo seuraava, niin eihän hän sulle maineesta puhukaan. Ihme kommentointia.

Sivusta

• Anonyymi

Jouskari kuu

• Mitä tarkoitat tolla ihme hässäkkää ja höpötystä taas kaikkialla. Onneks ei jaksa eikä huvituta selaa ees enää alotuksia.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe