Moi!
Millä vahoilla ja menetelmillä palauttaisin kiillon hapettuneeseen ja haalistuneeseen punaiseen autooni??
haalistunut punainen
6
4106
Vastaukset
- olla
"myllytys" ainoa kunnon keino, itellä kans punainen .....
- punainen haalistuu?
Onko punainen maali tosiaan herkkä haalistumaan vai onko silmä jotenkin herkkä haalistumisen havaitsemaan?
Oli auto musta tai sininen tai vihreä - en ole sellaista värimuutosta ikinä huomannut kuin näkee usein punaisessa värissä. Itse en ainakaan uutena tuon takia punaista autoa osta, vaikka upealta sellainen näyttääkin.
- apostoli
tuomoista DWG oxygonea ja sitten sen käsittelyn jälkeen DWG classikia niin pitäisi punaisenkin alkaa loistamaan.
Jostain syystä punaisen värin pigmentit reagoivat auringon valon säteisiin voimakkaimmin ,ainakin mitä olen katsonut autojen maalipintoja ,niin näin se näyttää olevan.
Tein itse tuon käsittelyn vanhempien autoon ja näyttihän tuo toimivan.
Pullot maksoivat muistaakseni 40€ postikulut mutta olihan tuo vielä halvempi kuin myllytys mikä täälläpäin maksaa 100€.- haloooooooooooo
Apostoli, vaikka aineiden hinta jää alle paikllisen tason myllytyksen hinnan en silti ymmärrä miksi suosit itseissuoritus vaihtoehtoa. Ajattele nyt!! Hintaero ainoastaan n.60€ ja kuis suuri ero on laaduissa???????????????
- Apostoli
haloooooooooooo kirjoitti:
Apostoli, vaikka aineiden hinta jää alle paikllisen tason myllytyksen hinnan en silti ymmärrä miksi suosit itseissuoritus vaihtoehtoa. Ajattele nyt!! Hintaero ainoastaan n.60€ ja kuis suuri ero on laaduissa???????????????
on vanhassa rahassa 360 markka niin ymmärrät itsekin.
Minulle se on tuollaisen peltilehmän huoltoon jo liiankin iso summa.
Lisäksi painottaisin sitä että tuon käsittelyn voi suorittaa amatööri (nin kuin minä) kun taas myllytykseen tarvitaan ammattilainen eikös vaan.
- fiksari
neuvoisin näyttämään ammattifiksarille.
saavat kiillon esiin niin hyvin kuin se on mahdollista,ja mikä tärkeintä kun fiksattu oikein säilyy kiilto mahdollisimman pitkään,monesti kotikiillotukset eivät kestä pitkään.
punaisen auton myllytyksessä on omat kikkansa.
kysy ammattilaisen hinta-arvio ja mieti tarpeellisuus kohdallasi.
joskus punainen maalipinta on niin vaurioitunut ettei siitä saa millään hyvää mutta se selvii näyttämällä ammattilaiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917580Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1236314Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604437Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353061Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902638Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh351925- 1291551
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971534Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo32795Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21782