Olen pahoillani mies

Anonyymi-ap

Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari

52

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritin kyllä. Ajattelin, että rakastamani nainen olisi ollut erilainen. Mä lähden kohta pois täältä pysyvästi. Paluuta ei ole. Tämä satutti minua syvästi. Enään en täältä nouse. Toivottavasti nainen löytää tinderistä hauskanpito seuraa.

      • Anonyymi

        Mikä satutti? Tämä palstako?


    • Anonyymi

      Se turposi muodottomaksi. Loppui kiinnostus.

      • Anonyymi

        🤔😃😂


      • Anonyymi

        Se laihtui jo. Mutta se ei enää ole kiinnostunut sinusta.


    • Anonyymi

      Minä en ole pahoillaan kenenkään puolesta 🐳

      • Anonyymi

        Kyllä tollanen pahantekijä joutaaki lähtee, toi sun ns. Nainen on paljon onnellisempi löytäessään paremman ns. Miehen! Sinä hullu pääset hoitoon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tollanen pahantekijä joutaaki lähtee, toi sun ns. Nainen on paljon onnellisempi löytäessään paremman ns. Miehen! Sinä hullu pääset hoitoon

        Minne hoitoon? Ei ne ota näin hullua toiste enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tollanen pahantekijä joutaaki lähtee, toi sun ns. Nainen on paljon onnellisempi löytäessään paremman ns. Miehen! Sinä hullu pääset hoitoon

        Asiatonta tekstiä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tollanen pahantekijä joutaaki lähtee, toi sun ns. Nainen on paljon onnellisempi löytäessään paremman ns. Miehen! Sinä hullu pääset hoitoon

        Älä ihmettele, jos joku voi ajatella sinusta samoin kuin sinä ajattelet jostain olettamastasi pahantekijästä? Ehkä sinä voitkin olla se pahantekijä, joksi muita syytät? Erot voi olla pieniä, ehkä vain halusta kiinni ymmärtää asioita oikein tai väärin? Itsekritiikki on vaikea laji, varsinkin silloin, jos kokee AINA niin, että vika on enempi muissa kuin itsessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ihmettele, jos joku voi ajatella sinusta samoin kuin sinä ajattelet jostain olettamastasi pahantekijästä? Ehkä sinä voitkin olla se pahantekijä, joksi muita syytät? Erot voi olla pieniä, ehkä vain halusta kiinni ymmärtää asioita oikein tai väärin? Itsekritiikki on vaikea laji, varsinkin silloin, jos kokee AINA niin, että vika on enempi muissa kuin itsessä.

        Juuri näin👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ihmettele, jos joku voi ajatella sinusta samoin kuin sinä ajattelet jostain olettamastasi pahantekijästä? Ehkä sinä voitkin olla se pahantekijä, joksi muita syytät? Erot voi olla pieniä, ehkä vain halusta kiinni ymmärtää asioita oikein tai väärin? Itsekritiikki on vaikea laji, varsinkin silloin, jos kokee AINA niin, että vika on enempi muissa kuin itsessä.

        Sä et ilmeisesti tiedä, mitä toi sun kaveris tääl touhuu......


    • Anonyymi

      Älä kohtele toista alentuvasti. Koita jo kasvaa aikuiseksi vihdoin.

    • Anonyymi

      Elämä on ihmeellistä, koskaan ei voi sanoa viimeistä sanaa tai lopettaa rakastamasta. Kaikelle on aikansa ja tapahtumilla toisintonsa, jos kaksi ihmistä pitää toisistansa, se välittyy läpi elämän tavalla tai toisella..

      • Anonyymi

        Kyse ei ole mistään rakastamisesta, vaan väkivallazta syytöntä ihmistä kohtaan!


    • Eipä se mikään ihme ollut kun en saanut.

    • Anonyymi

      Ihan turhaan olet surullinen hänen puolestaan. Nainen odottaa häntä edelleen ja on täysin rakastunut mieheen. Kun mies kerää rohkeutensa niin nainen on hänen. Heistä todellakin tulee ihana pari.

      • Anonyymi

        Naulan kantaan.

        Sivusta


      • Anonyymi

        Kenestä täällä oikein puhutaan😲


      • Anonyymi
        UUSI

        Kuka tuollaista uskoo? Tai nykyään uskaltaa tehdä mitään kun heti juorutaan somessa ja taas paska lentää.


    • Anonyymi

      Rakastan

    • Anonyymi

      Rakas

    • Anonyymi

      Yritin sen verran kuin katsoin sopivaksi ettei hän vaivaannu ja ahdistu minusta... Ei se mitään ja ei tarvitse olla surullinen minun puolesta. Ehkä on viisasta pitää tässä välissä pieni jäähdyttely paussi ja tehdä jotain muuta vaikka harrastella ja juhliakin ja mini lomia pitää. Se oikea tulee kyllä sitten jos on tullakseen tai sitten kohtaloni on olla yksin... Näillä korteilla mennään nyt ei tullut meikäläisellä täyttäkättä eikä neljää ässää vaan viisi 3:sta. Harmillista mutta ei voi mitään :/ pitää oppia hyväksymään itsensä sellaisena kuin on ja tiedostaa myöskin se ettei minun luonne ja ulkonäkö miellytä ketään... Kauniisti kirjoitit aloittaja vaikka hieman surumielisesti. Kiitos huomaavaisuudestasi ja kaikkea hyvää :)

      • Anonyymi

        Kuulostat ihanalta.


    • Anonyymi

      Ei minulle ollut mitä sanoa hänelle. En tiedä tapaanko sellaista naista joskus kenelle uskaltaa puhua, tuskin. Suurinosa naisista on ihan kammottavia... ja ettei joku luule että olisin naisvihamielinen, niin mielipiteeni suuresta osasta miehiä on täysin sama.

    • Anonyymi

      Kiitos. Yritinhän mä.
      Ehkä olisi, ehkä ei, koska turhahan sitä ja häntä on enää tässä vaiheessa miettiä..

      Huomaan silti ajattelevani joka ikinen päivä.

      • Anonyymi

        Sun vastaus myös 😘

        Sivusta


    • Anonyymi

      Yritin mutta olen havainnut että olen pilkattava ja koijattava Trumann show. Enää en yritä koskaan odottelen vain kuolemaa.

      • Anonyymi

        Jos se onkin vaan Deliverance (1972). Oletko ajatellut asiaa tästä perspektiivistä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos se onkin vaan Deliverance (1972). Oletko ajatellut asiaa tästä perspektiivistä ?

        Selkeästi ryhmässä hyökätään päälle ja keskenään sovitaan että toinen jatkaa siitä mihin on jääty. Yhden kun saa lopettamaan niin hetken päästä toinen alkaa samat hyökkäykset. Se on ollut jatkuvaa lapsesta saakka.


      • Anonyymi
        UUSI

        Se on tässä kaikkein surullisinta. Mun elämäni pisimmät ”suhteet” on ollut psykiatrin tai psykologin kanssa. Ja osa on ollut niin paskoja, et on vain pahentanut tilannetta. Tällä pillerillä tai puhumalla se lähtee, mutta sitten ei kuitenkaan halua kuulla koko tarinaa. Kaikkein p@skimmat jutut liittyy nimenomaan eheyttämishoitoihin, ei stana miten törkeetä ihan kirjaimellisesti. Ei se tietenkään tarkoita, että kaikki tulevatkin asiat menee kuten aiemmin ja ehkä pääsen eroon niin pillereistä kuin hoitohenkilökunnastakin joskus tai korkeintaan tapaan heitä vaan vapaa-ajalla tai muissa yhteyksissä. Toivotaan!

        Mut niinhän se menee, että ei kultaa vaan hopea. Ja hopea hävitään. Kivireki on ollut todella raskas, ei voi muuta sanoa.


    • Anonyymi

      Aina se ei vain voi toimia. Se on elämää. Ehkä se on parasta molemmille.
      Kun yksi ovi sulkeutuu, se voi avata ikkunan mistä voi hypätä.

    • Anonyymi

      Kyllä hiukset saa olla naisella
      Good night

    • Anonyymi

      Totta on kun itse saa valita ja pussailla.

    • Anonyymi

      Peiliin katsomisen paikka...
      Olihan se ihan lahjatonta mun touhu.

    • Anonyymi

      täällä kysyi vanha mies mitä haluan, jotain mitä et voi antaa, mutta kerro kuka olet, kerro tarinasi ja vapauta itsesi. kerro mihin tähtäät, mikä on tavoitteenne, mistä kaikki alkoi ja miksi. tee hyvä teko sovita syntejäsi, säästä nuoria, ja kerro tarinasi.

    • Anonyymi

      Lähestyin kyllä. Olen tehnyt aloitteen kaikille naisille, joista olen ollut tosissani kiinnostunut. Ensimmäinen torjunta ei ole välttämättä lopullinen, vaan se voi tulla pelkkänä reaktiona yllättävään aloitteeseen. Sen takia olen ekojen pakkien jälkeen vielä jossain vaiheessa "kokeillut kepillä jäätä". Jos sekään ei johda mihinkään, niin sitten siirryn yleensä kaipailemaan vain palstalla tai mielessäni.

    • Anonyymi

      Kuulostaa hiukan naljailulta, ei välttämättä aidolta myötätunnolta. Ehkä suree sitä itsekin, mutta totta kai pariksi tuloon tarvitaan aina molempien suostumus ja pyrkimys. Voi hyvin!

      • Anonyymi

        Katkera vaikutelma tulee, valitettavasti.

        Sivusts


    • Anonyymi

      Jaha ja ketkähän onnettomat on taas kyseessä

    • Anonyymi

      Tämä nainen istui sylisäni josta puhut...

      • Anonyymi

        Pillua et silti saanut


    • Anonyymi

      Ilta jatkuu edeleen hommaa on.

    • Anonyymi

      Ei vanhuksia huolita. Ei se mitään, elämässä on muutenkin mennyt kaikki päin helvettiä paitsi työ.

      • Anonyymi

        Työ? No eehän nyt myö mittää🤠


    • Anonyymi

      Älä ole. Jatka vain omaa elämääsi. Sinun pitää niin tehdä. IRl- elämässä on jotain parempaa. Hevosrytmit muuten vie joskus ihan toisaalle. Ikävä ettei monikaan kuule sitä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ollut musta kiinni. Mä en vain kelvannut.

      • Anonyymi
        UUSI

        No en mäkään. Voi vitun voi ja niin edelleen.


    • Anonyymi
      UUSI

      Ei olisi tullut, nainen ei pitänyt musta ”silleen”. Otti mieluummin toisen, ja heistä tuli hyvä pari.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ystävän puolesta pahoillaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ei ole olemassa sellaista asiaa kuin pari

    • Anonyymi
      UUSI

      Tiedän että olisimme hyvä pari. Kaunotar ja kulkuri tai mitä näitä nyt on.. pikku hiljaa, jos häntä edes kiinnostaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3219
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1965
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1523
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      128
      1423
    5. 80
      1095
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      254
      918
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      859
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      90
      763
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      66
      751
    Aihe