❤💍👰 Eikä tarvitse polvistua mun eteen. Se menee jo liikaa tunteelliseksi. Saattaa alkaa kyyneleet vuotamaan🥲
Hyvää Yötä
Björn Skifs & Agnes - When You Tell The World You're Mine
https://youtu.be/H3BYy2TEPRQ
Päivänkakkarat riittää (mies)
24
445
Vastaukset 24
- Anonyymi
Suostun kun niin edullisesti :)
- Anonyymi
Kesällä kauneimmat kukkakimput tulee luonnonkukista. Lapsuudessa meillä oli rutiinina kerätä niityltä kukkakimppu pöydälle lauantaisiivouksen jälkeen.
- Anonyymi
Kyllä siihen kimppuun vähän muutakin pitää olla. Mä olen kyllä enemmän maistraatin kannalla, mitä sitä nyt liikaa mainostamaan ja juhlimaan 😇
- Anonyymi
Kyllä se pitää ihan telvesioon päässä.Ensi treffit alttarilla olisi hyvä tulikoe.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se pitää ihan telvesioon päässä.Ensi treffit alttarilla olisi hyvä tulikoe.
Jatkuu,eikä ilmeisesti tarvitse itse maksaa häitä???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu,eikä ilmeisesti tarvitse itse maksaa häitä???
En muutenkaan juorua tekemisiäni tai menojani. Olen oppinut olemaan omissa oloissani niin en myöskään pidä juhlista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muutenkaan juorua tekemisiäni tai menojani. Olen oppinut olemaan omissa oloissani niin en myöskään pidä juhlista.
Ok.Vinkki vaan oli.
- Anonyymi
Ap: nyt on paljon ihania kukkia tarjolla. Täällä pihalla esim. Vuohenkellot sopii hyvin päivänkakkaroiden sekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensipanolta eläkkeelle sarja vai unelmawthäät?
- Anonyymi
En kestä miten ihanaaaa 😍😍😍 Vickan.
- Anonyymi
Vaikuttava vihkiminen arvovaltaisten vieraiden läsnäollessa. Kaunis biisi oli vartavasten vihkitilaisuuteen sävelletty.
- Anonyymi
Nykyään nainenkin voi polvistua, mutta ei sun tarvitse, haluan vain sinut, sinua, kaikki muu on tähtipölyä.
- Anonyymi
Nainen polvistuu vain ottaakseen suihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän tarkoitin. Hän polvistuu vain jos hän omasta halustaan ja palavasti halajaa tehdä sen ja silloin minäkin olen taipuvainen tekemään vaikka mitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap: outo ajatuksenjuoksu joillakin. Voisit tehdä sekoiluillesi oman aloituksen.
- Anonyymi
Päivänjakkarat ovat tavallisuudessaan ihania. 🌼
- Anonyymi
Ap: tämä vuosi on päivänkakkaravuosi mökillä. Ihanaa kun niitä on paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap: tämä vuosi on päivänkakkaravuosi mökillä. Ihanaa kun niitä on paljon!
Pörriäiset kiittää. 🐝
- Anonyymi
Päivän Kakkara sulla housuissa!!
- Anonyymi
Tuliko hyvä mieli?
- Anonyymi
Kusiaisia oli äsken housuissa.
- Anonyymi
Siitä naisena esiintyen tanssahtelevalta mieheltä kunnon romantiikkapläjäys
- Anonyymi
Itselläni oli miesystävä ulkomailla, joka oli karismaattinen mutta läpimätä hunsvotti. Pahoittelukukkasina toi aina jostain hautuumaalta tai marketista kähvelletyn nuupahtaneen kukkakimpun, ja jos tuli riitaa, kehtasi vielä ottaa mukaansa ja antaa seuraavalle. Että päivänkakkaraa vaan sinnekin aloittajalle, ei ole niin väliä?
- Anonyymi
Ja sen pituinen se.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051810
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS541610Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella
Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä451270Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?
Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk231010Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..
Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita177875Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.13810- 48762
Nythän todellisuus on kuitenkin se
että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja201723Kuka oli kuskina
Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?16723Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.41678