Päivänkakkarat riittää (mies)

Anonyymi-ap

❤💍👰 Eikä tarvitse polvistua mun eteen. Se menee jo liikaa tunteelliseksi. Saattaa alkaa kyyneleet vuotamaan🥲

Hyvää Yötä

Björn Skifs & Agnes - When You Tell The World You're Mine
https://youtu.be/H3BYy2TEPRQ

24

445

Vastaukset 24

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suostun kun niin edullisesti :)

• Anonyymi

Kesällä kauneimmat kukkakimput tulee luonnonkukista. Lapsuudessa meillä oli rutiinina kerätä niityltä kukkakimppu pöydälle lauantaisiivouksen jälkeen.

• Anonyymi

Kyllä siihen kimppuun vähän muutakin pitää olla. Mä olen kyllä enemmän maistraatin kannalla, mitä sitä nyt liikaa mainostamaan ja juhlimaan 😇

• Anonyymi

Kyllä se pitää ihan telvesioon päässä.Ensi treffit alttarilla olisi hyvä tulikoe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se pitää ihan telvesioon päässä.Ensi treffit alttarilla olisi hyvä tulikoe.

Jatkuu,eikä ilmeisesti tarvitse itse maksaa häitä???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jatkuu,eikä ilmeisesti tarvitse itse maksaa häitä???

En muutenkaan juorua tekemisiäni tai menojani. Olen oppinut olemaan omissa oloissani niin en myöskään pidä juhlista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En muutenkaan juorua tekemisiäni tai menojani. Olen oppinut olemaan omissa oloissani niin en myöskään pidä juhlista.

Ok.Vinkki vaan oli.

• Anonyymi

Ap: nyt on paljon ihania kukkia tarjolla. Täällä pihalla esim. Vuohenkellot sopii hyvin päivänkakkaroiden sekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensipanolta eläkkeelle sarja vai unelmawthäät?

• Anonyymi

En kestä miten ihanaaaa 😍😍😍 Vickan.

• Anonyymi

Vaikuttava vihkiminen arvovaltaisten vieraiden läsnäollessa. Kaunis biisi oli vartavasten vihkitilaisuuteen sävelletty.

• Anonyymi

Nykyään nainenkin voi polvistua, mutta ei sun tarvitse, haluan vain sinut, sinua, kaikki muu on tähtipölyä.

• Anonyymi

Nainen polvistuu vain ottaakseen suihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän tarkoitin. Hän polvistuu vain jos hän omasta halustaan ja palavasti halajaa tehdä sen ja silloin minäkin olen taipuvainen tekemään vaikka mitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap: outo ajatuksenjuoksu joillakin. Voisit tehdä sekoiluillesi oman aloituksen.

• Anonyymi

Päivänjakkarat ovat tavallisuudessaan ihania. 🌼

• Anonyymi

Ap: tämä vuosi on päivänkakkaravuosi mökillä. Ihanaa kun niitä on paljon!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ap: tämä vuosi on päivänkakkaravuosi mökillä. Ihanaa kun niitä on paljon!

Pörriäiset kiittää. 🐝

• Anonyymi

Päivän Kakkara sulla housuissa!!

• Anonyymi

Tuliko hyvä mieli?

• Anonyymi

Kusiaisia oli äsken housuissa.

• Anonyymi

Siitä naisena esiintyen tanssahtelevalta mieheltä kunnon romantiikkapläjäys

• Anonyymi

Itselläni oli miesystävä ulkomailla, joka oli karismaattinen mutta läpimätä hunsvotti. Pahoittelukukkasina toi aina jostain hautuumaalta tai marketista kähvelletyn nuupahtaneen kukkakimpun, ja jos tuli riitaa, kehtasi vielä ottaa mukaansa ja antaa seuraavalle. Että päivänkakkaraa vaan sinnekin aloittajalle, ei ole niin väliä?

• Anonyymi

Ja sen pituinen se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä hänessä

Saa sut kuumaksi?
      Ikävä
      105
      1810
    2. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      1610
    3. Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmella

Henkilöauto ajoi puuhun Suomussalmen torin laitamilla. Poliisi epäilee tutkivansa tapausta. Silminnäkijä
      Suomussalmi
      45
      1270
    4. Kattoikkuna puuttui - vai puuttuiko sittenkään?

Tönölään ei saatu mökkejä, kun kattoikkunasta oli pula. Näyttää konkurssihakemus tulleen kuitenkin 31.8., joten kattoikk
      Kuhmo
      23
      1010
    5. Petteri A-studiossa: "Ihmiset ovat alkaneet saada töitä" ..mitä vitt..

Missä todellisuudessa toi Orpo oikein elää, Suomen työttömyys 2000-luvun ja EU/OECD-maiden korkein tuplat niiden keskita
      Maailman menoa
      177
      875
    6. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      13
      810
    7. Hei sinä nainen

Haluaisin koko ajan olla kiinni sinussa😟❤️❤️
      Ikävä
      48
      762
    8. Nythän todellisuus on kuitenkin se

että miehen täytyy tehdä miehen työ. Olla mies. Naisen täytyy tehdä naisen työ. Olla nainen. Voimme puhua pehmeitä ja
      Sinkut
      201
      723
    9. Kuka oli kuskina

Volvo suistunut päin koivua torin laidalla? Oliko vauhtia liikaa vai sairaskohtaus vai humala?
      Suomussalmi
      16
      723
    10. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      41
      678
    Aihe