Sekin että joku

Anonyymi-ap

on kertonut palstalla, että hänellä on rahaa tavallaan varmistaa sen että projektin tarkoituksena oli saada vanhempi henkilö voimaan huonosti taloudellisestikin ja sitten hänen olisi pitänyt sopeutua toisen vaatimuksiin jotta olisi voinut ansaita rahaa! Mieluummin köyhä kuin missään tekemisissä sellaisen ihmisen kanssa, joka noin toimi!

9

320

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet sairas nainen. Mene töihin niin ei tarvitse murehtia paljon jollain toisella on rahaa. Elätä itse itsesi. Sinun ainoa motiivi on löytää joku ukko jolta voit lypsää rahaa.

• Anonyymi

Nää on kyllä "miehen" sepustuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nää on kyllä "miehen" sepustuksia.

Ei ole vaan sinun hölmöjä neiti aloituksia. Mene muualle leikkimään toisten tunteilla! 🖕

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaan sinun hölmöjä neiti aloituksia. Mene muualle leikkimään toisten tunteilla! 🖕

Olen satunnainen kääntyjä täällä, tuo ap taas on vakkari.

• Anonyymi

Mikä tämä juttu oikein on ?

• Anonyymi

Rikosilmoitus tästä, jos vielä jatkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikosilmoitus tästä, jos vielä jatkuu.

Tää kyllä hieman saa pohdiskelemaan asioita...

• Anonyymi

Nuorempi panonainen

• Anonyymi

Siihi on haastetta mä en ole voinu huonosti edes persaukisena ulosoton asiakkaana vittu pärjänny rahallisesti sillonkin paremmin kun töissä käyvänä MU ONGELMAHAN EI OLE MAKSETUT PALKAT vaan liian suuret sosiaalietuudet eikös sitä niin ole hoettu ja si rehellisesti kuinkas moni työsdäkäyvä joutuu jo tätänykyä hakeen soskusta avustusta kun ei vuokran jälkeen rahat riitä juurikaan muuhun ETENKÄÄN HELSINGISSÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1345
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      727
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. 48
      537
    Aihe