Kun ihmettelit..

Anonyymi-ap

Oonko joku yksityisetsivä kun tiedän niin paljon "asioita" sinusta ja menneisyydestäsi?ihan kuin oisin joskus asunut siellä🤣 siinäpä mietit pienessä päässäsi. Mitähän muuta jätinkään kertomatta? 😁ei mutta kivaa kesää sulle ihana😘

44

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

      Ei mun menneisyydessä ole mitään ihmeellistä. :) Oletkin varmaan siellä asunut, koska niin vaan minustakin tuntuu.
      Kyllä sitä voi tutkia edelleen jos jaksaa ja haluaa.
      Voin kertoakin (muualla) ei se haittaa ollenkaan.

    • Anonyymi
      UUSI

      Paree luopua pilstasta jytinää Eestistä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ooks sää se setä kun keksii muista asioita hatusta?

      • Anonyymi
        UUSI

        En valitettavasti.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En valitettavasti.

        No onpa harmi juu


    • Anonyymi
      UUSI

      Se nyt on kuitenkin merkillepantava asia, että kovasti on kiinnostanut menneet. Minua eivät oppinut elämään tässä ja nyt kaikki muu yhdentekevää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Ihana uppoutua häneen ja hänen menneisyyteen sitten joskus kun on aika ja tietenkin vain jos hän haluaa niistä jutella. En uskokkaan että tiedän hänestä juuri mitään vaikka tavallaan vaistoankin asioita hänestä.. Minun kulta.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍


      • Anonyymi
        UUSI

        😭😭😭äääk! Mä en kestä! Mis oot🥹


    • Anonyymi
      UUSI

      Jos olet se luulija joka syleksii tänne keksittyjä juttuja mennessä ja tullessa niin voit olla varma että kärsit vain ja ainoastaan luulosairaudesta! Todellisuuden taju on sulla pahasti hämärtynyt, etkä tunne ihmistä.

      • Anonyymi
        UUSI

        On täällä varmasti kaikenlaista koheltajaa, huomattu on. En tänne mitään keksittyjä juttuja laittele. Hyvää päivänjatkoa sinne.


      • Anonyymi
        UUSI

        Sinullahan se vasta järkevä lähetys tuntuu olevan, jatka samaan malliin. Sivusta


    • Anonyymi
      UUSI

      Harmin paras paikka.

    • Anonyymi
      UUSI

      On hauskaa porukkaa nämä tietäjät ja ennustajat varmaan täydellistä elämää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Luulosairaita ja harhaisia löytyy kyllä enemmän kuin alustoilla missä täytyy kirjautua.
      Tällä se hulluus pääsee täysillä valloilleen näillä jotka ei kehtaa nimeään eikä muuta tunnistetta laittaa. Olisihan se noloa jos joku tuttu näkisi kuinka sekaisin tuo ja tuo oikeasti on!

      • Anonyymi
        UUSI

        Musta tää on ihan paras paikka! Pääsee jokainen luukuttaan kun suomessa alkaa kohta kaikki olla kielletty


    • Anonyymi
      UUSI

      Ihan ystävällisesti tässä kyselen, mahdatko huomata uppiniskaista haluasi vaikuttaa häneen edelleen?
      Sinulla taitaa olla on-off suhde kyseiseen henkilöön. Mahdatko pelätä, että hän pääsee sinut unohtamaan? 😀

      • Anonyymi
        UUSI

        Unhoitu pois. Ystävä et koskaan ollutkaan.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Unhoitu pois. Ystävä et koskaan ollutkaan.

        🙄tää en ollu mää mut kurja vastaus jos sulta😔


    • Anonyymi
      UUSI

      en minä viitsi miettiä, katselen korteista elämäänne ja mietin mitä kivaa pientä pahaa saisin tehtyä 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍀🍀🍀🍀🍀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🍀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂en harrastelen tirkisteltä, menee loputkin rippeet, mutta voihan sitä palkata jonkun käymään kotonanne ja muuta kivaa 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂ei paljoa maksa, joku seuraa vähän koska on hyvä hetki, vaikka kiikareilla tai naapurilla 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    • Anonyymi
      UUSI

      ja katsotaan että saadaan kiusaa niiden pennuille myös, niin että huomaavat jne 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😀😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

      • Anonyymi
        UUSI

        Nyt kannattaa tehdä tuolle jo jotain😄


    • Anonyymi
      UUSI

      minäpä kysyn kortilta muutaman kysymyksen, palaan pian 😀

      • Anonyymi
        UUSI

        No kysy mutta älä usko😂


    • Anonyymi
      UUSI

      kysyin mut korteilta miksi minut haluttiin uhrata, sain vastaukseksi tornin: vakauden ja turvallisuuden puute, jokin särkyy ja aiheuttaa järkytystä ja asiat paljastuu, olen luottanut aiheettomasti ja selviän voittajana, tämä käynnistää minulle positiivisen muutoksen. sorto ja väärät syytökset minulle muilta ovat aiheuttaneet pelkoa ja aiheuttavat muutoksen mistä en pidä, mikä on hyväksi. Torni kuvaa tulevaa rakennelmaa, jossa on rajoittuneisuutta ja ahdasmielisyyttä, jossa kaksi hallitsijaa taistelee ja torni romahtaa, turvallisuus, kaikkoaa ja Vahvistaa ajatus ylpeys käy lankeamuksen edelle. omien vaikutusmahdollisuuksien heikkenemistä ja ulkopuolelta tulevia kohtaloita ja Voimia. kysyin miksi minut uhrattiin.

    • Anonyymi
      UUSI

      asiaan liittyy myös Ylipappi kortti, perinne, merkityksellinen yhteys ja ohjaus uskontoon, moraaliin, omaantuntoon, arvomaailma.

      • Anonyymi
        UUSI

        Eli sulla ei ole moraalia lainkaan. Torni kuvaa vaikeita aikoja ja sinä et ota uskoakses? Ehkä kannattaisi antaa toisten ihmisten ja heidän rakkauksiensa olla rauhassa. Laita ne porun kortit pois ja mene live elämään. Elä vaikka hetkessä


    • Anonyymi
      UUSI

      Marinoituja broilereita haa haaaa haaa🤣🤣😂🤣😂🤣😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂

    • Anonyymi
      UUSI

      Niin sä ”tiedät”, mitä joku on sanonut jonkun sanoneen.

      Olisit kysynyt vaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Etsivältä varmaan pitää kysyä.


    • Anonyymi
      UUSI

      Olet niin väärässä

    • Anonyymi
      UUSI

      Nyt pitää lopetta öitä
      Rölli

      • Anonyymi
        UUSI

        Pölli


    • Anonyymi
      UUSI

      Mä ainakin kokisin loukkaavana että toinen ottanut asioistani selvää. Kysymystä tai puhumatta kanssani. Sitä kutsutaan stalkkaukseksi.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sinä koet sen niin ,ehkei muut kuitenkaan.Sehän on ihastumisessa normaalia uteliaisuutta ja halua tietää toisesta.On eriasia jos joku ex stalkkaa sua tai vihamies!


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä koet sen niin ,ehkei muut kuitenkaan.Sehän on ihastumisessa normaalia uteliaisuutta ja halua tietää toisesta.On eriasia jos joku ex stalkkaa sua tai vihamies!

        Tuskinpa oken ainoa. Normaalimpaa jos exää tai vihamiestä kiinnostais kun tuntematonta. Karmivaa.


    • Anonyymi
      UUSI

      😍😝

    • Anonyymi
      UUSI

      Tölli

    • Anonyymi
      UUSI

      🥳🥳🥰🥰😍😍

    • Anonyymi
      UUSI

      AP Sä vain oot tasantarkkaa samanmoinen yleis tietotoimisto suunillern kuin jokin
      kyläpoliisi mitä olen minäkin ...
      Synnynynnäinen tiedustelu tehtävien työntekijä.
      Joka tietää myös asioiden riskit mitä tietoon liittyy.

      Tai oot vain ihan muuten vain stalkkeri 😁

    • Anonyymi
      UUSI

      Voiiiiii😁mä tien kuka sä oot😁ihana💕hyvää kesää sullekkin❣️ joko mun etsivä on löytänyt omansa?

      • Anonyymi
        UUSI

        Löysin sinut se riittää,,rakas.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin sinut se riittää,,rakas.

        🐯Grrrr äyh😊ja taas mä hymyilen missä sää oot ollu?


    • Anonyymi
      UUSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe